ПЕРСПЕКТИВНЕ ПЛАНУВАННЯ ОСВІТНЬОЇ ДІЯЛЬНОСТІ СЕРЕДНЬОЇ ГРУПИ НА ЖОВТЕНЬ

Про матеріал
Перспективне планування освітньої діяльності середньої групи на період військового стану на жовтень
Перегляд файлу

Осень фон для грамоты - 67 фото 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ПЕРСПЕКТИВНЕ ПЛАНУВАННЯ

ОСВІТНЬОЇ ДІЯЛЬНОСТІ СЕРЕДНЬОЇ ГРУПИ

 на період воєнного стану

з 02.10.23 по 31.10.23

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Тижні

Тема тижня

  1.         тиждень

2-6 жовтня

«Подорож до країни овочів»

  1.         тиждень

9-13 жовтня

«Сонце стукає в віконце»

  1.         тиждень

16-20 жовтня

«Що буває восени»

     4   тиждень

23-27 жовтня

«В осінньому лісочку»

      5  тиждень

           30-31 жовтня

  «Рідне місто — моя батьківщина»

Комплекси вправ ранкової гімнастики

Ранкова гімнастика «Веселі огородники»

I. Шикування в колону по одному за зростом.

Ходьба на носках, руки на поясі.

Біг у середньому темпі, ходьба.

II. Комплекс загальнорозвивальних вправ.

1. Піднімання палиці вгору.

В. п. — основна стійка, руки внизу, палицю тримати за кінці.

1 — підняти палицю до грудей.

2 — підняти палицю вгору над головою (вдих).

3 — опустити палицю до грудей.

4 — опустити палицю вниз у в. п. (видих).

Повторити 6 разів.

2. Нахили тулуба в сторони.

В. п. — ноги нарізно, палиця за головою на плечах.

1 — нахили тулуба праворуч (видих).

2 — повернутись у в. п. (вдих).

3–4 — те саме ліворуч.

Повторити 6 разів.

3. Нахили тулуба вперед.

В. п. — ноги нарізно, палиця ззаду за спиною, руки прямі.

1 — нахили тулуба уперед, одночасно відводячи палицю назад (видих).

2 — повернутись у в. п. (вдих).

Повторити 5–6 разів.

4. Переступання через палицю.

В. п. — руки опущені вниз, палицю тримати за кінці.

1 — згинаючи праву ногу, переступаючи через палицю.

2 — переступання у зворотному напрямку.

3–4 — те саме з лівої ноги.

5. Стрибки через палицю.

В. п. — основна стійка, руки на поясі, палиця на підлозі перед ногами.

1 — стрибки через палицю, відштовхуючись обома ногами.

2 — стрибки назад через палицю.

Повторити 8 разів.

III. Шикування в колону по одному за направляючим.

Ходьба у повільному темпі з рухами рук.

 

Ранкова гімнастика «Осінній дощик»

I. Шикування в колону по одному за зростом.

Ходьба у середньому та швидкому темпі, ходьба на зовнішньому боці стопи, як

ведмедик.

Біг у середньому темпі, ходьба.

II. Комплекс загальнорозвивальних вправ.

1. «Дощик накрапає» — піднімання рук угору.

В. п. — основна стійка.

1–2 — підняти руки через сторони вгору, подивитись на руки (вдих).

3–4 — опустити руки вниз (видих).

Повторити 6 разів.

1. «Переступаємо через калюжі» — піднімання ноги, зігнутої в коліні.

В. п. — основна стійка.

1 — підняти праву ногу, зігнути в коліні, руки в сторони (вдих).

2 — опустити ногу та руки у в. п. (видих).

3–4 — повторити те саме з лівої ноги.

Повторити 6 разів.

2. «Крапельки дощу» — піднімання рук уперед-угору.

В. п. — основна стійка.

1 — підняти руки вперед-угору, зігнувши їх у ліктях (вдих).

2 — опустити руки вниз, вдаривши ними по боках (видих).

Повторити 6 разів.

3. «Тигр» — вигинання спини вгору.

В. п. — присісти з упором на руки, голова опущена.

1–2 — випрямити ноги, вигнути спину вгору, як тигр.

3–4 — згинаючи ноги, повернутись у в. п.

Повторити 6 разів.

4. «Радіємо сонечку» — стрибки на місці на обох ногах.

В. п. — основна стійка, руки напівзігнуті.

1–4 — напівприсідання (пружина).

5–8 — стрибки на місці на обох ногах.

III. Шикування в колону по одному за направляючим.

Ходьба у повільному темпі на носках, як лисичка.

 

 

 

 

 

 

 

РОБОТА З БАТЬКАМИ:

 Консультація « Виховання культурно-гігієнічних навичок у малят»

 

Консультація: “Дитячий майданчик.  Як уникнути  конфліктів та істерик?”

Консультація :“Розвиваємо моторику дитини.”

Консультація : “Безпека дітей на дорозі.”

Пам’ятка для батьків: “Профілактика грипу”.

Консультація: “ Виховання самостійності у дітей середнього дошкільного віку.

Консультація «Отруйні гриби»

Консультація: “Нетрадиційні техніки малювання – стимул до творчості”.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

РОЗКЛАД ЗАНЯТЬ

ПОНЕДІЛОК

  1.               Музична діяльність
  2.               Ознайомлення з природним довкіллям
  3.               Фізкультура

 

ВІВТОРОК

 

  1.               Розвиток мовлення
  2.               Малювання
  3.               Гурток з англійської мови
  4.               Фізкультура на повітрі

 

СЕРЕДА

 

  1.               Логіко -математичний розвиток
  2.               Ліплення / аплікація
  3.               Гурток з англійської мови
  4.               Пішохідний перехід

ЧЕТВЕР

  1.               Музична діяльність
  2.               Ознайомлення із соціумом
  3.               Фізкультура на повітрі

П′ЯТНИЦЯ

  1.               Художня література / Конструювання
  2.               Фізкультура

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Перспективний план роботи  середньої групи

з 02.10.2023 по 31.10.2023

Дата

Зміст роботи

 

Примітки /Посилання

 

 

I тиждень

«Як на нашому городі»

 

 

02.10.23

П

О

Н

Е

Д

І

Л

О

К

  1. Музична діяльність
  2. Ознайомлення з природним довкіллям «У саду чи на городі»
  3. Фізкультура
  4. Рухлива гра «Дістань овоч»
  5. Бесіда «Як люди допомагають овочам, щоб вони швидше росли»
  6. Дидактична гра   «Вершки та корінці»
  7. Розглядання натуральних овочів, порівняння їх за кольором, формою
  8. Робота з батьками: консультація

« Виховання культурно-гігієнічних навичок у малят»

Офлайн

 

03.10.23

 

В
І
В
Т
О
Р
О
К

  1. Розвиток мовлення «Що росте на городі?»
  2. Малювання «Намалюємо кавун бокастий і смугастий»
  3. Гурток з англійської мови
  4. Фізкультура на повітрі
  5. Гра «Що можна приготувати з овочів»
  6. Рухлива гра «Перенеси овочі»
  7. Дидактична гра «Що де росте»
  8.  Самоосвіта: участь у онлайн - проєкті «Підтримка педагогів ЗДО та супровід дітей у надзвичайній ситуації»

 

офлайн

 

 

 

 

 

 

https://meet.google.com/zbx-ihnj-wsk

04.10.23

 

С

Е

Р

Е

Д

А

  1. Логіко-математичний розвиток

« Порівняння груп предметів. Один, багато»

  1. Ліплення «Овочі в кошику»
  2. Гурток з англійської мови
  3. Пішохідний перехід
  4. Рухливі ігри: Дістань овоч», «Підбіжи до овоча, який я назву»
  5. Бесіда «З грядок до столу»
  6. Читання вірша П. Воронька «Бараболин рід».
  7. Дидактична гра «Зваримо смачний борщ»

офлайн

05.10.23

       Ч

Е

Т

В

Е

Р

  1. Музична діяльність
  2. Ознайомлення із соціумом «Праця городників»
  3. Фізкультура на повітрі
  4. Рухливі ігри: «Прокоти кавун у ворота», «Біжіть до мене»
  5. Мовленнєва гра «Овочі які?»
  6. Гра «Овочі, фрукти»
  7. Читання оповідання В. Чухліба «Голубий дощик»
  8. Робота з документацією

офлайн

06.10.23

 

 

П′
Я
Т
Н
И
Ц
Я

  1. Художня література «Обігрування

          української народної пісні “Ходить

          гарбуз по городу”»

     2.  Фізкультура 

     3. Рухливаі ігри «З купини на купину»,

          «Біжіть до овоча»

     4.  Бесіда «Корисні овочі»

     5. Дидактична гра «Що нам осінь

         принесла?»

     6. Гра-міркування «Як можна зберігати

         овочі»

     7. Самоосвіта: участь у онлайн – проєкті

        «Підтримка педагогів ЗДО та супровід

        дітей у надзвичайній ситуації»

офлайн

 

 

 

 

 

 

https://meet.google.com/zbx-ihnj-wsk

 

 

ІІ тиждень

 «Сонце стукає в віконце»

 

09.10.23

П

О

Н

Е

Д

І

 

 

Л

О

К

     1. Музична діяльність

     2. Ознайомлення з природним довкіллям

         «Кому потрібне сонечко?»

    3.  Фізкультура

    4.  Рухлива гра: «Хто покликав?»

    5.  Спостереження за сонцем

    6.  Бесіда «Значення сонячного тепла і

         світла для людей»

   7.  Мовленнєва гра «Сонечко яке?»

   8.  Консультація для батьків: “Дитячий

        майданчик.  Як уникнути  конфліктів та

        істерик?”

офлайн

10.10.23

 

В

І

В

Т

О

Р

О

К

 

  1. Мовленнєвий розвиток «Ласкаве сонечко»
  2. Малювання «Лагідні промінчики осіннього сонечка»
  3. Гурток з англійської мови
  4. Фізкультура на повітрі
  5. Рухливі ігри: «Не запізнюйся»,«Хто покликав?»
  6. Спостереження за ранковим сонцем
  7. Дидактична гра   «Яка пора року?»
  8. Самоосвіта: участь у онлайн- проєкті «Підтримка педагогів ЗДО та супровід дітей у надзвичайній ситуації»

офлайн

 

 

 

 

 

 

 

 

https://meet.google.com/zbx-ihnj-wsk

 

11.10.23

 

С
Е

Р

Е

Д

А

 

  1. Логіко-математичний ро «Порівняння множин предметів. Просторові відношення (ліворуч,праворуч)»

     2. Аплікація «Ясне сонечко усміхається»

     3. Гурток з англійської мови

     4. Пішохідний перехід

     5. Дидактична гра «Яка пора року?»

     6. Спостереження за одягом людей

     7. Читання уривка з вірша М. Стельмаха

         «Сонце стукає в віконце».

     8. Пальчикова гра «Сонячні промінчики»

     9. Рухлива гра: «Бджілки»

 

офлайн

12.10.23

 

Ч

Е

Т

В

Е

Р

 

  1. Музична діяльність
  2. Ознайомлення із соціумом «Сонце та хмаринки»
  3. Фізкультура на повітрі
  4. Рухливі ігри: «Знайди собі пару»,«Не дзвони»
  5. Дидактична гра «Назви пташку»
  6. Дидактична гра «Коли це буває?»
  7. Вивчення вірша Д. Куровсього «Сонце вечора прохає»
  8. Робота з документацією
  9. Консультація для батьків :“Розвиваємо моторику дитини.”

офлайн

13.10.23

 

П′

Я

Т

Н

И

Ц

Я

 

  1. Конструювання «Сонечко»
  2. Фізкультура
  3. Рухливі ігри «Лови, кидай, падати не давай», «Знайди, де сховано»
  4. Бесіда «Як погода впливає на настрій людини»
  5. Дидактична гра «Йде дощ»
  6. Гра-імітація «Весело гуляти»
  7. Читання вірша П. Осадчука «Сонячний зайчик»
  8. Самоосвіта: участь у онлайн - проєкті «Підтримка педагогів ЗДО та супровід дітей у надзвичайній ситуації»

 

офлайн

 

 

 

 

 

https://meet.google.com/zbx-ihnj-wsk

 

 

ІІІ тиждень

«Що буває восени»

 

16.10.23

П

О

Н

Е

Д

І

Л

О

К

1. Музична діяльність

2. Ознайомлення з природним довкіллям

    «Погода восени»

3.  Фізкультура

4.  «Як я провів вихідний день»

5.  Рухлива гра «Знайди собі пару»

6.  Спостереження за погодою вранці

7.  Дидактична гра «Осінні явища»

8. Читання вірша А. Качана «Осінні поля»

     9.  Консультація для батьків:   “Безпека

          дітей на дорозі.”

офлайн

17.10.23

 

В

І

В

Т

О

Р

О

К

1. Розвиток мовлення «Що буває

     восени?»

2. Малювання «Дощ то капає, то ллється»

3. Гурток з англійської мови

4.  Фізкультура на повітрі

5.  Спостереження за змінами в стані

      живої та неживої природи

6.  Бесіда «Барвиста осінь»

7.   Дидактична гра  «З якого дерева

     листочок?» 

8.  Рухливі ігри: «Не замочи ніг»,

        «Бульбашка»

9.  Самоосвіта: участь у онлайн- проекті

     «Підтримка педагогів ЗДО та супровід

     дітей у надзвичайній ситуації»

 

офлайн

 

 

 

 

 

 

 

https://meet.google.com/zbx-ihnj-wsk

18.10.23

 

С

Е

Р

Е

Д

А

  1. Логіко-математичний розвиток ««Число і цифра 3. Порядкова лічба»
  2. Ліплення «Капітошка»
  3. Гурток з англійської мови
  4. Пішохідний перехід
  5. Спостереження за вітром
  6. Рухлива гра «Ми веселі діти»
  7. Етюд «Що вміє вітерець?»
  8. Читання вірша М. Познанської «Вітер»
  9. Пам’ятка для батьків: “Профілактика грипу”

офлайн

19.10.23

 

Ч

Е

Т

В

Е

Р

  1. Музична діяльність
  2. Ознайомлення із соціумом «Золота осінь»
  3. Фізкультура на свіжому повітрі
  4. Дидактична гра «Кому потрібен дощ?»
  5. Бесіда про осінній дощ
  6. Гра-імітація «Що може розповісти небо»
  7. Рухлива гра «Сонечко і дощик»
  8. Робота з батьками: Консультація

«Виховуємо працьовитих малюків»

офлайн

20.10.23

 

П′

Я

Т

Н

И

Ц

Я

  1. Художня «Вивчення вірша М. Познанської “Ідуть дощі”»
  2. Фізкультура
  3. Бесіда «Взаємозалежність між явищами живої та неживої природи»
  4. Дидактична гра «Вітер»
  5. Рухлива гра «У лісочку на горбочку»
  6. Спостереження за туманом
  7. Самоосвіта: участь у онлайн - проєкті «Підтримка педагогів ЗДО та супровід дітей у надзвичайній ситуації»

офлайн

 

 

 

 

 

 

https://meet.google.com/zbx-ihnj-wsk

 

 

ІV тиждень

«В осінньому лісочку»

 

23.10.23

П

О

Н

Е

Д

І

Л

О

К

1. Музична діяльність

2. Ознайомлення з природним довкіллям

    «Мешканці лісу»

3.  Фізкультура

4.  Рухливі ігри: «Хто більше збере

     листків?», «Кольорові листочки»

5.  Спостереження за горобиною та

     берізкою (порівняти їх)

6.  Читання вірша М. Познанської  

     «Горобина

7.  Дидактична гра «Що спочатку, що

      потім?»

8.   Консультація для батьків: “ Виховання

      самостійності у дітей середнього   

      дошкільного віку.

офлайн

24.10.23

 

В

І

В

Т

О

Р

О

К

1. Розвиток «Кого зустрів їжачок у лісі?»

2. Малювання «Осінні дерева»

3. Гурток з англійської мови

4.  Фізкультура на свіжому повітрі

5.   Рухливі ігри:«У лісочку на горбочку» ,

      «Діти в лісі»

6.  Бесіда «Хто лікує ліс?»

7.  Дидактична гра «Лісові слова»

8.  Творча гра «Ліс шумить»

9.   Читання казки «Їжак та заєць»

    10.  Самоосвіта: участь у онлайн – проєкті

           «Підтримка педагогів ЗДО та супровід

           дітей у надзвичайній ситуації»

офлайн

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

https://meet.google.com/zbx-ihnj-wsk

 

25.10.23

       С

Е

Р

Е

Д

А

  1. Логіко-математичний розвиток «Просторові відношення (вперед- назад, вгору-вниз, праворуч-ліво-

     руч). Частини доби»

  1. Аплікація «Осінній віночок»
  2. Гурток з англійської мови
  3. Пішохідний перехід
  4. Бесіда «Їстівні і отруйні гриби»
  5. Рухливі ігри: «Біжіть до дерева», «Дістань листочок»
  6. Дидактична гра «Знайди листочок за описом»
  7. Читання вірша А. Костецького «По гриби»
  8. Консультація для батьків:   «Отруйні гриби»

офлайн

26.10.23

 

Ч

Е

Т

В

Е

Р

1. Музична діяльність

2. Ознайомлення із соціумом «Життя

    дерев»

3. Фізкультура на свіжому повітрі

4. Рухливі ігри: «Дістань листочок», «Не

     наступи»

5. Дидактична гра «Хто що їсть?»

6.  Бесіда «Дарунки лісу»

7.  Гра «Чий хвіст?»

8.  Відгадування загадок про дерева

9.  Робота з документацією

офлайн

27.10.23

 

П′

Я

Т

Н

И

Ц

Я

  1. Конструювання «Їжачок»
  2. Рухлива гра «Знайди, де сховано»
  3. Бесіда «Вплив погоди на життя тварин»
  4. Дидактична гра «Кого не стало?»
  5. Читання оповідання В. О. Сухомлинського «Все в лісі співає»
  6. Творча гра «Упізнай тварину за рухами»
  7. Вивчення вірша П. Воронька “Їжачок-хитрячок”»
  8. Самоосвіта: участь у онлайн- проекті «Підтримка педагогів ЗДО та супровід дітей у надзвичайній ситуації»

 

 

офлайн

 

 

 

 

 

 

 

 

https://meet.google.com/zbx-ihnj-wsk

 

 

 

V  тиждень  «Рідне місто — моя батьківщина»

 

 

30.10.2023

П
О
Н
Е
Д
І
Л
О
К

1. Музична діяльність

2. Ознайомлення з природним довкіллям

    «Охорона навколишнього середовища»

3.  Фізкультура

4.  Бесіда «Наш рідний край»

5.  Рухлива гра «Знайди свій будинок»

6.  Мовленнєва гра «Яке моє село?»

7.  Дидактична гра «Наше чудове місто»

8.  Гра «Моделювання будинків з

     геометричних фігур»

     9.  Консультація для батьків:

          “Нетрадиційні техніки малювання –

          стимул до творчості”.

офлайн

31.10.2023

В
І
В
Т
О
Р
О
К

1. Розвиток мовлення «Місто, у якому я

     живу»

2. Малювання «Будинок, у якому я живу»

3. Гурток з англійської мови

4.  Фізкультура на повітрі

5.  Спостереження за будинками навколо

6.  Бесіда «Вулиця, на якій я живу»

7.   Дидактична гра «Багато-один»

8.  Рухливі ігри: «Подзвони в дзвіночок»,

        «Знайди свій будинок»

9.  Гра «Можна-не можна»

    10.  Самоосвіта: участь у онлайн- проекті

     «Підтримка педагогів ЗДО та супровід

     дітей у надзвичайній ситуації»

 

офлайн

 

 

 

 

 

 

https://meet.google.com/zbx-ihnj-wsk

 

 

 

 

docx
Додано
15 жовтня
Переглядів
29
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку