Контроль з теми "Розділ 4. Соціальна складова здоров'я. Тема 1. Соціальне благополуччя. Варіант 1"

Про матеріал
Завдання контрольної роботи з основ здоров'я для учнів 5-х класів складені до розділу "Соціальна складова здоров'я". Тема 1. Соціальне благополуччя. Варіант 1. Учням пропонуються завдання 5-ти типів: І. Познач правильні твердження - "+", а неправильні - "-" ; ІІ. Вибери з переліку ; ІІІ. Склади схему; ІV. Встанови відповідність; V. Виконай завдання (відкрита відповідь). До завдань доданий ключ для перевірки.
Перегляд файлу

Розділ 4. Соціальна складова здоровя.  Тема 1. Соціальне благополуччя  

      

5 клас  ___________________________________________________ Варіант 1

___________________________________________________________________

 

І.  Познач правильні твердження - «+» , а неправильні - «-» (1,5 бали )

  1. У сучасній родині кожен має виконувати посильну роботу і мати певні обов’язки.
  2. Щеплення руйнують імунну систему.
  3. Можна заразитися, якщо сидіти за однією партою з ВІЛ-інфікованою дитиною.
  4. Небезпечно проколювати вуха голкою, що була у використанні.
  5. Небезпечно гратися гострими предметами ( лезами, ножами, шприцами ), знайденими на вулиці, у під’їзді.
  6. ВІЛ передається комарами.
  7. Можна заразитися ВІЛ через фонтанчик для пиття.
  8. Вживання наркотиків і алкоголю збільшує ризик інфікування ВІЛ.
  9. Дитина має право на захист від усіх форм насильства, експлуатації.
  10.  Раніше туберкульоз називали сухотами.

 

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ІІ.  Вибери з переліку ( 2 бали )

  1. ознаки  агресивної поведінки :

стиснуті кулаки, жалісний погляд, ворожий погляд, руки в боки, доброзичлива манера спілкування, нерішучий, вільна хода, насуплені брови, пронизливий погляд.

  1. риси, що характеризують справжнього друга :

щирий і чесний, не розкриває таємницю,  намовляє проти когось, із ним цікаво, має хороші іграшки, готовий вислухати, міняє друзів, дружить заради власної зручності, готовий захистити, не вміє прощати помилок.

 

ІІІ.  Склади схему «Шляхи інфікування ВІЛ» ( 2,5  бали )

 

 

 

 

 

 

ІV.  Встанови відповідність ( 3 бали )

  1. між формулюваннями прав дитини (1 -  5) і малюнками (а - й):
  1. всі діти  рівні у правах;
  2. всі діти мають право на вільне спілкування;
  3. жодна дитина не повинна бути скривджена і зневажена;
  4. кожна дитина має право на любов і піклування;
  5. всі діти мають право на освіту.

 

D:\таня\Основи здоровя\КР основи здор\КР 5 кл осн\фото\жертв 1.jpg    а

D:\таня\Основи здоровя\КР основи здор\КР 5 кл осн\фото\любов.gif    б

D:\таня\Основи здоровя\КР основи здор\КР 5 кл осн\фото\турбота дітям з інвалідністю.gif   в

D:\таня\Основи здоровя\КР основи здор\КР 5 кл осн\фото\скривджена.gif    г

D:\таня\Основи здоровя\КР основи здор\КР 5 кл осн\фото\повноцінне харчування.gif    д

D:\таня\Основи здоровя\КР основи здор\КР 5 кл осн\фото\рівні права.gif    ж

D:\таня\Основи здоровя\КР основи здор\КР 5 кл осн\фото\спілкування.jpg      з

D:\таня\Основи здоровя\КР основи здор\КР 5 кл осн\фото\погляди.gif    е

D:\таня\Основи здоровя\КР основи здор\КР 5 кл осн\фото\праця.jpg   и

D:\таня\Основи здоровя\КР основи здор\КР 5 кл осн\фото\на освіту.jpg    і

 

1

2

3

4

5

 

 

 

 

 

 

  1. між термінами (1 -  10) і  визначеннями (a - j):

 

 

  1. Імунітет
  2. Конституція
  3. Туберкульоз
  4. Спілкування
  5. СНІД
  6. Дискримінація
  7. Дефіцит
  8. Щеплення
  9. Конвенція
  10.  Невербальний
  1. основний закон держави;
  2. обмін між людьми інформацією, думками, враженнями, емоціями;
  3. процедура, що допомагає організмові впоратися з небезпечними інфекціями;
  4. синдром набутого імунного дефіциту;
  5. міжнародний договір з якихось спеціальних питань;
  6. стійкість організму до зараження;
  7. інфекційне захворювання, збудником якого є бактерія – бацила Коха;
  8. обмін інформацією без слів;
  9. нестача чого-небудь порівняно з потребою;
  10. будь-яка відмінність, виключення, обмеження або перевага, що заперечує, або зменшує рівень здійснення прав.

 

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

V.   Виконай одне (обери із трьох запропонованих) завдання ( 3 бали )

1. Аргументуй власні думки щодо твердження «Хворобу легше попередити, ніж лікувати».

2. Склади памятку правил профілактики туберкульозу.

3. Що дитині потрібно, аби бути щасливою?

Ключ для перевірки

Розділ 4. Соціальна складова здоровя. Тема 1. Соціальне благополуччя.              5клас

                      Варіант 1

І.  Познач правильні твердження - «+» , а неправильні - «-» (1,5 бали )

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

+

-

-

+

+

-

-

+

+

+

 

ІІ.  Вибери з переліку ( 2 бали )

  1. ознаки  агресивної поведінки :

стиснуті кулаки, ворожий погляд, руки в боки, насуплені брови, пронизливий погляд.

  1. риси, що характеризують справжнього друга :

щирий і чесний, не розкриває таємницю, із ним цікаво, готовий вислухати,  готовий захистити.

 

III. Склади схему «Шляхи інфікування ВІЛ» ( 2,5 бали ) 

 

 

 

 

 

 

 

Схема. Шляхи інфікування ВІЛ

 

ІV.  Встанови відповідність ( 3 бали )

  1. між формулюваннями прав дитини (1 -  5) і малюнками (а - й):

 

1

2

3

4

5

ж

з

г

б

і

 

  1. між термінами (1 -  10) і визначеннями (a - j):

 

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

f

a

g

b

d

j

i

c

e

h

 

V.   Виконай одне (обери із трьох запропонованих) завдання ( 3 бали )

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 3
Оцінки та відгуки
  1. Пилипчук Галина Володимирівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Дрешер Галина
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Фоміна Світлана
    Дякую! Дуже цікаво.
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
10 березня 2020
Переглядів
7455
Оцінка розробки
5.0 (3 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку