Дата:_____________ Клас:________ Прізвище, ім’я: _____________________________ |
ІІ варіант
І рівень (по 0,5 б.)
1. Термін «генетика» запропонував:
а) Г.Мендель; б) В.Бетсон; в) К. Корренсон; г) Е.Чермаком.
2. Ділянка структурних генів,що не кодують спадкову інформацію називається:
а) спейсер; б) енхенсер; в) екзони; г) нітрони.
3. Яка норма аутосом у каріотипі людини:
а) 46; б) 44; в) 47; г) 45.
4. Шкідливий вплив мутагенів підсилюють деякі речовини, що називаються:
а) мутагени; б) комутагени; в) антимутагени; г) хімічні мутагени.
5. Приклад хромосомної хвороби:
а) синдром Тернера; б) альбінізм; в) дальтонізм; г) міопія.
6.Схрещування батьківських особин,які різняться за трьома і більше парою альтернативних проявів ознак:
а) моногібридне; б) дигібридне; в )полігібридне; г) реципрокне.
ІІ рівень (4 б.)
1.Модифікаційна |
А. Набуті ознаки можуть успадковуватися. |
2.Комбінативна |
Б. Нові поєднання алелів у генотипі нащадків. |
3.Мутаційна |
В. Набуті зміни можуть зникати протягом життя особин. |
|
Г. Одночасний прояв усіх алель них генів у фенотипі. |
|
|
2. Пояснити терміни (2б.)
Ген - це_____________________________________________________________________
_________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________Модифікаційна мінливість - це __________________________________________________
_________________________________________________________________________________
_________________________________________________________________________________
3. Які групі крові можуть бути у дітей, як що у матері І група крові, а у батька ІV? (1 б.)
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
IV рівень(3 б.)
Розв’яжіть задачу.
__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ Оцінка ____________________