Комунальний заклад «Дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) №257»
Криворізької міської ради
Конспект заняття
з образотворчої діяльності
з використанням нетрадиційних технік
малювання з дітьми ІІ молодшої групи
«Веселий сніговик»
Підготувала
вихователь гр. №4
Токар Т.М.
М. Кривий Ріг
Мета: навчити дітей малювати нетрадиційним способом – зім’ятим папірцем, створювати контури предмета та заповнювати їх кольором. Навчати доповнювати малюнок додатковими елементами для створення цілісного сюжету. Закріпити знання про пору року зима, її ознаки, зимові розваги, розмір та назву деталей. Вдосконалювати вміння дітей прикрашати об’ємні фігури конструктором LEGO. Розвивати творчі здібності, уяву, окомір, дрібну моторику рук. Виховувати доброзичливість, вміння домовлятися у спільній роботі, бажання прийти на допомогу.
Обладнання: аркуш паперу синього кольору, біла фарба, клаптики паперу, пінопластові круги різних за розміром.
Хід заняття:
-
Діти, підійдіть до вікна. Давайте поглянемо, що ви бачите за вікном?
-
Яка пора року? (зима)
-
По чому це видно?( діти розказують про ознаки зими)
-
Як діти можуть розважатися взимку?
-
Сніг який? (білий , пухкий, холодний, мокрий)
-
Діти, погляньте, що я знайшла біля дитячого садочка (показує пінопластові круги). Як ви гадаєте, що це таке? (круги). Давайте розглянемо їх. Вони однакові чи різні? Їх мало чи багато? Якого кольору? Чому білі? Як їх можна використати (Діти висувають свої ідеї). Так, це напевно частини сніговика. Тільки чому ж вони розсипалися? Давайте складемо з них нового сніговика, ще й зробимо йому очі, рот, ніс, ґудзики, мітлу з конструктора LEGO. ( Діти складають частини сніговика і прикрашають цеглинками конструктора LEGO).
-
Який гарний сніговик у нас вийшов. Та щось він не дуже веселий. Немає у нього друзів – сніговичків. І зробити їх нема з чого, адже кругів більше немає. Але я знаю, що робити – сніговичків можа намалювати, ще й незвичним способом.
Вихователь пропонує дітям підійти до дошки. Діти спостерігають за діями вихователя.
-
Погляньте, папір для малювання є, біла фарба є, а пензлика немає. Чим же нам намалювати сніговиків? Є лише клаптик паперу. Може ним і намалюємо? Зіжмакую клаптик паперу, щоб утворилася кулька.
-
Беру кульку пальчиками за один бік, вмочую у білу фарбу.
-
Тепер притискаю кульку до синього аркушу паперу – утворюється відбиток у вигляді круга. Продовжуємо притискати кульку до аркуша доки не утвориться перша куля сніговика потрібного розміру. Яка перша куля повинна бути? (велика).
-
Так само малюємо другу кулю і третю сніговика.
-
Діти, ви бачите, який слід залишає папірець –легкий, наче пухнастий, тому і сніговичок вийде, ніби виліплений із пухнастого снігу
Закріплюємо способи послідовного зображення сніговика.
-
Якою повинна бути перша куля порівняно з другою і третьою?
Вихователь роздає дітям клаптики паперу, разом з ними зіжмакує папір у кульки, пропонує дітям зайняти свої місця за столами і діти починають працювати.
-
Ось і вийшли у нас сніговички.
-
Діти, скажіть, який сніг на дотик?(холодний, мокрий).
-
А коли ми будемо на вулиці ліпити сніговика, що нам потрібно, щоб не замерзли руки? (вдягти рукавички). Давайте покажемо , як ми вдягаємо рукавички.
Фізкультхвилинка - танок під музичний супровід «Рукавички»
Після фізкультхвилинки діти завершують свої роботи (прикріплюють ніс, очі, відро на голову, ґудзики з самоклеючого паперу)
-
Які ви молодці. Скільки гарних сніговиків зобразили без пензликів. Як їм зрадіє наш сніговик. Тепер у нього є багато друзів-сніговиків.