Заняття на тему "Чарівна мандрівка до Фіолетового лісу"

Про матеріал

Заняття з використанням елементів методики В. Воскобовича для дітей середнього дошкільного віку «Чарівна мандрівка до Фіолетового лісу» подане в ігровій формі, дозволить не лише швидко повторити, закріпити знання дітей, а й викличе у їх зацікавлення. Педагог під час проведення заняття не дотримується систематизації.

Перегляд файлу

Заняття  з використанням елементів методики В. Воскобовича для дітей середнього дошкільного віку «Чарівна мандрівка до Фіолетового лісу»

 

Мета: продовжувати формувати вміння рахувати в межах 7, співвідносити цифру з числом, порівнювати предмети за величиною; закріпити знання про дні тижня, удосконалювати вміння орієнтуватися в просторі, розвивати увагу, логічне мислення, пам'ять; виховувати дружні стосунки, бажання прийти на допомогу, вміння слухати й розуміти  вихователя.

Матеріал: кораблик з фетру з семи щоглів і різнокольоровими вітрилами; квітка-семицвітка, різні за величиною та кольором пелюстки; квадрати Геоконти, кольорові резиночки, картинки з цифрами, геометричними фігурами,  голосних літерами; іграшка ворона Метра та хлопчика Гео.

 

Хід заняття

 

І.  Організаційний момент. Привітання.

Доброго ранку сонце привітне!

Доброго ранку небо блакитне!

Доброго ранку Вам і мені!

Доброго ранку всій українській землі!

 

ІІ. Вступна частина:

- Малята! Сьогодні вранці мені на телефон прийшло  дивне повідомлення, я  вам його зачитаю:

«Дорого дня, мої любі діточки! Пише вам ваш друг хлопчик Гео. Настала весна, але злий Ромео напустив на наш Фіолетовий ліс холод та дощ, і всі мої друзі ніяк не можуть прокинутися від «зимового сну», щоб їх розбудити   мені потрібна ваша допомога. Чекаю вас у нашому Фіолетовому лісі.

Р.S. Друзі! Пам’ятайте хитрий Ромео буде вам чинити всілякі перешкоди і перепони під час вашої подорожі, але ви кмітливі, спритні та мудрі, тому з легкістю  впораєтеся!

З повагою ваш Гео!»

Вихователь: - Ну що малята допоможемо нашому Гео!

Діти: Так!

Вихователь: - Ой! Малята мені знову прийшло SМS повідомлення! Якийсь невідомий номер!(вихователь читає повідомлення):

«Діти! Якщо ви здолаєте всі перешкоди, які я вам буду влаштовувати під час вашої подорожі до Фіолетового лісу, я розвію свої чари і в фіолетовому лісі знову настане весна! Але якщо ви не справитеся з ними, то начувайтеся!

                                                                                                              Ромео!»

Вихователь: Тож у подорож цікаву, дуже незвичайну до Фіолетового лісу вирушаймо, друга Гео виручаймо!

- А на чому ж ми будемо подорожувати?

Діти: На кораблі!

 

ІІІ. Основна частина.

Вихователь: Прошу вас підійти до нашого кораблика!(діти підходять до дошки на якій розташований кораблик з фетру).

- Діти! Як зветься коралик на якому ми попливемо до Фіолетового лісу? (Плюх-плюх)

- Скажіть а що є в усіх кораблів? (палуба, щогла і вітрила)

- Діти! Давайте порахуємо скільки щоглів має наш кораблик!(сім)

- Чи однакові вони по висоті?

Діти: - Ні! Щогли різні – високі, середні та низенькі.

Вихователь: - А скільки вітрил на щоглах кораблика? (багато)

- А якого вони кольору? (діти називають кольори)

- Якого кольору вітрила на середній щоглі? Скільки їх?

- Покажіть найнижчу щоглу?Якого вона кольору? Скільки вітрил вона має?

- А скільки вітрил на найвищій щоглі?Якого вони кольору?

- Скільки вітрил має щогла, яка розташована поряд з самою високою? Назвіть її колір?

- На якій щоглі вісять чотири вітрила? А в яку сторону вони направлені вправо чи вліво?

- А якщо я розверну вітрила ось так (вихователь розвертає вітрила), то в яку сторону вони будуть направлені?

- Молодці! З вами зовсім не страшно відправлятися в плавання, ви все знаєте про кораблі!

- Ось наш коралик і приплив до бережка!

- Малята йдемо з вами повз чарівну галявину квітів!

 

По лісовій стежинці,

Дружно крокували ми,

І до квітки - Семицвітки весело дійшли!

 

Вихователь: - Ой! Погляньте діти, а що це за така дивна квітка? Цікаво, як вона зветься!

- Може хтось з вас знає?

Діти: Квітка – семицвітна!

Вихователь: Діти! Давайте назвемо кольори пелюсточок квітки-семицвітки! (називають).

- А як ви думаєте чому її так називають?

- Давайте перевіримо чи їх дійсно 7?Порахуємо пелюсточки разом (рахують).

- Малята, а що вам нагадують пелюстки квітки-семицвітки? (дні тижня)!

 

Вихователь пропонує дітям відгадати загадки про дні тижня.

 

1. Вранці всі ми з добрим ділом привітали…(понеділок).

2. Ніченька минула скоро, наступив… (вівторок).

3. Ну а далі наступила …(середа).

4. Йде четвертий далі день, називаєм ми його …(четвер).

5. Діло доре ладиться, бо настала…(п’ятниця).

6. В дома скрізь кипить робота, бо прийшла …(субота).

7. А субота з хлібом – сіллю привела сестру …(неділю).

Вихователь: Молодці малята! Ви відгадали всі загадки.

- А хто сам без допомоги спробує назвати дні тижня? (діти називають по бажанню).

 

Гра «Склади квітку – семицвітку».

Вихователь пропонує дітям об’єднатися в три команди: перша складає квітку-семицвітку з великих пелюсток, друга з середніх, третя з маленьких.

 

Вихователь: Дякую діти! Ви всі гарно справилися з завданням! Але бачу ви трішки стомилися. Час всім нам вже відпочити і улюблену фізкультхвилинку зробити!

 

Фізкультхвилинка.

 

Сонечко світить,

Сопілочка грає,

Річка тече,

Човник пливе,

Правим веслом загрібаєм,

Лівим веслом загрібаєм,

Обома веслами дружно погребли!

І до бережка припливли!

 

Вихователь: Діти! Трішки відпочили і знову  в подорож вирушаймо!

 

По лісовій стежинці,

Дружно крокували ми,

І до ворона Метра весело дійшли!

 

(Діти сідають за столи, на яких для кожного є квадрат Геоконт, різнокольорові резиночки і картинки з геометричними фігурами, цифрами та літерами, які потрібно викладати).

 

Ворон Метр: - Добрий день малята! Знаю, що ви мандруєте в Фіолетовий ліс до Гео. Візьміть мене будь-ласка з собою! А я вам за це казочку цікаву розповім!

 

Текст казки.

«В країні Геометрії жила родина Квадратиків – мама квадрат, тато Квадрат і їх синочок Квадратик! У маленького квадратика зовсім не було друзів. Коли  батьки йшли на роботу, він залишався вдома сам. Йому було дуже самотньо.

- Я звичайний квадратик, якби ж я був таким чарівником як гномики Біле, Чорне, Сіре – то зміг би стати кимось іншим!»

 

Вихователь: Діти! Давайте допоможемо нашому квадратику і викладемо на Геоконті «чарівні візерунки».

 

Діти викладають свої візерунки, вихователь опитує, що вони виклали.

 

Вихователь: Молодці діти! Ми успішно справилися з завданням і дісталися Фіолетового лісу. Ой! Знову прийшло повідомлення! (зачитує).

- Молодці! Ви гарно вмієте рахувати, знаєте геометричні фігури, дні тижня! Допомогли квадрату Геоконту тому я пробуджу від «чарівного сну» Фіолетовий ліс. Прощавайте!

 

Діти з вихователем підходять до середовища Фіолетового лісу, звучить запис звуків лісу, з’являється іграшка хлопчик Гео.

 

ІІІ. Заключна частина.

Хлопчик Гео: Добрий день! Я дуже радий вас бачити. Ви пробудити від зимового сну Фіолетовий ліс! Дякуємо вам! Ми з мешканцями Фіолетового лісу приготували вам солодкі дарунки!

 

Дарує дітям корзинку з солодощами.

 

Вихователь: Дякуємо тобі й твоїм друзям! У вас дуже гарно, але ми так довго до вас мандрували виконуючи завдання, що на жаль  нам з малятами вже час повертатися додому! До побачення!

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Комар Тетяна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
doc
Додано
20 квітня 2019
Переглядів
1774
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку