Контроль рівня навчальних досягнень з теми. Біорізноманіття

Про матеріал
Контроль рівня навчальних досягнень з теми. Біорізноманіття за рівнями для учнів 10 класу складено за підручником О.А . Андерсон
Перегляд файлу

Контроль рівня навчальних досягнень з теми. Біорізноманіття

Варіант 1

Тестові завдання з однією правильною відповіддю (0,5 бала)

1.  Критерій виду, який передбачає виділення та опис зовнішніх ознак у особин одного виду це:А) фізіологічний; Б) морфологічний; В) генетичний.

2. Укажіть захворювання людини, яке спричиняють віруси.

А губчаста енцефалопатія, Б ендемічний зоб, В туберкульоз,Г поліомієліт

3. Стадія життєвого циклу вірусу, коли відбувається впорскування віріону:

А) збирання віріонів; Б) адсорбція;В) проникнення в клітину

4. Укажіть поміж зображених гетеротрофний організм, який пересувається задопомогою війок.

 

 

 

5. Автотрофні організми, у клітинах яких відбувається фотосинтез, – це

А залізобактерії, Б бактерії бродіння, В пурпурові бактерії, Г нітрифікувальні бактерії

6. Можливим способом попередження пріонного захворювання може бути

А профілактичне щеплення, Б використання антибіотиків, В введення лікувальної сироватки,

Г не вживання в їжу зараженого м’яса

Тестові завдання з однією правильною відповіддю (1 бал)

7. Проаналізуйте твердження щодо вірусів.

І. Плазматична мембрана вірусів складається з ліпідів та білків.

ІІ. Існують віруси, у яких носієм спадкової інформації є молекула РНК.Чи є поміж них правильні?

А правильне лише І, Б правильне лише ІІ, В обидва правильні, Г немає правильних

8. Учень та учениця обговорювали значення прокаріотів у житті людини. Ученьвисловив думку, що поміж прокаріотів багато хвороботворних. Учениця зауважила, що вчені навчилися використовувати бактерії для отримання антибіотиків, гормонів, ферментів. Хто має рацію?

А лише учень, Б лише учениця, В обоє мають рацію, Г обоє помиляються

9. Під час лабораторної роботи учні та учениці спостерігали за рухом хламідомонади в напрямку до джерела світла. Така поведінка є виявом А рефлексу, Б інстинкту, В позитивного таксису, Г негативного таксису

Тестові завдання з коротким описом (1,5 бала)

10. Прочитайте опис: «Це одноклітинні або колоніальні організми, які не маютьмембранних органел. Поміж них є як автотрофні, так і гетеротрофні організми». Продовжте опис за наведеними ознаками.


Клітина

містить

1 ядро

2 рибосоми

3 клітинну стінку

з целюлози

Паразитичні види є

причиною виникнення в

людини

1 туберкульозу та холери

2 грипу та герпесу

3 цинги та рахіту

Унаслідок

життєдіяльності певних

видів утворилися поклади

1 торфу

2 залізної руди

3 кам’яного вугілля


11. Укажіть правильні твердження щодо зображеного організму.


До складу

клітинної

стінки

входить

1 муреїн

2 целюлоза

3 крохмаль

За способом

живлення є

1 фототрофом

2 хемотрофом

3 міксотрофом

 

 

В екосистемах

належить до

функціональної групи

1 продуцентів

2 консументів

3 редуцентів


 

Виконайте завдання в письмовій формі (3 бали)

1.Перелічить особливості клітин Грибів.

2.Поясніть значення біологічних досліджень для розв’язання проблем людства.

Контроль рівня навчальних досягнень з теми:Вступ. Біорізноманіття

Варіант 2

Тестові завдання з однією правильною відповіддю (0,5 бала)

1. Ці форми життя не мають клітинної організації, є білком і здатні викликатиінфекційні захворювання людини та тварин. Укажіть їх.А віруси, Б віро їди, В вібріони, Г пріони

2. Укажіть прокаріотичний організм.

А інфузорія-туфелька, Б хламідомонада, В ціанобактерія, Г амеба протей

3. Критерій виду, який пов'язаний із неможливістю схрещування особин різних видів через їх відмінності:А) фізіологічний; Б) репродуктивний;В) морфологічний.

4. Укажіть поміж зображених гетеротрофний організм, який пересувається задопомогою війок.

 

 

 

5. Автотрофні організми, у клітинах яких відбувається хемосинтез – це

А залізобактерії, Б бактерії бродіння, В пурпурові бактерії, Г нітрифікувальні бактерії

6. Критерій виду, який пов'язаний з тим, що кожен вид займає певну територію або акваторію:

А) репродуктивний; Б) екологічний;В) географічний.

Тестові завдання з однією правильною відповіддю (1 бал)

7. Проаналізуйте твердження щодо вірусів.

І. Плазматична мембрана вірусів складається з ліпідів та білків.

ІІ. Існують віруси, у яких носієм спадкової інформації є молекула РНК.Чи є поміж них правильні?

А правильне лише І, Б правильне лише ІІ, В обидва правильні, Г немає правильних

8. Учень та учениця обговорювали значення прокаріотів у житті людини. Ученьвисловив думку, що поміж прокаріотів багато хвороботворних. Учениця зауважила, що вчені навчилися використовувати бактерії для отримання антибіотиків, гормонів, ферментів. Хто має рацію?

А лише учень, Б лише учениця, В обоє мають рацію, Г обоє помиляються

9. Під час лабораторної роботи учні та учениці спостерігали за рухом хламідомонади в напрямку до джерела світла. Така поведінка є виявомА рефлексу, Б інстинкту, В позитивного таксису, Г негативного таксису

Тестові завдання з коротким описом (1,5 бала)

10. Прочитайте опис: «Це одноклітинні або колоніальні організми, які не маютьмембранних органел. Поміж них є як автотрофні, так і гетеротрофні організми». Продовжте опис за наведеними ознаками.


Клітина

містить

1 ядро

2 рибосоми

3 клітинну стінку

з целюлози

Паразитичні види є

причиною виникнення в

людини

1 туберкульозу та холери

2 грипу та герпесу

3 цинги та рахіту

Унаслідок

життєдіяльності певних

видів утворилися поклади

1 торфу

2 залізної руди

3 кам’яного вугілля


11. Укажіть правильні твердження щодо зображеного організму.


До складу

клітинної

стінки

входить

1 муреїн

2 целюлоза

3 крохмаль

 

 

За способом

живлення є

1 фототрофом

2 хемотрофом

3 міксотрофом

 

 

 

 

 

В екосистемах

належить до

функціональної групи

1 продуцентів

2 консументів

3 редуцентів


Виконайте завдання в письмовій формі (3 бали)

Доведіть, що одноклітинний організм є біологічною системою.

Перелічить особливості клітин Рослин.

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Товстолес Лариса
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
15 листопада 2021
Переглядів
6437
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку