Конспект заняття з логіко-математичним напрямом

Про матеріал
Фізичний розвиток: залучати дітей до рухливої гри. Пізнавальний розвиток: учити розрізняти понятгя «один» i «багато», порівнювати предмети, що с контрастними за довжиною, користуючись прийомом накладання; розвивати вміння розрізняти предмета за формою (круглі, квадратні, трикутні). Емоційно-ціннісний розвиток: учити малят підтримувати у гpyпi веселу, невимушену irpoвy атмосферу. Соціально-моральний розвиток: виховувати увагу, бажання допомагати іншим. Мовленнєвий розвиток: збагачувати словниковий запас дітей різними частинами мови. Kpeaтивний розвиток: розвивати уяву. Матеріали: іграшкові ведмедик, бджілка; баночха з медом; ложки; демонстраційний матеріал (шарфики, будиночок-вулик, два кошика); роздавальний матеріал (контрастні смужки за довжиною, квадрати, трикутники. круги з намальованими бджілками).
Перегляд файлу

Конспект заняття з логіко-математичним навантаженням

Фізичний розвиток: залучати дітей до рухливої гри.

Пізнавальний розвиток: учити розрізняти понятгя «один» i «багато», порівнювати предмети, що с контрастними за довжиною, користуючись прийомом накладання; розвивати вміння розрізняти предмета за формою (круглі, квадратні, трикутні).

Емоційно-ціннісний розвиток: учити малят підтримувати у гpyпi веселу, невимушену irpoвy атмосферу.

Соціально-моральний розвиток: виховувати увагу, бажання допомагати іншим.

Мовленнєвий розвиток: збагачувати словниковий запас дітей різними частинами мови. Kpeaтивний розвиток: розвивати уяву.

Матеріали: іграшкові ведмедик, бджілка; баночха з медом; ложки; демонстраційний матеріал (шарфики, будиночок-вулик, два кошика); роздавальний матеріал (контрастні смужки за довжиною, квадрати, трикутники. круги з намальованими бджілками).

Хід заняття

За дверима чути суперечку, а nomiм стукіт у дверь. Вихователь відчиняс двері.

Вих ов am ель. До нас завітали ведмедик i бджілка. Це вони сперечаються, хто з них великий, а хто малий. На вашу думку, хто ж з них великий, а хто малий? (Відповіді дітей)

  •      Діти, ведмедик i бджілка ідуть до бджілок у гості по мед, тому що ведмедик занедужав.

Для того щоб бути красивими, вони хочуть одягнути шарфики. але не знають, кому який. Допоможіть їм! Якого кольору шарфики? (Відповіді дітей)

  •      А тепер визначмо, який шарфик зав'яжемо ведмедикові, а який бджілці.

Вихователь тримає шарфики горизонтально один niд одити.

Вихователь. Як можна дізнатися, який шарфик довтий? (Відповіді дітей)

Пояснюс, ибо потрібно один шарфик покласти на інший, щоб один кінець збігався з іншим, i тоді .иожна буде дізнатися, які вони завдовжги.

Яким с червоний шарфик за довжиною? (Відповіді дітей.)

  •      А жовтий? (Відповіді дітей.)

Довший шарфик зав'яжемо кому? (Відповіді дітей.)

  •      А коротший? (Відповіді дітей.) Вихователь зав'язує шарфики героям
  •      У вас на столі паперові смужки. Як дізнатися, яка смужка довша? Що для цього потрібно зробити? (Потрібно смужку накласти на іншу, щоб один кінець i сторони збігалися)

Діти виконують завдання.

  •      —А тепер довшу смужку покладіть ведмедикові в кошик, а коротшу бджілці.

Вихователь запитує у декількох дітей, які смужки вони кладуть кошики. Ці смужки ведмедик i бджілка подарують своїм друзям комахам

Внх о ва те ль. Бджілки побачили, що до них ідуть гості, тому вилетіли назустріч зі свого будиночка-вулика.

Діти беруть по одній бджілці.

  •      Скільки бджілок? (Багато)
  •      А ведмедиків? (Один)
  •      Вихователь проводить гру «бджілки та ведмідь». Ведмідь рухається повільно, даючи можливість усім дітям сісти  на стільчики. Ведмедик шепоче на вухо вихователеві про те, що mpoxu занедужав, mo.уу nonpocumь у бджілок меду.
  •      Виховятель. Для того mo6 датн меду ведмедикові, комахам потрібно повернугися у свій будиночок-вулик. Кожна бджілка мас своє віконечко різної форми. Які фігури у ватих.
  •      Будьте уважні! Круглі віконця затуліть кругами, а квадратні —Квадратами, трикутні трикутниками.
  •      Бджілка выносить баночку з медом, частус ведмедика i всіх малят. Діти дякують.

 

docx
Додано
15 жовтня
Переглядів
25
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку