Фронтальне заняття "Небезпечні ситуації"

Про матеріал
Мета: Закріпити знання дітей про правила безпеки вдома, на вулиці, в природі. Закріплювати вміння виконувати елементарну першу допомогу, розвивати об’єктивну самооцінку і впевненість в собі. Виховувати у дітей обережність і уважність. Розвивати логічне мислення і пам’ять, вміння вислуховувати відповіді товаришів, не перебивати, виховувати зосередженість, чуйність.
Перегляд файлу

                          Заняття

Тема: «Небезпечні ситуації»

Мета: Закріпити знання дітей про правила безпеки вдома, на вулиці, в природі. Закріплювати вміння виконувати елементарну першу допомогу, розвивати об’єктивну самооцінку і впевненість в собі. Виховувати у дітей обережність і уважність. Розвивати логічне мислення і пам’ять, вміння вислуховувати відповіді товаришів, не перебивати, виховувати зосередженість, чуйність.

Тип: Фронтальне заняття

Вид: Тематичне

Обладнання: Лист з загадками про електроприлади; плакат «Обережно – висока напруга!»; картинки їстівних та неїстівних грибів; картина «Якщо я загубився на вулиці»; іграшка Хрюша; предмети до ігрової вправи «Зроби першу допомогу при садна»; картинка подорожник; пакет з колючими та ріжучими предметами; телефон; матеріал до дидактичної гри «Світлофор».

Попередня робота:

Розгляд електроприладів.

Розгадування загадок про гострі, колючі, ріжучі предмети.

Малювання «зарисуйся світлофор»

Читання казок Ш. Перо «Червона шапочка», К. Чуковського «Плутанина», «Айболить», «Тарганище».

Дидактична гра «Перша допомога».

Дидактична гра «Їстівні, що не їстівні гриби».

С.Р. гра «Будинок», «Сім’я», «Лікарня».

Читання казки «Котячий будинок».

Хід заняття:

Психогімнастика

Гра  «Роби як я!»

Діти, станьте в коло, щоб ви всі бачили мене і один одного, ми пограємо в гру «Роби як я!». А ви так можете як я? Руки підняти вгору, руки на поясі, руками закрити очі, руками доторкнутися до вух, руки покласти на коліна, правою рукою доторкніться до носа, лівою рукою закрити рот

Діти, що таке правила безпеки? (Відповіді) Все ви маєте рацію, це коли поводишся так, щоб не сталося неприємностей або біди. Діти, є правило на світі, повинні їх знати всі діти. Зараз вирушимо ми в шлях, в країну, де правила живуть. Щоб туди потрапити, потрібно сказати чарівні слова: знаємо правила ми все, ми впевнені в собі. Там, куди ми потрапимо, разом ми не пропадемо!

Закрийте очі, хлопніть 3 рази в долоні, поверніться навколо себе.

Діти, ми з вами потрапили в країну правил безпеки. А це хто? (Розглядаємо і читаємо імена під картинками: БІДА, НЕПРИЄМНІСТЬ).

Діти, вони вам подобаються? Чому ні? Розкажіть мені про них. От біда, чому не подобається це слово? А ось неприємність, чому не подобається це слово? (Відповіді) Все вірно, відповіді ваші правильні. Діти, але на жаль, вони можуть ожити, якщо ми забудемо або порушимо правила безпеки

Подивіться направо, нам прийшов лист і підписано воно: Дитячий садок №10, група №5. Лист надіслано нам, і ми будемо відкривати і читати. А це загадки про електроприлади.

– У віконця я сиджу, на весь світ в нього дивлюся (телевізор)

– Він один на цілім світі, дуже радий пил зустріти (пилосос)

– Я пузатий і пихатий, я величезний і блискучий, якщо тільки захочу, окропом викип’ячу (самовар)

– Пливе пароплав, то назад, то вперед (праска)

– Якщо кнопочку натиснути, буде музика звучатиме (магнітофон)

А тепер я пропоную сісти на стільчик і розглянути плакат «Обережно – висока напруга!»

– Що потрібно обов’язково зробити, коли погладиш одяг?

– Коли подивишся телевізор?

– Коли послухаєш магнітофон?

Правильно, потрібно вимкнути електроприлади. А що може статися, якщо потягнути за кабель живлення або засунути в розетку пальчик або інший предмет? (Вдарить струмом, трапитися пожежа).

(Звучить пісня Червоної шапочки, вовк і Червона шапочка інсценують зустріч) Після сценки питання до дітей.

– Чи знайома Червона шапочка з вовком?

– Чи можна розмовляти з тим, кого не знаєш? Чому? А що може статися?

– А якщо ви зустрінете незнайомої людини на вулиці, і він вас запросить в магазин купити шоколадку чи піти з ним в цирк, що ви зробите?

Діти, а Червона шапочка несла до бабусі цілий кошик грибів, а які бувають гриби? (Відповіді) Правильно, їстівні і не їстівні. А давайте подивимося які гриби були у Червоної шапочки. (Показуючи на картинки вимовляємо і говоримо який це гриб. Їстівні залишаємо Червону шапочку, а неїстівні залишимо на галявинці). Діти, а чому не можна знищувати отруйні гриби? (Правильно, ними лікуються лісові жителі)

А тепер гра. На галявинці біля нас багато грибів, ви повинні зібрати тільки їстівні гриби, а отруйні залишити на галявинці. (Червона шапочка дякує дітей і прощається)

А ви діти присядьте на стільчики і розглянемо картину «Якщо я загубився на вулиці» (Питання по картині і відповіді дітей) А тепер станемо в коло

Фізкультхвилинка

Я один раз загубився (Зобразити переляк)

Тільки швидко здогадався (Злегка доторкнутися до чола)

Подивився туди-сюди (Повороти)

Нема мами, ось біда (розвести руки)

Побіг на право я (біг)

Мама не знайшлася моя (руки розвести)

Побіг на ліво я (біг)

Мама не знайшлася моя (руки розвести)

Обернувся я кругом (поворот навколо себе)

Може бути побачу раптом (руки козирком)

Ні, я вирішив стояти на місці (крокувати на місці)

І на місці маму чекати (крокувати)

Мама швиденько прийде і мене забере.

Діти, я чую хтось хрюкає (іграшка Хрюша). Діти, що мені робити? Ми бігали зі Степанком на перегонки, і я впав. У мене садно на коліні. Боляче! Діти, ніж ми      можемо допомогти Хрюші?

Ігрова вправа «Зроби першу допомогу при садна».

Діти, що у мене на столі лежить, перерахуйте? (Йод, вата, шприц, зеленка, градусник, таблетки, бинт, ножиці, клей, папір)

Діти, які предмети потрібно взяти, щоб надати першу допомогу?

А як ми це зробимо?

А листочки яких рослин лікують рани й подряпини? (Подорожник). Показую картинку. Послухайте вірш про подорожник

По дорозі там і тут, подорожники ростуть.

Подорожник бідолаха, весь потоптався, подивися

Низько стелитися біля ніг, пожалій його, дружок.

Сам страждалець, але не проти і чужої біди допомогти.

Може вірно послужити, якщо хто поранить,

Варто листочок докласти, і ранка затягнеться.

Діти, а чий це пакет лежить? (Піднімаю) Хрюша твій? -Ні. Діти, ваші? -Ні. І не мій! А якщо пакет чужий, що з ним робити? Правильно зателефонуємо в міліцію (102). Хто подзвонить і пояснить?

– Вітаю!

– Мене звати Лера.

– Я з Дитячого саду №10 «Золота рибка».

– Ми знайшли незнайомий пакет.

– Приїжджайте до нас в дитячий сад.

Звук свистка, входить міліціонер (дорослий)

Обережно бере пакет, прислухається, заглядає і дістає колючі і ріжучі предмети. (Голка, ніж, лезо, шприц).

Діти, так це дуже небезпечні предмети. А можна з ними грати? Чому? А користуватися? (Ножом різати хліб, голкою зашивати, шприцом робити укол і т.д.). А грати з ними можна, це небезпечно для здоров’я і навіть для життя!

А скажіть мені ще ось що, якщо в будинку пожежа, куди ви зателефонуєте, в яку службу? (101)

А якщо кому-небудь погано? (103)

Ну, а мені пора на службу, якщо що-небудь ще станеться, викликайте, допоможемо.

Діти, у мене є зламаний світлофор, там кольори перемішалися (показую). Я не знаю, як мені бути. Допоможіть відремонтувати світлофор.

Дидактична гра «Світлофор».

Діти, я бачила, що ви добре знаєте правила безпеки, правильно виконували завдання, тому БІДА і неприємності не ожили і не прийшли до нас. Пора нам повертатися в Дитячий садок. Згадаю чарівні слова. Повторюйте за мною.

Є правило на світі, повинні їх знати всі діти

У зворотний шлях ти поспішає, у нас в саду ти з’явися.

Закриваємо очі, ляскаємо в долоні, обертання навколо себе.

Отже, ми в дитячому саду

Ти пам’ятай правило завжди!

Все, щоб не трапилася раптом біда!

І неприємність не прийшла,

І десь раптом тебе знайшла!

І потрібно їх не тільки знати,

А постійно виконувати.

 

 

Тема: «Безпека наше життя»

Мета: продовжувати ознайомлювати дітей з небезпечними ситуаціями, що виникають у житті, закріплювати знання про те, що росте в лісі, чому не можна збирати дітям ягоди; формувати знання про правила поведінки в природі, розвивати увагу, мислення, зв’язне мовлення;  виховувати дбайливе ставлення до природи виховувати слухняність, обережність, обачність.

Матеріал: ноутбук, фрагменти мультфільму «Маша і Ведмідь», хустинка, вирізані з картону вовчі сліди, картки до гри «Небезпека в лісі», «Що зайве»

Хід заняття

Організаційний момент.

Вихователь: Станьте, діти, всі чемненько,

Усміхніться всі гарненько,

Усміхніться самі до себе,

Усміхніться всі до мене,

Привітайтесь: «Добрий день!»

Сьогодні у нас надзвичайно цікавий день бо попереду нас чекає мандрівка. А подорожувати ми з вами будемо на потязі.  (Діти шикуються в шеренгу і під музику «потяг» вирушає. Діти заходять до групи, оформленої як ліс.)

Мотивація дошкільників

Вихователь: Погляньте, на яку гарну галявину ми з вами вийшли! (Звертає увагу на хустинку, що лежить на підлозі).

Вихователь: Ой, а що це? Хто міг би загубити в лісі хустинку? Так і хочеться дізнатися, чия це насправді хустинка. Я згадала! Щоб у лісі був порядок, хитрун Лісовичок порозставляв камери відеоспостереження. Тож подивимося запис у дізнаємося, хто до нас був у лісі й загубив хустинку.

(Вихователь вмикає фрагмент мультфільму « Маша і Ведмідь» – Маша гуляє лісом). Відео фрагмент завантажити тут –“Небезпека в лісі”

Основна частина

Вихователь: Погляньте: маленька дівчинка сама гуляє лісом. А хіба можна самим ходити до лісу?

Дидактична гра «Небезпека в лісі»

Завантажити тут –“Небезпека в лісі”

Вихователь: Яка небезпека може очікувати тут на дитину?

(Вихователь показує картки, а діти відповідають, яка небезпека може статися)

Можна заблукати, якщо підеш у ліс без дорослих.

Можна впасти в яму.

Випадково з’їсти отруйні ягоди чи гриби.

Можна зустріти небезпечних тварин (вовка, лисицю, ведмедя; може вкусити змія)

У лісі є поламані дерева, які можуть упасти.

У лісі є отруйні ягоди, гриби, які потрібно знати та обходити.

 Можуть зустрітися небезпечні речі, які підбирати не можна.

Вихователь: То, може, з Машею щось трапилось, якщо хустинка лежить на землі, а дівчинки ніде немає? Будемо дивитися далі?

(Малята переглядають фрагмент мультфільму «Маша і Ведмідь» (вовки викрадають Машу).

Вихователь: Ось, бачите, що може статися з дитиною, яка без дорослих гуляє в лісі? Але ми ж не залишимо дівчинку в біді! Як допомогти Маші? Я Спробую погукати – Машо! Агов! (Вихователь непомітно знаходить «слід»)

Вихователь: Погляньте, тут є сліди, це напевно слід вовка. Підемо по слідах. Ходімо всі разом, щоб не було страшно. (Йдуть по слідах)

Фізкультхвилинка «Топ-топ»

Маленькі ніжки

Швидко край доріжки

Топ-топ-топ.(Ідуть навшпиньках, маленькими кроками.)

А великі ноги

Мляво край дороги

Туп-туп-туп.(Ідуть великими кроками, тупотять.)

Вихователь: Машо, доброго дня! Не бійся, ми прийшли тобі допомогти.

Маша: По лісі я гуляю

І все про усіх знаю:

Де ростуть кислиці,

Де нора лисиці.

Ой, болить живіть у мене,

Певне, з’їла щось зелене.

Вихователь: Ой, лишенько, Маша наїлася зелених ягід в лісі і заболів у неї живіт!

Вихователь: Треба кликати лікаря! Я зараз зателефоную до лікаря і попрошу про допомогу.

Вихователь: Чуєте, хтось іде, мабуть це лікар

Лікар: Добрий день, діти!

Діти: Добрий день!

Лікар: Що у вас трапилося? (Діти розповідають.)

Лікар: Зараз ми оглянемо хворого. (Оглядає) Все зрозуміло.

Дидактична гра «Що зайве»

Вихователь: Лікар, хоче діти пігулку Маші, але так поспішав, що у його сумці все перемішалось, допоможемо лікарю знайти пігулки.

(Діти розглядають і вибирають що зайве)

Лікар:  (Дає Маші пігулку)

Будь слухняною, пам’ятай –

ягоди не зривай.

 (Прощається з дітьми.)

Вихователь: Ви знаєте, що ліки приносять користь, допомагають боротися зі шкідливими мікробами, що проникли в організм. Але приймати ліки можна лише після призначення лікаря та лиш з рук дорослих. в іншому випадку це може призвести до біди. І ні в якому разі не можна ними гратись.

Вихователь: А Маша тепер буде знати, що не можна блукати самій по лісу і їсти незнайомі ягоди.

Підсумок

Вихователь: Діти, Яка пригода сталася з Машею?

Чому дітям не можна ходити самому до лісу? Що може статися?

Чи можна рвати і їсти ягоди в лісі? Чому?

А тепер нам час повертатися до дитячого садка.

(Діти «сідають» на потяг і «їдуть».)

 

 

Тема. «Небезпечні ігри».

Мета: зосередити увагу дітей на небезпеці, що криється у предметах, які колють, ріжуть або завдають іншої травми, а відтак непридатні для гри. Вчити бути уважними і розсудливими при виборі місця для гри. Вчити бути уважними і розсудливими при виборі місця для гри. Виховувати дбайливе ставлення до свого здоров’я та здоров’я оточуючих.

Матеріал: іграшки, предмети небезпечні і непридатні для ігор, лялька-хлопчик Незнайко, плакат-схема з навчання дітей правил безпечного поводження з предметами та іграшками.

Хід заняття

Вихователь. Сьогодні на занятті у нас присутній казковий гість. Його звати Незнайко. Він живе на сторінках оповідань відомого дитячого письменника М.Носова. З ним завжди трапляються різні пригоди. От і сьогодні Незнайко потрапив у наш садок, він хоче подивитися як ви вчитеся і як граєтеся. А ви любите гратися? Кожен з вас вибрав для себе улюблену іграшку і я вам пропоную розповісти про неї.

(Кілька дітей розповідає про свою улюблену іграшку за планом: як називається; з чого виготовлена; як з нею граєтесь).

Ви дуже гарно розповідали про свої іграшки.  В нашій групі є теж багато іграшок з якими ви граєтесь. Незнайко приніс показати вам свої іграшки, з якими він любить гратися. Подивимось на них? (Вихователь дістає по одному предмету із сумки Незнайка і розглядає з дітьми: цвяхи, кнопки, рогатка, дрібні предмети – ґудзики, намистинки, зламані іграшки, сірники).

Діти, хіба можна гратися цими предметами? Ігри з такими предметами можуть привести до лиха. Давайте розповімо Незнайкові, чому ці предмети дуже небезпечні і гратися з ними вкрай небезпечно. Бо ми добре знаємо, що ігри з такими предметами не доведуть до добра. Недарма в народі кажуть: «Часом така гра не приведе до добра».

(Розглядаємо з дітьми всі предмети, що приніс Незнайко і обговорюємо, чим цей предмет небезпечний).

Зразок: це кнопка. На неї можна наступити і боляче вколотися.

Чим небезпечні дрібні предмети: ґудзики, намистинки, монети?

Дехто з дітей під час гри полюбляє брати такі предмети до рота, але це небезпечно, бо можна травмувати горло, а ще гірше,  дрібна іграшка може застрягнути в горлі і перешкодити диханню.

Подивіться на цей предмет (рогатка). З рогаткою граються нехороші діти. А Незнайко сказав, що це його улюблена іграшка, бо нею він стріляє по горобчиках камінцями. Діти розкажіть Незнайкові як можна поранитися, граючись такою іграшкою і чи можна так поводитись із горобчиками?

(Розглянути коробку із сірниками).

Давайте розкажемо Незнайкові, що може трапитись, якщо гратися сірниками.

Пожежа – це велике лихо, ми говорили про це на заняттях, читали оповідання, казки, вірші. Назвіть їх.

Як ви думаєте, чому в народі говорять: «Сірник маленький, а біда велика».

Ви всі про це знаєте, а сьогодні навчили і Незнайка. (Прикладаю Незнайка, ніби слухаю). Ви знаєте, діти, що сказав мені Незнайко? Йому дуже соромно. Він більше ніколи не буде гратися з цими предметами. Він все зрозумів. Отже, Незнайко, віддай мені всі ці іграшки і запам’ятай – ці предмети не для гри. (Діти всі разом повторюють дане правило і піднімають вгору вказівний палець, що є знаком застереження, обережності).

Ми запрошуємо тебе Незнайко приходити частіше в наш дитсадок, де є багато цікавих, а головне безпечних іграшок.

А жодні інші речі ти не бери для гри,

Бо дуже небезпечні всім для життя вони!

Дидактична гра «Чим можна гратися, а чим – ні». Коли я показую іграшку ви плескаєте, а коли показую небезпечні предмети – показуєте знак «обережно».

Фізкультхвилинка.

Ми з вами говорили, про те, чим можна гратися, а чим – ні, Незнайко погодився з нами. А тепер ми закріпимо найважливіші правила щодо вибору іграшок, місця для гри, правила поведінки під час ігор з іншими.

(Розгляд плаката-схеми та ілюстрацій).

Ці правила дуже важливі і їх потрібно всім знати і дотримуватись під час ігор.

Правильно вибирати місце для гри.

Гратися тільки справжніми безпечними іграшками.

Бути обережними у поводженні з однолітками під час ігор.

Ділитися іграшками, поступатися один одному.

В рухливих іграх не порушувати правил гри.

От така наука для Незнайки,

Бува не трапилось біди –

Усі ви добре пам’ятайте

Безпеки правила завжди.

 

 

 

Тема «Небезпечні ситуації»

Мета: вчити дітей зосереджувати увагу на небезпеці, що криється в предметах домашнього вжитку, які завдають шкоди здоров'ю та життю дитини; формувати вміння правильно поводитись у небезпечних ситуаціях за допомогою художніх творів та усної народної творчості; закріпити основні правила поводження дітей на вулиці, вдома та на дорозі під час відсутності дорослих; розвивати спостережливість, розсудливість, здатність приймати правильні рішення та робити елементарні припущення. Виховувати відповідальність та бажання дотримуватись правил безпеки.

Матеріал : декорації та атрибути до драматизації, проектор, презентаційна дошка, небезпечні предмети (ножиці, молоток та ін.), іграшки, лист від Феї.

Хід заняття:

Діти, привітайтеся з гостями.

Ведуча: Діти, сьогодні я отримала листа. Ось погляньте. Його прислала нам Фея казок.

Послухайте, що вона пише:

«Добрий день малята. Я знаю, що ви любите казки. В моїй казковій країні багато героїв потрапляє в біду, тому що но знають, як правильно потрібно поводити себе в різних ситуаціях. Навчіть їх будь ласка. Я вам надсилаю чарівну паличку, за допомогою якої ви потрапите в країну казок. До побачення, діти.»

Діти, ви хочете допомогти казковим героям? Ну, що ж, тоді вирушаємо до країни казок. Хай чарівна паличка нам допоможе. Раз, два, три, казка з’явись!

Ой, щось не виходить. Я зрозуміла в чому справа. Паличка ж чарівна і просто так нам не допоможе. Давайте спробуємо відгадати назви казок, в яких герої потрапили в біду.

· Цей герой втік від діда та від баби і покотився в ліс гуляти (Колобок)

· В цій казці їх з'їли, бо вони відчинили двері вовкові (Вовк і семеро козенят)

· В цій казці герой не послухав свого товариша і його викрала лисичка (Котик і півник)

Ведуча. Так, молодці, загадки відгадали, тож давайте знову спробуємо потрапити в казку.

Раз, два, три казка з'явись!

А ось і казкова країна.

Діти, погляньте, а хто це сидить на пеньочку і плаче?

- Вовчику, чому ти плачеш?

Вовчик. – Та я грався молотком та вдарив себе по пальцеві, а тепер так болить.

Ведуча. - Діти, а молотком можна гратись?

Бачите вовчик не знав і зробив собі боляче.

Давайте його пожаліємо.

-Вовчик, а що це ти скрізь порозкидав?

Вовчик. – Це мої іграшки.

Ведуча. Діти, давайте допоможемо вовчику зібрати іграшки і розкажемо йому, якими іграшками можна гратись.

Дид. гра «Розбери речі».

Ведуча. – Вовчику, ти зрозумів чим можна гратись, а чим ні? Запам'ятай, вовчику, в цій коробці лежать небезпечні предмети, якими не можна гратись. Вовчик. Так, я зрозумів.

Ведуча. – Якщо ти, вовчику, не будеш слухатись, то з тобою може трапитись біда. Хочеш побачити, що з ними трапилось?

Драматизація казки «Півник та двоє мишенят на новий лад».

Ведуча. Ось хатиночка маленька

Стоїть вона край села.

А живуть у тій хатині

Півник та двоє ледачих мишенят.

Мишенята робити не бажають

Чекають тільки веселих свят.

Півник. Добрий день!

Я півник

Дзвінкий мій голосок

З відомої я казки,

Що зветься «Колосок».

Верть. Ми веселі мишенята

Дуже любимо пограти,

А ще весело стрибати!

Ведуча. Наш півник на подвір'ї був

Та колосок знайшов.

Він до млина пішов

І зернятка змолов.

Треба тісто замісити

Та пиріжечків напекти,

Пішов піч топити

А дрова і не знайшов.

Півник. Круть! Верть!

Ідіть сюди.

Я до лісу піду

Та дров принесу.

Ви мене чекайте

Та за хаткою приглядайте.

Круть. Добре, добре, не хвилюйся

Ти іди і не турбуйся.

Ведуча. Миші гралися, втомились.

І на хвильку зупинились.

Круть. Верть, щось мені холодно.

Верть. А давай візьмемо сірники

І розтопимо піч.

Ведуча. Мишенята гралися

З сірниками забавлялися.

Тут вже вогнище горить

Аж хата вже уся димить.

«Танок вогню».

Ведуча. Тут півник з лісу вже повертався

Побачив хатинку і все здогадався.

Півник. Що ж робити? Яка біда!

Треба викликати пожежників

На номер 101.

Півник дзвонить:

Негайно приїздіть

Горить півникова хата.

З'являється пожежник та гасить пожежу.

Пожежник. Не беріть сірники

Пам'ятайте завжди!

Що гра з вогнем

Приведе до біди!

Верть. Вибач нам, Півнику,

Слухатись ми тепер будем.

Круть. Після вогню вже не 6улемо грати

А навчимося тепер працювати.

Мишенята обіймають Півника.

Ведуча. У казки цієї щасливий кінець

Хто слухав уважно, той молодець!

Казку повчальну, дітки, пам’ятайте

Там, де вогонь, ви ніколи не грайте.

Ведуча. - Ось бачиш, вовчику, яка може трапитись біда від сірників.

Вовчик. Та бачу вже.

Ведуча. Вовчику, послухай, дітки тобі розкажуть ще й прислів'я про сірники:

- Від маленького сірника - велике лихо.

- Сірниками грався - лиха набрався.

- З маленької іскри - великий вогонь буває.

- Мокре не горить.

Вовчик. Молодці, діти, багато знаєте, такі розумні.

Ведуча. Діти, вовчику, а погляньте на цих мишенят, вони так злякались пожежі. Давайте їх розвеселимо, пограємо в гру.

М/Р гра «Ми у казочку прийшли».

Вовчик. – Ой, дітки, спасибі вам за те, що ви моне навчили, якими іграшками потрібно гратись, як потрібно себе поводити. Тепер я буду слухатись і всім другим розкажу і навчу їх. До по6ачення, діти.

Ведуча. Діти, ми з вами навчили вовчика і мишенят, як потрібно поводитись з небезпечними предметами. А тепер Фея Казок хоче перевірити вас, як потрібно поводити себе в різних ситуаціях.

Розглядання слайдів:

1. Гра на дорозі.

2. Ігри з електроприладами.

3. 3устріч з незнайомцем.

4. Сам вдома.

5. Перехід дороги на світлофорі.

Розповідання віршиків дітьми:

Всі дороги там,

Де транспорт,

Мають 6ути 6ез дітей.

Там в м'яча не можна грати,

Зі скакалкою стрибати.

Якщо немає мами й тата

Електроприлади не можна вмикати

І не тягни за електричний шнур

Щоб тебе не вразив струм.

Коли у машину

Запрошують сісти

Ви часу не гайте

Дорослих гукайте.

Якщо ви самі удома

То запам'ятайте:

Ви людину незнайому

В дім свій не пускайте.

Світлофор три ока має

Він про все розповідає

Як подивиться зеленим

-Йди скорше не зівай!

Світить жовтим – зачекай!

А червоним - стій не йди!

Щоб не сталося біди.

Ведуча. – Молодці, діти, гарно відповідали. Фея Казок буде вами задоволена. Діти, вам сподобалась наша подорож?

Тож давайте на згадку про нашу подорож заспіваємо пісню «Про правила безпеки».

 

docx
Додано
11 жовтня 2021
Переглядів
512
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку