Конспект заняття з конструювання для 2 молодшої групи Тема: «Пригоди в лего-країні»

Про матеріал
Мета:Навчити дітей будувати із лего – конструктора; учити розрізняти просторові напрями вгорі – внизу; вивчати дітей простим прийомам конструювання: з'єднувати деталі площині, розташовувати їх горизонтально і вертикально; вчити будувати за схемою; удосконалювати знання основних кольорів (синій, червоний, жовтий, зелений.); продовжувати вчити дітей користуватися конструктором «Лего»; збагачувати словник; виховувати почуття поваги один до одного, виховувати бажання працювати в команді,вміння радіти власним успіхам.
Перегляд файлу

 

 

Конспект заняття

з конструювання для 2 молодшої групи

Тема: «Пригоди в лего-країні»

Мета:Навчити дітей будувати  із лего – конструктора; учити розрізняти просторові напрями  вгорі – внизу; вивчати дітей простим прийомам конструювання: з'єднувати деталі площині, розташовувати їх горизонтально і вертикально; вчити будувати  за схемою; удосконалювати знання основних кольорів (синій, червоний, жовтий, зелений.); продовжувати вчити дітей користуватися конструктором «Лего»; збагачувати словник; виховувати почуття поваги один до одного, виховувати бажання працювати в команді,вміння радіти власним успіхам.

 

Хід

1.Привітання

Добрий день. Шановні гості. В нас сьогодні в групі наче свято,гостей зібралося багато. Буде весело усім. Тож часу не гаймо. Заняття гру швиденько розпочинаймо.

2.Пригадаймо наші правила заняття

-Не соромся запитувати

-Не вийде сьогодні-зможемо завтра

-Не кажи не вмію ,а кажи навчуся

-Ми всі одна родина

-Відповідаємо по черзі,не перебиваємо одне одного

3.Звучить звук грози. Діти підходять до столу на якому  знаходиться зруйнований будинок  лего-чоловічків.

 

 

 

Лего-чоловічки просять допомоги,відновити зруйнований будинок.Але в них не вистачає будівельного матеріалу.Ми зможемо дістати цей матеріал,якщо виконаємо ось такі завдання

Завдання 1  «Вантаж»

Мета: продовжувати вчити співвідносити число з цифрою і відповідною кількістю предметів,закріплювати знання дітей про колір, форму цеглинок; розвивати візуальну пам’ять, мислення, удосконалювати моторику, координацію рухів; виховувати самостійність, наполегливість, зосередженість.

 Діти, виберіть собі будь-яку картинку із зображенням вантажівки та підберіть таку кількість цеглинок, як вказано на дверях вантажівки, покладіть їх на автомобіль.

 

Завдання 2

«Побудуй вежу»

Мета: навчити дітей взаємодіяти з лего-цеглинками, з’єднувати їх між собою у висоту за зразком; розвивати вміння діяти в команді; виховувати витримку, увагу та зосередженість.

 

Завдання 3

Руханка з цеглинками

Пальчик,пальчик тук-тук-тук

По цеглиночці тук-тук-тук

Плесь,плесь.Раз,два,три

Ти цеглиночку бери

Її швидше поміняй,гру спочатку починай

Завдання 4

Малювання за допомогою цеглинок «Весна прийшла»

Продовжувати вчити малят малювати  використовуючи нетрадиційну техніку малювання–цеглинками, повторити  назви кольорів,поняття  вверху,внизу,назви перших весняних квітів,виховувати акуратність,самостійність.

Пальчикова гімнастика

Ми цеглинки в ручки взяли і місцями поміняли

Потім міцно їх з’єднали

Вгору високо підняли

Раз,два не кидай, а за спину заховай

Отримавши  за виконані  завдання лего-цеглинки тепер ми можемо допомогти лего-чоловічкам полагодити їхній будинок.

 

4.Конструювання  «Полагодимо будинок для жителів лего-країни»

Діти працюючи разом,допомагаючи один одному створюють новий будинок для лего-чоловічків.

 

5.Підсумок

Яка біда сталася в лего-країні?

Які цифри були цифри на вантажівках?

Що ми малювали за допомогою цеглинок? Чи допомогли ми лего-чоловічкам?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додав(-ла)
Перевало Юлія
Додано
24 березня
Переглядів
89
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку