Конспект заняття з природознавства для молодшої групи "СПОСТЕРЕЖЕННЯ ЗА КІШКОЮ"

Про матеріал
закріплювати уміння дітей розпізнавати кішку за зовнішніми ознаками; формувати навички вимовляти звуконаслідування; продовжувати вчити відповідати на запитання; розвивати увагу, спостережливість, мислення, уміння декламувати невелику вірші; виховувати любов до тварин, бережливе ставлення до них, бажання доглядати за ними.
Перегляд файлу

Тема: СПОСТЕРЕЖЕННЯ  ЗА КІШКОЮ

Мета: закріплювати уміння дітей розпізнавати кішку за зовнішніми ознаками; формувати навички вимовляти звуконаслідування; продовжувати вчити відповідати на запитання; розвивати увагу, спостережливість, мислення, уміння декламувати  невелику вірші; виховувати любов до тварин, бережливе ставлення до них, бажання доглядати за ними.

Словник: збагачувати словник іменниками словник іменниками: кошенята, кішечка,

морда; прикметниками :пухнаста, м'якенька, прудка.

Матеріал: кошик, кішечка-живий об'єкт, картинки із зображенням дитинчат кішки та інших тварин, страв (молоко, риба, м'ясо), шапочки для гри "Кішечка і кошенята".

      Хід заняття

- Сьогодні  я йшла в дитячий садок і знайшла ось цей кошик. Як ви думаєте, хто тут заховався? Для того, щоб це дізнатися, потрібно відгадати загадку:

     І вусата, і хвостата

     Ця тварина волохата.

     Любить рибу, любить м'ясо

     І облизується ласо. (Кіт, кішка)

- До нас прийшла кішечка Муся. Давайте з нею привітаємося.

Запитання до дітей:

- Якого кольору у неї шерсть?

- Що є у кішечки на голові?

- Якого кольору очі?

- Який у неї хвостик?

- Чим умивається кішечка? Кішечка яка?

- Чим вона корисна?

- Чому її тримають удома?

- А що любить їсти кішечка?

- А кішечка когось шукає. Її дітки десь поділись. А як називаються її дітки? Як кішка їх кличе? Давайте допоможемо їх відшукати. Ми зараз із вами будемо кішечками і покличемо маленьких кошенят.

(Діти наслідують кішку, вимовляючи "няв-няв", голосно і тихо)

Кошенята виходять гратися на подвір'я.

- Скільки їх? А кішечок?

- Кішечка тепер заспокоїлась, зраділа.

- Серед цих страв оберіть ту, якою ми годуємо нашу кицю.

(Діти частують кішку)

- Давайте розповімо нашій киці віршики.(Діти розповідають вірші)

          

         Є  У  МЕНЕ КИЦЯ  МУРКА

     Є у мене киця Мурка,

     Дуже мудра кішка.

     Тільки скажеш: "Замазурка!"

     Умивається хоч трішки.

     А синок її Васько

     Муркне: "Мила нене,

     Поки вип'ю молоко,

     Вмийся ти за мене."

          КОТИК

     Скочив котик,

     Сів на плотик,

     Має ротик

     І животик.

     Він біленький

     І чистенький,

     Гарний Мурко

     Мій маленький.

- Давайте всі разом заспіваємо киці пісеньку.

(Діти співають пісню "Сіра киця")

     Сіра киця вмилася,

     У вікно дивилася.

     Хвостиком махала,

     Кошенят чекала.

     -Де мої малята?

     Сірі кошенята?

     Час уже їм спати,

     Сірим кошенятам.

- Киці у нас дуже сподобалось, вона захотіла з нами погратися.

(Діти грають у гру "Кішка і кошенята")

Гра "Кішка і кошенята"

Дітей розподілити на підгрупи. Одні з них- "кішки". Решта- "кошенята". "Кішки" сидять перед дугою. "Кошенята" почергово підлазять  під дугу і стрибають на обох ногах. За сигналом вихователя "кішки" починають нявкати. "Кошенята" повертаються на свої місця.

Підсумок

- Про кого ми сьогодні розмовляли? (Відповіді дітей

docx
Додано
15 квітня
Переглядів
230
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку