Конспект заняття з логіко-математичного розвитку дітей середнього дошкільного віку із ЗПР "На галявині"

Про матеріал

Конспект заняття з логіко-математичного розвитку дітей середнього дошкільного віку із затримкою психичного розвитку "На галявині".

Мета: удосконалювати навички кількісної та порядкової лічби в межах п'яти; закріпити вивчені цифри від 1 до 5; закріпити вміння дітей співвідносити цифри 1-5 з відповідними числами; розвивати логічне мислення, увагу; розвивати цікавість до математики.

Перегляд файлу

Тема: На галявині

Мета: удосконалювати навички кількісної та порядкової лічби в межах п’яти; закріпити вивчені цифри від 1 до 5; закріпити вміння дітей співвідносити цифри 1-5 з відповідними числами; розвивати логічне мислення, увагу; розвивати цікавість до математики.

Обладнання: картинка із зображенням галявини; картинка із зображенням квітів (1 ромашка, 2 кульбаби, 3 дзвіночків, 4 чорнобривців, 5 маків); роздавальний матеріал (метелики з різною кількістю крапок від 1 до 5; квіти з різними цифрами від 1 до 5); картина галявини з різними комахами (дві з них однакові); роздавальний матеріал (картки з малюнками для гри «продовж логічний рядок» із зображенням комах різного розміру та кольору; картки із зображенням комах для порядкової лічби).

Хід заняття

1. Організаційний момент.

- Малята, яка зараз пора року? (Весна).

- Сонечко навесні світить та зігріває землю своїми променями. Давайте і ми з вами також, своїми посмішками, зігріємо один одного. (Діти дивляться один на одного та посміхаються).

- Малята, а ви полюбляєте подорожі? (Так).

- Ми з вами можемо вирушити у цікаву казкову подорож. Але для цього потрібні чарівні слова. Повторюйте за мною:

Покружляю, покружляю

І у казку вирушаю.

 

2. Повторення та закріплення вивченого на попередніх заняттях.

Гра «Скільки квітів?»

- Діти, ми з вами потрапили на квіткову галявину. Подивіться, які тут квіти.

- Скільки на галявинці кульбаб? (2)

- Скільки на галявинці чорнобривців? (4)

- Скільки на галявинці маків? (5)

- Скільки на галявинці дзвіночків? (3)

- Скільки на галявинці ромашок? (1)

 

Гра «Допоможи метеликам»

- Погляньте! Які прилетіли метелики. А що вони шукають? Я мабуть здогадалася. Вони прилетіли до цих чарівних квітів.

- На чарівних квітах написані цифри. Нам потрібно допомогти метеликам знайти їх квітки. Порахуй на метелику крапки та знайди квітку з потрібною цифрою.

Фізкультхвилинка «Метелики»

 

Сьогодні ми ранесенько
Ішли у сад гуляти —

(крок на місці)
Аж сіли два метелики
На квітах спочивати.

(присідають)
Зраділи ми і думаєм:
Зловити нам якого —

Чи отого жовтавого,
Чи, може, голубого?

(підстрибування, руками намагаються дістати якомога вище)
І доки ми так думали,
І доки ми раділи —

(плескають у долоні)
Обидва ті метелики
Знялись і полетіли.

(біг по колу імітуючи політ метелика)

 

Гра «Знайдіть однакових комах»

- Малята, на галявині можна побачити багато комах. Уважно подивись, та знайдіть однакових комах.

 

Гра «Продовж логічний рядок»

- Комахи ще хочуть з вами пограти в гру «Продовж логічний рядок».

Діти отримують картки із зображенням комах різного розміру та кольору. Дітям потрібно знайти закономірність, та продовжити ряд.

 

Гра «Будь уважний!»

Педагог пропонує дітям розкласти на столі зображення комах та повторити порядкову лічбу.

-Перший жук, другий метелик, третій коник, четвертий джміль, п’ятий комар.

 

3. Підсумки заняття.

- Малята, вам сподобалась наша подорож?

- Нам із вами час повертатися до дитячого садка. Для цього разом повторимо:

1, 2, 3, 4, 5 - час до садочку повертать.

-Що вам сподобалось у наший подорожі? (Відповіді дітей)

 

 

 

docx
Додано
9 липня 2018
Переглядів
4270
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку