Глухівський НВК:ДНЗ-ЗОШ 1 ст.№5
Глухівської міської ради
Сумської області
Конспект заняття
з нетрадиційного малювання для дітей раннього віку.
Підготувала
вихователь
Соболь Т.П.
Глухів – 2018
Тема: Дощова хмаринка .
Програмовий зміст :
- Продовжувати знайомити дітей з нетрадиційною технікою малювання за допомогою штампа та пальчиків, вдосконалювати навички малювання фарбами;
- вчити дітей розрізняти та називати кольори ( жовтий, синій);
-розвивати мовлення , поповнювати активний словник, сенсорну чутливість, творче мислення, окомір, дрібну моторику пальців рук;
- виховувати акуратність, інтерес до малювання.
Обладнання: аркуш А 5( білий), штамп з картоплі, тарілочки з фарбою ( синього кольору), модель сонця,хмарки, д\г « Дощова хмаринка», серветки вологі, аудиозаписи .
Хід
1 . Доброго ранку дітки, доброго ранку гості!
Психогімнастика
Ранок добрий наступив
Діти посміхаються,
То ж давайте всі гарненько
Разом привітаємось!
« Доброго ранку!»
Я всміхаюсь сонечку
«Здрастуй золоте»
Я всміхаюсь дощику,
Лийся мов з відра
Людям посміхаюся
Зичу всім добра.
В: Ой, що сталося хмаринко чому ти сумна?
В: Воно говорить, що дуже сумує без крапельок. Як допомогти хмаринці? Як розвеселити? Ти не сумуй , ми з дітками зараз щось придумаємо!
В: Подивіться дітки , що до нас залетіло у віконце. Що це?
Д: Кулька!
Д/г « Скажи яка?»
Мета: вчити дітей визначати розмір та колір.
В: Якого вона кольору? ( синього) А яка вона за розміром?
(велика)
В: Подивіться вона нам щось принесла. Що це?( хмаринка з крапельками)
Які вони за розміром? ( велика і маленькі) Якого кольору вони? ( сині)
В: Кулька мені говорить, що вона може допомогти із своїми подружками. Хочете з ними погратись?
В: Д/ г « Дощова хмаринка?»
Мета: удосконалювати вміння викладати хмару і дощ.
Ось ми і виклали дощик, але хмаринка не розвеселилась.
2. Мотивація:
В : Давайте її намалюємо! А допоможе нам у цьому штампик і наші пальчики.
В: - Зараз уважно подивіться на мене: я беру штампик правою рукою, умочую у фарбу і притискаю ним вгорі аркуша. Ось так. Гарно виходить!
- Нашій хмарці ще треба домалювати крапельки. Вказівним пальчиком вмочуємо у фарбу і від хмарки вниз малюємо крапельки.
3. Але перед роботою нам треба підготувати свої пальчики. Пальчикова гімнастика
Пальчик об пальчик тук-тук,
Кулачками стук –стук - стук,
Долоньками плесь – плесь - плесь ,
Заховались пальчики десь.
Пальчики маленькі,
Де ви заховались,
Я вас все шукаю
Всюди заглядаю
- Ми тут!
Ось і з`явились пальчики
Стали танцювати
Весело малятам
Ними працювати!
В :Давайте підемо до нашої творчої майстерні, сядемо з вами за столики. Почнемо працювати.
4. Практична робота( проводиться за столами під музичний супровід )
-Давайте з вами приступимо до роботи.
Самостійна робота дітей.(допомога за потребою)
Виконання роботи.
5. Підсумок
- Ось і намалювали ми з вами хмарку. Подивіться і хмарка зраділа і розвеселилася і пішов дощик .
М\г « Сонечко і дощик»
Мета : удосконалювати вміння рухатись під музичний супровід.
Дякую за увагу.