Контрольна робота № 2.
Мовні знання і вміння за темами «Речення», «Слово. Значення слова». 1 варіант
1. Визнач тип речення. Як гарно у весняному лісі!
а) розповідне, не окличне;
б) розповідне, окличне;
в) спонукальне, окличне.
2. Знайди словосполучення, у якому слово золотий ужите у переносному значенні.
а) Золоті руки;
б) золота обручка;
в) золотий годинник.
3. Доберіть синоніми до слів.
Робота – _______________________,_______________________.
Будинок –– _____________________,______________________.
Малята –– _____________________,_______________________.
4. Познач рядок зі словами –антонімами.
а) потрібний-необхідний
б) вечірній-ранковий
в) бажати-хотіти
5. На основі розповідного речення побудуй і запиши спонукальне. Підкресли головні і другорядні члени речення.
Туристи повинні бережно ставитися до мурашників у лісах.
________________________________________________________________________
________________________________________________________________________
6. Склади і запиши два речення зі словом місяць у прямому і переносному значеннях.
__________________________________________________________________________
______________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Прізвище ім’я учня(учениці) ________________________________________________
Контрольна робота № 2.
Мовні знання і вміння за темами «Речення», «Слово. Значення слова». 2 варіант
1. Визнач тип речення. Діти, бережіть пам’ять про свій рід!
а) Спонукальне, не окличне;
б) спонукальне, окличне;
в) розповідне, окличне.
2. Знайди словосполучення, у якому слово срібний ужите в переносному значенні.
а) Срібний голос;
б) срібна ложка;
в) срібний браслет.
3. Доберіть синоніми до слів.
Відважний – _____________________,______________________.
Говорити – ______________________,______________________.
Міркувати – _______________________,____________________.
4. Познач рядок зі словами - антонімами.
а) потрібний-необхідний
б) відкритий-закритий
в) бажати-хотіти
5. На основі розповідного речення побудуй і запиши спонукальне. Підкресли головні і другорядні члени речення.
Юннати готують восени різне насіння для підгодівлі птахів узимку.
_________________________________________________________________________
_________________________________________________________________________
6. Склади і запиши два речення зі словом приклад – у прямому і переносному значеннях.
_________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Прізвище ім’я учня(учениці) ________________________________________________