Конспект заняття з логіко-математичного розвитку для дітей середнього дошкільного віку. "Геометричні фігури. Ознайомлення з таблицею"

Про матеріал
На занятті з логіко-математичного розвитку для дітей середнього дошкільного віку буде проведено вивчення геометричних фігур та ознайомлення з таблицею. Діти будуть навчатись розрізняти та називати геометричні фігури, формувати уявлення про їх властивості та використання в таблиці. В ході заняття діти будуть брати участь в іграх та вправах, які допоможуть їм закріпити отримані знання та вміння. Даний конспект заняття з логіко-математичного розвитку для дітей середнього дошкільного віку пропонує ознайомити дітей з геометричними фігурами та таблицею, вивчити їх назви та форму, а також використання в таблиці. Заняття включає в себе різноманітні ігри та вправи, які допоможуть дітям закріпити отримані знання та вміння. Заняття спрямоване на розвиток математичної компетентності дітей та формування їх уявлення про геометричні фігури. Заняття з логіко-математичного розвитку, ознайомлення з геометричними фігурами та таблицею, дозволяє дітям: 1.Розвиток математичних здібностей: знання геометричних фігур та вміння працювати з таблицею виявляються важливими компетенціями для подальшого навчання математики. 2.Розвиток уявлення про геометричні об'єкти: вивчення геометричних фігур дозволяє дітям формувати уявлення про їх форму та властивості, що є важливим для розвитку просторової уяви. 3.Розвиток мовлення: на занятті діти навчаються називати геометричні фігури та використовувати правильну термінологію, що сприяє розвитку мовленнєвих навичок. 4.Розвиток креативності: різноманітні ігри та вправи на занятті сприяють розвитку креативності та творчого мислення дітей. 5.Соціалізація: заняття з логіко-математичного розвитку дозволяють дітям спілкуватися та працювати в групі, що є важливим для формування соціальних навичок.
Перегляд файлу

Конспект заняття з логіко-математичного розвитку для дітей середнього

дошкільного віку.

"Геометричні фігури. Ознайомлення з таблицею"

 .

Мета: закріплювати знання дітей про геометричні фігури і їх ознаки; вправляти   в порядковій і кількісній лічбі; формувати знання про стовпчик і рядок, розвивати наочно- образне, логічне мислення, увагу, пам'ять. Вчити дітей заповнювати таблицю відповідними елементами. Виховувати дружні взаємостосунки між дітьми.

Обладнання: роздатковий матеріал для кожної дитини -таблиця, 5 геометричних фігур (круг, квадрат, трикутник, прямокутник, овал) цифри 1-5, олівець.

 

Демонстраційний матеріал: таблиця, круги ( жовтий, червоний, зелений), геометричні фігури.

На початку заняття вихователь пропонує дітям відправитись на фабрику.

-Малята, давайте пригадаємо, що таке фабрика?(Відповіді дітей) -Які бувають фабрики?

-Ми сьогодні побуваємо на фабриці геометричних фігур. Як ви думаєте, що там виготовляють?

-Так, діти. Правильно, на цій фабриці виготовляють геометричні фігури. Працівники цієї фабрики просять у нас допомоги. У їх дуже багато роботи, з якою вони не можуть самі справитись Давайте поміркуємо, як ми можемо їм допомогти?( відповіді дітей)

-Ми можемо виготовити геометричні фігури, можемо їх порахувати, а можемо розкласти їх в коробки. Сьогодні ми навчимося розкладати геометричні фігури в таблиці.

-Щоб потрапити на фабрику нам потрібна перепустка. Зараз ми пограємо у гру "Геометричний ланцюжок" і за це отримаємо перепустку на  фабрику.

(Вихователь викладає на дошці фігури, а діти викладають самостійно відповідно до зразка.)

-Давайте назвемо ці фігури і пригадаємо їх ознаки?

-Із      якої      геометричної      фігури      можна      отримати      круг?      Овал?

Трикутник?  Прямокутник?

-Давайте порахуємо наші фігури? Скільки всього геометричних фігур в рядку? Покажіть цифру, якою позначимо  цю кількість фігур? А зараз порахуємо фігури по порядку.( Діти рахують) Яка геометрична фігура третя по рахунку? На якому місці по порядку стоїть квадрат? Який по рахунку круг? І т.д. П'ята геометрична фігура це наш пропуск на фабрику, покажіть її.

-Молодці, а зараз трішки відпочинемо.  

 

Гра "Світлофор"

Червоний - присідають, жовтий- плескають в долоні, зелений - стрибають. Коли діти запам'ятають зв'язок кольору та руху, завдання ускладнюють, показуючи відразу 2-3 круги.

-Діти, погляньте, у мене в руках таблиця- коробка, куди ми будемо розкладати геометричні фігури. Вона складається із рядків і стовпців. Зверху до низу ідуть стовпці, а зліва направо-рядки. Я зараз викладаю фігури в рядок( вихователь викладає).

-А зараз виложу в стовпчик ( викладає) А тепер спробуйте самі  викласти фігури в стовпчик і в рядок.  

( Виконують завдання)

-Молодці. Тепер ви можете розкладати фігури в коробки. Подивіться на свої таблиці. Нам потрібно вставити геометричні фігури, яких не вистачає.

-В місці, де перетинаються стовпчик і рядок утворюється клітинка. Ось в ці клітинки будемо класти фігури.

 

Дидактична гра " Розклади геометричні фігури-Дякую, малята. Ви чудово справились із завданням.

-Нам потрібно повертатись в дитячий садок. Давайте пригадаємо, що ми  сьогодні з вами   навчились?  

-Ми викладали геометричні фігури в рядок. Ми рахували геометричні фігури. -Ми назвали геометричні фігури. Ми грали в гру "Світлофор". і т.д. А що найбільше сподобалось на занятті і чому? Що було важко виконувати? Чому?

 

pdf
Додано
20 березня 2023
Переглядів
1201
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку