Конспект заняття з нетрадиційного малювання для дітей раннього віку.

Про матеріал
Конспект заняття з нетрадиційного малювання для дітей раннього віку за допомогою штампа та пальчиків
Перегляд файлу

Глухівський НВК:ДНЗ-ЗОШ 1 ст.№5

Глухівської міської ради

Сумської області

 

 

 

 

 

Конспект  заняття

з  нетрадиційного малювання                                                                              для дітей  раннього віку.

 

 

 

 

 

 

 

 Підготувала

 вихователь

  Соболь Т.П.

 Глухів – 2018

 

Тема: Дощова хмаринка .

Програмовий зміст :  

       - Продовжувати знайомити дітей з  нетрадиційною  технікою малювання за допомогою штампа та пальчиків, вдосконалювати навички малювання фарбами;

          - вчити дітей розрізняти та називати кольори      ( жовтий,  синій);

                    -розвивати  мовлення , поповнювати активний словник, сенсорну чутливість, творче мислення, окомір, дрібну моторику пальців рук;

                    - виховувати акуратність, інтерес до малювання.

 

Обладнання: аркуш А 5( білий), штамп з картоплі,  тарілочки з фарбою ( синього кольору), модель сонця,хмарки, д\г « Дощова хмаринка», серветки вологі, аудиозаписи .

                                                  Хід

1 .    Доброго ранку дітки, доброго ранку гості!

Психогімнастика

Ранок добрий наступив

Діти посміхаються,

То ж давайте всі гарненько

Разом привітаємось!

« Доброго ранку!»

Я всміхаюсь сонечку

«Здрастуй золоте»

Я всміхаюсь дощику,

 Лийся   мов з відра

Людям посміхаюся

Зичу всім добра.

 В: Ой, що сталося  хмаринко чому ти сумна?

В: Воно говорить, що дуже сумує без крапельок. Як допомогти хмаринці? Як розвеселити? Ти не сумуй , ми з дітками зараз щось придумаємо!

 В: Подивіться дітки , що до нас залетіло у віконце. Що це?

Д: Кулька!

Д/г  « Скажи яка?»

Мета: вчити дітей визначати розмір та колір.

В: Якого вона кольору? ( синього) А яка вона за розміром?

(велика)

В: Подивіться вона нам  щось принесла. Що це?( хмаринка з крапельками)

Які вони за розміром? ( велика  і  маленькі)  Якого кольору вони? ( сині)

В: Кулька мені говорить, що вона може допомогти із своїми подружками. Хочете з ними погратись?

В:  Д/ г « Дощова хмаринка?»

Мета: удосконалювати вміння викладати хмару і дощ.

Ось ми і виклали дощик, але хмаринка не розвеселилась.

2.    Мотивація:

В : Давайте її намалюємо! А допоможе нам у цьому штампик і наші пальчики.

 В: - Зараз уважно подивіться на мене: я беру штампик правою рукою, умочую у фарбу і притискаю ним вгорі  аркуша. Ось так. Гарно виходить!

- Нашій хмарці  ще треба домалювати крапельки. Вказівним пальчиком вмочуємо у фарбу і від хмарки вниз малюємо крапельки.

3.  Але перед роботою нам треба підготувати свої пальчики.                                                    Пальчикова гімнастика

Пальчик об пальчик тук-тук,

Кулачками стук –стук - стук,

Долоньками плесь – плесь  - плесь ,

Заховались пальчики десь.

Пальчики маленькі,

Де ви заховались,

Я вас все шукаю

Всюди заглядаю

- Ми  тут!

Ось і з`явились пальчики

Стали танцювати

Весело малятам

Ними працювати!

 

В :Давайте підемо до нашої творчої майстерні,  сядемо з вами за столики. Почнемо працювати.

4. Практична робота( проводиться за столами під музичний супровід )

-Давайте з вами приступимо до роботи.

Самостійна робота дітей.(допомога за потребою)

Виконання роботи.

5.  Підсумок

- Ось і намалювали ми з вами хмарку. Подивіться і  хмарка зраділа і розвеселилася і  пішов дощик .

   М\г « Сонечко і дощик»

Мета : удосконалювати вміння рухатись під музичний супровід. 

 Дякую за увагу.

 

doc
Додано
30 січня 2019
Переглядів
13160
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку