Конспект заняття з пріоритетом соціально-морального розвитку на тему «Найдорожча в світі людина» проведеного в 2 молодшій групі

Про матеріал
пріоритетом соціально-морального розвитку дитини «Найдорожча в світі людина» є найважливіше у вихованні дошкільника. Даний конспект заняття вчить дітей усвідомлювати зміст поняття «сім’я», «мати-найдорожча людина», ставитися до родини з любов’ю і повагою. Учити називати лагідно членів своєї родини. Збагачувати словниковий запас дітей. Закріпити вміння добирати прикметники до іменників, слова – дії. Закріпити знання назв тварин та їх дитинчат. Розвивати особистий досвід дітей, здатність підтримувати щирі стосунки з членами своєї родини. Розвивати мовлення, пам’ять, мислення, увагу. Виховувати бажання допомагати тому, хто потребує допомоги. Виховувати любов та повагу до своєї сім’ї, доброзичливість.
Перегляд файлу

Конспект

заняття з пріоритетом соціально-морального розвитку

на тему «Найдорожча в світі людина»

проведеного в 2 молодшій групі

 

 Вихователь НВК «  ДНЗ №7-ЗОШ»

                                                                                                   Бащук Н.Л.

 

Програмовий зміст: Продовжувати вчити дітей усвідомлювати зміст поняття «сім’я», «мати-найдорожча людина», ставитися до родини з любов’ю і повагою. Учити називати лагідно членів своєї родини. Збагачувати словниковий запас дітей. Закріпити вміння добирати прикметники до іменників, слова – дії. Закріпити знання назв тварин та їх дитинчат. Розвивати особистий досвід дітей, здатність підтримувати щирі стосунки з членами своєї родини. Розвивати мовлення, пам’ять, мислення, увагу. Виховувати бажання допомагати тому, хто потребує допомоги. Виховувати любов та повагу до своєї сім’ї, доброзичливість.

Хід заняття :

Організаційний момент

Посміхнулись сонечку-

Здрастуй золоте.

Посміхнулись квіточці-

Хай вона росте.

Посміхнулись дощику-

Лийся мов з відра.

Посміхнулись людям-

Бажаємо добра!

(Вихователь показує дітям маленького зайчика.)

Плаче  зайчик гіркими сльозами,

Промовляє: « Хочу я до мами.»

Ти не плач, зайча, пограйся  з нами,

І не вчуєшся як прийде мама.

  Залишайся, зайчик, з нами, пограйся з дітками. Мама, мабуть, пішла шукати їжу, а він залишився сам, тому злякався і плаче. Давайте, діти, поки повернеться мама зайчиха, розважимо маленьке зайченя, пограємось з ним.

Основна частина

Розглядання картинок, на яких зображені звірі з дитинчатами.

– Діти, можливо серед цих звірів є зайчикова мама? (Спонукаю дітей назвати звірів та їх дитинчат і з’ясовую , що серед них немає Зайчихи.

– Що ж ,давайте будемо її шукати.

– Що це? (Будинок)

– Хто в нім живе? (Показую ляльку-дівчинку Оксану)

– Дівчинко ,а з ким ти живеш?

– Я живу зі своєю сім’єю.

– А хто твоя сім’я?

– Послухайте загадки і відгадайте.

Ніжна, лагідна та мила,

На цей світ нас народила,

Я до неї пригорнуся –

Це ріднесенька…(матуся)

(Чіпляю картинку з зображенням мами на будиночок)

Хто усіх нас захищає,

Матінці допомагає,

З ним нічого не боюсь,

Це рідненький мій…(матусь)

(Чіпляю картинку з зображенням тата)

Ще рідня у мене є,

Всім питання задає,

І вертлява й невеличка,

Моя люба це …(сестричка)

(Чіпляю картинку з зображенням сестрички. Це ж саме роблю далі з іншими зображеннями членів родини)

З ним ніколи не сварюся,

Іграшками поділюся,

Буду з ним дружити, грати.

Познайомтесь – Це мій… (братик).

Це голубонька старенька,

Добра, мила і старенька.

Я ніколи не журюся.

Бо у мене є …(Бабуся).

Сивий, мужній і поважний,

Заклопотаний ,відважний,

Всього в світі я навчусь,

Бо у мене є …(дідусь).

– Діти, бачите, яка сім’я у Оксанки.

-А в вас є сім’я? Ви живете всі дружно, мирно, говорите один одному добрі слова, допомагаєте ,тому ваша сім’я міцна . Покажіть, яка.

Пальчикова гра « Сім’я»

Оцей пальчик мій дідусь,

А оцей бабуся,

Оцей пальчик мій татусь,

А оцей матуся,

А цей пальчик хто це ?

Я! А це все моя сім’я.

  •           Діти всіх своїх рідних ви любите, а кого найбільше?(МАМУ)

( Вихователь звертає увагу на дошку, на якій повішане сонечко без промінчиків із сумним обличчям).

– Діти, що це?( Сонечко ).

– Чому воно сумне? ( Не знаємо ).

  •           Я знаю, як покращити настрій сонечку. Давайте пригадаємо свою маму, бо лише мамочку ми можемо зрівняти із сонечком, така ж тепла і лагідна. А яка ще ваша матуся?

Д/гра «Яка мама?».

-Коли мама посміхається, сміється, вона яка?(весела)

-Коли мама читає книги ,все знає, вона…(розумна)

-Коли вас обіймає, голубить… (ласкава)…

 Ріднесенька, красива, гарна …

 Бачите ,дітки ,сонечко стало веселе.

– Так, сонечко зігріває дерева, квіточки, воно піклується про всю землю так, як ваша мама піклується в своїй родині, щоб було всім гарно, затишно.

        Мама – сонечко в сім’ї,

        Ми – промінчики її.

        Якщо сонечко в оселі –

        То промінчики веселі.

Релаксаційна хвилинка «Обійми матері»

– Дітки ,а ви любите, коли вас матуся обнімає? Заплющте очі, обніміть себе руками і уявіть маму, яка вас обнімає вона говорить тихо, ніжно: «Хороші мої, рідні, золотенькі, найкращі…Вам приємно? Дійсно ніщо нас так не зігріває ,як теплі слова, мамині руки.

-Пригадайте мамині руки, які вони роботящі, все мама встигає.

Дидактична гра, «Що вміє моя мама?»

У моєї неньки руки золотенькі,

        Все вони уміють –

        Шиють, варять, сіють,

        Заплітають кіски,

        Виплетуть панчішки.

(Дитина, яка називає дію, яку може виконувати мама чіпляє промінчик до сонця)

– Яке гарне сонечко вийшло з лагідних слів-промінчиків.

– Сонечко вам посміхнулось, як посміхається вам ваша мама. Подаруйте і ви посмішку один одному.

-Діти, а хто вас вкладає спати, співає вам колискову? (МАМА)

Фізхвилинка

Діти виконують колискову «Повішу я колисочку» з певними рухами.

  •           Бачите, дітки, скільки всього хорошого робить для вас ваша матусенька, а що ви їй робите хорошого?(Обнімаємо, жаліємо, допомагаємо….)

Гра для розвитку дрібної моторики пальців рук «Перебери зернятка»

(Діти працюють групами за столами .На столі 3 тарілочки. В одній змішані зерна кукурудзи та соняшника .В дві інших потрібно окремо класти кукурудзяні зернини, та окремо-соняшникові)

– Гарно ви діти працювали, допомагали . Молодці . Потрібно завжди матусі допомагати, жаліти її.

– Але не всі дітки так роблять.

Розглядання картини «Ми повинні берегти один одного»

– Що з матусею?

– Хто жаліє, матусю, уважний до неї? Як це помітно?(Стоїть біля мами, накриває її).

-А хто неуважний до мами?(Дочка)

– Як  це помітно?

А як ви  в такій ситуації вчините?

Заключна частина

Сюрпризний момент «Чарівна квітка»

(Кожному на столики кладуть гарну прозору тарілку з водою вихователь підходить і кладе в неї паперову квітку з скрученими пелюстками .З часом пелюстки розкриються)

-Дітки, ви молодці, я вас люблю і тому подарувала вам ці чарівні квіти .І ви любіть своїх матусь, своїх рідненьких, даруйте їм посмішки, квіти.

(Чути стук в двері. Заходить мати-Зайчиха, дякує за зайченя і пригощає гостинцями.)

– Про яку найдорожчу людину ми говорили?

– Чому вона найдорожча?

– На цьому наше заняття закінчується.

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
4.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
4.7
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Малюк Наталія Федорівна
    Дякую. Доступно і змістовно.
    Загальна:
    4.7
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
13 жовтня 2019
Переглядів
4223
Оцінка розробки
4.7 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку