Конспект заняття з екологічного виховання на тему:«Наша планета Земля»

Про матеріал
Програмовий зміст: - Закріпити знання дітей про природу; - Уточнити знання дітей про життя на Землі, виховувати гордість за свою планету, пробуджувати бажання зробити приємне для неї; - Через емоційне ставлення формувати стійкий інтерес до природи, закласти основи екологічного виховання; - Виховувати дбайливе ставлення до природи, почуття доброти, причетності і співпереживання до всього і прекрасного, що нас оточує.
Перегляд файлу

 

                                                       C:\Users\Иванна\Desktop\93895391_716960449047049_3281392367474573312_n.jpg

C:\Users\Иванна\Desktop\93895391_716960449047049_3281392367474573312_n.jpg

Конспект заняття з екологічного виховання на тему:  

 «Наша планета Земля»

у старшій групі «Струмочок»

Підготувала  вихователь:Васьковець Іванна Михайлівна

                                           2020 РІК

Програмовий зміст:

- Закріпити знання дітей про природу;

- Уточнити знання дітей про життя на Землі, виховувати гордість за свою планету, пробуджувати бажання зробити приємне для неї;

- Через емоційне ставлення формувати стійкий інтерес до природи, закласти основи екологічного виховання;

- Виховувати дбайливе ставлення до природи, почуття доброти, причетності і співпереживання до всього і прекрасного, що нас оточує.

Попередня робота:

- Розгляд картин і ілюстрацій про природу;

- Спостереження за живою і неживою природою;

- Читання і заучування віршів, загадок;

- Індивідуальна підготовка дітей до читання віршів;

- Читання оповідань «Весна».

Матеріал до заняття:

- Демонстраційний матеріал із серії: «Уроки екології»:

Все живе на Землі - рідня;

Чим багата Земля;

Екологічний світлофор;

Посадимо дерево.

- Схема для кожної дитини (про вплив людини на природу);

- Аудіокасета із записом музичного твору.

Хід заняття:

Вихователь: Хлопці, 22 квітня - Міжнародний день Землі. У нашому селі проходить місячник, присвячений цьому дню. Жителі села беруть участь в його благоустрій, озеленення: садять молоді дерева, прикрашають клумби гарними квітами.

 

- Скажіть будь ласка, «Що таке Земля?» (Відповіді дітей).

- Наша Земля - це гори, річки, ліси, моря, люди, тварини. На нашій планеті Земля, є багато цікавого і захоплюючого!

Земля - це наш спільний дім, в якому людина - господар. І цей господар повинен бути добрим і дбайливим. Але якщо все люди весь час будуть милуватися природою - краса поступово зменшуватиметься. Потрібно берегти природу, саджати ліси, підгодовувати птахів, охороняти тварин. А для цього потрібно знати природу.

І зараз нам Чаяна прочитає вірш Н. Григор'євої:

Добрим світ створив творець,

Сонце - загальний наш батько,

А Земля - звичайно, мати

Потрібно Землю охороняти!

- Молодець, Чаяна! Проходь на своє місце.

Вихователь: Хлопці, скажіть будь ласка, як правильно Землю назвати: Земля дорога? Земля золота? (Відповіді дітей).

- Ні, краще напевно сказати їй: «Рідна! Земля наша мила, добра мати! »Так лагідніше буде звучати. І вірніше, адже все, що ми любимо, все створено нею.

- Подивіться, як красива наша Земля, особливо навесні, коли вся природа оживає і все розквітає. Давайте будемо берегти красу Землі.

Давайте посміхнемося! Як добре навколо! Природа наш хороший, наш добрий, вірний друг.

Для нас лісової коник заспіває серед трави,

А вітер нам зіграє на клавішах листя.

- А зараз я вам пропоную провести конкурс: «Що ми знаємо про природу». Наші кращі знавці будуть нагороджені (розмальовками).

- Я вам буду задавати питання, а ви мені давати правильну відповідь, готові, починаємо!

 

- Чого не любить природа? (багать, пляшкових осколків, сміття - банки, пакети, і т. д.)

- Чи можуть тварини жити без рослин? Чому? (Відповіді дітей).

- Чому потрібно охороняти тварин? (Відповіді дітей).

- Про що просять нас птиці, відлітаючи в теплі краї? (Відповіді дітей).

- Для чого червоний колір сонечка, зелений - жабі, сірий - черепасі, білий - в зимовому лісі - зайчику? (Відповіді дітей).

- Для чого довга шия - жирафу, пухнастий хвіст - білку, довгі вуха - зайчику? (Відповіді дітей).

- Що трапиться, якщо тварини поміняються своїми будиночками: (жаба з білкою, зайчик з дятлом, лисиця з ведмедем) (Відповіді дітей).

- Що трапилося б з природою, якби не було дощів? (Відповіді дітей)

- Молодці, хлопці, багато ви знаєте про природу.

- А зараз давайте трохи відпочинемо, проведемо з вами фізкультхвилинки: «Дощ в лісі!» (Проводиться гра).

- Добре, а зараз підійдіть будь ласка все до дошки, продовжуємо наше заняття. Подивіться, на дошці розташовані картини, давайте ми з вами розглянемо їх:

Картина - «Посадимо дерево»

Питання про дітей: Що роблять діти?

В яку пору року садять дерева?

Для чого це роблять?

Як правильно доглядати за саджанцями?

Чому їх так називають?

А ця картина під назвою: «Все живе на Землі - рідня!

- Подивіться і скажіть:

Чому потрібні один одному: хмаринки, гриби, дерева. і людина?

А якби зникли сонце, дощ, назавжди полетіли б птахи? (Відповіді дітей).

Чим славний щомісяця?

Що кожен місяць дарує людям?

А який місяць ваш найулюбленіший? Чому? (Висловлювання дітей).

 

Хлопці, подивіться будь ласка на цю картину: «Це екологічний світлофор».

 

- Як ви думаєте, для чого на вулицях встановлюють світлофор! (Відповіді дітей)

 

Подивіться на картину, це теж світлофор, але тільки особливий. Він допоможе нам навести порядок в природі.

 

Питання про дітей: - Чи правильно розміщені картинки, на цьому світлофорі?

 

Чому ви так думаєте? (Відповіді дітей).

 

- Що відноситься до природи? (Відповіді дітей).

 

- Добре, а зараз подивіться на цю картину, показую картину - «Чим багата Земля».

 

Питання про дітей: - Що зображено?

 

- Як на глобусі намальовані моря і океани, гори?

 

- Як ви думаєте, куди хоче відправитися дівчинка? А хлопчик?

 

- А ви мрієте про подорожі?

 

- Так! На нашій планеті Земля є багато цікавого і захоплюючого!

 

- Ми з вами розглядали картини, і наші очі втомилися, давайте проведемо зорову гімнастику, щоб очі відпочили. (Проводиться зорова гімнастика).

 

- Зараз діти прочитають вірші М. Пляцковского. Сайлан, Наташа, а решта хлопців проходите на свої місця.

 

1-й дитина. Ми любимо ліс в будь-який час року,

 

Ми чуємо річок повільну мова.

 

Все це називається - Природа!

 

Давайте ж завжди її берегти!

 

2-й дитина. У променях ромашки сонячного кольору,

 

Такі, що світліше на світі жить.

 

Природою називається все це,

 

Давайте ж з Природою дружити!

 

3-й дитина. Летять, брязкаючи дождинки з небосхилу,

 

Клубочиться на зорі туману дим,

 

Все це називається Природа!

 

Давайте ж серця їй віддамо!

 

- Молодці, дуже добре, проходьте на місця.

 

- А ось зараз я перевірю, як ви знаєте правила поведінки в лісі. Для цього пограємо з вами у гру: «Якщо я прийду в лісок»

 

- Я буду говорити вам свої дії, а ви відповідати, якщо я буду чинити добре, говоримо «так», якщо «погано», то все разом кричимо «ні»!

 

- Чи готові, починаємо!

 

Якщо я прийду в лісок

 

І зірву ромашку? (немає)

 

Якщо з'їм я пиріжок

 

І викину папірець? (немає)

 

Якщо хлібця шматок

 

На пеньку залишу? (та)

 

Якщо гілку підв'яжу,

 

Кілочок підставлю? (та)

Якщо розведу багаття,

А гасити Не буду? (немає)

Якщо сильно Насмітили

І прибрати забуду. (немає)

Якщо сміття приберу,

Банку закопаю? (та)

Я люблю свою природу,

Я їй допомагаю! (та)

- Добре, виявляється ви добре знаєте правила поведінки в лісі, але для повного мого переконання, я вам кожному роздам ось такі таблиці: «Правила поведінки в лісі», ви розглянете малюнки, прочитайте правила, і з'єднайте малюнки з правилами лінією. (Діти працюють з таблицями).

- Все правильно, ніхто не помилився, ось тепер, я за вас спокійна, що ви під час відпочинку не нашкодите лісі.

- Хлопці, зараз я ще хочу вам запропонувати одну схему по темі: «Хороші і погані справи». Потрібно буде, відзначити в квадратиках знаком «-» то, що погано, знаком «+» те, що добре, всім зрозуміло? Виконуйте.

(Діти виконують завдання використовуючи схему).

- Молодці, все впоралися, хто з вас, хлопці бажає нам розповісти про вплив людини на природу? (Заслуховувати 1-2 розповіді)

- Все правильно, діти. До чого, вона красива, наша природа, наша Батьківщина!

Край, де ми народилися і живемо - це наш дім

Давайте будемо берегти нашу прекрасну Землю!

Запам'ятайте, діти, ви - частинка природи.

Захворіє ліс або річка, і нам буде погано.

Не ображайте ні дерева, ні кішку, ні мурашки!

Не ображайте один одного! Людина повинна бути добрим!

- Молодці, хлопці. Наше заняття закінчено!

C:\Users\Иванна\Desktop\94132039_2532458170349793_6607648503034281984_n.jpg

docx
Додано
22 квітня 2020
Переглядів
12712
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку