Вихователь.
Вітаю всіх у нас у квеструмі
Гостей шановних і малят!
На вас чекають тут пригоди,
Випробування, а також скарб.
Скажіть ви до пригод готові?
(відповіді дітей).
Тоді відправляємося на пошуки скарбів, що сховані на одному безлюдному острові. Дорога буде нелегка… Ви не боїтеся труднощів?
(відповіді дітей)
Нам необхідно бути дружніми, привітними, сміливими, спритними, орієнтуватися на місцевості за допомогою підказок і позначок. Тоді вирушаємо в подорож.
І. Станція (позначка) «Навколо світу»
Вправа «На човні»
(Імітація веслування за допомогою гімнастичних палиць, сидячи на гімнастичній лаві)
ІІ. Станція « Туристична»
1. Вправа «Пошук карти»
В сухому басейні діти повинні знайти карту, змотуючи нитки в клубочки.
2. Вправа «Сліди на піску»
Ходьба по слідам.
3. Вправа «Дорога до скарбів»
Ходьба по доріжці здоров’я.
ІІІ. Станція «Спортивна»
1. Вправа «Грот»
Лазіння через тунель
2. Вправа «Дістань кульку»
Підстрибнути і взяти повітряну кульку
3. Вправа «Перейди місток»
Долається чергова перешкода. Ходьба один за одним по масажерах «Майстер Спін», тримаючи руки на плечах того,
хто йде попереду, утримуючи кульку без допомоги рук.
ІІІ. Станція «Секретна».
Пірат.
Що за галас? Це мій острів, тут живу – Я. Ви хто такі?
Вихователь.
Добрий день. Ми шукачі скарбів. Кажуть, що на цьому острові схований скарб. А ми хочемо його знайти. Ти нам допоможеш?
Пірат.
Іще чого! Всі скарби на цьому острові мої і ваші кульки те ж будуть моїми.
(Пірат відбирає кульки у дітей і лопає їх. З кульок випадають підказки - ключі).
Ура!!! Тепер я зможу відкрити скриню із скарбами.
Вихователь.
Це підказка, що треба знайти справжній ключ. Ми можемо тобі допомогти тільки за умови, що ти з нами поділися.
Пірат.
Згоден! Тільки ніхто ще не знайшов їх у цьому лабіринті. Потрібно бути сміливими, кмітливими і спритними. А ви які?
(відповіді дітей).
1. Вправа «Дістань ключ»
Користуючись підказками діти шукають ключі у лабіринті, дотримуючись правил безпеки.
2. Вправа «Підбери ключ»
За допомогою знайдених у лабіринті ключів, діти намагаються відкрити замок скрині. І тут вони знаходять ще одну підказку.
3. Вправа «Знайди мушлі».
В лабіринті, долаючи перешкоди «павутиння» діти спускаються в «підземне озеро» (сухий басейн)і шукають в ньому мушлі.
4. Вправа «Склади код»
Діставши із мушлі цифри, діти викладають код (числовий ряд) і відкривають скриню з скарбами.
Пірат.
Це ж треба, тільки ви змогли дістатися до скарбу, подолавши всі перешкоди. Я хочу щоб ви залишилися зі мною на острові. Але розумію, вам час повертатися. Виконую свою обіцянку і віддаю частину скарбу вам.
Я буду завжди чекати на вас. Добре? До побачення.
Підбиття підсумків.
Вихователь.
Діти вам сподобалась подорож на острові? Легко вам було дістатися до скарбів? Яке завдання було саме найважче? Найцікавіше?
(відповіді дітей).
Вихователь.
Ви справилися достойно, бо ви дружні, сильні, спритні. Сподіваюся, що ми ще не раз навідаємося в гості до нашого нового друга. Щоб отримати чергову порцію здоров’я і позитивних емоцій.
Використані джерела:
1. // Дошкільне виховання №7- 2019
2. // Дошкільне виховання №1-2017
3. // Дошкільне виховання № 3-2019
3. Вебінр «Квест у закладі освіти: граємо, розвиваємо, навчаємо».
4. Цифровий контент:
https://www.maam.ru/detskijsad/master-klas-starinaja-karta-dlja-kvest-igry.html
5. https://piznayko.in.ua/de-znahodytsya-ostriv-skarbiv
6. https://www.youtube.com/watch?v=4OdjEW8CnSk
7. Аудіо запис «Екзотичний острів»