Конспект заняття з логіко-математичним навантаженням
Фізичний розвиток: залучати дітей до рухливої гри.
Пізнавальний розвиток: учити розрізняти понятгя «один» i «багато», порівнювати предмети, що с контрастними за довжиною, користуючись прийомом накладання; розвивати вміння розрізняти предмета за формою (круглі, квадратні, трикутні).
Емоційно-ціннісний розвиток: учити малят підтримувати у гpyпi веселу, невимушену irpoвy атмосферу.
Соціально-моральний розвиток: виховувати увагу, бажання допомагати іншим.
Мовленнєвий розвиток: збагачувати словниковий запас дітей різними частинами мови. Kpeaтивний розвиток: розвивати уяву.
Матеріали: іграшкові ведмедик, бджілка; баночха з медом; ложки; демонстраційний матеріал (шарфики, будиночок-вулик, два кошика); роздавальний матеріал (контрастні смужки за довжиною, квадрати, трикутники. круги з намальованими бджілками).
Хід заняття
За дверима чути суперечку, а nomiм — стукіт у дверь. Вихователь відчиняс двері.
Вих ов am ель. До нас завітали ведмедик i бджілка. Це вони сперечаються, хто з них великий, а хто — малий. На вашу думку, хто ж з них великий, а хто — малий? (Відповіді дітей)
Для того щоб бути красивими, вони хочуть одягнути шарфики. але не знають, кому який. Допоможіть їм! Якого кольору шарфики? (Відповіді дітей)
Вихователь тримає шарфики горизонтально один niд одити.
Вихователь. Як можна дізнатися, який шарфик довтий? (Відповіді дітей)
Пояснюс, ибо потрібно один шарфик покласти на інший, щоб один кінець збігався з іншим, i тоді .иожна буде дізнатися, які вони завдовжги.
Яким с червоний шарфик за довжиною? (Відповіді дітей.)
Довший шарфик зав'яжемо кому? (Відповіді дітей.)
Діти виконують завдання.
Вихователь запитує у декількох дітей, які смужки вони кладуть кошики. Ці смужки ведмедик i бджілка подарують своїм друзям — комахам
Внх о ва те ль. Бджілки побачили, що до них ідуть гості, тому вилетіли назустріч зі свого будиночка-вулика.
Діти беруть по одній бджілці.