«Конструктор» уроку "Захист Вітчизни" із використанням інтерактивних прийомів

Про матеріал
Урок – це педагогічний простір, де вчитель проявляє себе. Грамотна організація початку уроку дозволить не тільки привернути увагу учнів до вчителя, зацікавити учнів, але і включити дітей в активну розумову діяльність з перших хвилин заняття.
Перегляд файлу

 «Конструктор» уроку захисту вітчизни  із використанням інтерактивних прийомів .

 

Тема уроку:  «Ліки, що можуть використовуватись при наданні домедичної допомоги. Форми ліків та способи їх введення».

Основні етапи уроку

актуалізація

мотивація

вивчення

повторення, закріплення

домашнє завдання

  1. Інтерактивна вправа «Відверта розмова». 

    Розкажіть про власний досвід надання домедичної допомоги. 
  2. Інтерактивна вправа «Мозковий штурм». 

    Що насамперед потрібно людині в разі надання домедичної допомоги?
  1. Знайди зайве та визнач тему.

 

Учитель надає чотири  слова або поняття. Учні мають визначити, яке  з поданих понять зайве. об'єднати всі слова і назвати тему нашого уроку. 

  

 

  1. Розповідь учителя з елементами бесіди.

 

  1.  Гра «Так – ні»:

 

  • тверді лікарські форми це таблетки; +
  • рідкі лікарські форми це драже; –
  • рідкі лікарські форми це розчини; +
  • м’які лікарські форми це мазі; +
  • газоподібні лікарські форми це аерозолі;+
  • спиртові настої відмірюють грамами; –
  • ліки хворим видає медична сестра; +
  • розрізняють два основні способи введення ліків в організм; +
  • лікарські рослини заготовляють в певну пору року; +
  • ліки це речовини, що застосовуються для лікування чи попередження захворювання; +

 

Закріплення нового матеріалу. 
 

  1. Робота з підручником. 
    (У разі необхідності учні доповнюють конспект.) 
     
  2. Інтерактивна вправа «Мозковий штурм». 
    Які бувають лікарські форми і в яких дозах їх приміняють? 
    Які основні способи введення ліків в організм хворого ви знаєте?

Підсумок уроку. Рефлексія. 

  1. Вправа «Продовж речення.» :

    На цьому уроці я навчилася… 
    Набуті знання знадобляться мені для… 
    Раніше я не вміла, а тепер вмію… 
    Я змінила своє ставлення...

 

 

Домашнє завдання.

 

  1. Скласти схему «Форми ліків».
  2. Підготувати матеріал до рубрики «Це цікаво знати.»

 

 

docx
Додано
21 січня 2021
Переглядів
925
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку