Конспект заняття з пізнавального розвитку на тему: "Загадки від світлофора Моргайка"

Про матеріал

Розширити запас знань дітей про вулицю (вулиць в селищі багато, на вулицях можна побачити багато транспорту), продовжити вчити відгадувати загадки, розмірковувати з приводу поведінки пішоходів та водіїв, визначати межі їх безпечних дій. Закріпити знання про значення пішохідних переходів та світлофорів для руху транспорту і пішоходів. Виховувати уважність, обережність, зосередженість, бажання дотримуватись правил вуличного руху.

Перегляд файлу

Конспект заняття з пізнавального розвитку з вивчення правил вуличного руху «Загадки від світлофора Моргайка»

       Завдання: розширити запас знань дітей про вулицю (вулиць в селищі багато, на вулицях можна побачити багато транспорту), продовжити вчити відгадувати загадки, розмірковувати з приводу поведінки пішоходів та водіїв, визначати межі їх безпечних дій. Закріпити знання про значення пішохідних переходів та світлофорів для руху транспорту і пішоходів. Виховувати уважність, обережність, зосередженість, бажання дотримуватись правил вуличного руху.

Попередня робота: читання художніх творів, ознайомлення з дорожніми знаками, прогулянки по вулиці, пішохідному переході. Сюжетно-рольові ігри, бесіди, розваги про правила вуличного руху.

Хід заняття

Діти, сьогодні вас жде сюрприз. Це лист. А від кого ми зараз дізнаємось. Це лист від світлофора Моргайка, якого ви всі добре знаєте і на наших вулицях зустрічаєте.

- Що ж він нам надіслав? Зараз прочитаємо.

- Це загадки, які він просить відгадати і відгадки відповіді намалювати. Тут ще описана цікава гра - вам сподобається всім вона.

Спочатку ми загадки відгадаємо, намалюємо, а тоді вже в гру пограємо. Ось перша загадка від світлофора Моргайка:

1. «Будинок на колесах йде, на роботу всіх везе». (Автобус).

- Молодці, малята, а другу загадку зумієте ви відгадати?

  1. «Не літає - гуркотить, жук по вулиці біжить, очі-вогники горять. Як жука такого звать?» (Автомобіль).
  2. Ось і третя загадка для вас, чи зможем її ми гуртом відгадать: «І автобуси й машини їдуть, їдуть без зупину, їздим, ходимо по ній, по прямій і про крутій, а якщо втомились ноги відпочинем край ... (Дороги)
  • А як ми ще називаємо дороги нашого селища?
  • Які назви носять наші вулиці?

(Відповіді дітей).

  • Хто з вас знає де і як потрібно переходити вулицю?
  • Що нам в цьому допомагає, вам підкажуть загадки світлофора Моргайка, а ви будьте уважними.
  • В яких місцях є пішохідні переходи у нашому селищі?

(Відповіді дітей).

  • Ще послухайте загадку і знайдіть ви їй відгадку:

«Три вогники чарівні світять вдень нам і вночі. Завжди допоможуть вулицю правильно й безпечно перейти».

- А де знаходяться світлофори в нашому селищі? Що вони нам показують? Для чого світяться його очі-вогники?

- Молодці, малята! Відгадали всі загадки. Світлофор Моргайко вами дуже задоволений. Тепер і в гру можна пограти.

Ігри: «Перейди вулицю» «Червоний,жовтий,зелений»

Вікторина: «Вулиця і дитина»

  1. З яких частин складається вулиця? (Проїжджа частина, тротуар);
  2. Для чого потрібні назви вулиць та номери будинків? (Щоб можна було знайти людину або організацію).
  3. Де рухається транспорт? (По проїжджій частині);
  4. Де мають ходити пішоходи? (По тротуару);
  5. Що таке зебра? (Пішохідний перехід)
  6. Як треба переходити дорогу? (По пішохідному переході);
  7. Які команди дає світлофор? (Стій, приготуйся, іди);
  8. Простір у місті чи в селі, обмежений двома рядами будинків (Вулиця).

Підсумок заняття.

docx
Додано
10 жовтня 2018
Переглядів
2016
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку