19 квітня о 18:00Вебінар: Екологічна свідомість: від теорії до практики, або як почати сортувати сміття та зіровейстити

Конспект заняття з соціальної та фінансової програми дітей дошкільного віку «Афлатот» на тему «Пташка Сінта та її ціннасті» (середня група)

Про матеріал
Мета: - вчити дітей уважно слухати казку, відповідати на запитання вихователя; - закріпити вміння визначати, які речі слід зберігати, що має для них цінність; - розвивати пам’ять, увагу, мислення, мовлення, творчі здібності під час оформлення коробочки для Подорожей з Афлатуном; - виховувати дбайливе ставлення до власних речей.
Перегляд файлу

Червоноградська міська рада Львівської області

Заклад дошкільної освіти ясла-садок №1 комбінованого типу

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Конспект заняття

 з соціальної та  фінансової  програми  дітей дошкільного віку «Афлатот» на тему «Пташка Сінта та її ціннасті»

(середня група)

 

 

 

 

 

 

                                                                                                              Укладач:

                                                                                                                     Ляшук С.М.,

                                                                                                                   вихователь

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 Мета:

- вчити дітей уважно слухати казку, відповідати на запитання вихователя;

- закріпити вміння визначати, які речі слід зберігати, що має для них цінність;

- розвивати пам’ять, увагу, мислення, мовлення, творчі здібності під час оформлення коробочки для Подорожей з Афлатуном;

- виховувати дбайливе ставлення до власних речей.

 

    Матеріал.

  Демонстраційний: лялька Афлатун, пташка-іграшка, аудіозаписи пісні Афлатуна, спів пташки, мелодійної музики,  коробочка для Подорожей з малюнками до гри «Що цінне для мене?», слайди «Що цінне для мене?», ілюстрації до казки «Про пташку Сінту».

  Роздатковий: коробки, різні вирізки ,стрічки, пір’я та інше, клей з пензлем, клейонки, серветки з тканини та паперові.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                    Хід заняття

 

  Діти стоять в колі, тримаючи в руках Афлатунчиків, які вони зробили на попередньому занятті. Заходить Афлатун і разом співають пісеньку Афлатуна. (Діти кладуть своїх Афлатунчиків)

  Вихователь. Дітки, звідки до нас прибув Афлатун? А як він до нас потрапив? (Відповіді дітей) Які ще істоти вміють літати, як Афлатун? (Птахи) Хто знає віршик про пташку? (Дитина розповідає вірш Г. Бойка «Синичка»)   

                     Пташечка мене гука, вийду - зразу ж утіка.

                     Тільки в хату я зайду, вже виспівує в саду.

                     Винесу їй хлібця, сала, щоб і завтра заспівала.

( Чути спів пташки, залітає пташка)

  Вихователь. Яка гарна пташка до нас прилетіла. Її звати Сінта. Зараз я вам розкажу казку про цю чудову пташку, вона збирала і зберігала гілочки. Слухайте уважно.

( Діти сідають півколом. Читання казки «Про пташку Сінту», показ ілюстрацій)

  Вихователь.

 -  Чим займалася Сінта?

 -  Що вона збирала?

 -  Для чого, як ви думаєте, вона збирала і зберігала різні предмети?

 -  Збирала вона колючі гілки і листя? Чому? (Віповіді дітей)

  Афлатун. Сінта збирала гілочки, бо вони були «цінні» для неї, потрібні, щоб побудувати гніздо. А зараз вона хоче з нами погралися та відпочити від роботи.

                               Фізкультхвилинка

                         Вийшла пташечка на грядку,

                         Кличе діток на зарядку:

                        «Цінь-цвірінь, всі на доріжку.

                         З фізкультурою ми дружим,

                         Різні вправи любим дуже.

                         Раз-два потягнулись,

                         Три-чотири повернулись,

                         Пять – торкнулися землі

                         А тепер ми вітрячки.

                         Все зробили ми як слід.

                         До роботи приступаєм

                         На місця свої сідаєм.

(Діти виконують відповідні рухи.)

  Пташка. Мені вже час летіти до свого гніздечка. До побачення.

  Вихователь. Сінта прилітала до нас, щоб трішки відпочити, але її вдома  чекають маленькі пташенята та ще треба зібрати деякі речі для гніздечка. А що для вас цінне? (Віповіді дітей)

 - Що ви любите найбільше?

 - Без кого / без чого ви не можете жити?

(Перегляд слайдів «Що цінне для мене?»)

   Вихователь. Чи важливе повітря? Чому?

  - А вода?

  - Цукерки важливі для вас? Чому?

  - А одяг (житло, їжа, іграшки)?

  - А ваші поробки, які ви виготовляєте на заняттях? (Діти відповідають)

  Афлатун. В моїй Коробочці для Подорожей є картинки, давайте ми з вами пограємо гру.

                    Гра «Що цінне для мене?»

  Мета: закріпити вміння дітей визначати, які речі слід зберігати, що має для них цінність.

  Хід гри: вихователь розкладає малюнки в різних кутках кімнати і просить дітей пройти в той куток, в якому знаходиться малюнок найбільш значимий для них. Обґрунтовують свій вибір.

  Вихователь. Молодці дітки. А що трапиться, якщо ми залишимося без води (сонця, повітря, житла, їжі, іграшок…)? 

  (Віповіді дітей)

 Афлатун: Скільки багато цікавого я дізнався. Є у вас речі, які для вас цінні в садочку. Де ж ви будете їх зберігати?

  Вихователь. А й справді. Зараз, дітки, ми з вами виготовимо  коробки для Подорожей з Афлатуном. Афлатунчик вже таку має і ми будемо мати свої. Підійдіть, будь-ласка, до столиків на яких стоять ваші коробки, які ви принесли з дому.

(Діти сідають за столи на яких вже приготовлено все для аплікації)

  Вихователь. Як гніздо Сінти, так і ваші коробки будуть місцем для цінних речей. Коробки для Подорожей будуть зберігати пам'ять про те, що ви робили та будете робити на заняттях, місцем, куди ви будете складати, і де будете зберігати поробки, які будуть нагадувати про подорожі з Афлатуном. Вам треба прикрасити свої коробки для Подорожей з Афлатуном, щоб зробити їх ще більш особливими. Ви вже приготували собі різні вирізки, листочки, мотузочки, стрічечки, пір'ячко та багато іншого. Зораз ви візьмете клей і наклеєте все, що хочете на свої коробочки.

  (Звучить спокійна музика. Діти працюють.)

  Афлатун. Які гарні у вас стали коробочки для Подорожей і у кожного своя, індивідуальна, не схожа на інші. Для початку, давайте помістимо в них ваших Афлатунчиків на паличках, яких ви самі виготовили.

  Вихователь. Це надійне місце, де ви будете зберігати важливі та цінні речі, які самі виготовлятимете.

 Афлатун: Дуже цікаво і повчально було сьогодні. Я дізнався про пташку Сінту та про ваші цінні речі, які є найдорожчими для вас. Але мені вже час додому повертатися . До побачення.

   (Звучить пісенька Афлатуна, він виходить.)

 

 

 

 

 

docx
Додано
21 лютого
Переглядів
79
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку