Урок повторення курсу математики (Веб-квест)

Про матеріал
Для того, щоб познайомитися з учнями 5 класу та розвинути інтерес до вивчення математики пропоную на початку навчального року провести урок повторення матеріалу початкової школи в формі Веб-квесту.
Перегляд файлу

Урок №

Тема уроку:

Веб-квест «Повторення матеріалу початкової школи»

 

Мета уроку:

Повторити та систематизувати основні поняття, вивчені у початковій школі, розвивати навички логічного мислення, пізнавального інтересу до вивчення математики, виховувати вміння працювати в команді.

 

Тип уроку:

Урок застосування знань, вмінь та навичок

 

Хід уроку

І. Організаційний етап

  1. Розподіл учнів на команди (кількість команд залежить від кількості комп’ютерів).
  2. Вибір капітанів команд та вибір назви команди.
  3. Ознайомлення з правилами квесту:
  • Одночасно команди за посиланням переходять на сайт (відкривається кімната);
  • Команди знаходять 3 завдання:
  1. Виконати дії
  2. Розв’язати рівняння
  3. Розв’язати задачу
  • Кожна команда поділяється на три частини, щоб скоріше виконати всі завдання (щоб максимально задіяти в роботі всіх учнів).
  • Капітан команди фіксує виконання кожного завдання (записує номер завдання та відповідь)
  • Коли отримані всі результати – команда вводить код. Якщо код правильний на екрані з’являється смайлик.
  • Капітан команди показує вчителю код і команда завершує гру.

ІІ.  Веб-квест на сервісі Learnis

 Посилання:  https://www.learnis.ru/501908/

ІІІ.  Підсумок гри.

  • Вчитель оголошує результати гри;
  • Вчитель визначає яка команда була більш організованою, а в якій команді більш працювали індивідуально;
  • Визначає кращого капітана.

IV.  Рефлексія

      Для того, щоб підтримати ті команди, які показали гірші результати та виставити добрі оцінки провести опитування за наступними питаннями:

  1. Як називаються числа при додаванні?
  2. Як називаються числа при відніманні?
  3. Як називаються числа при множенні?
  4. Як називаються числа при діленні?
  5. Як перевірити, чи правильно виконано додавання?
  6. Як перевірити, чи правильно виконано віднімання?
  7. Як перевірити, чи правильно виконано множення?
  8. Як перевірити, чи правильно виконано ділення?
  9. Як знай невідомий доданок?
  10. Як знай невідомий дільник?
  11. Як знай невідоме ділене?
  12. Як знай невідоме зменшуване?
  13. Як знай невідомий від’ємник?
  14. Чи завжди можна виконати ділення?
  15. Чи завжди можна виконати віднімання?
  16. В якому порядку треба виконувати дії в числовому виразі?

Кількість запитань може бути різною – це залежить від часу, що залишився. Ціль цього опитування дати можливість всім учням прийняти участь і отримати добру відмітку – тому, що гра повинна закінчитися у доброму настрої.

 

V. Підбиття підсумків уроку

 Виставлення оцінок за урок.

VІ. Домашнє завдання

Зареєструватися на сайті https://www.learnis.ru/ та зробити за допомогою батьків веб-квест на 3 завдання.

docx
Додано
17 вересня 2021
Переглядів
742
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку