Контрольна робота №1 "Натуральні числа. Порівняння натуральних чисел." для 5 класу, написана у формі ЗНО. Є тести, завдання на відповідність, із записом у відповідь лише числа та завдання з відкритою відповіддю
Тема. Натуральні числа. Порівняння натуральних чисел.
Варіант 1
Завдання 1-3 мають по чотири варіанти відповіді, з яких лише один правильний. Виберіть правильний, на вашу думку, варіант відповіді і запишіть у зошит.
Б |
В |
Г |
|
4 500 |
4 520 |
4 518 |
4 600 |
А |
Б |
В |
Г |
Точка G належить відрізку ВС |
Точка B не належить відрізку АD |
Точка G належить променю СВ |
Точка D належить променю GА |
А |
Б |
В |
Г |
1000 < 999 |
3 018 > 3200 |
34 561 < 34 559 |
23 409 > 23 399 |
Завдання на відповідність.
1. Двадцять три тисячі двісті сорок вісім |
А) 4 060 205 |
2. Чотири мільйони шістдесят тисяч двісті п’ять |
Б) 4 006 250 |
3. Чотири мільйони шістсот тисяч двадцять п’ять |
В) 230 248 |
4. Чотири мільйони шість тисяч двісті п’ятдесят |
Г) 23248 |
|
Ґ) 4 600 025 |
Розв’яжіть завдання 5-7. У відповідь запишіть лише число.
Розв’яжіть завдання 8 -10. Запишіть послідовні логічні дії та пояснення всіх етапів розв'язання завдань. Якщо потрібно, проілюструйте розв’язання завдань рисунками.
Контрольна робота №1. 5 клас.
Тема. Натуральні числа. Порівняння натуральних чисел.
Варіант 2
Завдання 1-3 мають по чотири варіанти відповіді, з яких лише один правильний. Виберіть правильний, на вашу думку, варіант відповіді і запишіть у зошит.
А |
Б |
В |
Г |
6 500 |
6 824 |
6 822 |
5 000 |
А |
Б |
В |
Г |
Точка А належить відрізку DС |
Точка B не належить відрізку АD |
Точка G належить променю ВА |
Точка D належить променю GС |
А |
Б |
В |
Г |
2 000 < 988 |
3 218 > 3 200 |
34 561 < 34 499 |
23 307 > 23 310 |
Завдання на відповідність.
1. Сорок чотири тисячі триста шістдесят сім |
А) 3 700 106 |
2. Три мільйони сімдесят тисяч сто шість |
Б) 3 700 016 |
3. Три мільйони сімсот тисяч шістнадцять |
В) 44 367 |
4. Три мільйони сімсот тисяч сто шість |
Г) 440 367 |
|
Ґ) 3 070 106 |
Розв’яжіть завдання 5-7. У відповідь запишіть лише число.
Розв’яжіть завдання 8 -10. Запишіть послідовні логічні дії та пояснення всіх етапів розв'язання завдань. Якщо потрібно, проілюструйте розв’язання завдань рисунками.