Контрольна робота №1. Із пісенних скарбів. Суспільно-побутові пісні. Коломийки. Іван Франко, історична повість «Захар Беркут». Тест

Про матеріал
Мета тесту - перевірити знання учнями змісту вивченого матеріалу , теорії літератури, розвивати память, логічне мислення, учити їх аналізувати вчинки та характери людей, шукати причинно-наслідкові звязки, робити висновки. Кожне питання має один правильний варіант відповіді; два питання - на встановлення відповідності, одне - для висловлення учнем власної думки. Наявні міжпредметні звязки з українською мовою. Відповідає вимогам чинної програми.
Перегляд файлу

           Контрольна робота №1. Із пісенних скарбів. Суспільно-побутові пісні. Коломийки. Іван Франко, історична повість «Захар Беркут».  Тест

                                                                        І варіант

1.Пісня – це А жанр народної творчості, епічний сюжетний художній твір усного походження Б ліричний віршований твір, який співається В захоплююча розповідь про цікаві події життя

2.Суспільно-побутові пісні  А піднімають настрій, об’єднують людей, знайомлять з історичними подіями  Б відтворюють настрої певної соціальної групи, викликані певними явищами суспільного життя В зображують хвилювання народу за своє життя, майбутнє

3.Основний мотив суспільно-побутових пісень – А відтворення внутрішнього психологічного стану героя в певний момент його життя, викликаний певною подією чи явищем  Б  яскраве зображення  тяжкого життя народу  В заклик до боротьби за краще життя, єдності, допомоги

4.Назвіть різновиди суспільно-побутових пісень.    5.Персоніфікація –це…

6.Коломийка –це А жанр народної творчості, епічний сюжетний художній твір усного походження Б дворядкова пісня в танковому ритмі, яка складається з двох чотирнадцятискла-дових рядків з паузою після восьмого складу  В невеликий прозовий твір, цікавий за змістом

7.Повість «Захар Беркут» написана у    А 1883 році   Б 1885 році   В 1882 році

8.Установіть відповідність між персонажем та ідеєю, яку він уособлює:

   Персонаж                     Ідея

1.Захар Беркут       А згоди, дружби, ладу  й громадського порядку

2.Тугар Вовк          Б державної мудрості народу, уболівання за свободу, волю

3.Максим, Мирослава  В зради, підступності, зла, несправедливості

                                 Г вірності, чесності, справедливості, довіри в стосунках

9.Захар Беркут уміло керував громадою, тому  А  члени тухольської громади жили дружно, не бідували  Б  Тухольщину й досі обминали неситі очі князів і бояр  В жителі Тухольщини були йому дуже вдячні

10. Тугар Вовк прийшов у село Тухля з А м. Глухова  Б м. Києва  В княжого міста Галича

11.Установіть відповідність між персонажем та його зовнішністю:

   Персонаж                     Опис зовнішності персонажа

1.Максим Беркут  А Їхала на лови посеред гостей, гордо, сміло, мов стрімка

                                   тополя серед коренастих дубів…

2.Тугар Вовк          Б Тухольський провідник, молодий гірняк, перший удалець

                                   на всю тухольську верховину, син тухольського бесідника.

3.Мирослава      В Був мужчина, як дуб. Плечистий, підсадкуватий, з грубими обрисами лиця, грубим чорним волоссям, він сам подобав на одного з тих тухольських медведів…

                           Г Від самого досвіта в ловецькім таборі великий рух і тривожне

                            дожидання. Ловецьке товариство вирушило з табору.

12. Визначте повчальний зміст слів: «Дурна звірюка той медвідь: самотньо держиться. Якби вони зібралися докупи, то хто знає, чи й стадо вовків дало би їм раду»  А  Дружба – велика сила  Б  Сам погибай, а товариша виручай  В Сила в єдності: щоб перемогти когось, треба триматися разом         13.  Чи актуальна повість «Захар Беркут» сьогодні?   Чим саме? Аргументуйте власну думку .

               Контрольна робота №1                                                                                                       Із пісенних скарбів. Суспільно-побутові пісні. Коломийки.

 Іван Франко, історична повість «Захар Беркут».  Тест

                                                                        ІІ варіант                                                                     

1.Пісня – це А захоплююча розповідь про цікаві події життя Бліричний віршований твір, який співається  В жанр народної творчості, епічний сюжетний художній твір усного походження

2.Суспільно-побутові пісні  А  відтворюють настрої певної соціальної групи, викликані певни ми явищами суспільного життя  Б  зображують хвилювання народу за своє життя, майбутнє  В піднімають настрій, об’єднують людей, знайомлять з історичними подіями

3.Основний мотив суспільно-побутових пісень – А яскраве зображення  тяжкого життя людей  Б заклик до боротьби за краще життя, єдності, допомоги  В відтворення внутрішнього психо-логічного стану героя в певний момент його життя, викликаний певною подією чи явищем 

4.Назвіть різновиди суспільно-побутових пісень.     5. Пафос твору – це…

6.Коломийка – це  А дворядкова пісня в танковому ритмі, яка складається з двох чотирнадця-тискладових рядків з паузою після восьмого складу Б невеликий прозовий твір дуже цікавого змісту   В  жанр народної творчості, епічний сюжетний художній твір усного походження

7.Повість «Захар Беркут» написана у   А  1883 році    Б 1885 році   В  1882 році

8. Установіть відповідність між персонажем та ідеєю, яку він уособлює:

   Персонаж                             Ідея

1.Захар Беркут       А згоди, дружби, ладу  й громадського порядку

2.Тугар Вовк          Б державної мудрості народу, уболівання за свободу, волю

3.Максим, Мирослава  В зради, підступності, зла, несправедливості

                                 Г вірності, чесності, справедливості, довіри в стосунках

9. Боярин Тугар Вовк провинився проти бога і громади, тому що  А    на суді забив  свідка, громадянина Тухлі  Б  не дав можливості висловитися Митькові Вояку, учаснику битви над Калкою   В  порушив  правила, порядок громади

10.Під час розмови з Захаром Беркутом, членами громади Тугар Вовк поводить себе

 А гідно, належним чином  Б  коректно, виховано   В зухвало, грубо, зверхньо

11. Установіть відповідність між персонажем та особливостями його характеру:

   Персонаж                       Особливості  характеру персонажа

1.Максим Беркут А Виросла на свободі.. у тім прегарно розвиненім дівочім тілі живе сильний

                                великими здібностями обдарований дух.

2.Тугар Вовк      Б Все у нього в свій час і на своїм місці, без сумішки й сутолоки; всюди він   був, де його потрібно, всюди міг зробити  лад і порядок.

3 Мирослава      В Брав її всюди з собою, привчав владати рицарською зброєю, зносити всякі

                            невигоди й сміло стояти в небезпеках.

                            Г Ліс починав оживати денним життям.                                              

12. Визначте повчальний зміст слів: «Дурна звірюка той медвідь: самотньо держиться. Якби вони зібралися докупи, то хто знає, чи й стадо вовків дало би їм раду»  А  Сила в єдності: щоб перемогти когось, необхідно триматися разом  Б Дружба – велика сила   В  Сам погибай, а друга виручай         13. Чи актуальна повість «Захар Беркут» сьогодні?    Чим саме? Аргументуйте власну думку .

 

                                      

 

docx
Додано
7 жовтня 2020
Переглядів
13879
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку