Конспект заняття з пристроями, заснованими на нових інформаційних технологіях (GPS-навігатором, сенсорним телефоном, інтернет) для дітей старшої групи «Догляд за кімнатними росли

Про матеріал
: Познайомити дітей з новими інформаційними технологіями (GPS-навігатором, сенсорним телефоном, інтернет); формувати інформаційно-комунікаційну компетенцію; розвивати навички дослідницької роботи на основі використання GPS-навігатора; закріпити навички догляду за кімнатними рослинами; виховувати любов до рослин і рівень інформаційної культури.
Перегляд файлу

 

Конспект заняття

з  пристроями, заснованими на нових інформаційних технологіях (GPS-навігатором, сенсорним телефоном, інтернет)

для дітей старшої групи

«Догляд за кімнатними рослинами»

 

Мета: Познайомити дітей з новими інформаційними технологіями (GPS-навігатором, сенсорним телефоном, інтернет); формувати інформаційно-комунікаційну компетенцію; розвивати навички дослідницької роботи на основі використання GPS-навігатора; закріпити навички догляду за кімнатними рослинами; виховувати любов до рослин і рівень інформаційної культури.

Обладнання: GPS-навігатор, сенсорний телефон, лійка, дерев’яна паличка, пульверизатор, ганчірочки і пензлики, кімнатні рослини (герань, колеус, бегонія, плющ, кімнатний виноград).

 

Хід заняття

 

Вихователь. Доброго ранку, діти.  До мене звернулася вихователь молодшої групи з проханням створити відео, в якому дітки старшої групи покажуть, як правильно доглядати за кімнатними рослинами. Дітки, ви хочете допомогти моїй колезі? (Відповідь дітей).

Вихователь. Який інвентар по догляду за рослинами нам потрібно взяти? (Лійка - поливати, деревяна паличка - рихлити, пульверизатор – обприскувати, ганчірочки і пензлики – стирати пил з листочків). Підійдіть до куточку природи, візьміть необхідний інвентар і подбайте про комфорт наших кімнатних рослин.

Діти підходять до куточку природи, і не знаходять інвентар

Вихователь. Дивно, завжди був тут. Куди б він міг подітися? (Напевно його взяла помічник вихователя). Зараз ми її запитаємо. Лариса Миколаївна вийшла, що ж робити? (Потрібно їй зателефонувати).

Вихователь телефонує помічнику вихователя

Вихователь. Ларисо Миколаївно, ви випадково не бачили, де подівся інвентар по догляду за кімнатними рослинами? … Знаєте, як добре… Так, зрозуміла… лійка знаходиться в туалетній кімнаті...  мила вікна в спальній кімнаті і залишила ганчірочку на підвіконні… добре-добре, а пульверизатор?… позичила сусідній групі, бо в них зламався… а деревяні палички залишила в роздягальні… Ларисо Миколаївно, ви вже зовсім нас заплутали, в якій групі, на якому підвіконні, де і як шукати ті палички… тут, напевно, для таких пошуків карта потрібна… карти не має… що нам може допомогти…

Вихователь. Діти, які пристрої можуть допомогти  визначити місцезнаходження будь-якого предмета у будь-якому місці? (Міркування дітей). Так, GPS-навігатор визначить місцезнаходження потрібного предмета, вкаже відстань до заданого обєкту і напрямок руху.

Використовуючи GPS-навігатор, вихователь з дітьми визначають координати необхідних об’єктів і починають пошуки (переміщуються з групової кімнати в спальну кімнату, потім в туалетну кімнату, групу №1, роздягальню і групову кімнату).

Вихователь. За допомогою, GPS-навігатора, ми швидко знайшли потрібні нам речі. Тепер ми можемо зняти відео «Як правильно доглядати за кімнатними рослинами».

Діти поливають, обприскують кімнатні рослини (герань, колеус, бегонія, плющ, кімнатний виноград), розпушують землю, витирають пил, вихователь знімає відео, діти коментують свої дії:

«Насамперед потрібно розпушити землю, щоб добре проходила вода. Розпушувати потрібно паличками, щоб не поранити коріння, ближче до стебла неглибоко, а далі від стебла – дещо глибше. Лійку слід тримати так, щоб носик торкався краю горщика, лити воду  потрібно поступово під корінці, а не на стебло та листя. Деякі квіти полюбляють, щоб їх обприскували, а не поливали. Щоб рослини краще розвивалися, їх потрібно іноді підживлювати та вбивати шкідників».

Вихователь. Ви дуже гарно попрацювали, в нас вийшло чудове відео-інструкція по догляду за кімнатними рослинами. Я думаю, що воно стане повчальним для діток молодшої групи. Зараз ми його їм надішлемо.

(Надсилають відео по вайберу).

Вихователь.

Що найбільше вам сьогодні сподобалося на занятті?

Що нового ви сьогодні дізналися?

Де можна використовувати GPS-навігатор?

 

 

 

 

docx
Додано
29 квітня 2020
Переглядів
369
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку