( Конструювання, природа) на тему: "Будинок для зайчика"

Про матеріал
Мета: закріпити вміння дітей будувати будиночок у певній послідовності: стіни, перекриття, дах, самостійно перебудовувати його за різними параметрами (в ширину та висоту), правильно називати знайомі деталі будівельного матеріалу: куб, цеглина, пластина, циліндр; розширити знання про диких тварин та спосіб їх життя. Розвивати конструктивні здібності. Виховувати працьовитість, вміння доводити до кінця розпочату справу, бережливе ставлення до тварин та їх житла.
Перегляд файлу

 

ІРПЗ Конструювання природа на тему: Будинок для зайчика

Середня група

 

Мета: закріпити вміння дітей будувати будиночок у певній послідовності: стіни, перекриття, дах, самостійно перебудовувати його за різними параметрами (в ширину та висоту), правильно називати знайомі деталі будівельного матеріалу: куб, цеглина, пластина, циліндр; розширити знання про диких тварин та спосіб їх життя. Розвивати конструктивні здібності. Виховувати працьовитість, вміння доводити до кінця розпочату справу, бережливе ставлення до тварин та їх житла.

Словник: куб, циліндр, пластина.

Матеріал: фланелеграф, малюнки до вірша «Хто де живе», набори конструктора «Казковий» по кількості дітей, палички, геометричні фігури, квіти, ялинки.

Хід заняття

Вихователь: Я пропоную вам малята

У світ лісових тварин завітати І пригадати де вони живуть.

\

Читання вірша «Хто де живе» з показом на фланелеграфі.

Пташка мешкає в гнізді,

Білочка живе в дуплі,

Хитра лиска - у норі,

А ведмідь - в берлозі,

Має вовчик - сірячок «Спальне» ліго, їжачок- Хатку з листя й голочок Десь не при дорозі.

Вихователь: Чи всі звірі мають міцні будиночки? Чи витримають вони вітер, грозу, буревій?

- Діти, давайте, пригадаємо правила поводження з тваринами та їхнім

житлом.

Д/гра «Склади квітку»

Мета: закріпити знання дітей про правила поводження з тваринами їхнім житлом:

Правила - піктограми:

«Зле дуже гнізда руйнувати,

А добре птахам допомагати».

«Гілки з дерев ти не ламай Листочки з них не обривай Вони тварин оберігають Від сонця і дощу ховають».

«Тварин не треба ображати Любить їх треба, доглядати».

«Мурашники не треба руйнувати Про це повинен кожен знати Комашки там малі живуть Вони нам користь всі несуть».

«В тварин камінням не кидайте А краще їм допомагайте».

«Потрібно в лісі не кричати Щоб птахів і звірів не лякати».

Продовження читання вірша «Хто де живе»

Зайчик - побігайчик Собі житло мостить,

Щоб не мокнув хвостик.

Зайчик хатоньки немає Довгі вуха він ховає

Під ялинкою, кущем Тож і мокне під кущем.

  •       Як ви вважаєте, чи добре зайчикові без хатинки, чому?

На вулиці холодно,

У всіх є хатинки І затишно в них

А в зайця одного немає будинку,

Щоб в нім заховатись від хижаків.

  •       Діти, як ми можемо допомогти зайчикові? (збудувати будиночокО
  •       Давайте уявимо собі будиночок, який би ви збудували для зайчика, і викладемо його на набірних полотнах.

Д/гра «Створи будиночок»

Мета: закріпити вміння дітей викладати з паличок та геометричних фігур нескладні будівлі.

Вихователь: - А тепер ми з будівельного матеріалу збудуємо будиночок для зайчика. А в цьому нам допоможуть схеми. Давайте ми їх розглянемо і підберемо той будівельний матеріал, який нам потрібен для конструювання.

Д/гра «Підбери будівельний матеріал»

Мета: закріпити знання і вміння дітей підбирати потрібний будівельний матеріал для конструювання.

Фізкультхвилинка

Ми для зайчика усі          (розвести руки в сторони)

Побудуєм гарний дім Ось такий високий,

Ось такий широкий,

Двері, щоб вузенькі,

А поріг низенький Раз, два, три,

Роботу почали.

(діти будують будиночки за схемою)

Вихователь: Для зайчика ми працювали І хатинку змайстрували Буде зайчику де жити,

В нього дім чудовий, різнокольоровий.

  •     Через рік зайчик виросте, і не поміститься в будиночку, що ж ми можемо зробити?

Зайчик виросте швиденько,

Будиночок стане маленький Що потрібно нам зробити Щоб завжди він міг там жити?

  •     Тож давайте перебудуємо наші будиночки використавши будівельний матеріал, що залишився, (діти перебудовують будиночки).

Щоб будиночок гарненький Був веселий чепурненький,

Ми прикрасимо його Різними прикрасами.

(Оздоблення будиночка).

  •     Ось які гарні будиночки ви збудували для зайчика, і тепер він хоче до себе на гостини запросити лісових звірят, але не знає чим їх пригостити.

Д/гра «Пригости звірят».

Мета: закріпити знання дітей про харчування тварин.

Підсумок заняття.

docx
Додано
14 листопада 2021
Переглядів
8442
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку