Конспект заняття з морального виховання для дітей молодшого дошкільного віку на тему « Подорож у країну Добра » «До зайчика у гості»

Про матеріал
Моральне виховання дітей направлено на формування і розвиток у дитини основних моральних якостей, таких як: дружба, правдивість, чесність, чуйність, готовність прийти на допомогу взаємовиручку і т.д. А як пояснити дитині, що таке дружба і чи потрібна вона? Цицерон казав: " Виключити з життя дружбу все одно, що позбавити світ сонячного світла."
Перегляд файлу

 

 

 

Конспект з морального виховання для дітей молодшого дошкільного віку

на тему « Подорож у країну Добра »

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  Підготувала

вихователь Щербина Ю.В.

 

2016

Слов’янськ

 

Мета: розвивати зв’язне мовлення, увагу, пам’ять; заохочувати між дітьмиу групі дружні, товариські стосунки; формувати в малят комунікабельність, атмосферу доброзичливості та взаєморозуміння; вчити неупереджено та позитивно ставитись одне до одного, вживати ввічливі та лагідні слова.

Обладнання: кубики, малюнки із зображенням різних видів обличь людини,

іграшки (лялька та звірята).

Словникова робота: дружба, доброта, допомагати, ввічливий, штовхати, вдарити, настрій, друзі.

Хід заняття

Бесіда вихователя разом із дітьми

«Хай панує в дитсадочку дружба й доброта!»

- Малята, у нашій групі багато діточок, хлопчиків та дівчат. Усі вони

різні, але вас об’єднує одне – кожній дитині хочеться, щоб її оточували добрі друзі, щоб у колективі, в якому вона перебуває, панували дружба та злагода. Чи згодні ви із цим? (відповіді дітей).

- Розкажіть, як ви розумієте поняття « дружні відносини » (вихователь

допомагає дітям із відповідями: «Це такі взаємини між людьми, коли вони

товаришують, доброзичливо спілкуються, допомагають одне одному, не

ображають, не сваряться»). Звичайно, для того щоб до тебе ставилися

привітно, потрібно й самому поводитися приязно, бути ввічливим, не затівати сварок, суперечок, особливо через дрібниці.

- Деякі невиховані діти думають, що під час з’ясування стосунків з

товаришами, для того щоб довести свою думку, слід на них кричати, говорити їм образливі слова, іноді навіть можна штовхнути або вдарити свого приятеля.

-Чи пригадуєте ви такі випадки? (відповіді дітей). Чи вважаєте ви таку думку правильною? Які слова ви б сказали тому, хто радить вам здобувати перевагу силою, а не шляхом спокійного пояснення, взаєморозуміння з іншими?

- Коли в нашій групі всі граються дружно, кожний із вас почувається

добре. Який настрій у вас та у всіх малят за такої ситуації? (хороший, радісний, піднесений). Як ви гадаєте, що можна побажати всім хлопчикам та дівчаткам нашої групи для того, щоб у дитсадочку завжди панувала доброзичлива й товариська атмосфера? (бути добрим, дружніми ,не сваритися, пробачати одне одного, вибачати і пробачати одне одного, завжди розумітися). А зараз я пропоную вам погратися в

гру.

 

Гра «Добре – погано»

Вихователь читає речення, а діти називають це добре чи погано:

- Хлопчик вдарив котика? (погано).

- Дівчинка заспокоїла свою подружку? (добре).

- Посварились друзі? (погано).

- Артем допоміг своїй сестричці? (добре).

- Данило відібрав іграшку? (погано).

- Даша поділилась цукеркою? (добре).

Діти, давайте з вами трішки відпочинимо.

 

Фізкультхвилинка «Через місточок»

Діти шикуються в колону парами йдуть між викладеними з кубиків

доріжками (уявний місток), пересуваючись заданим способом – зображують рух різноманітних персонажів, на яких вони «перетворюються» під час гри.

Там, де бистра річка протікає в лузі,

Міст побудували наші друзі-дітки.

І тепер місточком малюки тупочать,

Враз перетворившись, в кого самі хочуть.

Ось місточком скачуть сірі зайченята,

Ось ступають тихо друзі-кошенята.

Ось на ведмежаток всі перетворились,

Ось, козенята, дітки вскач пустились…

А тепер малята – дружні всі солдати,

Разом марширують, весело крокують.

 

Гра-роздум «Кого ти в друзі візьмеш?»

Вихователь показує дітям малюнки із зображенням чоловічків з різними

виразами обличчя: спокійного, усміхненого, здивованого, сумного,

злого, байдужого тощо.

Вихователь пропонує малятам розглянути, поміркувати й розповісти, кого

із цих чоловічків вони могли б обрати своїм другом, а кого – ні, та пояснити.

Конструювання «Місточок дружби»

Робота проводиться колективно, усією групою. Малятам пропонують

побудувати свій символічний «місточок дружби», широкий та зручний,

використавши всі кубики, які є в групі. Діти беруть кубики і викладають із них дві паралельні доріжки через ігрову кімнату (на відстані 0,5 м одна від одної). Вихователь стежить за тим, щоб дитячий «місточок» виходив рівним, кубики були розташовані щільно, один біля одного, а діти працювали дружно й без суперечок. По закінченні конструювання діти (за бажанням) розповідають ще раз про те, що вони побудували та який їхній «місточок дружби» (красивий, гарний, міцний, великий, довгий).

Вихователь: Ось і закінчилось наше цікаве заняття про дружбу. Хто мені

нагадає, що таке дружба? Чи повинні діти дружити? А сваритися? Як треба поводитися у групі хлопчикам та дівчаткам?

Вихователь: Молодці, всі тепер добре знають, що краще дружити, а ніж сваритися. Тому пропоную вам разом зі мною потанцювати під веселу музику «Дружба – міцна» (гра-танок під аудіоапаратуру).

docx
Додано
12 листопада 2019
Переглядів
3691
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку