Конспект заняття з економіки

Про матеріал
Мета: ознайомити дітей з економічним поняттям ,«гроші», називати грошову монету – копійку. Дати розуміння того ,що за гроші купують лише товари т.Виховувати моральні якості –доброту,взаємодопомогу. Активізувати у мові дітей вживання слів: «гроші», «гривня», «копійка». Розвивати пам'ять, мислення, кмітливість. Виховувати інтерес до світу економіки
Перегляд файлу

Мета: ознайомити дітей з економічним         поняттям   ,«гроші», називати грошову монету – копійку. Дати розуміння того   ,що за гроші  купують лише товари т.Виховувати моральні якості –доброту,взаємодопомогу.

Активізувати у мові дітей вживання слів:  «гроші», «гривня», «копійка». Розвивати пам'ять, мислення, кмітливість. Виховувати інтерес до світу економіки.

Хід заняття

Стук у двері( у гості завітала білочка)

Сьогодні у білочки був дуже турботливий день. Їй треба було відвідати бабусю, що хворіє, потім допомогти мамі по господарству, а ще погуляти з друзями. Повертаючись від бабусі вона так поспішала, що майже зовсім не дивилася під ноги. І ледве не впала спіткнувшись об щось. Це був чийсь гаманець. Білочка озирнулася та навколо нікого не було. Ось білочка сьогодні прийшла на заняття за допомогою.

Дітки, давайте його відкриємо то можливо зрозуміємо де шукати власника гаманця.( розгляд куп,юр).

 

Дітки, що це (гроші)

Дітки навіщо нам гроші?

 ( Показ грошей – гривня, долар,євро).

Якого вони кольору?

Чим вони відрізняються один від одного?

Покажіть українські гроші?

Дітки , а ви знаєте, як називаються гроші в Україні?

Сьогодні, я вам хочу розповісти, що паперові гроші були не завжди. Раніше були монети( розгляд картинки). Робили їх зі срібла та золота. Пізніше  люди зрозуміли, що монети незручні і важкі. Тоді монети замінили паперовими грошима.

Білочка, тепер ти розумієш , що таке гроші?

Дітки, як ми можемо допомогти відшукати власника гаманця( написати оголошення)

Молодці маляти, а тепер давайте трішки відпочинемо

ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА

 

Дітки  полем йшли

Раз-два, раз-два

(Діти крокують на місці)

Дітки  грошики  знайшли

Раз-два, раз-два

(Діти присідають)

Нахилились, покрутились

Раз-два, раз-два

(Діти нахиляються і крутяться навколо себе)

І до нас прийшли

Раз-два, раз-два

(Діти крокують на місці)

 

А зараз ми побачимо чи ви знаєте малята, що ж ми можемо купити за гроші?

Дидактична гра « Що можна купити за гроші»

Підсумок заняття:

Тож, як називаються гроші в Україні?

А які нові назви грошей інших країн ви почули?

Для чого людям потрібні гроші?

А на закінчення, я вам пропоную зробити купити подарунок для білочки та її друзів.

Білочка, ти зрозуміла важливість грошей?

Білочка прощається і обіцяє  знайти власника гаманця.

В кінці заняття білочка телефонує вихователю і повідомляє, що знайшла власника гаманця. Нею виявилася її подруга кізонька , яка так поспішала, в магазин по молоко своїм діткам, що не побачила, як загубила гаманця.

Дітки, як ви думаєте правильно вчинила білочка відшукавши власника гаманця? ( думки дітей)

 

docx
Додав(-ла)
Войтович Юлія
Додано
4 квітня 2022
Переглядів
609
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку