Контрольна робота №1. Із пісенних скарбів. Суспільно-побутові пісні. Коломийки. Іван Франко, історична повість «Захар Беркут». Тест
І варіант
1.Пісня – це А жанр народної творчості, епічний сюжетний художній твір усного походження Б ліричний віршований твір, який співається В захоплююча розповідь про цікаві події життя
2.Суспільно-побутові пісні А піднімають настрій, об’єднують людей, знайомлять з історичними подіями Б відтворюють настрої певної соціальної групи, викликані певними явищами суспільного життя В зображують хвилювання народу за своє життя, майбутнє
3.Основний мотив суспільно-побутових пісень – А відтворення внутрішнього психологічного стану героя в певний момент його життя, викликаний певною подією чи явищем Б яскраве зображення тяжкого життя народу В заклик до боротьби за краще життя, єдності, допомоги
4.Назвіть різновиди суспільно-побутових пісень. 5.Персоніфікація –це…
6.Коломийка –це А жанр народної творчості, епічний сюжетний художній твір усного походження Б дворядкова пісня в танковому ритмі, яка складається з двох чотирнадцятискла-дових рядків з паузою після восьмого складу В невеликий прозовий твір, цікавий за змістом
7.Повість «Захар Беркут» написана у А 1883 році Б 1885 році В 1882 році
8.Установіть відповідність між персонажем та ідеєю, яку він уособлює:
Персонаж Ідея
1.Захар Беркут А згоди, дружби, ладу й громадського порядку
2.Тугар Вовк Б державної мудрості народу, уболівання за свободу, волю
3.Максим, Мирослава В зради, підступності, зла, несправедливості
Г вірності, чесності, справедливості, довіри в стосунках
9.Захар Беркут уміло керував громадою, тому А члени тухольської громади жили дружно, не бідували Б Тухольщину й досі обминали неситі очі князів і бояр В жителі Тухольщини були йому дуже вдячні
10. Тугар Вовк прийшов у село Тухля з А м. Глухова Б м. Києва В княжого міста Галича
11.Установіть відповідність між персонажем та його зовнішністю:
Персонаж Опис зовнішності персонажа
1.Максим Беркут А Їхала на лови посеред гостей, гордо, сміло, мов стрімка
тополя серед коренастих дубів…
2.Тугар Вовк Б Тухольський провідник, молодий гірняк, перший удалець
на всю тухольську верховину, син тухольського бесідника.
3.Мирослава В Був мужчина, як дуб. Плечистий, підсадкуватий, з грубими обрисами лиця, грубим чорним волоссям, він сам подобав на одного з тих тухольських медведів…
Г Від самого досвіта в ловецькім таборі великий рух і тривожне
дожидання. Ловецьке товариство вирушило з табору.
12. Визначте повчальний зміст слів: «Дурна звірюка той медвідь: самотньо держиться. Якби вони зібралися докупи, то хто знає, чи й стадо вовків дало би їм раду» А Дружба – велика сила Б Сам погибай, а товариша виручай В Сила в єдності: щоб перемогти когось, треба триматися разом 13. Чи актуальна повість «Захар Беркут» сьогодні? Чим саме? Аргументуйте власну думку .
Контрольна робота №1 Із пісенних скарбів. Суспільно-побутові пісні. Коломийки.
Іван Франко, історична повість «Захар Беркут». Тест
ІІ варіант
1.Пісня – це А захоплююча розповідь про цікаві події життя Бліричний віршований твір, який співається В жанр народної творчості, епічний сюжетний художній твір усного походження
2.Суспільно-побутові пісні А відтворюють настрої певної соціальної групи, викликані певни ми явищами суспільного життя Б зображують хвилювання народу за своє життя, майбутнє В піднімають настрій, об’єднують людей, знайомлять з історичними подіями
3.Основний мотив суспільно-побутових пісень – А яскраве зображення тяжкого життя людей Б заклик до боротьби за краще життя, єдності, допомоги В відтворення внутрішнього психо-логічного стану героя в певний момент його життя, викликаний певною подією чи явищем
4.Назвіть різновиди суспільно-побутових пісень. 5. Пафос твору – це…
6.Коломийка – це А дворядкова пісня в танковому ритмі, яка складається з двох чотирнадця-тискладових рядків з паузою після восьмого складу Б невеликий прозовий твір дуже цікавого змісту В жанр народної творчості, епічний сюжетний художній твір усного походження
7.Повість «Захар Беркут» написана у А 1883 році Б 1885 році В 1882 році
8. Установіть відповідність між персонажем та ідеєю, яку він уособлює:
Персонаж Ідея
1.Захар Беркут А згоди, дружби, ладу й громадського порядку
2.Тугар Вовк Б державної мудрості народу, уболівання за свободу, волю
3.Максим, Мирослава В зради, підступності, зла, несправедливості
Г вірності, чесності, справедливості, довіри в стосунках
9. Боярин Тугар Вовк провинився проти бога і громади, тому що А на суді забив свідка, громадянина Тухлі Б не дав можливості висловитися Митькові Вояку, учаснику битви над Калкою В порушив правила, порядок громади
10.Під час розмови з Захаром Беркутом, членами громади Тугар Вовк поводить себе
А гідно, належним чином Б коректно, виховано В зухвало, грубо, зверхньо
11. Установіть відповідність між персонажем та особливостями його характеру:
Персонаж Особливості характеру персонажа
1.Максим Беркут А Виросла на свободі.. у тім прегарно розвиненім дівочім тілі живе сильний
великими здібностями обдарований дух.
2.Тугар Вовк Б Все у нього в свій час і на своїм місці, без сумішки й сутолоки; всюди він був, де його потрібно, всюди міг зробити лад і порядок.
3 Мирослава В Брав її всюди з собою, привчав владати рицарською зброєю, зносити всякі
невигоди й сміло стояти в небезпеках.
Г Ліс починав оживати денним життям.
12. Визначте повчальний зміст слів: «Дурна звірюка той медвідь: самотньо держиться. Якби вони зібралися докупи, то хто знає, чи й стадо вовків дало би їм раду» А Сила в єдності: щоб перемогти когось, необхідно триматися разом Б Дружба – велика сила В Сам погибай, а друга виручай 13. Чи актуальна повість «Захар Беркут» сьогодні? Чим саме? Аргументуйте власну думку .