Конспект заняття з розвитку мовлення для дітей першої молодшої групи "В гості до казки"

Про матеріал
Конспект заняття з розвитку мовлення для дітей першої молодшої групи "В гості до казки"
Перегляд файлу

Підготувала вихователь Оникієнко Тетяна Іванівна

ДНЗ №14 «Калинка»

 м. Конотоп

 

Конспект заняття з розвитку мовлення для дітей першої молодшої групи

"В гості до казки"

Програмовий зміст:

1. Формувати пізнавальну активність, долучаючи малюків до національної культури;

2. Продовжити знайомство з фольклорними творами;

3. Вчити дітей відгадувати загадки, побудовані на описі і порівнянні;

4. Розвивати уяву, мислення , мовлення дітей;

5.Розвивати  дрібну моторику пальців рук з допомогою пальчикового театру, сенсоної гри;

6. Вправляти у спритності під час рухливої гри;

Попередня робота: читання казки «Ріпка», ігри з прищіпками.

Матеріал:

Пальчиковий театр до казки «Ріпка»; м'яка іграшка кіт, ілюстрації до казки «Ріпка», прищіпки, готові шаблони ріпки, маски «мишенят».

Хід заняття:

Діти заходять в зал і вітаються з гостями.

Вихователь зустрічає дітей, вітається з ними, говорить які вони сьогодні всі ошатні.

- Діти, а ви любите казки?

- Так любимо (відповідь дітей).

- Бачу, заблищали очі!

А я хочу запросити вас здійснити подорож у казку, на казковому паровозику.

Ну що, сідаємо зручніше, заводимо мотор р-р-р. Поїхали пух - пух - пух.

Вагончики, вагончики

По рейках торохтять

Везуть, везуть вагончики

У казочку малят                                                                                                                               - Ось ми і потрапили, діти з вами в казку.

- Ой,малята , що тут сталося, так тихо, куди всі поділися? Ні кого не видно?

- Ні, - відповідають діти.

А знаєте, діти, ми з вами зараз пошукаємо нашу казку.

Раз - два - три - чотири - п'ять,

Будемо казку ми шукати!

А для того щоб нам знайти нашу казку, я пропоную вам відгадати загадки.

Відгадайте діти, про кого моя загадка?

Загадки

В неї чотири лапки,                                                                                                            А на лапках - цап - царапки,                                                                                                   Полосата наша крихта                                                                                                                   Ну, звичайно це...

- Діти: (кішка)

У норі хатинку має
хліб, сирочок полюбляє.
По підлозі тишком-нишком
Бігає сіренька...
- Діти: (мишка)

Каже грізно: «Гав-гав-гав!»                                                                                                                            Пильно дім охороняє                                                                                                                                                  , Кицю Мурку захищає,                                                                                                                                    Бачить з буди двір увесь…                                                                                                                                      Хто це, дітки? Звісно, …(пес)!

- Діти: (собачка)

- З якої казки ці персонажі, хто знає?

Діти називають казку «Ріпка”.

А кого ж ще немає, яких героїв казки ми не знайшли? Так звичайно діда з бабою. Де ж вони? Та ось вони наші дід з бабою. А де ж їхня онука? І внучка ось вона. А тепер ми можемо з вами сказати яка це казка? Правильно це «Ріпка». А де ж ріпка? Дітлахи подивіться, а ріпку кіт Мурчик сховав і віддавати нам її не хоче.

А знаєте чому?

Він хоче щоб ми з ним пограли.

Вихователь підходить і бере кота, читаючи потішку:

Котик мурчик                                                                                                                          Наш голубчик                                                                                                                       Вушка сірі                                                                                                                                         Лапки білі                                                                                                                              Ходить котик тихо, тихо                                                                                                                              Буде мишкам лихо.

Вихователь звертається до кота: «Кіт Мурчик сідай в гурток, і ми з тобою пограємо», а ми діти уявимо що ми маленькі мишки.

Проводиться гра «Кіт і миші» - 2 рази

Вихователь, ось як гарно ми пограли ,але котик  нам ріпку  не віддає,  хоче щоб ми ще в гру пограли

Гра «Посадимо ріпку» ( гра з прищіпками)

Щось  засумували наші казкові герої, що сталося? Так вони хочуть щоб ми показали про них казку, покажемо? (Так).

Тихо, тихо дітки

Ви послухайте про ріпку

Казка може і мала,

Але про важливі справи,

Починається як треба:

Жили були дід та баба,

Внучка, Жучка, кішка Мурка,

А в підвалі - миша - шкряботушка,

Поруч  в діда є город,

Далі казочка піде...

Діти разом з вихователем показують казку (пальчиковий театр).

По закінченні казки чутний гудок паровоза.

Вихователь - ну що діти, а нам пора повертатися в дитячий сад. А щоб наші герої не нудьгували ми візьмемо їх з собою. Сідаємо всі з вагончиків і вирушаємо в дорогу.

Ось поїхав паровоз,                                                                                                           Діток в садочок він повіз.                                                                                                        Ту - ту - ту.

 

docx
Додано
14 листопада 2021
Переглядів
1456
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку