Конспект заняття з логічно-математичного розвитку «Сніжинка – чарівниця» (математична пригода) для дітей 4-го року життя

Про матеріал
Мета : Перевірити та узагальнити знання дітей за перше півріччя. Вчити правильно та чітко виконувати завдання виявляти рівень уявлення дітей про поняття «один», «багато», «рівність», «нерівність» груп предметів за кількістю елементів. Визначати вміння порівнювати предмети за розміром : великий, малий,довгий, короткий,користуючись прийомами накладання та прикладання. Систематизувати вміння розпізнавати геометричні фігури та визначати їх особливості. Формувати вміння орієнтуватися в просторі(вгорі, вниз, посередині).Розвивати увагу, вміння працювати самостійно, виховувати позитивне ставлення до занять з математики. Обладнання: геометричні фігури, сніжинка,ялинки різної висоти, роздавальний матеріал зайчики та морквинки, кошик з морквою, сніжинки різного розміру.
Перегляд файлу

 

 

 

 

Конспект заняття з логічно-математичного розвитку

«Сніжинка – чарівниця»

(математична пригода)

для дітей 4-го року життя

 

 

 

 

 

 

 

 

                                     Підготувала вихователь молодшої групи

                                                                  КаверінаВ.П.

 

 

 

 

 

 

Мета : Перевірити та узагальнити знання дітей за перше півріччя. Вчити правильно та чітко виконувати завдання виявляти рівень уявлення дітей про поняття «один», «багато», «рівність», «нерівність» груп предметів за кількістю елементів. Визначати вміння порівнювати предмети за розміром : великий, малий,довгий, короткий,користуючись прийомами накладання та прикладання. Систематизувати вміння розпізнавати геометричні фігури та визначати їх особливості. Формувати вміння орієнтуватися в просторі(вгорі, вниз, посередині).Розвивати увагу, вміння працювати самостійно, виховувати позитивне ставлення до занять з математики.

Обладнання: геометричні фігури, сніжинка,ялинки різної висоти, роздавальний матеріал зайчики та морквинки, кошик з морквою, сніжинки різного розміру.

                                              Хід заняття.

Запрошую дітей пройти до групи та привітатися з гостями.

Малята ви добре спали,

Без плача сьогодні встали

Всі до мене поверніться

Усміхніться

В нас гостей сьогодні багато

Треба всіх їх привітати.

  • Діти ви сьогодні йшли до дитсадочку та бачили скільки снігу натрусила зима – чарівниця? (так)
  • А це що?( на вікні сніжинка)

З неба зіронька упала

На віконце наше сіла

Щоб я вам її дістала

Ця сніжинка не проста

Ще й сюрприз нам принесла!

  • Ця сніжинка хоче нас запросити до лісу,щоб ми з вами допомогли тваринам яким холодно взимку.
  • Як що ми виконаємо всі завдання сніжинки то отримаємо сюрприз. Ну що згодні(так)

Завдання 1(зелений конверт)

Відгадайте загадку

Взимку та літом

Одним кольором.(ялинка)

  • Ну що йдемо шукати ялинку
  • Які ялинки ростуть у лісі (високі та низенькі)
  • Діти в лісі дув сильний вітер та отрусив весь сніг їм тепер холодно, давайте ми з вами врятуємо їх від холоду. Візьміть велику сніжинку та покладіть на високу ялинку , а маленькі сніжинки на низеньку ялинку. Молодці!

 

 

Завдання 2(білий конверт)

Влітку сіренький

Взимку біленький

Довгі вуха має

По лісі стрибає.(зайчик)

«Один багато»

  • Зайчик просить щоб ми допомогли йому зібрати моркву, яку він розсипав та нагодувати його братиків.
  • Діти кожен з вас повинен взяти по одній морквинці та покласти у цей кошик.
  • Скільки у тебе морквинок ?(одна)
  • А у тебе ?(одна)
  • А тепер скільки морквинок у кошику?(багато)

«Нагодуємо зайчат»(порівняння множин)

  • Викладіть на верхню смужку зайчат.
  • А тепер на нижню смужку покладіть кожному зайчику по морквинці.
  • Чи всім зайчикам вистачило моркви? Чому?
  • Кого більше? Кого менше?
  • Молодці!

Завдання 3(коричневий конверт)

Хто тут спить під дубком

Ще й накрився кожушком

Тихо, тихо не шуміть

Це напевно спить (ведмідь)

  • Ведмедику холодно,він просить щоб ми йому зробили ковдру та прикрасили її(геометричними фігурами)
  • Діти вам потрібно назвати фігуру та визначити її колір та покласти на відповідне місце на килимку.

Фізхвилинка

Руки вгору в кулачок

Розіжми та на бочок

Руки вперед в  кулачок

Розіжми та на бочок

Руки вниз  в кулачок

Розіжми та на бочок.

Руки в сторони в кулачок

Розіжми і на бочок.

 

Завдання 4(жовтий конверт)

Жовтогарячу шубку має

Та горішки полюбляє.(білка)

  • Ось у дуплі білочці холодно та зимно в лісі бо дупло вже старе допоможіть ви її збудувати нове житло(конструювання)
  • А тепер у вас є дві смужки різного кольору порівняйте їх та викладіть для білочки саму коротку дорогу.

 

 

Завдання 5 (червоний)

  • Діти давайте знову підемо та подивимось що у нас там за гамір та цеж пташки на годівничці.
  • Порахуйте пташок (синиці, снігурі, горобці, ворон, папуг)
  • Діти а чи можемо з вами в нашому лісі зустріти папугу в лісі? Чому ні?
  • Ну  що дітки ми всі завдання з вами виконали то де ж наш сюрприз?

Зараз пошукаємо ось вона чарівна торбинка

  • Ця торбинка не проста
  • Ця торбинка чарівна
  • 1,2, 3, сюрприз нам покажи(зефір)

На цьому наші цікаві пригоди скінчилися дякуємо за увагу.

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
22 квітня 2021
Переглядів
1014
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку