Конспект заняття з елементами казкотерапії

Про матеріал
Мета: продовжувати збагачувати досвід дітей знаннями казочки ; вчити правильно відповідати на запитання за змістом казок, використовуючи різні типи речень, дотримуючись правильного порядку слів; вчити пізнавати знайомі казки за допомогою різних завдань, використовуючи коректурні таблиці; закріпити з дітьми назви і персонажі знайомих дітям казок;. розвивати дрібну моторику рук за допомогою горішкового масажу;. виховувати цікавість та любов до казок.
Перегляд файлу

Мета: продовжувати збагачувати досвід дітей знаннями казочки ;  вчити правильно відповідати на запитання за змістом казок, використовуючи різні типи речень, дотримуючись правильного порядку слів; вчити пізнавати знайомі казки за допомогою різних завдань, використовуючи коректурні таблиці; закріпити з дітьми назви і персонажі знайомих дітям казок;. розвивати дрібну моторику рук за допомогою горішкового масажу;. виховувати цікавість та любов до казок.

 

Хід заняття:

Привітання:

На гостей ви подивіться

Їм гарненько посміхніться

Привітайтесь як годиться.

« Добрий день»

І на мене подивіться

Мені теж ви усміхніться

 

Вихователь:  Малята, а ви любите  казки?

Вихователь: Які казки Вам найбільше подобаються?

Вихователь: Про кого вони ? Я сьогодні принесла ще одну книгу казок.

( Вихователь відкриває книгу, а там порожні сторінки)

Вихователь: Ой, а куди зникли казки? Як ви думаєте?

Вихователь: Наші дітки останнім часом багато дивляться телевізор, а казок майже не знають,казки образилися і зникли. Я вам пропоную повернути казки назад, то ж вирушаємо на пошуки казок. Згідні малята?

Вихователь: Дітки, а на якому ми транспорті можемо подорожувати? ( на потязі)

Вихователь: То ж вирушаємо в подорож .

Ось ми і прибули в країну казки. Щоб відчинилися двері нам потрібно сказати чарівні слова:

Нумо очі закриваємо

І в казочку вирушаємо

1,2,3 вирушаємо в казку ми .

Ой дітки, я чую хтось тут плаче, та нікого я не бачу Де ти? Хто ти?Озовися.Тільки дуже не лякайся. Та це ж білочка.( сидить білочка з розсипаними горішками, плаче тому,що розсипала горішки.

Дітки, як ми можемо допомогти білочці( позбирати горішки).

Я вам пропоную трішки погратися з ними.

Горішковий масаж

Цей горішок фантазер

Він чудовий масажер

Міцно ти його здави

Свою силу прояви

 

Ти котись, котись горішок

Наші пальчики потішиш

Нехай будуть вони всі

Сильні,вправні та міцні

Дітки прощаються з білочкою і просять її повернутися назад  в казки.

Дітки погляньте якісь сліди на снігу. Як ви думаєте чиї вони ( зайчика). Давайте разом пройдемо по слідах можливо вони приведуть нас до наступного героя казок.( З кучугуру снігу стирчать зайчикові вуха). Вихователь бере зайчика до вуха і він розповідає, що не може потрапити в казки, бо заблукав. Дітки, якщо ви покажете наскільки добре знаєте казки, то зайчик назад потрапить у свої казки. Дітки , допоможемо ,зайчику?

Дидактична гра « Склади казку »

Зайчик дякує діткам, і обіцяє, що обов’язково повернеться в казки. А ми дітки будемо з вами далі подорожувати.

Дітки, погляньте, хто це сидить біля ялинки ( вовчик). Дітки, вовчик також хоче повернутися назад в казки, але ви повинні виконати останнє завдання( робота з коректурними таблицями), але перед цим трішки відпочинемо:

Фізкультхвилинка

За казками ми пішли

Не одразу їх знайшли

Ніжками ми тупали

Кулачками стукали

Пам’ятають казки нас

Нахилились ми на раз

А на два ми піднялись

Всі по колу ми пішли

Наші казочки знайшли

Гра з коректурними таблицями

Ох, які ви молодці, а тепер нам час повертатися назад в садочок

Нумо очі закриваємо

І в садочок повертаємось

1,2,3 вирушаємо в садочок ми .

Дітки, погляньте у книзі знову повернулися казки. Вони повернулися до нас , тому, що ми допомагали казковим героям, нарешті наші казки з нами.Давайте з вами пригадаємо про наші пригоди в казковому лісі.

 

 

 

 

 

docx
Додав(-ла)
Войтович Юлія
Додано
4 квітня 2022
Переглядів
2956
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку