Мета: познайомити учнів одне з одним, вивчити коло їх інтересів, навчити правильній посадці за партою, правилами поводження на уроці та перерві в школі; ознайомити дітей з назвами шкільного приладдя та його призначенням, розвивати в учнях здатність до роботи в колективі, в парі, уміння працювати з сигнальними картками, просторову уяву, виховувати товариські відносини між дітьми, доброзичливе ставлення одне до одного. Обладнання: сигнальні картки з намальованими личками - сумним і веселим, олівці, макет ромашки, пелюстки до неї за кількістю зайнятих парт у класі, мікрофон, предметні малюнки, музичний супровід.
Прийом «Мікрофон»Вчитель дістає мікрофон, пропонує дітям по черзі ( спочатку – найсміливішим, хто бажає) розказати про себе, назвавши своє ім’я, прізвище, вік, чим любить чи бажає зайнятися, а в кінці казати фразу «І я – першокласник (першокласниця)!». При цьому вчитель показує, що для відповіді потрібно встати з місця.
Любі діточки, щиро дякую за ваші розповіді. Хочу подарувати вам на честь нашої першої зустрічі особистого, маленького Ангелика-охоронця. Нехай він вам допомагає добре вчитися, рости успішними і чесними людьми. Послухайте вірш. Ангел молиться за квіти , щоб синіли. Ангел молиться за душі, щоб ясніли. Ангел молиться за діти , щоб зростали. Батька , неньку своїх шанували. Ангел молиться за свічку , щоб не згасла ,Помолімося із ним , будь ласка. Я з тобою помолюсь крилатий друже ,Щоб ці дітки зростали добрі й дужі.