Розширити запас знань дітей про вулицю (вулиць в селищі багато, на вулицях можна побачити багато транспорту), продовжити вчити відгадувати загадки, розмірковувати з приводу поведінки пішоходів та водіїв, визначати межі їх безпечних дій. Закріпити знання про значення пішохідних переходів та світлофорів для руху транспорту і пішоходів. Виховувати уважність, обережність, зосередженість, бажання дотримуватись правил вуличного руху.
Конспект заняття з пізнавального розвитку з вивчення правил вуличного руху «Загадки від світлофора Моргайка»
Завдання: розширити запас знань дітей про вулицю (вулиць в селищі багато, на вулицях можна побачити багато транспорту), продовжити вчити відгадувати загадки, розмірковувати з приводу поведінки пішоходів та водіїв, визначати межі їх безпечних дій. Закріпити знання про значення пішохідних переходів та світлофорів для руху транспорту і пішоходів. Виховувати уважність, обережність, зосередженість, бажання дотримуватись правил вуличного руху.
Попередня робота: читання художніх творів, ознайомлення з дорожніми знаками, прогулянки по вулиці, пішохідному переході. Сюжетно-рольові ігри, бесіди, розваги про правила вуличного руху.
Хід заняття
Діти, сьогодні вас жде сюрприз. Це лист. А від кого ми зараз дізнаємось. Це лист від світлофора Моргайка, якого ви всі добре знаєте і на наших вулицях зустрічаєте.
- Що ж він нам надіслав? Зараз прочитаємо.
- Це загадки, які він просить відгадати і відгадки відповіді намалювати. Тут ще описана цікава гра - вам сподобається всім вона.
Спочатку ми загадки відгадаємо, намалюємо, а тоді вже в гру пограємо. Ось перша загадка від світлофора Моргайка:
1. «Будинок на колесах йде, на роботу всіх везе». (Автобус).
- Молодці, малята, а другу загадку зумієте ви відгадати?
(Відповіді дітей).
(Відповіді дітей).
«Три вогники чарівні світять вдень нам і вночі. Завжди допоможуть вулицю правильно й безпечно перейти».
- А де знаходяться світлофори в нашому селищі? Що вони нам показують? Для чого світяться його очі-вогники?
- Молодці, малята! Відгадали всі загадки. Світлофор Моргайко вами дуже задоволений. Тепер і в гру можна пограти.
Ігри: «Перейди вулицю» «Червоний,жовтий,зелений»
Вікторина: «Вулиця і дитина»
Підсумок заняття.