Конспект заняття
з конструювання для 2 молодшої групи
Тема: «Пригоди в лего-країні»
Мета:Навчити дітей будувати із лего – конструктора; учити розрізняти просторові напрями вгорі – внизу; вивчати дітей простим прийомам конструювання: з'єднувати деталі площині, розташовувати їх горизонтально і вертикально; вчити будувати за схемою; удосконалювати знання основних кольорів (синій, червоний, жовтий, зелений.); продовжувати вчити дітей користуватися конструктором «Лего»; збагачувати словник; виховувати почуття поваги один до одного, виховувати бажання працювати в команді,вміння радіти власним успіхам.
Хід
1.Привітання
Добрий день. Шановні гості. В нас сьогодні в групі наче свято,гостей зібралося багато. Буде весело усім. Тож часу не гаймо. Заняття гру швиденько розпочинаймо.
2.Пригадаймо наші правила заняття
-Не соромся запитувати
-Не вийде сьогодні-зможемо завтра
-Не кажи не вмію ,а кажи навчуся
-Ми всі одна родина
-Відповідаємо по черзі,не перебиваємо одне одного
3.Звучить звук грози. Діти підходять до столу на якому знаходиться зруйнований будинок лего-чоловічків.
Лего-чоловічки просять допомоги,відновити зруйнований будинок.Але в них не вистачає будівельного матеріалу.Ми зможемо дістати цей матеріал,якщо виконаємо ось такі завдання
Завдання 1 «Вантаж»
Мета: продовжувати вчити співвідносити число з цифрою і відповідною кількістю предметів,закріплювати знання дітей про колір, форму цеглинок; розвивати візуальну пам’ять, мислення, удосконалювати моторику, координацію рухів; виховувати самостійність, наполегливість, зосередженість.
• Діти, виберіть собі будь-яку картинку із зображенням вантажівки та підберіть таку кількість цеглинок, як вказано на дверях вантажівки, покладіть їх на автомобіль.
Завдання 2
«Побудуй вежу»
Мета: навчити дітей взаємодіяти з лего-цеглинками, з’єднувати їх між собою у висоту за зразком; розвивати вміння діяти в команді; виховувати витримку, увагу та зосередженість.
Завдання 3
Руханка з цеглинками
Пальчик,пальчик тук-тук-тук
По цеглиночці тук-тук-тук
Плесь,плесь.Раз,два,три
Ти цеглиночку бери
Її швидше поміняй,гру спочатку починай
Завдання 4
Малювання за допомогою цеглинок «Весна прийшла»
Продовжувати вчити малят малювати використовуючи нетрадиційну техніку малювання–цеглинками, повторити назви кольорів,поняття вверху,внизу,назви перших весняних квітів,виховувати акуратність,самостійність.
Пальчикова гімнастика
Ми цеглинки в ручки взяли і місцями поміняли
Потім міцно їх з’єднали
Вгору високо підняли
Раз,два не кидай, а за спину заховай
Отримавши за виконані завдання лего-цеглинки тепер ми можемо допомогти лего-чоловічкам полагодити їхній будинок.
4.Конструювання «Полагодимо будинок для жителів лего-країни»
Діти працюючи разом,допомагаючи один одному створюють новий будинок для лего-чоловічків.
5.Підсумок
Яка біда сталася в лего-країні?
Які цифри були цифри на вантажівках?
Що ми малювали за допомогою цеглинок? Чи допомогли ми лего-чоловічкам?