Конспект заняття з розділу «Дитина в соціумі»

Про матеріал
Конспект заняття з розділу «Дитина в соціумі» на тему: «Веселий ярмарок». Показати дітям красу українського посуду; ознайомити з різними видами посуду (глечики, тарілки, горщики) та з чого вони виготовлені. Викликати бажання оздоблювати вироби, схожі на вироби українських майстрів. Розвивати творчу уяву, художні здібності, любов до художнього слова та казок; виховувати естетичний смак, почуття гордості за українських майстрів.
Перегляд файлу

Лебединський дошкільний навчальний заклад

  (ясла –садок) «Чайка»

Лебединської міської ради Сумської області

 

 

 

Конспект заняття

з розділу «Дитина в соціумі» на тему:

 
 

 

 

«Веселий ярмарок»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

       Проведеного в молодшій групі

       ДНЗ «Чайка»

Шульгою О.М.

 

 

 

м. Лебедин.

 

 

 

 

 

Програмовий зміст: показати дітям красу українського посуду; ознайомити з різними видами посуду (глечики, тарілки, горщики) та з чого вони виготовлені. Викликати бажання оздоблювати вироби, схожі на вироби українських майстрів.  Розвивати творчу уяву, художні здібності, любов до художнього слова та казок; виховувати естетичний смак, почуття гордості за українських майстрів.

 

 

 

Матеріал:  хатинка, господиня, казкові герої, керамічний посуд, зразки глечиків з паперу, фарби, пензлики, тички, підкладки, серветки, баночки для води.

 

 

 

 

Попередня робота: Заздалегідь прочитали казки «Лисичка й журавель», «Котик і півник», «Колобок», «Рукавичка»; вивчили віршики Платона Воронька «Облітав журавель»; прислів’я і віршик про півника; народну гру «Як підем ми на базар»; пісеньку «Ми дітки маленькі» та таночок «Тупу, тупу веселенько».

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Хід заняття:

Звучить весела музика. Діти заходять до зали.

Вихователь і діти:

 «Доброго ранку! Ми вас вітаємо, добра, щастя та здоров’я усім вам бажаємо».

 

Вихователь:

«На землі великій є одна країна:

Гарна, неповторна, красна як калина.

І живуть тут люди добрі, працьовиті

І скажу, до речі, ще й талановиті:

Землю засівають і пісень співають,

На бандурі грають і вірші складають:

Про ліси і гори і про синє море,

Про людей і квіти, то скажіть ще діти,

Що це за країна? (Наша Україна)

 

Чути спів з хати…

«Чи я не хазяйка, чи не господиня.

 Гарно хату прибрала, їсти наварила.

Ой і горщика розбила».

 

Виходить з хати господиня:

  •  Добрий день діти,
  •   А що сталося господине?
  •  Та горщика розбила.
  •  Не сумуй ми тобі допоможемо, яка ж ти гарна українська господиня і сорочка вишита і спідниця і фартушок і хустка красива
  •  Дорогі діти, я запрошую вас на казковий ярмарок.. Давайте підемо разом і там я виберу собі горщика, а ви мені допоможете
  •  А що, діти,  з давніх-давен українська земля славилася народними майстрами. В Україні вміли і ткати і різьбити по дереву і вишивати і виготовляти посуд. Тож давайте підемо разом.

Народна гра «Як підемо на базар»

Як підемо на базар

Роздивлятися товар

За що будем купувати?

Треба купу грошей мати

 

По стежинці ми підем ,

Там ми глечики знайдем

(підходять до продавця-журавля і він продовжує)

Мої глечики гарненькі,

Веселенькі глибоченькі,

Полюбляють частувати

і напої зберігати

 

Вихователь:

Ой, діти, погляньте, які красиві глечики. Весь цей посуд виготовлений із глини. Це чудове природне багатство, яке в руках людей перетворюється на дивні вироби.

 

Господиня:

Погляньте, діти, яке розмаїття кольорів у цих глечиках.

 

Вихователь:

Діти, а хто ж це продає цей посуд?  (Журавель)

А з якої казки цей птах? (Лисичка і журавель)

 

Господиня:

Я говорила, що це казковий ярмарок. І щоб купити глечик потрібні не гроші, розповідь вірша, або прислів’я.

 

Вихователь:

А наші діти знають віршик про журавля. (Читання дітьми вірша П.Воронька «Облітав журавель»)

 

Журавель-продавець: Молодці, тепер можете взяти собі якийсь глечик.

(Діти вибирають глечика, дякують ы йдуть далі)

 По стежинці ми підем

 Там тарілки ми знайдем

 

Лисичка-продавець:

Всі тарілочки гарненькі

веселенькі, глибоченькі,

полюбляють частувати,

смачні страви зберігати

 

Вихователь:А ось які чудові тарілочки, яку яскравість, веселість, приємне тепло дарують нашим очам.

 

Господиня:

 А хто в тарілку зазирне,

щось цікаве там знайде

ця тарілка дуже хитра

ви тарілку покрутіть

та прислів’я нам назовіть

 

(Діти називають прислів’я)

  1. Гончара глина годує
  2. Горшки не святі ліплять
  3. Без діла слабне сила
  4. Без труда нема плода

 

Вихователь:

  •           Молодці діти. А погляньте з якої казочки ця лисичка.

(«Лисиця і журавель», «Колобок», «Котик і півник», «Рукавичка»)

  •  Давайте заспіваємо про лисичку пісеньку («Я Лисичка я сестричка»)

(За пісеньку лисичка дозволяє взяти тарілочку)

 

По стежинці ми підем

Там ми горщика знайдем

(підходять до продавця-півника і він продовжує)

Мої горщики гарненькі

Веселенькі глибоченькі

Полюбляють частувати

Смачні каші зберігати

 

Вихователь:

  •  Діти, а хто ж продає ці горщики? (Півник)
  •  В яких казках є півник? («Колосок», «Котик і півник»)

 

(Діти півнику розповідають віршика, господарка забирає горщик і всі виконують пісню «Ми дітки малі на базар ходили»)

 

Господиня:

Цей горщик не простий

Цей горщик чарівний

Ви цей горщик відкривайте

і горішки діставайте

 

        Вихователь:

Горішковий масаж

 

Цей горішок фантазер

Він чудовий масажер

Візерунчатий бочок

Розвиває кулачок

Міцно ти його стисни

Свою силу прояви

 

 

       Вихователь:

  • Діти, подивіться, а господарка вибрала не розфарбований горщик. Давайте ми будемо великими фантазерами і розмалюємо горщики, а господиня хай подивиться і собі розмалює горщика.

(Діти сідають за стіл)

  • Нехай ваші горщики будуть чарівними, різними, а якими вони будуть вам підкаже ваша фантазія і творчість

 

(Практична діяльність дітей під музичний супровід)

 

 

Господиня:

  • Які чудові горщики у вас вийшли, я також розфарбую собі горщика.
  •  За це я вас пригощу солодощами, а ви зі мною затанцюєте таночок «Тупу, тупу, веселенько»

 

Вихователь:

  • Чи сподобалася вам наша подорож на ярмарку? Допомогли ми господарці? Що ми їй купили? (Глечик, тарілку, горщик)

Ви добрі, гарні діти. На цьому наше заняття закінчено і час повертатися до групи.

1

 

doc
Додав(-ла)
Trojan Lena
Додано
12 лютого 2022
Переглядів
2435
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку