Конспект заняття з пріоритетом соціально-морального розвитку на тему «Найдорожча в світі людина» проведеного в 2 молодшій групі

Про матеріал
пріоритетом соціально-морального розвитку дитини «Найдорожча в світі людина» є найважливіше у вихованні дошкільника. Даний конспект заняття вчить дітей усвідомлювати зміст поняття «сім’я», «мати-найдорожча людина», ставитися до родини з любов’ю і повагою. Учити називати лагідно членів своєї родини. Збагачувати словниковий запас дітей. Закріпити вміння добирати прикметники до іменників, слова – дії. Закріпити знання назв тварин та їх дитинчат. Розвивати особистий досвід дітей, здатність підтримувати щирі стосунки з членами своєї родини. Розвивати мовлення, пам’ять, мислення, увагу. Виховувати бажання допомагати тому, хто потребує допомоги. Виховувати любов та повагу до своєї сім’ї, доброзичливість.
Перегляд файлу

Конспект

заняття з пріоритетом соціально-морального розвитку

на тему «Найдорожча в світі людина»

проведеного в 2 молодшій групі

 

 Вихователь НВК «  ДНЗ №7-ЗОШ»

                                                                                                   Бащук Н.Л.

 

Програмовий зміст: Продовжувати вчити дітей усвідомлювати зміст поняття «сім’я», «мати-найдорожча людина», ставитися до родини з любов’ю і повагою. Учити називати лагідно членів своєї родини. Збагачувати словниковий запас дітей. Закріпити вміння добирати прикметники до іменників, слова – дії. Закріпити знання назв тварин та їх дитинчат. Розвивати особистий досвід дітей, здатність підтримувати щирі стосунки з членами своєї родини. Розвивати мовлення, пам’ять, мислення, увагу. Виховувати бажання допомагати тому, хто потребує допомоги. Виховувати любов та повагу до своєї сім’ї, доброзичливість.

Хід заняття :

Організаційний момент

Посміхнулись сонечку-

Здрастуй золоте.

Посміхнулись квіточці-

Хай вона росте.

Посміхнулись дощику-

Лийся мов з відра.

Посміхнулись людям-

Бажаємо добра!

(Вихователь показує дітям маленького зайчика.)

Плаче  зайчик гіркими сльозами,

Промовляє: « Хочу я до мами.»

Ти не плач, зайча, пограйся  з нами,

І не вчуєшся як прийде мама.

  Залишайся, зайчик, з нами, пограйся з дітками. Мама, мабуть, пішла шукати їжу, а він залишився сам, тому злякався і плаче. Давайте, діти, поки повернеться мама зайчиха, розважимо маленьке зайченя, пограємось з ним.

Основна частина

Розглядання картинок, на яких зображені звірі з дитинчатами.

– Діти, можливо серед цих звірів є зайчикова мама? (Спонукаю дітей назвати звірів та їх дитинчат і з’ясовую , що серед них немає Зайчихи.

– Що ж ,давайте будемо її шукати.

– Що це? (Будинок)

– Хто в нім живе? (Показую ляльку-дівчинку Оксану)

– Дівчинко ,а з ким ти живеш?

– Я живу зі своєю сім’єю.

– А хто твоя сім’я?

– Послухайте загадки і відгадайте.

Ніжна, лагідна та мила,

На цей світ нас народила,

Я до неї пригорнуся –

Це ріднесенька…(матуся)

(Чіпляю картинку з зображенням мами на будиночок)

Хто усіх нас захищає,

Матінці допомагає,

З ним нічого не боюсь,

Це рідненький мій…(матусь)

(Чіпляю картинку з зображенням тата)

Ще рідня у мене є,

Всім питання задає,

І вертлява й невеличка,

Моя люба це …(сестричка)

(Чіпляю картинку з зображенням сестрички. Це ж саме роблю далі з іншими зображеннями членів родини)

З ним ніколи не сварюся,

Іграшками поділюся,

Буду з ним дружити, грати.

Познайомтесь – Це мій… (братик).

Це голубонька старенька,

Добра, мила і старенька.

Я ніколи не журюся.

Бо у мене є …(Бабуся).

Сивий, мужній і поважний,

Заклопотаний ,відважний,

Всього в світі я навчусь,

Бо у мене є …(дідусь).

– Діти, бачите, яка сім’я у Оксанки.

-А в вас є сім’я? Ви живете всі дружно, мирно, говорите один одному добрі слова, допомагаєте ,тому ваша сім’я міцна . Покажіть, яка.

Пальчикова гра « Сім’я»

Оцей пальчик мій дідусь,

А оцей бабуся,

Оцей пальчик мій татусь,

А оцей матуся,

А цей пальчик хто це ?

Я! А це все моя сім’я.

  •           Діти всіх своїх рідних ви любите, а кого найбільше?(МАМУ)

( Вихователь звертає увагу на дошку, на якій повішане сонечко без промінчиків із сумним обличчям).

– Діти, що це?( Сонечко ).

– Чому воно сумне? ( Не знаємо ).

  •           Я знаю, як покращити настрій сонечку. Давайте пригадаємо свою маму, бо лише мамочку ми можемо зрівняти із сонечком, така ж тепла і лагідна. А яка ще ваша матуся?

Д/гра «Яка мама?».

-Коли мама посміхається, сміється, вона яка?(весела)

-Коли мама читає книги ,все знає, вона…(розумна)

-Коли вас обіймає, голубить… (ласкава)…

 Ріднесенька, красива, гарна …

 Бачите ,дітки ,сонечко стало веселе.

– Так, сонечко зігріває дерева, квіточки, воно піклується про всю землю так, як ваша мама піклується в своїй родині, щоб було всім гарно, затишно.

        Мама – сонечко в сім’ї,

        Ми – промінчики її.

        Якщо сонечко в оселі –

        То промінчики веселі.

Релаксаційна хвилинка «Обійми матері»

– Дітки ,а ви любите, коли вас матуся обнімає? Заплющте очі, обніміть себе руками і уявіть маму, яка вас обнімає вона говорить тихо, ніжно: «Хороші мої, рідні, золотенькі, найкращі…Вам приємно? Дійсно ніщо нас так не зігріває ,як теплі слова, мамині руки.

-Пригадайте мамині руки, які вони роботящі, все мама встигає.

Дидактична гра, «Що вміє моя мама?»

У моєї неньки руки золотенькі,

        Все вони уміють –

        Шиють, варять, сіють,

        Заплітають кіски,

        Виплетуть панчішки.

(Дитина, яка називає дію, яку може виконувати мама чіпляє промінчик до сонця)

– Яке гарне сонечко вийшло з лагідних слів-промінчиків.

– Сонечко вам посміхнулось, як посміхається вам ваша мама. Подаруйте і ви посмішку один одному.

-Діти, а хто вас вкладає спати, співає вам колискову? (МАМА)

Фізхвилинка

Діти виконують колискову «Повішу я колисочку» з певними рухами.

  •           Бачите, дітки, скільки всього хорошого робить для вас ваша матусенька, а що ви їй робите хорошого?(Обнімаємо, жаліємо, допомагаємо….)

Гра для розвитку дрібної моторики пальців рук «Перебери зернятка»

(Діти працюють групами за столами .На столі 3 тарілочки. В одній змішані зерна кукурудзи та соняшника .В дві інших потрібно окремо класти кукурудзяні зернини, та окремо-соняшникові)

– Гарно ви діти працювали, допомагали . Молодці . Потрібно завжди матусі допомагати, жаліти її.

– Але не всі дітки так роблять.

Розглядання картини «Ми повинні берегти один одного»

– Що з матусею?

– Хто жаліє, матусю, уважний до неї? Як це помітно?(Стоїть біля мами, накриває її).

-А хто неуважний до мами?(Дочка)

– Як  це помітно?

А як ви  в такій ситуації вчините?

Заключна частина

Сюрпризний момент «Чарівна квітка»

(Кожному на столики кладуть гарну прозору тарілку з водою вихователь підходить і кладе в неї паперову квітку з скрученими пелюстками .З часом пелюстки розкриються)

-Дітки, ви молодці, я вас люблю і тому подарувала вам ці чарівні квіти .І ви любіть своїх матусь, своїх рідненьких, даруйте їм посмішки, квіти.

(Чути стук в двері. Заходить мати-Зайчиха, дякує за зайченя і пригощає гостинцями.)

– Про яку найдорожчу людину ми говорили?

– Чому вона найдорожча?

– На цьому наше заняття закінчується.

 

 

docx
Додано
13 жовтня
Переглядів
134
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку