20 червня о 18:00Вебінар: Особливості організації навчальної діяльності учнів, що мають розлади аутистичного спектру

Заняття на тему "Чарівна мандрівка до Фіолетового лісу"

Про матеріал

Заняття з використанням елементів методики В. Воскобовича для дітей середнього дошкільного віку «Чарівна мандрівка до Фіолетового лісу» подане в ігровій формі, дозволить не лише швидко повторити, закріпити знання дітей, а й викличе у їх зацікавлення. Педагог під час проведення заняття не дотримується систематизації.

Перегляд файлу

Заняття  з використанням елементів методики В. Воскобовича для дітей середнього дошкільного віку «Чарівна мандрівка до Фіолетового лісу»

 

Мета: продовжувати формувати вміння рахувати в межах 7, співвідносити цифру з числом, порівнювати предмети за величиною; закріпити знання про дні тижня, удосконалювати вміння орієнтуватися в просторі, розвивати увагу, логічне мислення, пам'ять; виховувати дружні стосунки, бажання прийти на допомогу, вміння слухати й розуміти  вихователя.

Матеріал: кораблик з фетру з семи щоглів і різнокольоровими вітрилами; квітка-семицвітка, різні за величиною та кольором пелюстки; квадрати Геоконти, кольорові резиночки, картинки з цифрами, геометричними фігурами,  голосних літерами; іграшка ворона Метра та хлопчика Гео.

 

Хід заняття

 

І.  Організаційний момент. Привітання.

Доброго ранку сонце привітне!

Доброго ранку небо блакитне!

Доброго ранку Вам і мені!

Доброго ранку всій українській землі!

 

ІІ. Вступна частина:

- Малята! Сьогодні вранці мені на телефон прийшло  дивне повідомлення, я  вам його зачитаю:

«Дорого дня, мої любі діточки! Пише вам ваш друг хлопчик Гео. Настала весна, але злий Ромео напустив на наш Фіолетовий ліс холод та дощ, і всі мої друзі ніяк не можуть прокинутися від «зимового сну», щоб їх розбудити   мені потрібна ваша допомога. Чекаю вас у нашому Фіолетовому лісі.

Р.S. Друзі! Пам’ятайте хитрий Ромео буде вам чинити всілякі перешкоди і перепони під час вашої подорожі, але ви кмітливі, спритні та мудрі, тому з легкістю  впораєтеся!

З повагою ваш Гео!»

Вихователь: - Ну що малята допоможемо нашому Гео!

Діти: Так!

Вихователь: - Ой! Малята мені знову прийшло SМS повідомлення! Якийсь невідомий номер!(вихователь читає повідомлення):

«Діти! Якщо ви здолаєте всі перешкоди, які я вам буду влаштовувати під час вашої подорожі до Фіолетового лісу, я розвію свої чари і в фіолетовому лісі знову настане весна! Але якщо ви не справитеся з ними, то начувайтеся!

                                                                                                              Ромео!»

Вихователь: Тож у подорож цікаву, дуже незвичайну до Фіолетового лісу вирушаймо, друга Гео виручаймо!

- А на чому ж ми будемо подорожувати?

Діти: На кораблі!

 

ІІІ. Основна частина.

Вихователь: Прошу вас підійти до нашого кораблика!(діти підходять до дошки на якій розташований кораблик з фетру).

- Діти! Як зветься коралик на якому ми попливемо до Фіолетового лісу? (Плюх-плюх)

- Скажіть а що є в усіх кораблів? (палуба, щогла і вітрила)

- Діти! Давайте порахуємо скільки щоглів має наш кораблик!(сім)

- Чи однакові вони по висоті?

Діти: - Ні! Щогли різні – високі, середні та низенькі.

Вихователь: - А скільки вітрил на щоглах кораблика? (багато)

- А якого вони кольору? (діти називають кольори)

- Якого кольору вітрила на середній щоглі? Скільки їх?

- Покажіть найнижчу щоглу?Якого вона кольору? Скільки вітрил вона має?

- А скільки вітрил на найвищій щоглі?Якого вони кольору?

- Скільки вітрил має щогла, яка розташована поряд з самою високою? Назвіть її колір?

- На якій щоглі вісять чотири вітрила? А в яку сторону вони направлені вправо чи вліво?

- А якщо я розверну вітрила ось так (вихователь розвертає вітрила), то в яку сторону вони будуть направлені?

- Молодці! З вами зовсім не страшно відправлятися в плавання, ви все знаєте про кораблі!

- Ось наш коралик і приплив до бережка!

- Малята йдемо з вами повз чарівну галявину квітів!

 

По лісовій стежинці,

Дружно крокували ми,

І до квітки - Семицвітки весело дійшли!

 

Вихователь: - Ой! Погляньте діти, а що це за така дивна квітка? Цікаво, як вона зветься!

- Може хтось з вас знає?

Діти: Квітка – семицвітна!

Вихователь: Діти! Давайте назвемо кольори пелюсточок квітки-семицвітки! (називають).

- А як ви думаєте чому її так називають?

- Давайте перевіримо чи їх дійсно 7?Порахуємо пелюсточки разом (рахують).

- Малята, а що вам нагадують пелюстки квітки-семицвітки? (дні тижня)!

 

Вихователь пропонує дітям відгадати загадки про дні тижня.

 

1. Вранці всі ми з добрим ділом привітали…(понеділок).

2. Ніченька минула скоро, наступив… (вівторок).

3. Ну а далі наступила …(середа).

4. Йде четвертий далі день, називаєм ми його …(четвер).

5. Діло доре ладиться, бо настала…(п’ятниця).

6. В дома скрізь кипить робота, бо прийшла …(субота).

7. А субота з хлібом – сіллю привела сестру …(неділю).

Вихователь: Молодці малята! Ви відгадали всі загадки.

- А хто сам без допомоги спробує назвати дні тижня? (діти називають по бажанню).

 

Гра «Склади квітку – семицвітку».

Вихователь пропонує дітям об’єднатися в три команди: перша складає квітку-семицвітку з великих пелюсток, друга з середніх, третя з маленьких.

 

Вихователь: Дякую діти! Ви всі гарно справилися з завданням! Але бачу ви трішки стомилися. Час всім нам вже відпочити і улюблену фізкультхвилинку зробити!

 

Фізкультхвилинка.

 

Сонечко світить,

Сопілочка грає,

Річка тече,

Човник пливе,

Правим веслом загрібаєм,

Лівим веслом загрібаєм,

Обома веслами дружно погребли!

І до бережка припливли!

 

Вихователь: Діти! Трішки відпочили і знову  в подорож вирушаймо!

 

По лісовій стежинці,

Дружно крокували ми,

І до ворона Метра весело дійшли!

 

(Діти сідають за столи, на яких для кожного є квадрат Геоконт, різнокольорові резиночки і картинки з геометричними фігурами, цифрами та літерами, які потрібно викладати).

 

Ворон Метр: - Добрий день малята! Знаю, що ви мандруєте в Фіолетовий ліс до Гео. Візьміть мене будь-ласка з собою! А я вам за це казочку цікаву розповім!

 

Текст казки.

«В країні Геометрії жила родина Квадратиків – мама квадрат, тато Квадрат і їх синочок Квадратик! У маленького квадратика зовсім не було друзів. Коли  батьки йшли на роботу, він залишався вдома сам. Йому було дуже самотньо.

- Я звичайний квадратик, якби ж я був таким чарівником як гномики Біле, Чорне, Сіре – то зміг би стати кимось іншим!»

 

Вихователь: Діти! Давайте допоможемо нашому квадратику і викладемо на Геоконті «чарівні візерунки».

 

Діти викладають свої візерунки, вихователь опитує, що вони виклали.

 

Вихователь: Молодці діти! Ми успішно справилися з завданням і дісталися Фіолетового лісу. Ой! Знову прийшло повідомлення! (зачитує).

- Молодці! Ви гарно вмієте рахувати, знаєте геометричні фігури, дні тижня! Допомогли квадрату Геоконту тому я пробуджу від «чарівного сну» Фіолетовий ліс. Прощавайте!

 

Діти з вихователем підходять до середовища Фіолетового лісу, звучить запис звуків лісу, з’являється іграшка хлопчик Гео.

 

ІІІ. Заключна частина.

Хлопчик Гео: Добрий день! Я дуже радий вас бачити. Ви пробудити від зимового сну Фіолетовий ліс! Дякуємо вам! Ми з мешканцями Фіолетового лісу приготували вам солодкі дарунки!

 

Дарує дітям корзинку з солодощами.

 

Вихователь: Дякуємо тобі й твоїм друзям! У вас дуже гарно, але ми так довго до вас мандрували виконуючи завдання, що на жаль  нам з малятами вже час повертатися додому! До побачення!

 

 

 

 

doc
Додано
20 квітня
Переглядів
96
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку