Конспет комплексного заняття з музичного виховання на тему: "Подорож у космос"

Про матеріал
Мета музичного керівника – виховувати засобами мистецтва любов до прекрасного, впливати на почуття й мислення дитини, її характер і волю, сприяти свідомому сприйняттю дійсності. Основною формою музичної діяльності в дитячому садку є заняття, які передбачають навчанню різних видів діяльності. Сьогодні я пропоную вам разом помандрувати – у космос.
Перегляд файлу

C:\Users\Наташа\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files\Content.Word\_23-2147591543.jpgC:\Users\Наташа\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files\Content.Word\_23-2147591543.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

 

C:\Users\Наташа\Downloads\1 атестація\6fe725330461269e5084f3cda454913b.jpg

 

 

 

 

 

 

Мета: Виховувати у дітей інтерес до музики, її емоційного сприйняття, навички культури слухання, вчити визначати її характер; розвивати співочі інтонації під час виконання поспівки; музичне сприйняття, увагу, уяву, вчити співати природній голосом, без напруги, починати спів відразу після музичного вступу, передавати характер пісні; формувати уміння слухати й чути красу звучання голосу; розвивати культуру виконання творчих вільних рухів, вчити орієнтуватись у просторі, зацікавити інформацією про космос. Виховувати емоційне ставлення до намальованого. Продовжувати вчити дітей  правильно користуватися ватною паличкою. Розвивати чуття кольору, естетичний смак. Спонукати дітей отримувати радість від роботи, її результатів. Виховувати акуратність під час малювання. 
 

Матеріал: ноутбук, музичний стенд,, фарби, ватман, вологі серветки, підставки.

Музичний репертуар: поспівка «Сонечко» сл. Г.Бойка, муз. Г.Компанійця;                           пісні «Ми крокуємо всі дружно» сл. і муз. С.Криворученко; «Ми літали на ракеті».
 

Хід заняття

(Під музику заходять діти в музичну залу.)

Музичний керівник: Вітаю всіх! Діти, скажіть будь – ласка, ви любите подорожувати? (Відповіді дітей). А на чому можна здійснити подорож? (Відповіді дітей: «На автомобілі, на літаку, на велосипеді».)  Сьогодні я пропоную  вам разом помандрувати дуже далеко – у космос! Але для цього потрібна дуже серйозна підготовка. Тож влаштуймося зручно у нашому центрі управління польотами і поговоримо про те, що нам знадобиться для польоту в космос і з чим ми там обовязково зіткнемося.

(Діти вільно розміщуються на килимі. Музичний керівник демонструє дітям слайд – шоу із зображеннями зоряного неба, Чумацького Шляху, астероїдів, планет Сонячної системи, космодромів, різноманітних космічних апаратів тощо, пояснюючи і коментуючи те, що діти бачать на екрані.)

Музичний керівник: Діти, скажіть, що світить найяскравіше?

Діти: Сонце.

Музичний керівник: Сонце – це найбільша зірка у космосі, найяскравіша зірка нашої планетної системи, яка так і називається – Сонячна. А коли сонце сходить, що настає надворі? (Орієнтовні відповіді дітей: «Ранок, день».) Пропоную вам заспівати мелодію, яка схожа на схід сонечка.

Поспівка «Сонечко ласкаве сходить догори,

сонечко ласкаве світить нам завжди»

 

Музичний керівник: Діти, куди рухається мелодія?

Діти: Угору, як сонечко.

Музичний керівник: Пропоную вам намалювати на дошці сходинки в ту сторону, куди рухається мелодія.

(Діти малюють на дошці сходинки вверх)

Музичний керівник: Нашою поспівкою ми допомогли сонечку зійти, а тепер самі вирушимо у подорож! Але на чому ж ми полетимо?  Згадайте зображення, які ми щойно бачили – оберемо наш космічний транспорт.

(Діти згадують побачені ними зображення космічних апаратів той, яким їм найбільше сподобався. Наприклад, це може бути зореліт.)

Музичний керівник: Діти, на нас уже чекає наш зореліт. Та потрібно ще швидко одіти космічні шоломи, аби перетворитися на справжніх космонавтів. У цих шоломах ми безпечніше почуватимемося у космосі.

(Діти одівають шоломи попереднього заготовлені)

Музичний керівник: Ну що, усі готові? Тоді – пісню починай!

Пісня «Ми крокуємо всі дружно»

Музичний керівник: Настав час пристебнути паски безпеки! Починаємо відлік часу до старту зорельоту!

Усі разом рахують: «Десять, дев’ять, вісім, сім, шість, п’ять, чотири, три, два, один, пуск! ». Починає звучати «космічна» музика.

Музичний керівник: Увага! Ми входимо у відкритий космос. Політ проходить нормально! Космонавти, пропоную всім узяти в руки телескопи, щоб побачити за ілюмінатором зірки, планети, астероїди.

(Діти прикладають до очей обидві руки, складені у вигляді телескопа, озираються по сторонах і фантазуючи, по черзі розповідають, що вони «бачать» довкола, наприклад: «Я бачу багато зірок», «Я бачу планету Марс», «Я бачу Чумацький Шлях», «Я бачу величезний астероїд»)

Музичний керівник: Ой, а я побачила справжнього космічного робота! Дивіться, а ось і він.

(До залу заходить робот-роль виконує дорослий)

Робот: Я – веселий робот Нет,                     Капітан усіх планет.                                                                                                                                            Прилетів до вас, малята –                                                                                                                              Дуже хочу танцювати.

(Звучить танцювальна музика на вибір музичного керівника. Діти імпровізують рухи в такт музики, які нагадують рухи механічного робота.)

Робот: Ох і натанцювався я. Як мені у вас подобається. А чи могли би мені у подарунок намалювати малюнки про космос.

(Діти під спокійну музику малюють і дарують малюнки Роботу. Він дякує, прощається і виходить.)

Музичний керівник: У космосі час летить швидко. Настав час займати місця в зорельоті та повертатися на нашу станцію управління польотами, на Землю, до дитячого садка.

(Діти займають свої місця у «зорельоті», разом роблять відлік часу. Знімають космічні шоломи і виконують пісню.)

Пісня «Ми літали на ракеті»

Музичний керівник: Ось ми і приземлились у нашому дитячому садочку. Діти, вам сподобалася наша космічна подорож? (Відповіді дітей)

Вихователь: Діти, а я пропоную зробити спільну роботу, поділитися на дві команди і зібрати ракети для польоту.

(Діти складають пазли ракети.)

Музичний керівник: Діти, пригадаймо, як називається найяскравіша зірка нашої системи?

Діти: Сонце.

Музичний керівник: Коли сонечко сідає за обрій, що тоді настає?

Діти: Вечір, ніч.

Музичний керівник: Заспіваймо по співку, яка схожа на захід сонечка.

Поспівка «Сонечко сідає, вечір настає,

ми йдемо до спальні в ліжечко своє»

 

Музичний керівник: Діти, куди рухається мелодія?

Діти: Вниз, ніби сонечко заходить.

Музичний керівник: Пропоную вам намалювати на дошці сходинки в ту сторону, куди рухається мелодія.

(Діти малюють на дошці сходинки вниз)

Музичний керівник: А коли сонечко заходить, що з’являється на небі?

Діти: Місяць, зірочки.

(Вихователь включає лампу за допомогою якої світять зірочки.)

Музичний керівник: Дивіться, поки ми літали, настав вечір. На небі вийшов місяць і зірочки. Діти, а як називається пісня, яку вам на ніч співає мама, щоб ви солодко засинали?

Діти: Колискова.

Музичний керівник: Ми з вами уважно послухаємо колискову і ви мені розкажете, що ви в ній почули.

(Слухання музики)

Музичний керівник: Діти, я пропоную вам пограти в музично-дидактичну гру «Відгадай», але для цього потрібно пригадати жанри музики. (Відповіді дітей).

(Музичний керівник демонструє музичний стенд для гри.)

Музичний керівник: Діти, вам сподобалось сьогоднішнє заняття? На згадку про сьогоднішню подорож я подарую вам зірочки і хай вони запалять у вас жагу до знань та прекрасного. А наше космічне заняття добігло до кінця і прийшов час прощатися.

(Діти прощаються і йдуть в групу.)

 

 

1

 

docx
Додано
13 травня 2020
Переглядів
1602
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку