"Контроль оцінювання навчальних досягнень учнів на уроках хімії з використанням компетентнісного підходу (тестові завдання). 11 клас (рівень стандарту)"

Про матеріал

Запропоновані тестові завдання допоможуть зробити процес оцінювання більш об'єктивним, надійно і достовірно проаналізувати підготовку учнів, оцінити якість їхніх знань, рівень сформованих компетентностей і компетенцій. Різнорівневі й компетентнісні тестові завдання, з яких укладено варіанти тестів, охоплюють широке коло дій, прийомів діяльності, що допоможе виявити різні рівні засвоєння навчального матеріалу, прогалини у підготовці учнів і спроектувати заходи з метою їх усунення.

Тести доцільно застосовувати на етапі завершення вивчення теми з хімії, зокрема для проведення контрольної роботи.

Перегляд файлу

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  Контроль оцінювання навчальних

  досягнень учнів на уроках хімії

  з використанням     компетентнісного підходу

11 клас

 

 

Погоріла Л.О.

 

 

 

 

 

 

 

 

Запропоновані тестові завдання допоможуть зробити процес оцінювання більш об’єктивним, надійно і достовірно проаналізувати підготовку учнів, оцінити якість їхніх знань, рівень сформованих компетентностей і компетенцій. Різнорівневі й компетентністні тестові завдання, з яких укладено варіанти тестів, охоплюють широке коло дій, прийомів діяльності, що допоможе виявити різні рівні засвоєння навчального  матеріалу, прогалини у підготовці учнів і спроектувати заходи з метою  їх усунення.

Тести доцільно застосовувати на етапі завершення вивчення теми з хімії, зокрема для проведення контрольної роботи.

Кожна контрольна робота укладена за наступною схемою:

 

№ тестового

завдання

Рівень тестового завдання

Формат тестового завдання

1

Початковий

Формат  А

2

Початковий

Формат  А

3

Початковий

Формат  А

4

Середній

Формат  А

5

Середній

Формат  А

6

Середній

Формат  А

7

Середній

Формат  А

8

Середній

Формат  А

9

Середній

Формат  А

10

Достатній

Формат  А або Х

11

Достатній

Формат  А або Х

12

Достатній

Установлення відповідності/послідовності

13

Високий

Установлення відповідності

14

Високий

Установлення відповідності

15

Високий

Установлення відповідності або відкрите тестове завдання з короткою відповіддю

16

Надвисокий

Формат  А або Х

17

Надвисокий

Формат  А або Х

18

Надвисокий (компетентнісне ТЗ)

Відкрите тестове завдання з короткою відповіддю

 

Тестові завдання розраховані на вчителів хімії та учнів.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

11 клас (рівень стандарту)

 

Контрольна робота №1

Теорія хімічної будови органічних речовин.

Природні джерела органічної сировини

 

Варіант 1

 

У завданнях 1-10 потрібно вибрати одну правильну відповідь.

 

  1. Укажіть хімічний елемент, який обов’язково входить до складу органічних сполук.

 

А

Б

В

Г

Гідроген

Карбон

Нітроген

Оксиген

 

  1. Укажіть тип формули, що відображає кількісний і якісний склад речовини.

 

А

Б

В

Г

структурна

електронна

молекулярна

ковалентна

 

  1. Укажіть структурну одиницю речовини на молекулярному рівні.

 

А

Б

В

Г

макромолекула

атом

йон

молекула

 

  1. Укажіть основний компонент природного газу.

 

А

Б

В

Г

метан

азот

амоніак

гелій

 

  1. Укажіть рослину, яка є головним промисловим джерелом крохмалю.

 

А

Б

В

Г

буряк

картопля

соняшник

льон

 

  1. Укажіть газ, який зумовлює виникнення парникового ефекту.

 

А

Б

В

Г

карбон (ІV) оксид

азот

сульфур (ІV) оксид

озон

 

  1. Продовжте визначення: «Ізомерами називають речовини …».

 

А

Б

В

Г

з однаковим якісним складом, що подібні за будовою і хімічними властивостями

з однаковим якісним і кількісним складом, але з різними будовою і властивостями

з однаковим хімічним складом і різною хімічною будовою

з однаковою будовою молекул і різним хімічним складом

 

  1. Продовжте визначення: «Хімічний процес розщеплення великих молекул вуглеводнів на менші при високій температурі та тиску має назву …».

 

А

Б

В

Г

пряма перегонка

газифікація

крекінг

знесолювання

 

  1. Визначте, де і як використовують кокс.

 

А

Б

В

Г

у металургії як відновник

у промисловості для виробництва вибухових речовин

у фармакології для виробництва ліків

у сільському господарстві як добриво

 

  1. Укажіть за номенклатурою IUPAC назву сполуки, яка має структурну формулу

 

                          CH3

‌‌‌‌‌‌‌           |

CH3 – CH – C – OH

                 |         |

     CH3   CH3

 

 

А

Б

В

Г

1,1-диметил-2-метилпропан-1-ол

2,3-диметилбутан-2-ол

1,1,2-триметил- пропан-1-ол

2,2,3-триметил-бутан-2-ол

 

У завданні 11 потрібно вибрати декілька правильних відповідей.

 

  1. Укажіть властивості метану.

А

Б

В

Г

Д

Е

легший за повітря

важчий за повітря

стійкий до дії окисників

газувата речовина

рідина без запаху

погано розчиняється у воді

 

Завдання 12 передбачає установлення послідовності.

 

  1. Установіть послідовність етапів утворення кам’яного вугілля.

 

А

Б

В

Г

кам’яне вугілля

рештки рослин

буре вугілля

торф

 

Завдання 13,14 передбачають установлення відповідності. До кожного завдання, позначеного цифрами 1-4, доберіть відповідник, позначений літерами А-Д.

 

  1. Установіть відповідність між функціональними групами та їхніми назвами.

 

Функціональні групи

Назви груп

1

 − ОН

А

аміногрупа

2

= С = О

Б

нітрогрупа

3

NH2

В

гідроксогрупа

4

COOH

Г

карбонільна група

 

 

Д

карбоксильна група

 

  1. Установіть відповідність між назвами сполук та їхніми структурними формулами.

 

Назви сполук

Структурні формули

1

етен

А

Н3С − СН3

2

етин

Б

Н2С = СН2

3

етанол

В

НС ≡ СН

4

етан

Г

Н3С − СООН

 

 

Д

Н3С − СН2 − ОН

 

У завданнях 15-17 потрібно вибрати одну правильну відповідь.

 

  1. Укажіть суму коефіцієнтів у лівій частині рівняння реакції горіння етану.

 

А

Б

В

Г

9

10

11

19

 

  1. Укажіть клас сполук для речовини, якщо при її взаємодії з лужними металами виділяється водень, а при взаємодії з гідроген хлоридом утворюється хлороалкан.

 

А

Б

В

Г

насичені спирти

алкани

карбонові кислоти

естери

 

17. Укажіть об’єм (л) кисню, необхідного для повного окиснення етену об’ємом 3 л  (н.у.).

 

А

Б

В

Г

1,5

3

6

9

Розв’яжіть завдання 18.

  1.  Дана органічна речовина відома людству з прадавніх часів. Водний 4-12%-вий розчин цієї речовини, як продукт ферментації вина, набув широкого використання більш, ніж 5000 років тому, перш за все, як харчовий консервант. Давньогрецький лікар Гіппократ використовував розчини цієї речовини як антисептик, а також у складі настоянок від численних захворювань.

1. Виведіть молекулярну формулу даної речовини, якщо відомо, що вона містить 40% Карбону, 6,67% Гідрогену та Оксиген, а відносна густина пари цієї речовини за киснем дорівнює 1,875.

2. Укажіть суму всіх індексів у формулі.

3. Складіть структурну формулу цієї речовини і вкажіть клас органічних сполук, до якого вона належить, якщо відомо, що ця речовина може вступати в реакцію естерифікації, а лакмус в її розчині набуває червоного кольору.

 

Варіант 2

 

У завданнях 1-10 потрібно вибрати одну правильну відповідь.

 

  1. Укажіть валентність Карбону, яку він виявляє в органічних сполуках.

 

А

Б

В

Г

І

ІІ

ІІІ

ІV

 

  1. Укажіть прізвище основоположника теорії хімічної будови органічних сполук.

 

А

Б

В

Г

О.Бутлеров

Д.Менделєєв

А.Лавуазьє

М.Ломоносов

 

  1. Укажіть об’єкт, який належить до полімерного рівня структурної організації речовин.

 

А

Б

В

Г

оцтова кислота

калій нітрат

ДНК

атом Карбону

 

  1. Укажіть негативний наслідок добування кам’яного вугілля.

 

А

Б

В

Г

поява териконів

утворення нафтошлаків

утворення канцерогенних речовин

виробництво коксу

 

  1. Укажіть рослину, яка є головним промисловим джерелом олії.

 

А

Б

В

Г

буряк

виноград

соняшник

кукурудза

 

  1. Укажіть, що собою являє нафта.

 

А

Б

В

Г

водний розчин органічних речовин

рідка суміш вуглеводнів

суміш високомолекулярних сполук

суміш твердих органічних речовин

 

  1. Продовжте визначення: «Гомологами називають речовини …».

 

А

Б

В

Г

з однаковим якісним складом, що подібні за будовою і хімічними властивостями властивостями

з однаковим якісним і кількісним складом, але різними за будовою і властивостями

з однаковою будовою молекул і різним хімічним складом

з однаковим хімічним складом і різною хімічною будовою

 

  1. Продовжте визначення: «Процес обробки низькосортного вугілля, бурого вугілля і торфу сумішшю повітря, водяної пари й вуглекислого газу має назву …».

 

А

Б

В

Г

крекінг

газифікація

коксування

гідрування

 

  1. Продовжте твердження: «Гудрон – це залишок після відгонки …».

 

А

Б

В

Г

природного газу

лігроїну

коксу

мазуту

 

  1.  Укажіть за номенклатурою IUPAC назву сполуки, яка має структурну формулу

 

     СН3             CH3

      |                   |

     CH – CH = C

      |                   |

     CH3             CH3

 

 

А

Б

В

Г

2,4-диметилпент-2-ен

1,1-диметил-3,3-диметилпроп-1-ен

2,4,4-триметилбут-2-ен

2,4-диметилпент-3-ен

 

У завданні 11 потрібно вибрати декілька правильних відповідей.

 

  1.  Укажіть твердження, що стосуються бензину.

А

Б

В

Г

Д

Е

рідка світла суміш вуглеводнів

добре розчинний у воді

не горить на повітрі

чим вище октанове число, тим більша детонаційна стійкість

легкозаймиста рідина

має запах, нерозчинний у воді

 

Завдання 12 передбачає установлення послідовності.

 

  1.  Установіть послідовність конденсації вуглеводневих фракцій під час перегонки нафти.

 

А

Б

В

Г

гас

бензин

газойль

лігроїн

 

Завдання 13,14 передбачають установлення відповідності. До кожного завдання, позначеного цифрами 1-4, доберіть відповідник, позначений літерами А-Д.

 

  1.  Установіть відповідність між назвами сполук та класами речовин, до яких вони належать.

 

Назви сполук

Класи сполук

1

етан

А

алкани

2

етанол

Б

алкени

3

етанова кислота

В

амінокислоти

4

аміноетанова кислота

Г

спирти

 

 

Д

карбонові кислоти

 

  1.  Установіть відповідність між молекулярними формулами  речовин  та ї х  назвами.

 

Формули речовин

Назви речовин

1

С6Н6

А

етанова  кислота

2

СН4

Б

метан

3

Н3С − СООН

В

етин

4

С2Н2

Г

бензен

 

 

Д

етанол

 

У завданнях 15-17 потрібно вибрати одну правильну відповідь.

 

  1.  Укажіть суму коефіцієнтів у правій частині рівняння реакції горіння метанолу.

 

А

Б

В

Г

5

6

8

11

 

  1.  Укажіть клас сполук для речовини, якщо при опроміненні її суміші з хлором ультрафіолетовим світлом утворюється хлороалкан, а при відщепленні від неї водню утворюється алкен.

 

А

Б

В

Г

насичені спирти

алкани

карбонові кислоти

алкіни

 

  1.  Укажіть об’єм (л) кисню, необхідного для повного окиснення метану об’ємом 2 л (н.у.).

 

А

Б

В

Г

1

2

3

4

Розв’яжіть завдання 18.

  1.  Дану органічну речовину у Стародавньому Єгипті добували ферментацією рослинної сировини. Приблизно 9000 років тому на Близькому Сході цю речовину отримували з винограду та ячменю, про що свідчать записи на глиняних табличках в Межиріччі. У Середньовіччі дана сполука відігравала роль основи для приготування численних ліків та настоянок. Алхіміки називали цю речовину живою водою.

1. Виведіть молекулярну формулу даної речовини, якщо відомо, що вона містить 52,17% Карбону, 13,04% Гідрогену та Оксиген, а відносна густина пари цієї речовини за воднем дорівнює 23.

2. Укажіть суму всіх індексів у формулі.

3. Складіть структурну формулу цієї речовини і вкажіть клас органічних сполук, до якого вона належить, якщо відомо, що ця речовина може вступати в реакцію заміщення із активними металами, а індикатори не змінюють свого забарвлення у розчині цієї речовини.

 

 

Бланк відповідей

до контрольної роботи «Теорія хімічної будови органічних речовин.

Природні джерела органічної сировини»

 

Клас ______                                                                                                            Варіант ______        

 

 

А

Б

В

Г

 

 

А

Б

В

Г

 

11

А

Б

В

Г

Д

Е

1

 

 

 

 

 

6

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2

 

 

 

 

 

7

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3

 

 

 

 

 

8

 

 

 

 

 

12

 

А

Б

В

Г

 

4

 

 

 

 

 

9

 

 

 

 

 

 

1

 

 

 

 

 

5

 

 

 

 

 

10

 

 

 

 

 

 

2

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4

 

 

 

 

 

 

13

 

А

Б

В

Г

 

14

 

А

Б

В

Г

 

 

 

А

Б

В

Г

 

1

 

 

 

 

 

 

1

 

 

 

 

 

 

15

 

 

 

 

 

2

 

 

 

 

 

 

2

 

 

 

 

 

 

16

 

 

 

 

 

3

 

 

 

 

 

 

3

 

 

 

 

 

 

17

 

 

 

 

 

4

 

 

 

 

 

 

4

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

11 клас (рівень стандарту)

 

Контрольна робота №2

Природні та синтетичні органічні сполуки

 

Варіант 1

 

У завданнях 1-10 потрібно вибрати одну правильну відповідь.

 

  1. Укажіть органічну речовину природного походження.

 

А

Б

В

Г

аспірин

глюкоза

капрон

поліетилен

 

  1. Укажіть продукт харчування, багатий на білок.

 

А

Б

В

Г

капуста

олія

молоко

картопля

 

  1. Укажіть характеристику, за якою укладено даний перелік: шампунь, клей, мило, зубна паста.

 

А

Б

В

Г

пластмаси

побутові хімікати

мийні засоби

відбілювачі

 

  1. Укажіть кислоту, яка належить до вітамінів.

 

А

Б

В

Г

оцтова

пальмітинова

олеїнова

аскорбінова

 

  1. Укажіть речовину, яка має наркотичну дію.

 

А

Б

В

Г

морфін

капрон

глюкоза

поліпропілен

 

  1. Укажіть синтетичне волокно.

 

А

Б

В

Г

бавовна

вовна

капрон

ацетатне волокно

 

  1. Продовжте визначення: «Реакція, внаслідок якої з жирів одержують гліцерол та вищі карбонові кислоти, називається реакцією …».

 

А

Б

В

Г

гідратації

гідрування

гідролізу

полімеризації

 

  1. Укажіть назву ділянки полімеру, яка багаторазово повторюється в його макромолекулі.

 

А

Б

В

Г

структурна ланка

кополімер

мономер

ступінь полімеризації

 

  1. Укажіть засіб, яким можна скористатися, щоб видалити пляму від олійної фарби.

 

А

Б

В

Г

вода

розчин кухонної солі

спирт

бензин

 

  1.  Поліпропілен використовують для виготовлення деталей машин. Укажіть мономерну ланку цього полімеру.

 

А

Б

В

Г

СН3 – СН = СН2

– СН2 – СН –

                      |

              СН3

– СН2 – СН2 – СН2

СН2 = СН

                    |

             СН3

 

У завданні 11 потрібно вибрати декілька правильних відповідей.

 

  1.  Укажіть схеми хімічних реакцій, в результаті протікання яких утворюється етанол.

 

А

Б

В

Г

Д

Е

С2Н4+ Н2О →

Н2С = СН2 + Н2

НС ≡ СН + Н2О →

С6Н12О6                            (бродіння)

СН3 – СН2Сl + NaOH →

C2H5OH + HCl →

 

Завдання 12 передбачає установлення послідовності.

 

  1.  Установіть послідовність речовин у ланцюжку перетворень спирту на естер.

 

А

Б

В

Г

СН3СООС2Н5

СН3СООН

СН3 – СН2ОН

СН3 – С = О

                  |

           Н

 

Завдання 13-15 передбачають установлення відповідності. До кожного завдання, позначеного цифрами 1-4, доберіть відповідник, позначений літерами А-Д.

 

  1.  Установіть відповідність між назвами груп речовин (матеріалів) та їх прикладами.

 

Назви груп речовин

Приклади речовин

1

органічні розчинники

А

тефлон, поліетилен, полістирен

2

мийні засоби

Б

етанол, ацетон, бензен

3

синтетичні волокна

В

аспірин, анальгін, цитрамон

4

лікарські засоби

Г

пральний порошок, тверде мило, рідке мило

 

 

Д

еластан, поліестер, капрон

 

  1.  Установіть відповідність між полімером та класом сполук, до якого належить його мономер.

 

Полімери

Класи сполук мономеру

1

поліетилен

А

алкадієни

2

целюлоза

Б

амінокислоти

3

каучук

В

вуглеводи

4

капрон

Г

алкени

 

 

Д

карбонові кислоти

 

  1.  Установіть відповідність між реагентами та продуктами реакцій.

 

Реагенти

Продукти реакцій

1

СН2 = СН2 + НВr →

А

CH3 – CH2Br

2

СН2 = СН2 + Вr2

Б

CH3 – CHBr – CH2Br

3

СH ≡ СН + Вr2

В

CH3 – CH2 – CH2Br

4

CH3 – CH = CH2 + Вr2

Г

CH2Br – CH2Br

 

 

Д

СНBr = СНBr

 

У завданнях 16,17 потрібно вибрати одну правильну відповідь.

 

  1.  Укажіть загальну суму коефіцієнтів у рівнянні реакції горіння речовини, яка є мономером для поліпропілену.

 

А

Б

В

Г

11

12

21

23

 

  1.  Укажіть формулу одного з термопластів, якщо його мономер (алкен) масою 4,2 г займає об’єм 3,36 л (н.у.).

 

А

Б

В

Г

(– СН2 – СH –)n 

                        |

               CН3

(– СН2 – СH –)n 

                        |

               C6H5

(– СН2 – СH2 –)n 

 

(– СН2 – СH –)n 

                        |

               Cl

 

Розв’яжіть завдання 18.

 

  1.  Глюкоза – важлива біологічно активна речовина. Вона використовується в медицині для підтримання життєдіяльності ослабленого організму.

1. Запишіть молекулярну формулу глюкози.

2. Складіть рівняння утворення глюкози в результаті гідролізу крохмалю.

3. Обчисліть масу глюкози (кг), яку можна одержати з 2 кг кукурудзяного зерна, масова частка крохмалю в якому становить 70%.

 

Варіант 2

 

У завданнях 1-10 потрібно вибрати одну правильну відповідь.

 

  1. Укажіть органічну речовину синтетичного походження.

 

А

Б

В

Г

метан

крохмаль

поліетилен

сахароза

 

  1. Укажіть продукт харчування, багатий на вуглеводи.

 

А

Б

В

Г

виноград

маргарин

м’ясо

ікра

 

  1. Укажіть характеристику, за якою укладено даний перелік: етанол, ацетон, бензин, гас.

 

А

Б

В

Г

полімери

органічні  розчинники

клеї

лікувальні засоби

 

  1. Укажіть речовину, яка міститься у складі тютюнового диму.

 

А

Б

В

Г

етанол

нікотин

етин

бутадієн

 

  1. Укажіть назву спирту, похідними якого є жири.

 

А

Б

В

Г

етанол

пропанол

етиленгліколь

гліцерол

 

  1. Укажіть мийний засіб, який належить до синтетичних.

 

А

Б

В

Г

господарське мило

туалетне мило

пральний порошок

технічне мило

 

  1. Продовжте твердження: «У промисловості мономери для добування термопластичних матеріалів добувають із …».

 

А

Б

В

Г

нафтопродуктів

жирів

білків

води і повітря

 

  1. Укажіть термін, який відповідає надлишковому вмісту в організмі певного вітаміну.

 

А

Б

В

Г

авітаміноз

цинга

гіпервітаміноз

гіповітаміноз

 

  1. Укажіть засіб, компонентами якого є абразивні матеріали.

 

А

Б

В

Г

пральний порошок

порошок для чищення

зубний порошок

масляна фарба

 

  1.  Укажіть назву негорючого, стійкого до дії кислот та лугів полімеру із формулою

 

    (– СН2 – СH –)n 

                     |

                    Cl

 

 

А

Б

В

Г

поліетилен

поліпропілен

поліхлорвініл

тефлон

 

У завданні 11 потрібно вибрати декілька правильних відповідей. 

 

  1.  Укажіть схеми хімічних реакцій, внаслідок протікання яких утворюються хлоропохідні алканів.

 

А

Б

В

Г

Д

Е

Н2С = СН2 + О2

СН4 + Cl2

CH3OH +

HCl →

CH3CH2Cl + NaOH →

C12H22O11 + H2O →

Н2С = СН2 + HCl →

 

Завдання 12 передбачає установлення послідовності.

 

  1.  Установіть послідовність речовин у синтезі альдегіду із алкану.

 

А

Б

В

Г

СН3OH

Н – С = О

            |

       Н

СН4

СН3Cl

 

 

Завдання 13-15 передбачають установлення відповідності. До кожного завдання, позначеного цифрами 1- 4, доберіть відповідник, позначений літерами А-Д.

 

  1.  Установіть відповідність між назвами груп речовин (матеріалів) та їх прикладами.

 

Назви груп речовин

Приклади речовин

1

побутові хімікати

А

нафта, вугілля, природний газ

2

природні полімери

Б

бетон, цемент, скло

3

вуглеводнева сировина

В

клей, фарба, пральний порошок

4

будівельні матеріали

Г

крохмаль, целюлоза, білок

 

 

Д

капрон, лавсан, нітрон

 

  1.  Установіть відповідність між назвою матеріалу та прикладом продукту, виготовленого із цього матеріалу.

 

Назви матеріалів

Приклади продуктів

1

капрон

А

сковорода з антипригарним покриттям

2

каучук

Б

водопровідні труби

3

поліетилен

В

силікатний клей

4

тефлон

Г

автомобільні шини

 

 

Д

синтетична тканина

 

  1.  Установіть відповідність між схемами хімічних реакцій та їх типами.

 

Схеми реакцій

Типи реакцій

1

6Н10О5)n + nH2O → nC6H12O6

А

реакція гідрування

2

Н2С = СН2 + H2 CH3 – CH3

Б

реакція гідратації

3

СH ≡ СН + H2O → CH3CHO

В

реакція гідролізу

4

СН4 + Cl2 CH3Cl + HCl

Г

реакція нітрування

 

 

Д

реакція хлорування

 

У завданнях 16,17 потрібно вибрати одну правильну відповідь.

 

  1.  Укажіть загальну суму коефіцієнтів у рівнянні реакції горіння речовини, яка є мономером для натурального каучуку.

 

А

Б

В

Г

8

9

12

17

 

  1.  Укажіть формулу одного з термопластів, якщо його мономер (алкен) об’ємом 1,12 л має масу 1,4 г.

 

А

Б

В

Г

(– СН2 – СH –)n 

                        |

               CН3

(– СН2 – СH –)n  

                        |

               Cl

(– СН2 – СH2 –)n 

 

(– СН2 – СH –)n 

                        |

               C6H5

 

Розв’яжіть завдання 18.

 

  1.  Глюкоза – речовина, яка легко засвоюється людським організмом і являється джерелом енергії для нього.

1. Запишіть структурну формулу глюкози.

2. Складіть рівняння утворення глюкози в результаті гідролізу сахарози.

3. Обчисліть масу буряків (кг), яку слід переробити, щоб у результаті гідролізу сахарози, яка в них містилася, добути 90 кг глюкози. Вміст сахарози в буряках складає 20%.

 

 

 

Бланк відповідей

до контрольної роботи «Природні та синтетичні органічні сполуки»

 

Клас ______                                                                                     Варіант ______        

 

 

А

Б

В

Г

 

 

А

Б

В

Г

 

11

А

Б

В

Г

Д

Е

1

 

 

 

 

 

6

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2

 

 

 

 

 

7

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3

 

 

 

 

 

8

 

 

 

 

 

12

 

А

Б

В

Г

 

4

 

 

 

 

 

9

 

 

 

 

 

 

1

 

 

 

 

 

5

 

 

 

 

 

10

 

 

 

 

 

 

2

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4

 

 

 

 

 

 

13

 

А

Б

В

Г

 

14

 

А

Б

В

Г

 

15

 

А

Б

В

Г

 

1

 

 

 

 

 

 

1

 

 

 

 

 

 

1

 

 

 

 

 

2

 

 

 

 

 

 

2

 

 

 

 

 

 

2

 

 

 

 

 

3

 

 

 

 

 

 

3

 

 

 

 

 

 

3

 

 

 

 

 

4

 

 

 

 

 

 

4

 

 

 

 

 

 

4

 

 

 

 

 

 

А

Б

В

Г

16

 

 

 

 

17

 

 

 

 

 

 

 

 

Відповіді до контрольних робіт

11 клас (рівень стандарту)

 

Контрольна робота № 1

Теорія хімічної будови органічних речовин.

Природні джерела органічної сировини

 

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14

15

16

17

Варіант 1

Б

В

Г

А

Б

А

Б

В

А

Б

А

В

Г

Е

1-Б

2-Г

3-В

4-А            

1-В

2-Г

3-А 4-Д             

1-Б

2-В

3-Д

4-А             

 А

А

Г

Варіант 2

Г

А

В

А

В

Б

А

Б

Г

А

А

Г

Д

Е

1-Б

2-Г

3-А

4-В

1-А

2-Г

3-Д

4-В

1-Г

2-Б

3-А

4-В

Б

Б

Г

Варіант 1. Завдання 18

Варіант 2. Завдання 18

1) С2Н4О2 (СН3СООН)

2) 8

3) СН3 – С = О

                    |

                ОН

Клас сполук – карбонові кислоти

1) С2Н6О (С2Н5ОН)

2) 9

3) СН3 – СН2 – О – Н

Клас сполук – одноатомні спирти

 

Контрольна робота № 2

Природні та синтетичні органічні сполуки

 

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14

15

16

17

Варіант 1

Б

В

Б

Г

А

В

В

А

Г

Б

А

Г

Д

1-В

2-Г

3-Б 4-А            

1-Б

2-Г

3-Д

4-В             

1-Г

2-В

3-А

4-Б

 1-А

2-Г

3-Д

4-Б

Г

А

Варіант 2

В

А

Б

Б

Г

В

А

В

Б

В

Б

В

Е

1-В

2-Г

3-А

4-Б

1-В

2-Г

3-А

4-Б

1-Д

2-Г

3-Б

4-А

1-В

2-А

3-Б

4-Д

Г

В

Варіант 1. Завдання 18

Варіант 2. Завдання 18

1) С6Н12О6

2) (С6Н10О5)n + n H2On C6H12O6

3) 1,56 кг

 

1) СН2 – (СН)4 – С = О

     |               |              |

    ОН       ОН       Н

2) C12H22O11 + H2OC6H12O6 + C6H12O6

3) 855 кг

 

БІБЛІОГРАФІЯ

 

1.Березан О.В. Хімія. Тестові завдання для підготовки до зовнішнього незалежного оцінювання. – Тернопіль: Підручники і посібники, 2011. – 272 с.

2.Григорович О.В. Хімія. Типові тестові завдання. – К.: Літера ЛТД, 2014. –   128 с. – (Зовнішнє незалежне оцінювання).

3.Ярошенко О.Г. Хімія: Підручник для 11 класузагальноосвітніх навчальних закладів (рівень стандарту). – К.: Грамота, 2011. – 232 с.: іл.

4.Тестові технології оцінювання компетентностей учнів: посібник / за ред. Ляшенка О.І., Жука Ю.О. – К.: Педагогічна думка, 2015. – 181 с.

5. https://uk.wikipedia.org/wiki/

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
4.8
Відповідність темі
5.0
Загальна:
4.9
Всього відгуків: 5
Оцінки та відгуки
  1. Сільвейструк Надія Анатоліївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Супрун Ольга Петрівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Grebenschykov Volodymyr
    Загальна:
    4.7
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    5.0
  4. Синицкая Юлия
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  5. Вершиніна Ірина Володимирівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
Показати ще 2 відгука
doc
Додано
1 квітня 2018
Переглядів
4521
Оцінка розробки
4.9 (5 відгуків)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку