Конспект занять з фізичної культури для дітей віком 5-6 років підготовчої групи, за програмою "Впевнений крок". Відповідно до Закону України “Про дошкільну освіту” вимоги до рівня розвиненості, вихованості, навченості дітей дошкільного віку визначаються Базовим компонентом дошкільної освіти (Державнимстандартом дошкільної освіти України).Програма розвитку дітей старшого дошкільного віку “Впевнений старт” ґрунтується на засадах особистісно зорієнтованого, інтегрованого, компетентнісного, діяльнісного підходів до розвитку, виховання та навчання дошкільників, тісної взаємодії навчального закладу і родини у формуванні основ їхньої елементарної життєвої компетентності перед вступом до школи.
Урок фізичної культури № 1 Дата
Мета:1. Навчити основній стойці, шикуванню у колону та шеренгу, ходьбі
по лаві, кидкам м’яча двома руками.
2. Ознайомити учнів з правилами безпеки на уроках фізичної культури.
3. Розвивати швидкість, спритність.
Інвентар: прапорець, м’ячи, лава, шнур.
Хід уроку
Зміст роботи |
Дозування |
Методичні вказівки |
І. Підготовча частина 1. Шикування. 2.Шикування у колону та шеренгу. 3.Різновиди ходьби, бігу та стрибків. 4.Комплекс загально розвивальних вправ на місці.
ІІ. Основна частина 1. Ходьба по гімнастичній лавці прямо, приставляючи п'ятку до носка (з мішечком на голові). 2. Стрибки на дві ноги через шнур. 3. Перекидання м'ячів один одному: двома руками знизу, двома руками із - за голови (відст. 3м). 4.Рухлива гра «Хто швидше до прапорця»
ІІІ. Заключна частина 1.Ходьба, вправи на дихання та розслаблення м’язів. 2.Шикування, підсумок проведеного уроку. |
8-10 хв.
15-20 хв.
3-5 хв.
|
Повідомлення завдань уроку.
Фронтальний метод
Поточно-круговий метод
Фронтальний метод
Зупинитись на основних моментах уроку. |
Урок фізичної культури № 2 Дата
Мета:1. Навчити основній стойці, шикуванню у колону та шеренгу,ходьбі по лаві, кидкам м’яча двома руками.
2. Виховувати увагу, мужність, винахідливість.
3. Розвивати швидкість, спритність, рівновагу.
Інвентар: прапорець, м’ячи, лава, шнур.
Хід уроку
Зміст роботи |
Дозування |
Методичні вказівки |
І. Підготовча частина 1. Шикування. 2.Шикування у колону та шеренгу. 3.Різновиди ходьби, бігу та стрибків. 4.Комплекс загально розвивальних вправ на місці.
ІІ. Основна частина 1. Ходьба по гімнастичній лавці прямо, приставляючи п'ятку до носка (з мішечком на голові). 2. Стрибки на дві ноги через шнур. 3. Перекидання м'ячів один одному: двома руками знизу, двома руками із - за голови (відст. 3м). 4. Рухлива гра «Хто швидше до прапорця»
ІІІ. Заключна частина 1.Ходьба, вправи на дихання та розслаблення м’язів. 2.Шикування, підсумок проведеного уроку. |
8-10 хв.
15-20 хв.
3-5 хв.
|
Повідомлення завдань уроку.
Фронтальний метод
Поточно-кругоий метод Фронтальний метод
Зупинитись на основних моментах уроку. |
Урок фізичної культури № 3 - 4 Дата
Мета:1. Навчити підлізанню під шнуром, стрибкам у висоту з розбігу.
2. Виховувати координацію рухів, увагу, наполегливість.
3. Розвивати швидкість, спритність.
Інвентар: палиці, кулька, шнур, м’ячи, обручи.
Хід уроку
Зміст роботи |
Дозування |
Методичні вказівки |
І. Підготовча частина 1. Шикування. 2.Шикування у колону та шеренгу. 3.Різновиди ходьби, бігу та стрибків. 4.Комплекс загально розвивальних вправ з палицею.
ІІ. Основна частина 1.Стрибки з розбігу з діставанням до предмета. 2. Підлізання під шнур правим і лівим боком. 3. Перекидання м'ячів один одному, двома способами (відст. 4м). 4. Стрибки на двох ногах з обруча в обруч (положення в шаховому порядку 5.Рухлива гра « Не залишайся на підлозі»
ІІІ. Заключна частина 1.Ходьба, вправи на дихання та розслаблення м’язів. 2.Шикування, підсумок проведеного уроку.
|
8-10 хв.
15-20 хв.
3-5 хв.
|
Повідомлення завдань уроку.
Фронтальний метод
Поточний метод
Фронтальний метод
Згідно програмі
Зупинитись на основних моментах уроку. |
Урок фізичної культури № 5 -6 Дата
Мета:1. Навчити кидкам м’яча, повзати на животі, ходьбі по лаві.
2. Виховувати вміння орієнтуватись,увагу, групові взаємодії.
3. Розвивати швидкість, спритність.
Інвентар: м’ячи, лава.
Хід уроку
Зміст роботи |
Дозування |
Методичні вказівки |
І. Підготовча частина 1. Шикування. 2.Шикування у колону та шеренгу. 3.Різновиди ходьби, бігу та стрибків. 4.Комплекс загально розвивальних вправ з м’ячем.
ІІ. Основна частина 1. Кидання малого м'яча вгору (правою та лівою рукою), ловлячи двома. 2. Повзання на животі. 3. Ходьба по гімнастичній лаві на середині поворот, присісти і пройти далі. 4. Рухлива гра «Вудочка»
ІІІ. Заключна частина 1.Ходьба, вправи на дихання та розслаблення м’язів. 2.Шикування, підсумок проведеного уроку.
|
8-10 хв.
15-20 хв.
3-5 хв.
|
Повідомлення завдань уроку.
Фронтальний метод
Фронтальний метод
Поточний метод
Згідно програмі Зупинитись на основних моментах уроку. |
Урок фізичної культури № 7 - 8 Дата
Мета:1. Закріпити вивченні на попередніх уроках рухи і навички.
2. Виховувати вміння орієнтуватись,увагу, групові взаємодії.
3. Розвивати швидкість, спритність.
Інвентар: мішечки, м’ячи, стрічки, фішки.
Хід уроку
Зміст роботи |
Дозування |
Методичні вказівки |
І. Підготовча частина 1. Шикування. 2.Шикування у колону та шеренгу. 3.Різновиди ходьби, бігу та стрибків. 4.Комплекс загально розвивальних вправ з обручем.
ІІ. Основна частина Ігрові завдання: 1. «Спритні хлопці» 2. «Пінгвіни» (мішечок затиснутий в колінах, стрибки по колу). 3. «Дожени свою пару» 4. «Проведи м'яч» Естафети: 1. «Доріжкаперешкод» 2. «Швидко передай»
ІІІ. Заключна частина 1.Ходьба, вправи на дихання та розслаблення м’язів. 2.Шикування, підсумок проведеного уроку. |
8-10 хв.
15-20 хв.
3-5 хв.
|
Повідомлення завдань уроку.
Фронтальний метод
Ігровий метод
Зупинитись на основних моментах уроку. |
Урок фізичної культури № 9 - 10 Дата
Мета:1. Навчити стрибкам на двох ногах та на одній нозі.
2. Виховувати вміння орієнтуватись,увагу, групові взаємодії.
3. Розвивати швидкість, спритність.
Інвентар: скакалки, м’ячи, шнур.
Хід уроку
Зміст роботи |
Дозування |
Методичні вказівки |
І. Підготовча частина 1. Шикування. 2.Шикування у колону та шеренгу. 3.Різновиди ходьби, бігу та стрибків. 4.Комплекс загально розвивальних вправ зі скакалкою.
ІІ. Основна частина 1. Ходьба по гімнастичній лавці: на носках, руки за голову, на середині сісти і пройти далі; боком, приставним кроком з мішечком на голові. 2. Стрибки через шнур і уздовж на двох ногах, на правій і лівій ногах. 3. Кидання малого м'яча вгору, ловля двома руками; перекидання один одному. 4. Рухлива гра
ІІІ. Заключна частина
1.Ходьба, вправи на дихання та розслаблення м’язів. 2.Шикування, підсумок проведеного уроку.
|
8-10 хв.
15-20 хв.
3-5 хв.
|
Повідомлення завдань уроку.
Фронтальний метод
Поточно - круговий метод
Фронтальний метод Згідно програмі
Зупинитись на основних моментах уроку. |
Урок фізичної культури № 11 - 12 Дата
Мета:1. Навчити набивати м’яч на місці і у русі.
2. Виховувати вміння орієнтуватись,увагу, групові взаємодії.
3. Розвивати координацію рухів.
Інвентар: обручи, м’ячи, фішки.
Хід уроку
Зміст роботи |
Дозування |
Методичні вказівки |
І. Підготовча частина 1. Шикування. 2.Шикування у колону та шеренгу. 3.Різновиди ходьби, бігу та стрибків. 4.Комплекс загально розвивальних вправ з обручем.
ІІ. Основна частина 1. Стрибки з висоти (40 см). 2. Відбивання м'яча однією рукою на місці. 3. Ведення м'яча. 4. Пролезание через обруч; в обруч прямо і боком. 5. Рухлива гра
ІІІ. Заключна частина 1.Ходьба, вправи на дихання та розслаблення м’язів. 2.Шикування, підсумок проведеного уроку. |
8-10 хв.
15-20 хв.
3-5 хв.
|
Повідомлення завдань уроку.
Фронтальний метод
Фронтальний метод
Поточний метод Згідно програмі
Зупинитись на основних моментах уроку.
|
Урок фізичної культури № 13 - 14 Дата
Мета:1. Навчити веденню м’яча по колу та між між предметами.
2. Виховувати вміння орієнтуватись,увагу, групові взаємодії.
3. Розвивати координацію рухів.
Інвентар: палиці, м’ячи.
Хід уроку
Зміст роботи |
Дозування |
Методичні вказівки |
І. Підготовча частина 1. Шикування. 2.Шикування у колону та шеренгу. 3.Різновиди ходьби, бігу та стрибків. 4.Комплекс загально розвивальних вправ з палицею.
ІІ. Основна частина 1. Ведення м'яча: по колу, між предметами; по підлозі, підштовхуючи м'яч головою. 2. Повзання по гімнастичній лаві на животі: прямо, підтягуючись руками. 3. Ходьба по рейці гімнастичної лави руки за головою, з мішечком на голові. 4. Стрибки вгору з глибокого присідання. 5. Рухлива гра «Мисливці та качки»
ІІІ. Заключна частина 1.Ходьба, вправи на дихання та розслаблення м’язів. 2.Шикування, підсумок проведеного уроку.
|
8-10 хв.
15-20 хв.
3-5 хв.
|
Повідомлення завдань уроку.
Фронтальний метод
Фронтальний метод Поточний метод
Згідно програмі
Зупинитись на основних моментах уроку. |
Урок фізичної культури № 15 - 16 Дата
Мета:1. Удосконалювати вміння і навички у роботі з м’ячем.
2. Виховувати вміння орієнтуватись,увагу, групові взаємодії.
3. Розвивати координацію рухів.
Інвентар: м’ячи, фішки.
Хід уроку
Зміст роботи |
Дозування |
Методичні вказівки |
І. Підготовча частина 1. Шикування. 2.Шикування у колону та шеренгу. 3.Різновиди ходьби, бігу та стрибків. 4.Комплекс загально розвивальних вправ з м’ячем.
ІІ. Основна частина Ігрові вправи 1. «Проведи м'яч» 2. «Хто найвлучніший?» 3. «Совушка» Естафети 1. «Хто швидше?» (ведення м'яча) 2. «М'яч ведучому» (2-3 команди) 3. «Не зачепи» (2-3 команди)
ІІІ. Заключна частина 1.Ходьба, вправи на дихання та розслаблення м’язів. 2.Шикування, підсумок проведеного уроку.
|
8-10 хв.
15-20 хв.
3-5 хв.
|
Повідомлення завдань уроку.
Фронтальний метод
Поточний метод
Змагальний метод
Зупинитись на основних моментах уроку. |
Урок фізичної культури № 17 - 18 Дата
Мета:1. Навчити стрибкам на двох ногах та на одній нозі.
2. Виховувати вміння орієнтуватись,увагу, групові взаємодії.
3. Розвивати швидкість, спритність.
Інвентар: обручи, канат, м’ячи.
Хід уроку
Зміст роботи |
Дозування |
Методичні вказівки |
І. Підготовча частина 1. Шикування. 2.Шикування у колону та шеренгу. 3.Різновиди ходьби, бігу та стрибків. 4.Комплекс загально розвивальних вправ з обручем.
ІІ. Основна частина 1. Ходьба по канату боком приставним кроком. 2. Стрибки через шнури. 3. Естафета «М'яч ведучому» 4. Стрибки поперемінно на лівій і правій ногах через шнур. 5. Рухлива гра «Переліт птахів»
ІІІ. Заключна частина 1.Ходьба, вправи на дихання та розслаблення м’язів. 2.Шикування, підсумок проведеного уроку.
|
8-10 хв.
15-20 хв.
3-5 хв.
|
Повідомлення завдань уроку.
Фронтальний метод
Круговий метод
Зупинитись на основних моментах уроку. |
Урок фізичної культури № 19 - 20 Дата
Мета:1. Навчити стрибкам на скакалці.
2. Розвивати швидкість, спритність.
3 Виховувати вміння орієнтуватись,увагу, групові взаємодії..
Інвентар: скакалки, обручи, шнур, м’ячи.
Хід уроку
Зміст роботи |
Дозування |
Методичні вказівки |
І. Підготовча частина
1. Шикування. 2.Шикування у колону та шеренгу. 3.Різновиди ходьби, бігу та стрибків. 4.Комплекс загально розвивальних вправ зі скакалкою .
ІІ. Основна частина 1. Стрибки через коротку скакалку, обертаючи вперед. 2. Повзання під шнуром боком. 3. Прокатування обруча один одному. 4. «Попади вкошик» (баскетбольний варіант відст. 3 м). 5. Рухлива гра «Мишоловка».
ІІІ. Заключна частина 1.Ходьба, вправи на дихання та розслаблення м’язів. 2.Шикування, підсумок проведеного уроку.
|
8-10 хв.
15-20 хв.
3-5 хв.
|
Повідомлення завдань уроку.
Фронтальний метод
Фронтальний метод Поточний метод
Груповий метод
Зупинитись на основних моментах уроку. |
Урок фізичної культури № 21 - 22 Дата
Мета:1. Навчити повзанню на гімнастичній лаві підтягуючись руками.
2. Розвивати силові якості, спритність.
3. Виховувати вміння орієнтуватись,увагу, групові взаємодії.
Інвентар:лава, малі м’ячи, обручи, кубики.
Хід уроку
Зміст роботи |
Дозування |
Методичні вказівки |
І. Підготовча частина 1. Шикування. 2.Шикування у колону та шеренгу. 3.Різновиди ходьби, бігу та стрибків. 4.Комплекс загально розвивальних вправ на місці.
ІІ. Основна частина 1. Повзання по гімнастичній лаві. 2. Метання в горизонтальну ціль (відст. 4 м). 3. Влізання на гімнастичну стінку і перехід на інший проліт. 4. Ходьба по гімнастичній лавці боком приставним кроком, переступаючи через кубики, руки на пояс. 5. Рухлива гра.
ІІІ. Заключна частина 1.Ходьба, вправи на дихання та розслаблення м’язів. 2.Шикування, підсумок проведеного уроку.
|
8-10 хв.
15-20 хв.
3-5 хв.
|
Повідомлення завдань уроку.
Фронтальний метод
Груповий метод
Поточний метод
Згідно програмі
Зупинитись на основних моментах уроку. |
Урок фізичної культури № 23 - 24 Дата
Мета:1. Закріпити вміння виконувати вивченні раніше вправи.
2. Розвивати швидкість, спритність.
3. Виховувати вміння орієнтуватись,увагу, групові взаємодії.
Інвентар: канат, скакалка, прапорці.
Хід уроку
Зміст роботи |
Дозування |
Методичні вказівки |
І. Підготовча частина 1. Шикування. 2.Шикування у колону та шеренгу. 3.Різновиди ходьби, бігу та стрибків. 4.Комплекс загально розвивальних вправ на місці.
ІІ. Основна частина Ігрові вправи 1. «Переліт птахів» 2. «Жаби і чапля» 3. «Що змінилося?» 4. «Вудочка» 5. «Придумай фігуру» Естафети 1. «Швидко передай» (в колоні). 2. «Хто швидше до прапорця?» (стрибки на лівій і правій ногах). 3. «Літає-не літає»
ІІІ. Заключна частина 1.Ходьба, вправи на дихання та розслаблення м’язів. 2.Шикування, підсумок проведеного уроку.
|
8-10 хв.
15-20 хв.
3-5 хв.
|
Повідомлення завдань уроку.
Фронтальний метод
Змагальний метод
Зупинитись на основних моментах уроку. |
Урок фізичної культури № 25 - 26 Дата
Мета:1. Навчити лазінню по гімнастичній стінці.
2. Розвивати швидкість, спритність.
3. Виховувати вміння орієнтуватись,увагу, групові взаємодії.
Інвентар: гімнастична стінка, м’ячи, корзина, гімнастична лава.
Хід уроку
Зміст роботи |
Дозування |
Методичні вказівки |
І. Підготовча частина 1. Шикування. 2.Шикування у колону та шеренгу. 3.Різновиди ходьби, бігу та стрибків. 4.Комплекс загально розвивальних вправ з м’ячем.
ІІ. Основна частина 1. Лазіння по гімнастичній стінці з переходом на інший проліт. 2. Закидання м'яча в корзину двома руками від грудей. 3. Ходьба по гімнастичній лаві з присіданням по черзі на правій і лівій нозі, друга нога махом переноситься знизу збоку лавки. 4. Стрибки з лавки на напівзігнуті ноги. 5. Естафета «Передав - сідай».
ІІІ. Заключна частина 1.Ходьба, вправи на дихання та розслаблення м’язів. 2.Шикування, підсумок проведеного уроку. |
8-10 хв.
15-20 хв.
3-5 хв.
|
Повідомлення завдань уроку.
Фронтальний метод
Груповий метод Поточний метод
Зупинитись на основних моментах уроку. |
Урок фізичної культури № 27 - 28 Дата
Мета:1. Навчити набиванню м’яча в русі, перекиданню м’яча у парах.
2. Розвивати швидкість, спритність.
3. Виховувати вміння орієнтуватись,увагу, групові взаємодії.
Інвентар: палиці, м’ячи, обручи.
Хід уроку
Зміст роботи |
Дозування |
Методичні вказівки |
І. Підготовча частина 1. Шикування. 2.Шикування у колону та шеренгу. 3.Різновиди ходьби, бігу та стрибків. 4.Комплекс загально розвивальних вправ з гімнастичною палицею.
ІІ. Основна частина 1. Стрибки на правій і лівій ногах через шнури. 2. Перекидання м'яча один одному двома руками з-за голови, стоячи в шеренгах (відст. 3м). 3. Відбивання м'яча в ходьбі. 4. Підкидання малого м'яча вгору і ловити його після відскоку від підлоги («Швидкий м'яч»). 5. Рухлива гра.
ІІІ. Заключна частина 1.Ходьба, вправи на дихання та розслаблення м’язів. 2.Шикування, підсумок проведеного уроку.
|
8-10 хв.
15-20 хв.
3-5 хв.
|
Повідомлення завдань уроку.
Фронтальний метод
Поточний метод Фронтальний метод
Згідно програмі
Зупинитись на основних моментах уроку. |
Урок фізичної культури № 29 - 30 Дата
Мета:1. Навчити утримувати рівновагу під час ходьбі по лаві.
2. Розвивати рівновагу, швидкість, спритність.
3. Виховувати вміння орієнтуватись,увагу, групові взаємодії.
Інвентар: обручи, шнур,лавка, м’ячи.
Хід уроку
Зміст роботи |
Дозування |
Методичні вказівки |
І. Підготовча частина 1. Шикування. 2.Шикування у колону та шеренгу. 3.Різновиди ходьби, бігу та стрибків. 4.Комплекс загально розвивальних вправ з м’ячем.
ІІ. Основна частина 1. Ходьба по лавці назустріч один одному, на середині розійтися, допомагаючи один одному. 2. Стрибки на двох ногах через шнури; обручі. 3. Переповзання по прямой «Крокодил» (відст. 3м). 4. Ходьба з переступанням через набивні м'ячі. 5. Перекидання м'яча двома руками. 6. Рухлива гра.
ІІІ. Заключна частина 1.Ходьба, вправи на дихання та розслаблення м’язів. 2.Шикування, підсумок проведеного уроку.
|
8-10 хв.
15-20 хв.
3-5 хв.
|
Повідомлення завдань уроку.
Фронтальний метод
Поточний метод
Фронтальний метод Згідно програмі
Зупинитись на основних моментах уроку. |
Урок фізичної культури № 31 - 32 Дата
Мета:1. Удосконалювати вміння вивчених раніше рухів.
2. . Розвивати швидкість, спритність
3. Виховувати взамодопомогу, дружність, впевненість.
Інвентар: м’ячи, обручи.
Хід уроку
Зміст роботи |
Дозування |
Методичні вказівки |
І. Підготовча частина 1. Шикування. 2.Шикування у колону та шеренгу. 3.Різновиди ходьби, бігу та стрибків. 4.Комплекс загально розвивальних вправ на місці.
ІІ. Основна частина Ігровівправи 1. «Наздожени пару» 2. «Спритна пара» (естафета).
Естафети 1. «Передав -сідай» 2. «Переміни предмет» 3.П/і «Шуліка і квочка» 4. «Загони крижинку» 5. «Дожени м'яч»
ІІІ. Заключна частина 1.Ходьба, вправи на дихання та розслаблення м’язів. 2.Шикування, підсумок проведеного уроку.
|
8-10 хв.
15-20 хв.
3-5 хв.
|
Повідомлення завдань уроку.
Фронтальний метод
Змагальний метод
Зупинитись на основних моментах уроку. |
Урок фізичної культури № 33 - 34 Дата
Мета:1. Навчити метанню м’яча у вертикальну ціль.
2. Розвивати швидкість, спритність.
3. Виховувати увагу, координацію рухів.
Інвентар: м’ячи, палиці, прапорець, мішечки з піском.
Хід уроку
Зміст роботи |
Дозування |
Методичні вказівки |
І. Підготовча частина 1. Шикування. 2.Шикування у колону та шеренгу. 3.Різновиди ходьби, бігу та стрибків. 4.Комплекс загально розвивальних вправ з палицею.
ІІ. Основна частина 1. Метання мішечків у вертикальну ціль з відстані 3м. 2. Підлізання під палку (40 см). 3. Повзання по лаві з мішечком на спині. 4. Відбивання м'яча правою і лівою рукою в русі. 5. Стрибки на правій і лівій нозі через шнур. 6. Перекидання м'яча один одному від грудей двома руками. 4. Рухлива гра.
ІІІ. Заключна частина 1.Ходьба, вправи на дихання та розслаблення м’язів. 2.Шикування, підсумок проведеного уроку.
|
8-10 хв.
15-20 хв.
3-5 хв.
|
Повідомлення завдань уроку.
Фронтальний метод
Поточно-груповий метод Поточний метод
Фронтальний метод
Зупинитись на основних моментах уроку.
|
Урок фізичної культури № 35 - 36 Дата
Мета:1. Навчити стрибкам з місця та з розбігу.
2. Розвивати швидкість, спритність.
3.Виховувати увагу, сміливість, координацію рухів.
Інвентар: обручи, мат гімнастичний, мішечки, лавка.
Хід уроку
Зміст роботи |
Дозування |
Методичні вказівки |
І. Підготовча частина 1. Шикування. 2.Шикування у колону та шеренгу. 3.Різновиди ходьби, бігу та стрибків. 4.Комплекс загально розвивальних вправ з обручем.
ІІ. Основна частина 1. Стрибки на мат з місця (поштовхом 2 ніг). 2. Стрибки з розбігу (3 кроки). 3. Ведення м'яча навперемінно правою та лівою руками. 4. Переповзання по лавці з мішечком на спині; з чергуванням з подлезанием в обруч. 5. Рухлива гра.
ІІІ. Заключна частина 1.Ходьба, вправи на дихання та розслаблення м’язів. 2.Шикування, підсумок проведеного уроку.
|
8-10 хв.
15-20 хв.
3-5 хв.
|
Повідомлення завдань уроку.
Фронтальний метод
Поточний метод
Зупинитись на основних моментах уроку. |
Урок фізичної культури № 37 - 38 Дата
Мета:1. Навчити метанню м’яча на дальність.
2. Розвивати швидкість, спритність, силові якості.
3. Виховувати увагу, сміливість, координацію рухів.
Інвентар: лавка, м’ячи, скакалка, канат, кольорові стрічки.
Хід уроку
Зміст роботи |
Дозування |
Методичні вказівки |
І. Підготовча частина 1. Шикування. 2.Шикування у колону та шеренгу. 3.Різновиди ходьби, бігу та стрибків. 4.Комплекс загально розвивальних вправ з м’ячем.
ІІ. Основна частина 1. Метання м'яча руками з-за голови. 2. Ходьба по гімнастичній лавці, переступаючи через набивні м'ячі. 3. Стрибки через коротку скакалку з просуванням вперед. 4. Ходьба по канату боком приставними кроками з мішечком на голові. 5. Рухлива гра.
ІІІ. Заключна частина 1.Ходьба, вправи на дихання та розслаблення м’язів. 2.Шикування, підсумок проведеного уроку.
|
8-10 хв.
15-20 хв.
3-5 хв.
|
Повідомлення завдань уроку.
Фронтальний метод
Поточно – груповий метод
Поточний метод
Згідно програмі
Зупинитись на основних моментах уроку. |
Урок фізичної культури № 39 - 40 Дата
Мета:1. Удосконалювати вміння виконувати раніш вивчених вправ.
2. Розвивати швидкість, спритність, вміння орієнтуватись у просторі.
3. Виховувати увагу, сміливість, координацію рухів.
Інвентар: м’ячи, ключки.
Хід уроку
Зміст роботи |
Дозування |
Методичні вказівки |
І. Підготовча частина 1. Шикування. 2.Шикування у колону та шеренгу. 3.Різновиди ходьби, бігу та стрибків. 4.Комплекс загально розвивальних вправ на місці.
ІІ. Основна частина Ігрові вправи 1. Ведення м'яч аключкою «Спритний хокеїст» 2. «Наздожени пару» 3. «Точний пас» 4. «Мороз - Червоний ніс» Естафети 1. «Спритнийхокеїст» 2. «Пронеси - не впусти» 3. «Пробіги - не задень» 4. «М'яч ведучому»
ІІІ. Заключна частина 1.Ходьба, вправи на дихання та розслаблення м’язів. 2.Шикування, підсумок проведеного уроку.
|
8-10 хв.
15-20 хв.
3-5 хв.
|
Повідомлення завдань уроку.
Фронтальний метод
Змагальний метод
Зупинитись на основних моментах уроку. |
Урок фізичної культури № 41 - 42 Дата
Мета:1. Навчити кидкам та ловлі м’яча двома руками.
2. Розвивати швидкість, спритність, вміння орієнтуватись у просторі.
3. Виховувати увагу, сміливість, координацію рухів.
Інвентар: скакалки, м’ячи, лавка.
Хід уроку
Зміст роботи |
Дозування |
Методичні вказівки |
І. Підготовча частина 1. Шикування. 2.Шикування у колону та шеренгу. 3.Різновиди ходьби, бігу та стрибків. 4.Комплекс загально розвивальних вправ з м’ячем.
ІІ. Основна частина 1. Ходьба з переступанням через набивні м'ячі. 2. Стрибки через коротку скакалку з просуванням вперед. 3. Кидання м'яча вгору і ловля м'яча двома руками. 4. Ходьба по гімнастичній лавці боком приставним кроком, руки за голову. 5. Кидання м'яча. 6. Стрибки через скакалку з проміжним підскоком. 7. Стрибки на двох ногах через 5-6 шнурів.
ІІІ. Заключна частина 1.Ходьба, вправи на дихання та розслаблення м’язів. 2.Шикування, підсумок проведеного уроку. |
8-10 хв.
15-20 хв.
3-5 хв.
|
Повідомлення завдань уроку.
Фронтальний метод
Поточний метод
Фронтальний метод
Зупинитись на основних моментах уроку. |
Урок фізичної культури № 43 - 44 Дата
Мета:1. Навчити метати м’яч у горизонтальну ціль.
2. Розвивати швидкість, спритність, вміння орієнтуватись у просторі.
3. Виховувати увагу, сміливість, координацію рухів.
Інвентар: обручи, м’ячи, лавка, мішечки, кольорові стрічки.
Хід уроку
Зміст роботи |
Дозування |
Методичні вказівки |
І. Підготовча частина 1. Шикування. 2.Шикування у колону та шеренгу. 3.Різновиди ходьби, бігу та стрибків. 4.Комплекс загально розвивальних вправ з обручем.
ІІ. Основна частина 1. Стрибки через обручи (6-8шт.). 2. Метання в горизонтальну ціль з відстані 4м. 3. Повзання по лаві з мішечком на спині. 4. Стрибки з м'ячем, затиснутим між колін (5-6м). 5. Повзання на животі, підтягуючись двома руками за край лавці. 6. Пролезание в обруч, не торкаючись верхнього краю обруча. 7. Рухлива гра.
ІІІ. Заключна частина 1.Ходьба, вправи на дихання та розслаблення м’язів. 2.Шикування, підсумок проведеного уроку.
|
8-10 хв.
15-20 хв.
3-5 хв.
|
Повідомлення завдань уроку.
Фронтальний метод
Поточний метод Поточно – груповий метод
Згідно програмі
Зупинитись на основних моментах уроку. |
Урок фізичної культури № 45 - 46 Дата
Мета:1. Навчити лазити по гімнастичній стінці.
2. Розвивати швидкість, спритність, силові якості.
3. Виховувати увагу, сміливість, координацію рухів.
Інвентар: м’ячи, обручи, гімнастична стінка, лавка, мішечки.
Хід уроку
Зміст роботи |
Дозування |
Методичні вказівки |
І. Підготовча частина 1. Шикування. 2.Шикування у колону та шеренгу. 3.Різновиди ходьби, бігу та стрибків. 4.Комплекс загально розвивальних вправ з м’ячем.
ІІ. Основна частина 1. Перекидання м'яча один одному знизу двома руками, стоячи в шеренгах (відст. 3 м). 2. Пролізання в обруч (3 шт.) по черзі прямо і боком. 3. Ходьба на носках між набивними м'ячами; пролезание між рейками. 4. Лазіння по гімнастичній стінці. 5. Ходьба по гімнастичній лавці боком приставним кроком з мішечком на голові. 6. Рухлива гра.
ІІІ. Заключна частина 1.Ходьба, вправи на дихання та розслаблення м’язів. 2.Шикування, підсумок проведеного уроку.
|
8-10 хв.
15-20 хв.
3-5 хв.
|
Повідомлення завдань уроку.
Фронтальний метод
Фронтальний метод Поточний метод
Згідно програмі
Зупинитись на основних моментах уроку. |
Урок фізичної культури № 47 - 48 Дата
Мета:1. Навчити лазити по гімнастичній стінці.
2. Розвивати швидкість, спритність, вміння орієнтуватись у просторі.
3. Виховувати увагу, сміливість, координацію рухів.
Інвентар: м’ячи, гімнастична стінка,обручи.
Хід уроку
Зміст роботи |
Дозування |
Методичні вказівки |
І. Підготовча частина 1. Шикування. 2.Шикування у колону та шеренгу. 3.Різновиди ходьби, бігу та стрибків. 4.Комплекс загально розвивальних вправ зі скакалкою.
ІІ. Основна частина Ігрові завдання 1. «Пробіги - незадень» 2. «По місцях» 3. «М'яч ведучому» 4. «Пожежники на навчанні» 5. «Ловишки з м'ячем» Естафети 1.Прыжковая естафета з лавки. 2. «М'яч від підлоги» 3. «Через тунель»
ІІІ. Заключна частина 1.Ходьба, вправи на дихання та розслаблення м’язів. 2.Шикування, підсумок проведеного уроку.
|
8-10 хв.
15-20 хв.
3-5 хв.
|
Повідомлення завдань уроку.
Фронтальний метод
Змагальний метод
Зупинитись на основних моментах уроку. |
Урок фізичної культури № 49 - 50 Дата
Мета:1. Навчити стрибкам зі скакалкою.
2. Розвивати швидкість, спритність, вміння орієнтуватись у просторі.
3. Виховувати увагу, сміливість, координацію рухів.
Інвентар: м’ячи, скакалки, лавка.
Хід уроку
Зміст роботи |
Дозування |
Методичні вказівки |
І. Підготовча частина 1. Шикування. 2.Шикування у колону та шеренгу. 3.Різновиди ходьби, бігу та стрибків. 4.Комплекс загально розвивальних вправ з м’ячем.
ІІ. Основна частина 1. Ходьба з переступанням через набивні м'ячі. 2. Стрибки через коротку скакалку з просуванням вперед. 3. Кидання м'яча вгору і ловля м'яча двома руками. 4. Ходьба по гімнастичній лавці боком приставним кроком, руки за голову. 5. Кидання м'яча двома руками на дальність . 6. Рухлива гра.
ІІІ. Заключна частина 1.Ходьба, вправи на дихання та розслаблення м’язів. 2.Шикування, підсумок проведеного уроку. |
8-10 хв.
15-20 хв.
3-5 хв.
|
Повідомлення завдань уроку.
Фронтальний метод
Поточно - груповий метод
Згідно програмі Зупинитись на основних моментах уроку. |
Урок фізичної культури № 51 - 52 Дата
Мета:1. Навчити метанню м’яча у горизонтальну ціль.
2. Розвивати швидкість, спритність.
3. Виховувати увагу, сміливість, координацію рухів.
Інвентар: обручи, м’ячи, лава, мішечки.
Хід уроку
Зміст роботи |
Дозування |
Методичні вказівки |
І. Підготовча частина 1. Шикування. 2.Шикування у колону та шеренгу. 3.Різновиди ходьби, бігу та стрибків. 4.Комплекс загально розвивальних вправ з обручем.
ІІ. Основна частина 1. Стрибки через обручи (6-8шт.). 2. Метання в горизонтальну ціль з відстані 4м. 3. Повзання по лаві з мішечком на спині. 4. Стрибки з м'ячем, затиснутим між колін (5-6м). 5. Повзання на животі, підтягуючись двома руками за край лавці. 6. Пролезание в обруч, не торкаючись верхнього краю обруча. 7. Рухлива гра.
ІІІ. Заключна частина 1.Ходьба, вправи на дихання та розслаблення м’язів. 2.Шикування, підсумок проведеного уроку.
|
8-10 хв.
15-20 хв.
3-5 хв.
|
Повідомлення завдань уроку.
Фронтальний метод
Поточно - круговий метод
Згідно програмі
Зупинитись на основних моментах уроку. |
Урок фізичної культури № 53 - 54 Дата
Мета:1. Навчити перекиданню м’яча у парах.
2. Розвивати швидкість, спритність
3. Виховувати увагу, сміливість, координацію рухів.
Інвентар: м’ячи, обручи, гімнастична стінка, лава, мішечки з піском.
Хід уроку
Зміст роботи |
Дозування |
Методичні вказівки |
І. Підготовча частина 1. Шикування. 2.Шикування у колону та шеренгу. 3.Різновиди ходьби, бігу та стрибків. 4.Комплекс загально розвивальних вправ з м’ячем.
ІІ. Основна частина 1. Перекидання м'яча один одному знизу двома руками, стоячи в шеренгах (відст. 3 м). 2. Пролізання в обруч (3 шт.) по черзі прямо і боком. 3. Ходьба на носках між набивними м'ячами; пролезание між рейками. 4. Лазіння по гімнастичній стінці. 5. Ходьба по гімнастичній лавці боком приставним кроком з мішечком на голові. 6. Рухлива гра.
ІІІ. Заключна частина 1.Ходьба, вправи на дихання та розслаблення м’язів. 2.Шикування, підсумок проведеного уроку.
|
8-10 хв.
15-20 хв.
3-5 хв.
|
Повідомлення завдань уроку.
Фронтальний метод
Фронтальний метод Поточний метод
Згідно програмі Зупинитись на основних моментах уроку. |
Урок фізичної культури № 55 - 56 Дата
Мета:1. Провести ігровий урок.
2. Розвивати швидкість, спритність, вміння орієнтуватись у просторі.
3. Виховувати увагу, сміливість, координацію рухів.
Інвентар: скакалки, м’ячи, гімнастична стінка, тунелі.
Хід уроку
Зміст роботи |
Дозування |
Методичні вказівки |
І. Підготовча частина 1. Шикування. 2.Шикування у колону та шеренгу. 3.Різновиди ходьби, бігу та стрибків. 4.Комплекс загально розвивальних вправ зі скакалкою.
ІІ. Основна частина Ігрові завдання 1. «Пробіги - незадень» 2. «По місцях» 3. «М'яч ведучому» 4. «Пожежники на навчанні» 5. «Ловишки з м'ячем» Естафети 1.Стрибки з лавки. 2. «М'яч від підлоги» 3. «Через тунель»
ІІІ. Заключна частина 1.Ходьба, вправи на дихання та розслаблення м’язів. 2.Шикування, підсумок проведеного уроку.
|
8-10 хв.
15-20 хв.
3-5 хв.
|
Повідомлення завдань уроку.
Фронтальний метод
Змагальний метод
Зупинитись на основних моментах уроку. |
Урок фізичної культури № 57 - 58 Дата
Мета:1. Навчити метанн. У горизонтальну ціль.
2. Розвивати швидкість, спритність, силові якості.
3. Виховувати увагу, сміливість, координацію рухів.
Інвентар: обручи, лава, мішечки з піском.
Хід уроку
Зміст роботи |
Дозування |
Методичні вказівки |
І. Підготовча частина 1. Шикування. 2.Шикування у колону та шеренгу. 3.Різновиди ходьби, бігу та стрибків. 4.Комплекс загально розвивальних вправ з обручем.
ІІ. Основна частина 1. Стрибки на двох ногах по прямой з мішечком, затиснутим між колін. 2. Метання мішечків у горизонтальну ціль. 3. Ходьба по гімнастичній лавці назустріч один одному, на середині розійтися. 4. Метання набивного м'яча двома руками з-за голови. 5. Рухлива гра.
ІІІ. Заключна частина 1.Ходьба, вправи на дихання та розслаблення м’язів. 2.Шикування, підсумок проведеного уроку.
|
8-10 хв.
15-20 хв.
3-5 хв.
|
Повідомлення завдань уроку.
Фронтальний метод
Груповий метод
Поточно – груповий метод
Згідно програмі
Зупинитись на основних моментах уроку. |
Урок фізичної культури № 59 - 60 Дата
Мета:1. Навчити стрибкам у довжену з розбігу.
2. Розвивати швидкість, спритність,вміння орієнтуватись у просторі.
3. Виховувати увагу, сміливість, координацію рухів.
Інвентар:лава, м’ячи, корзина, гумова стрічка, мат.
Хід уроку
Зміст роботи |
Дозування |
Методичні вказівки |
І. Підготовча частина 1. Шикування. 2.Шикування у колону та шеренгу. 3.Різновиди ходьби, бігу та стрибків. 4.Комплекс загально розвивальних вправ на місці.
ІІ. Основна частина 1. Стрибки через лаву з однієї ноги на іншу; на двох ногах. 2. Ведення м'яча правою і лівою руками і закидання його в корзину. 3. Стрибки через лаву з просуванням вперед. 4. Ведення м'яча між предметами. 5. Стрибки в довжину з розбігу. 6. Рухлива гра.
ІІІ. Заключна частина 1.Ходьба, вправи на дихання та розслаблення м’язів. 2.Шикування, підсумок проведеного уроку.
|
8-10 хв.
15-20 хв.
3-5 хв.
|
Повідомлення завдань уроку.
Фронтальний метод
Груповий метод
Поточний метод
Згідно програмі
Зупинитись на основних моментах уроку. |
Урок фізичної культури № 61 - 62 Дата
Мета:1. Навчити метанню мішечків з піском у вертикальну ціль.
2. Розвивати швидкість, спритність.
3. . Виховувати увагу, сміливість, координацію рухів.
Інвентар:скакалки, мішечки з піском, лава, гумова стрічка, канат.
Хід уроку
Зміст роботи |
Дозування |
Методичні вказівки |
І. Підготовча частина 1. Шикування. 2.Шикування у колону та шеренгу. 3.Різновиди ходьби, бігу та стрибків. 4.Комплекс загально розвивальних вправ зі скакалкою.
ІІ. Основна частина 1. Метання мішечків у вертикальну ціль правою та лівою руками від плеча (4м). 2. Лазіння по гімнастичній лаві з мішечком на спині («Хтошвидше?»). 3. Стрибки через скакалку довільним способом. 4. Ходьба по рейці гімнастичної лави. 5. Ходьба боком приставним кроком, по канату. 6. Стрибки в довжину з розбігу. 7. Рухлива гра.
ІІІ. Заключна частина 1.Ходьба, вправи на дихання та розслаблення м’язів. 2.Шикування, підсумок проведеного уроку. |
8-10 хв.
15-20 хв.
3-5 хв.
|
Повідомлення завдань уроку.
Фронтальний метод
Поточно – груповий метод
Поточний метод
Згідно програмі
Зупинитись на основних моментах уроку. |
Урок фізичної культури № 63 - 64 Дата
Мета:1. Удосконалювати рухи вивчені на попередніх уроках.
2. Розвивати швидкість, спритність, вміння орієнтуватись у просторі.
3. Виховувати увагу, сміливість, координацію рухів.
Інвентар: гімнастична стінка, м’ячи, кольорові стрічки.
Хід уроку
Зміст роботи |
Дозування |
Методичні вказівки |
І. Підготовча частина 1. Шикування. 2.Шикування у колону та шеренгу. 3.Різновиди ходьби, бігу та стрибків. 4.Комплекс загально розвивальних вправ на місці.
ІІ. Основна частина Ігрові завдання 1. «Хтошвидше збереться?». 2. «Перекинь - злови». 3 «Передав - сідай». Естафети 1. Біг зі скакалкою. 2. М'яч через сітку. 3. «Швидко розклади - швидко збери». 4. «Мишоловка». 5. «Ловишки з стрічкою». 6. «Вовк у рові».
ІІІ. Заключна частина 1.Ходьба, вправи на дихання та розслаблення м’язів. 2.Шикування, підсумок проведеного уроку.
|
8-10 хв.
15-20 хв.
3-5 хв.
|
Повідомлення завдань уроку.
Фронтальний метод
Змагальний метод
Зупинитись на основних моментах уроку. |
Урок фізичної культури № 65 - 66 Дата
Мета:1. Навчити держати рівновагу при ходьбі по лаві.
2. Розвивати швидкість, спритність, вміння орієнтуватись у просторі.
3. Виховувати увагу, сміливість, координацію рухів.
Інвентар: м’ячи, лава, гумова стрічка.
Хід уроку
Зміст роботи |
Дозування |
Методичні вказівки |
І. Підготовча частина 1. Шикування. 2.Шикування у колону та шеренгу. 3.Різновиди ходьби, бігу та стрибків. 4.Комплекс загально розвивальних вправ з м’ячем.
ІІ. Основна частина 1. Ходьба по лавці з м'ячем в руках; на кожен крок передача м'яча перед собою і за спиною. 2. Стрибки в довжину з розбігу. 3. Метання набивного м'яча. 4. Ходьба по гімнастичній лаві з виконанням хлопка під коліном на кожен крок. 5. Рухлива гра «Мишоловка».
ІІІ. Заключна частина 1.Ходьба, вправи на дихання та розслаблення м’язів. 2.Шикування, підсумок проведеного уроку.
|
8-10 хв.
15-20 хв.
3-5 хв.
|
Повідомлення завдань уроку.
Фронтальний метод
Поточний метод
Поточно – груповий метод
Згідно програмі
Зупинитись на основних моментах уроку. |
Урок фізичної культури № 67 - 68 Дата
Мета:1. Навчити стрибкам на дальність з місця.
2. Розвивати швидкість, спритність, силові якості.
3. Виховувати увагу, сміливість, координацію рухів.
Інвентар: гімнастичні палиці, прапорець, м’ячи, кольорові стрічки.
Хід уроку
Зміст роботи |
Дозування |
Методичні вказівки |
І. Підготовча частина 1. Шикування. 2.Шикування у колону та шеренгу. 3.Різновиди ходьби, бігу та стрибків. 4.Комплекс загально розвивальних вправ з гімнастичною палицею.
ІІ. Основна частина 1. Біг на швидкість (30 м). 2. Стрибки в довжину з місця. 3. Перекидання м'яча в шеренгах двома руками із-за голови (відст. 4 м); двома руками від грудей. 4. Ведення м'яча по прямій. 5. Рухлива гра.
ІІІ. Заключна частина 1.Ходьба, вправи на дихання та розслаблення м’язів. 2.Шикування, підсумок проведеного уроку.
|
8-10 хв.
15-20 хв.
3-5 хв.
|
Повідомлення завдань уроку.
Фронтальний метод
Поточний метод Фронтальний метод Поточний метод Згідно програмі
Зупинитись на основних моментах уроку. |
Урок фізичної культури № 69 - 70 Дата
Мета:1. Навчити основній стойці, шикуванню у колону та шеренгу.
2. Розвивати швидкість, спритність, силові якості.
3. Виховувати увагу, сміливість, координацію рухів.
Інвентар: прапорець, скакалки, кошик.
Хід уроку
Зміст роботи |
Дозування |
Методичні вказівки |
І. Підготовча частина 1. Шикування. 2.Шикування у колону та шеренгу. 3.Різновиди ходьби, бігу та стрибків. 4.Комплекс загально розвивальних вправ на місці.
ІІ. Основна частина 1. Стрибки через скакалку. 2. Біг з середньою швидкістю 100 м. 3. Ведення м'яча і закидання м'яча в кошик. 4. Переповзання на двох руках «Крокодил». 5. Рухлива гра.
ІІІ. Заключна частина 1.Ходьба, вправи на дихання та розслаблення м’язів. 2.Шикування, підсумок проведеного уроку.
|
8-10 хв.
15-20 хв.
3-5 хв.
|
Повідомлення завдань уроку.
Фронтальний метод
Фронтальний метод Поточний метод
Згідно програмі
Зупинитись на основних моментах уроку. |
Урок фізичної культури № 71 - 72 Дата
Мета:1. Удосконалювати рухи, вивчені на попередніх уроках.
2. Розвивати швидкість, спритність, вміння орієнтуватись у просторі..
3. Виховувати увагу, сміливість, координацію рухів.
Інвентар: обручи, скакалки, м’ячи.
Хід уроку
Зміст роботи |
Дозування |
Методичні вказівки |
І. Підготовча частина 1. Шикування. 2.Шикування у колону та шеренгу. 3.Різновиди ходьби, бігу та стрибків. 4.Комплекс загально розвивальних вправ з обручем.
ІІ. Основна частина Ігрові завдання 1. «Крокодил». 2. Стрибки через скакалку різними способами. 3. «Хто вище стрибне?» (у висоту). 4. «М'яч ведучому». Естафети 1. Хто швидше? 2. «Хто далі стрибне?»
ІІІ. Заключна частина 1.Ходьба, вправи на дихання та розслаблення м’язів. 2.Шикування, підсумок проведеного уроку.
|
8-10 хв.
15-20 хв.
3-5 хв.
|
Повідомлення завдань уроку.
Фронтальний метод
Поточний метод Фронтальний метод
Груповий метод
Зупинитись на основних моментах уроку. |
Урок фізичної культури № 73-74 Дата
Мета:1. Навчити основній стойці, шикуванню у колону та шеренгу, ходьбі
по лаві, кидкам м’яча двома руками.
2. Ознайомити учнів з правилами безпеки на уроках фізичної культури.
3. Розвивати швидкість, спритність.
Інвентар: прапорець, м’ячи, лава, шнур.
Хід уроку
Зміст роботи |
Дозування |
Методичні вказівки |
І. Підготовча частина 1. Шикування. 2.Шикування у колону та шеренгу. 3.Різновиди ходьби, бігу та стрибків. 4.Комплекс загально розвивальних вправ на місці.
ІІ. Основна частина 1. Ходьба по гімнастичній лавці прямо, приставляючи п'ятку до носка (з мішечком на голові). 2. Стрибки на дві ноги через шнур. 3. Перекидання м'ячів один одному: двома руками знизу, двома руками із - за голови (відст. 3м). 4.Рухлива гра «Хто швидше до прапорця»
ІІІ. Заключна частина 1.Ходьба, вправи на дихання та розслаблення м’язів. 2.Шикування, підсумок проведеного уроку. |
8-10 хв.
15-20 хв.
3-5 хв.
|
Повідомлення завдань уроку.
Фронтальний метод
Поточно-круговий метод
Фронтальний метод
Зупинитись на основних моментах уроку. |
Урок фізичної культури № 75-76 Дата
Мета:1. Навчити основній стойці, шикуванню у колону та шеренгу,ходьбі по лаві, кидкам м’яча двома руками.
2. Виховувати увагу, мужність, винахідливість.
3. Розвивати швидкість, спритність, рівновагу.
Інвентар: прапорець, м’ячи, лава, шнур.
Хід уроку
Зміст роботи |
Дозування |
Методичні вказівки |
І. Підготовча частина 1. Шикування. 2.Шикування у колону та шеренгу. 3.Різновиди ходьби, бігу та стрибків. 4.Комплекс загально розвивальних вправ на місці.
ІІ. Основна частина 1. Ходьба по гімнастичній лавці прямо, приставляючи п'ятку до носка (з мішечком на голові). 2. Стрибки на дві ноги через шнур. 3. Перекидання м'ячів один одному: двома руками знизу, двома руками із - за голови (відст. 3м). 4. Рухлива гра «Хто швидше до прапорця»
ІІІ. Заключна частина 1.Ходьба, вправи на дихання та розслаблення м’язів. 2.Шикування, підсумок проведеного уроку. |
8-10 хв.
15-20 хв.
3-5 хв.
|
Повідомлення завдань уроку.
Фронтальний метод
Поточно-кругоий метод Фронтальний метод
Зупинитись на основних моментах уроку. |
Урок фізичної культури № 77-78 Дата
Мета:1. Навчити підлізанню під шнуром, стрибкам у висоту з розбігу.
2. Виховувати координацію рухів, увагу, наполегливість.
3. Розвивати швидкість, спритність.
Інвентар: палиці, кулька, шнур, м’ячи, обручи.
Хід уроку
Зміст роботи |
Дозування |
Методичні вказівки |
І. Підготовча частина 1. Шикування. 2.Шикування у колону та шеренгу. 3.Різновиди ходьби, бігу та стрибків. 4.Комплекс загально розвивальних вправ з палицею.
ІІ. Основна частина 1.Стрибки з розбігу з діставанням до предмета. 2. Підлізання під шнур правим і лівим боком. 3. Перекидання м'ячів один одному, двома способами (відст. 4м). 4. Стрибки на двох ногах з обруча в обруч (положення в шаховому порядку 5.Рухлива гра « Не залишайся на підлозі»
ІІІ. Заключна частина 1.Ходьба, вправи на дихання та розслаблення м’язів. 2.Шикування, підсумок проведеного уроку.
|
8-10 хв.
15-20 хв.
3-5 хв.
|
Повідомлення завдань уроку.
Фронтальний метод
Поточний метод
Фронтальний метод
Згідно програмі
Зупинитись на основних моментах уроку. |
Урок фізичної культури № 79-80 Дата
Мета:1. Навчити кидкам м’яча, повзати на животі, ходьбі по лаві.
2. Виховувати вміння орієнтуватись,увагу, групові взаємодії.
3. Розвивати швидкість, спритність.
Інвентар: м’ячи, лава.
Хід уроку
Зміст роботи |
Дозування |
Методичні вказівки |
І. Підготовча частина 1. Шикування. 2.Шикування у колону та шеренгу. 3.Різновиди ходьби, бігу та стрибків. 4.Комплекс загально розвивальних вправ з м’ячем.
ІІ. Основна частина 1. Кидання малого м'яча вгору (правою та лівою рукою), ловлячи двома. 2. Повзання на животі. 3. Ходьба по гімнастичній лаві на середині поворот, присісти і пройти далі. 4. Рухлива гра «Вудочка»
ІІІ. Заключна частина 1.Ходьба, вправи на дихання та розслаблення м’язів. 2.Шикування, підсумок проведеного уроку.
|
8-10 хв.
15-20 хв.
3-5 хв.
|
Повідомлення завдань уроку.
Фронтальний метод
Фронтальний метод
Поточний метод
Згідно програмі Зупинитись на основних моментах уроку. |
Урок фізичної культури № 81-82 Дата
Мета:1. Закріпити вивченні на попередніх уроках рухи і навички.
2. Виховувати вміння орієнтуватись,увагу, групові взаємодії.
3. Розвивати швидкість, спритність.
Інвентар: мішечки, м’ячи, стрічки, фішки.
Хід уроку
Зміст роботи |
Дозування |
Методичні вказівки |
І. Підготовча частина 1. Шикування. 2.Шикування у колону та шеренгу. 3.Різновиди ходьби, бігу та стрибків. 4.Комплекс загально розвивальних вправ з обручем.
ІІ. Основна частина Ігрові завдання: 1. «Спритні хлопці» 2. «Пінгвіни» (мішечок затиснутий в колінах, стрибки по колу). 3. «Дожени свою пару» 4. «Проведи м'яч» Естафети: 1. «Доріжкаперешкод» 2. «Швидко передай»
ІІІ. Заключна частина 1.Ходьба, вправи на дихання та розслаблення м’язів. 2.Шикування, підсумок проведеного уроку. |
8-10 хв.
15-20 хв.
3-5 хв.
|
Повідомлення завдань уроку.
Фронтальний метод
Ігровий метод
Зупинитись на основних моментах уроку. |
Урок фізичної культури № 83-84 Дата
Мета:1. Навчити стрибкам на двох ногах та на одній нозі.
2. Виховувати вміння орієнтуватись,увагу, групові взаємодії.
3. Розвивати швидкість, спритність.
Інвентар: скакалки, м’ячи, шнур.
Хід уроку
Зміст роботи |
Дозування |
Методичні вказівки |
І. Підготовча частина 1. Шикування. 2.Шикування у колону та шеренгу. 3.Різновиди ходьби, бігу та стрибків. 4.Комплекс загально розвивальних вправ зі скакалкою.
ІІ. Основна частина 1. Ходьба по гімнастичній лавці: на носках, руки за голову, на середині сісти і пройти далі; боком, приставним кроком з мішечком на голові. 2. Стрибки через шнур і уздовж на двох ногах, на правій і лівій ногах. 3. Кидання малого м'яча вгору, ловля двома руками; перекидання один одному. 4. Рухлива гра
ІІІ. Заключна частина
1.Ходьба, вправи на дихання та розслаблення м’язів. 2.Шикування, підсумок проведеного уроку.
|
8-10 хв.
15-20 хв.
3-5 хв.
|
Повідомлення завдань уроку.
Фронтальний метод
Поточно - круговий метод
Фронтальний метод Згідно програмі
Зупинитись на основних моментах уроку. |
Урок фізичної культури № 85-86 Дата
Мета:1. Навчити набивати м’яч на місці і у русі.
2. Виховувати вміння орієнтуватись,увагу, групові взаємодії.
3. Розвивати координацію рухів.
Інвентар: обручи, м’ячи, фішки.
Хід уроку
Зміст роботи |
Дозування |
Методичні вказівки |
І. Підготовча частина 1. Шикування. 2.Шикування у колону та шеренгу. 3.Різновиди ходьби, бігу та стрибків. 4.Комплекс загально розвивальних вправ з обручем.
ІІ. Основна частина 1. Стрибки з висоти (40 см). 2. Відбивання м'яча однією рукою на місці. 3. Ведення м'яча. 4. Пролезание через обруч; в обруч прямо і боком. 5. Рухлива гра
ІІІ. Заключна частина 1.Ходьба, вправи на дихання та розслаблення м’язів. 2.Шикування, підсумок проведеного уроку. |
8-10 хв.
15-20 хв.
3-5 хв.
|
Повідомлення завдань уроку.
Фронтальний метод
Фронтальний метод
Поточний метод Згідно програмі
Зупинитись на основних моментах уроку.
|
Урок фізичної культури № 87-88 Дата
Мета:1. Навчити веденню м’яча по колу та між між предметами.
2. Виховувати вміння орієнтуватись,увагу, групові взаємодії.
3. Розвивати координацію рухів.
Інвентар: палиці, м’ячи.
Хід уроку
Зміст роботи |
Дозування |
Методичні вказівки |
І. Підготовча частина 1. Шикування. 2.Шикування у колону та шеренгу. 3.Різновиди ходьби, бігу та стрибків. 4.Комплекс загально розвивальних вправ з палицею.
ІІ. Основна частина 1. Ведення м'яча: по колу, між предметами; по підлозі, підштовхуючи м'яч головою. 2. Повзання по гімнастичній лаві на животі: прямо, підтягуючись руками. 3. Ходьба по рейці гімнастичної лави руки за головою, з мішечком на голові. 4. Стрибки вгору з глибокого присідання. 5. Рухлива гра «Мисливці та качки»
ІІІ. Заключна частина 1.Ходьба, вправи на дихання та розслаблення м’язів. 2.Шикування, підсумок проведеного уроку.
|
8-10 хв.
15-20 хв.
3-5 хв.
|
Повідомлення завдань уроку.
Фронтальний метод
Фронтальний метод Поточний метод
Згідно програмі
Зупинитись на основних моментах уроку. |
Урок фізичної культури № 89-90 Дата
Мета:1. Удосконалювати вміння і навички у роботі з м’ячем.
2. Виховувати вміння орієнтуватись,увагу, групові взаємодії.
3. Розвивати координацію рухів.
Інвентар: м’ячи, фішки.
Хід уроку
Зміст роботи |
Дозування |
Методичні вказівки |
І. Підготовча частина 1. Шикування. 2.Шикування у колону та шеренгу. 3.Різновиди ходьби, бігу та стрибків. 4.Комплекс загально розвивальних вправ з м’ячем.
ІІ. Основна частина Ігрові вправи 1. «Проведи м'яч» 2. «Хто найвлучніший?» 3. «Совушка» Естафети 1. «Хто швидше?» (ведення м'яча) 2. «М'яч ведучому» (2-3 команди) 3. «Не зачепи» (2-3 команди)
ІІІ. Заключна частина 1.Ходьба, вправи на дихання та розслаблення м’язів. 2.Шикування, підсумок проведеного уроку.
|
8-10 хв.
15-20 хв.
3-5 хв.
|
Повідомлення завдань уроку.
Фронтальний метод
Поточний метод
Змагальний метод
Зупинитись на основних моментах уроку. |
Урок фізичної культури № 91-92 Дата
Мета:1. Навчити стрибкам на двох ногах та на одній нозі.
2. Виховувати вміння орієнтуватись,увагу, групові взаємодії.
3. Розвивати швидкість, спритність.
Інвентар: обручи, канат, м’ячи.
Хід уроку
Зміст роботи |
Дозування |
Методичні вказівки |
І. Підготовча частина 1. Шикування. 2.Шикування у колону та шеренгу. 3.Різновиди ходьби, бігу та стрибків. 4.Комплекс загально розвивальних вправ з обручем.
ІІ. Основна частина 1. Ходьба по канату боком приставним кроком. 2. Стрибки через шнури. 3. Естафета «М'яч ведучому» 4. Стрибки поперемінно на лівій і правій ногах через шнур. 5. Рухлива гра «Переліт птахів»
ІІІ. Заключна частина 1.Ходьба, вправи на дихання та розслаблення м’язів. 2.Шикування, підсумок проведеного уроку.
|
8-10 хв.
15-20 хв.
3-5 хв.
|
Повідомлення завдань уроку.
Фронтальний метод
Круговий метод
Зупинитись на основних моментах уроку. |
Урок фізичної культури № 93-94 Дата
Мета:1. Навчити стрибкам на скакалці.
2. Розвивати швидкість, спритність.
3 Виховувати вміння орієнтуватись,увагу, групові взаємодії..
Інвентар: скакалки, обручи, шнур, м’ячи.
Хід уроку
Зміст роботи |
Дозування |
Методичні вказівки |
І. Підготовча частина
1. Шикування. 2.Шикування у колону та шеренгу. 3.Різновиди ходьби, бігу та стрибків. 4.Комплекс загально розвивальних вправ зі скакалкою .
ІІ. Основна частина 1. Стрибки через коротку скакалку, обертаючи вперед. 2. Повзання під шнуром боком. 3. Прокатування обруча один одному. 4. «Попади вкошик» (баскетбольний варіант відст. 3 м). 5. Рухлива гра «Мишоловка».
ІІІ. Заключна частина 1.Ходьба, вправи на дихання та розслаблення м’язів. 2.Шикування, підсумок проведеного уроку.
|
8-10 хв.
15-20 хв.
3-5 хв.
|
Повідомлення завдань уроку.
Фронтальний метод
Фронтальний метод Поточний метод
Груповий метод
Зупинитись на основних моментах уроку. |
Урок фізичної культури № 95-96 Дата
Мета:1. Навчити повзанню на гімнастичній лаві підтягуючись руками.
2. Розвивати силові якості, спритність.
3. Виховувати вміння орієнтуватись,увагу, групові взаємодії.
Інвентар:лава, малі м’ячи, обручи, кубики.
Хід уроку
Зміст роботи |
Дозування |
Методичні вказівки |
І. Підготовча частина 1. Шикування. 2.Шикування у колону та шеренгу. 3.Різновиди ходьби, бігу та стрибків. 4.Комплекс загально розвивальних вправ на місці.
ІІ. Основна частина 1. Повзання по гімнастичній лаві. 2. Метання в горизонтальну ціль (відст. 4 м). 3. Влізання на гімнастичну стінку і перехід на інший проліт. 4. Ходьба по гімнастичній лавці боком приставним кроком, переступаючи через кубики, руки на пояс. 5. Рухлива гра.
ІІІ. Заключна частина 1.Ходьба, вправи на дихання та розслаблення м’язів. 2.Шикування, підсумок проведеного уроку.
|
8-10 хв.
15-20 хв.
3-5 хв.
|
Повідомлення завдань уроку.
Фронтальний метод
Груповий метод
Поточний метод
Згідно програмі
Зупинитись на основних моментах уроку. |
Урок фізичної культури № 97-98 Дата
Мета:1. Закріпити вміння виконувати вивченні раніше вправи.
2. Розвивати швидкість, спритність.
3. Виховувати вміння орієнтуватись,увагу, групові взаємодії.
Інвентар: канат, скакалка, прапорці.
Хід уроку
Зміст роботи |
Дозування |
Методичні вказівки |
І. Підготовча частина 1. Шикування. 2.Шикування у колону та шеренгу. 3.Різновиди ходьби, бігу та стрибків. 4.Комплекс загально розвивальних вправ на місці.
ІІ. Основна частина Ігрові вправи 1. «Переліт птахів» 2. «Жаби і чапля» 3. «Що змінилося?» 4. «Вудочка» 5. «Придумай фігуру» Естафети 1. «Швидко передай» (в колоні). 2. «Хто швидше до прапорця?» (стрибки на лівій і правій ногах). 3. «Літає-не літає»
ІІІ. Заключна частина 1.Ходьба, вправи на дихання та розслаблення м’язів. 2.Шикування, підсумок проведеного уроку.
|
8-10 хв.
15-20 хв.
3-5 хв.
|
Повідомлення завдань уроку.
Фронтальний метод
Змагальний метод
Зупинитись на основних моментах уроку. |
Урок фізичної культури № 99-100 Дата
Мета:1. Навчити лазінню по гімнастичній стінці.
2. Розвивати швидкість, спритність.
3. Виховувати вміння орієнтуватись,увагу, групові взаємодії.
Інвентар: гімнастична стінка, м’ячи, корзина, гімнастична лава.
Хід уроку
Зміст роботи |
Дозування |
Методичні вказівки |
І. Підготовча частина 1. Шикування. 2.Шикування у колону та шеренгу. 3.Різновиди ходьби, бігу та стрибків. 4.Комплекс загально розвивальних вправ з м’ячем.
ІІ. Основна частина 1. Лазіння по гімнастичній стінці з переходом на інший проліт. 2. Закидання м'яча в корзину двома руками від грудей. 3. Ходьба по гімнастичній лаві з присіданням по черзі на правій і лівій нозі, друга нога махом переноситься знизу збоку лавки. 4. Стрибки з лавки на напівзігнуті ноги. 5. Естафета «Передав - сідай».
ІІІ. Заключна частина 1.Ходьба, вправи на дихання та розслаблення м’язів. 2.Шикування, підсумок проведеного уроку. |
8-10 хв.
15-20 хв.
3-5 хв.
|
Повідомлення завдань уроку.
Фронтальний метод
Груповий метод Поточний метод
Зупинитись на основних моментах уроку. |
Урок фізичної культури № 101-102 Дата
Мета:1. Навчити набиванню м’яча в русі, перекиданню м’яча у парах.
2. Розвивати швидкість, спритність.
3. Виховувати вміння орієнтуватись,увагу, групові взаємодії.
Інвентар: палиці, м’ячи, обручи.
Хід уроку
Зміст роботи |
Дозування |
Методичні вказівки |
І. Підготовча частина 1. Шикування. 2.Шикування у колону та шеренгу. 3.Різновиди ходьби, бігу та стрибків. 4.Комплекс загально розвивальних вправ з гімнастичною палицею.
ІІ. Основна частина 1. Стрибки на правій і лівій ногах через шнури. 2. Перекидання м'яча один одному двома руками з-за голови, стоячи в шеренгах (відст. 3м). 3. Відбивання м'яча в ходьбі. 4. Підкидання малого м'яча вгору і ловити його після відскоку від підлоги («Швидкий м'яч»). 5. Рухлива гра.
ІІІ. Заключна частина 1.Ходьба, вправи на дихання та розслаблення м’язів. 2.Шикування, підсумок проведеного уроку.
|
8-10 хв.
15-20 хв.
3-5 хв.
|
Повідомлення завдань уроку.
Фронтальний метод
Поточний метод Фронтальний метод
Згідно програмі
Зупинитись на основних моментах уроку. |
Урок фізичної культури № 103-104 Дата
Мета:1. Навчити утримувати рівновагу під час ходьбі по лаві.
2. Розвивати рівновагу, швидкість, спритність.
3. Виховувати вміння орієнтуватись,увагу, групові взаємодії.
Інвентар: обручи, шнур,лавка, м’ячи.
Хід уроку
Зміст роботи |
Дозування |
Методичні вказівки |
І. Підготовча частина 1. Шикування. 2.Шикування у колону та шеренгу. 3.Різновиди ходьби, бігу та стрибків. 4.Комплекс загально розвивальних вправ з м’ячем.
ІІ. Основна частина 1. Ходьба по лавці назустріч один одному, на середині розійтися, допомагаючи один одному. 2. Стрибки на двох ногах через шнури; обручі. 3. Переповзання по прямой «Крокодил» (відст. 3м). 4. Ходьба з переступанням через набивні м'ячі. 5. Перекидання м'яча двома руками. 6. Рухлива гра.
ІІІ. Заключна частина 1.Ходьба, вправи на дихання та розслаблення м’язів. 2.Шикування, підсумок проведеного уроку.
|
8-10 хв.
15-20 хв.
3-5 хв.
|
Повідомлення завдань уроку.
Фронтальний метод
Поточний метод
Фронтальний метод Згідно програмі
Зупинитись на основних моментах уроку. |
Урок фізичної культури № 105 Дата
Мета:1. Удосконалювати вміння вивчених раніше рухів.
2. . Розвивати швидкість, спритність
3. Виховувати взамодопомогу, дружність, впевненість.
Інвентар: м’ячи, обручи.
Хід уроку
Зміст роботи |
Дозування |
Методичні вказівки |
І. Підготовча частина 1. Шикування. 2.Шикування у колону та шеренгу. 3.Різновиди ходьби, бігу та стрибків. 4.Комплекс загально розвивальних вправ на місці.
ІІ. Основна частина Ігровівправи 1. «Наздожени пару» 2. «Спритна пара» (естафета).
Естафети 1. «Передав -сідай» 2. «Переміни предмет» 3.П/і «Шуліка і квочка» 4. «Загони крижинку» 5. «Дожени м'яч»
ІІІ. Заключна частина 1.Ходьба, вправи на дихання та розслаблення м’язів. 2.Шикування, підсумок проведеного уроку.
|
8-10 хв.
15-20 хв.
3-5 хв.
|
Повідомлення завдань уроку.
Фронтальний метод
Змагальний метод
Зупинитись на основних моментах уроку. |