Заняття про право "Твоє ім'я"

Про матеріал
Мета: розширити знання дітей про їхні права; вчити усвідомлювати власну унікальність; сприяти виробленню позитивного ставлення до себе та свого імені, прагнення до високої самооцінки, сприяти розвиткові вміння робити правильний вибір; бачити в кожній людині позитивне; виховувати повагу до себе та інших людей. Учити дітей поважати право на ім’я інших, не давати товаришам образливих прізвиськ.
Перегляд файлу

                            Заняття на тему: Твоє ім’я»

                                          старша група

Вихователь Карпенко Оксана Андріївна

Мета: розширити знання дітей про їхні права; вчити усвідомлювати власну унікальність; сприяти виробленню позитивного ставлення до себе та свого імені, прагнення до високої самооцінки, сприяти розвиткові вміння робити правильний вибір; бачити в кожній людині позитивне; виховувати повагу до себе та інших людей. Учити дітей поважати право на ім’я інших, не давати товаришам образливих прізвиськ.

Матеріал: жучки-сонечка з паперу для кожної дитини, стенд з фотографіями дітей, «чарівна» коробочка, окуляри для гри «Чарівні окуляри», картки з іменами дітей.

                                                    Хід заняття

Вправа «Де б я хотів жити»

  •          Подивіться, діти. Перед кожним з вас лежить на столі аркуш з

намальованими на ньому будиночком. В кожному будиночку – три поверхи.

 На першому поверсі живуть дівчата й хлопчики, які люблять сваритися, кривдять друзів, не слухають дорослих.

 На другому поверсі – дівчата й хлопчики, які можуть бути слухняними, але не хочуть; можуть не сваритися з іншими, але їм більше подобається бути забіяками.

 А на третьому поверсі живуть гарні дівчата та хлопчики. Вони добрі, розумні, слухняні, поважають дорослих.

 Перед вами дитяча фігурка. Уявіть собі, що це ви і покладіть фігурку на той поверх, на якому б ви хотіли жити.

 У нашому будиночку поселилося дітей багато, але всі вони різні і в кожного з них є своє ім’я.

Вихователь читає вірш:

 

Як маленьке немовля

У світ двері відчиня,

То дарують йому слово.

Слово – це його ім’я.

 Звертає увагу вихованців на стенд з їхніми фото.

  •          Хто це? (вихователь вказує на фото, діти називають імена своїх

Товаришів.

  •          А що ж таке ім’я? 

Гра «Моє ім’я»

Кожна доросла людина і кожна дитина мають право на ім’я. І воно в кожного з вас є. давайте розглянемо «квітку імені». На пелюстках ми написали з вами пестливі імена, якими вас називають удома. Хто може назвати свої пестливі імена?

 Але погляньте на серединку; вона порожня. Там лишилося місце для вашого справжнього імені. Але щоб її заповнити, ви маєте впізнати своє ім’я серед інших імен і вставити на місце.

 Бачите, яка гарна квіточка вийшла. От і ім’я у кожного з вас схоже на квітку, таке ж гарне.

 А що це за жучки поряд  з вашими квітами? Та це ж жучки-сонечка.

 Візьміть їх і посадіть на пелюсточки, на яких записані пестливі імена, що вам найбільше до вподоби.

 Кожне ім’я має своє значення. Хто з вас знає, що означає ваше ім’я?

(діти раніше підготували доповіді про значення свого імені)

Гра «Чарівні окуляри»

Діти стають у коло.

  •          Давайте одягнемо ці чарівні окуляри, поглянувши крізь них на свого

Товариша, побачимо в ньому якомога більше гарного й розкажемо про них. Але називати кожного можна тільки пестливим іменем . (Зразок вихователя).

Гра «Чарівна коробочка»

  •          Я хочу вам подарувати маленькі сюрпризи. (Діти дістають їх з

коробочки). І хочу побажати вам рости чемними, ввічливими, поважати своїх друзів та рідних.

docx
Додано
29 вересня
Переглядів
176
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку