Конспект заняття з логіко-математичного розвитку

Про матеріал
Формування уявлень про властивості, ознаки (високий-низький, довгий-короткий), колір, форму предметів; закріплення цифр від 1 до 4; сприяння розвитку пам’яті, уваги, мислення; викликати інтерес до спостереження за живою природою; бажання допомагати дорослим тримати ігровий майданчик в чистоті.
Перегляд файлу

  Конспект заняття з логіко-математичного розвитку для дітей 4-5 року життя.

   «Математичний квест на прогулянці».

 

Програмовий зміст: продовжувати формувати уявлення про властивості та ознаки предметів (високий, низький, довгий, короткий); продовжувати формувати уявлення про колір, форму предметів; закріпити цифри від 1 до 4; сприяти розвитку пам’яті, уваги, мислення; викликати інтерес до спостереження за живою природою; бажання допомагати дорослим тримати ігровий майданчик в чистоті.

Матеріали: корзина з іграшками для піску, карта, лист від лисички, крейда, довгі та короткі гілки, квітки з зображенням геометричних фігур, споруди на ігровому майданчику.

        Хід заняття:

Вихователь разом із дітьми стоїть біля ігрового майданчика.

Вихователь: Дітки, подивіться, будь ласка, на наш улюблений майданчик, і назвіть всі споруди, які там є. (Діти називають споруди)

Вихователь уточнює, що діти роблять на цих спорудах.

Вихователь: Діти, а що ми робимо у пісочниці?

Діти: Граємося в кулички та будуємо фортеці.

Вихователь: А що нам для цього треба?

Діти: Відра, лопатки, формочки.

Вихователь: Я пропоную з ними сьогодні пограти, давайте візьмемо їх у корзині.

Діти дивляться разом з вихователем, а їх там немає; у корзині лежить конверт.

Вихователь дістає лист та читає: «Дорогі дітки! Ваші іграшки у мене. Я вирішила з вами пограти. Якщо виконаєте мої завдання, то повернете свої іграшки, якщо ні, то іграшки – мої! На допомогу вам додаю карту. Лисичка»

Вихователь разом із дітками роздивляється карту.

Вихователь: Діти, що нам нагадує ця карта.

Діти: Наш майданчик.

Вихователь: Так це наш майданчик зі всіма спорудами.

В кожній споруді нас чекає завдання. А почнемо ми зі споруди, де намальована цифра 1. Подивіться уважно і знайдіть цифру1. (Діти знаходять на горці)

Вихователь: Так починаймо завдання.

«Відгадайте загадки»

(Про дерева й кущі)

Що повітря очищає,

Вдень від спеки захищає

Ще й від вітру в час негоди

Є частиною природи? (Дерево)

 

 

Немов дрібнесенькі зірки,

В суцвіття зібрані квітки.

Весною підемо в гайок,

Де затишний цвіте ….. (Бузок)

 

Вихователь: А у нас на майданчику є бузок? А бузок – це кущ або дерево? А дерева є? (Діти знаходять і показують кущі та дерева)

Вихователь: Що вище – дерево чи кущі? (Дерево)

Вихователь: Так, молодці, дерева вищі кущів, а кущі? (А кущі нижче дерев)

Вихователь: Давайте порівняймо дерева і кущі. Що є у дерев? (стовбур, гілки, коріння) А у кущів? (гілки, коріння)

Вихователь: Правильно, молодці! Перше завдання ми виконали, давайте переходити до другого. Шукайте цифру 2. Ось і вона. (На столику) Читаймо завдання. «Пограйте в гру «Знайди колір»

Діти становляться в коло. Ведучий (вихователь) каже: «Доторкніться (називає колір), 1,2,3!» Діти як можна скоріше намагаються взятися за речі названого кольору інших гравців у колі. Хто останній – вибуває з гри. (Гра продовжується з іншими кольорами)

Вихователь: Переходимо до третього завдання. Відшукайте цифру 3. (Діти знаходять цифру на лабіринті)

Вихователь (читає завдання): «Вас чекає гра «Геометричний потяг».

На доріжці намальований потяг з вагонами. У кожному вагоні намальована різна кількість геометричних фігур (наприклад, у першому вагоні – 3 круга, у другому – 2 квадрати, у 3 – один трикутник і т.д.) Дітям видаються квитки на потяг з такою самою кількістю фігур, як і у вагонах. Треба знайти свій вагон і своє місце.

Вихователь уточнює у дітей назви фігур та їх кількість.

(Поки діти їдуть увагончиках, вихователь читає вірш).

Їде поїзд.

 

Дві сороки,

Три ворони

Посідали у вагони.

«Чух, пах! Ту-ту-ту!" -

Їде поїзд по мосту.

 

Вихователь: І це завдання ми виконали. Шукаймо наступну цифру. Це цифра «4». (Діти знаходять її на дробині) А ось і завдання, яке приготувала лисичка. «Вітер – пустунець погрався на вашому майданчику і розкидав на ньому гілки. Вам їх треба зібрати у дві кучки: 1- це довгі гілки, 2- короткі. Вперед.» Ви майже знайшли свої іграшки.

Діти виконують завдання.

Вихователь: Ну що ж, ми знайшли з вами всі цифри, виконали всі завдання, а де ж наші іграшки? Де Лисичка могла їх заховати? Де ми граємося лопатками, формами, відерцями? (У піску).Може вони там від нас заховалися? (Діти знаходять іграшки)

Вихователь: Я гадаю, що нам треба більше піклуватися про наші іграшки, щоб Лисичка їх не брала.

Ігри дітей з піском.

 

 

docx
Додав(-ла)
Волкова Олена
Додано
29 вересня
Переглядів
96
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку