Контрольна робота №2. 3 клас. Мовні знання і вміння за темами «Речення», «Слово. Значення слова».

Про матеріал
Перевірити знання за темами «Речення», «Слово. Значення слова», «Будова слова»; розвивати писемне мовлення; виховувати охайність, культуру писемного мовлення.Вчити знаходити слова з орфограмами і перевіряти їх написання.
Перегляд файлу

Контрольна робота №   2.

Мовні знання і вміння за темами «Речення», «Слово. Значення слова».      1 варіант

 

1. Визнач тип речення.    Як гарно у весняному лісі!

 

а) розповідне, не окличне;

б) розповідне, окличне;

в) спонукальне, окличне.

 

2. Знайди словосполучення, у якому слово золотий  ужите у переносному значенні.

 

а) Золоті руки;

б) золота обручка;

в) золотий годинник.

 

3.  Доберіть синоніми до слів.

 

Робота –  _______________________,_______________________. 

Будинок  ––  _____________________,______________________.

Малята  ––   _____________________,_______________________.

 

4. Познач рядок  зі  словами –антонімами.

 

 а)  потрібний-необхідний

 б)  вечірній-ранковий

 в)  бажати-хотіти

 

 5. На основі розповідного речення побудуй і запиши спонукальне. Підкресли головні і другорядні члени речення.

 

Туристи повинні бережно ставитися до мурашників у лісах.

 

________________________________________________________________________

 

________________________________________________________________________

 

6. Склади і запиши два речення зі словом  місяць   у прямому і переносному значеннях.

__________________________________________________________________________

______________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

Прізвище ім’я учня(учениці) ________________________________________________

 

 

 

                                                      Контрольна робота №    2.

Мовні знання і вміння за темами «Речення», «Слово. Значення слова».      2 варіант

 

1. Визнач тип речення.    Діти, бережіть пам’ять про свій рід!

 

а) Спонукальне, не окличне;

б) спонукальне, окличне;

в) розповідне, окличне.

 

2. Знайди словосполучення, у якому слово  срібний  ужите в переносному значенні.

 

а) Срібний голос;

б) срібна ложка;

в) срібний браслет. 

 

3.  Доберіть синоніми до слів.

 

Відважний –  _____________________,______________________.

Говорити –  ______________________,______________________.

Міркувати –  _______________________,____________________.

 

4.  Познач  рядок зі  словами - антонімами.

 

 а)  потрібний-необхідний

 б)  відкритий-закритий

 в)  бажати-хотіти

 

5. На основі розповідного речення побудуй і запиши спонукальне. Підкресли головні і другорядні члени речення.

 

Юннати готують восени різне насіння для підгодівлі птахів узимку.

 

_________________________________________________________________________

 

_________________________________________________________________________

 

6. Склади і запиши два речення зі словом   приклад   – у прямому і переносному значеннях.

_________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

Прізвище ім’я учня(учениці) ________________________________________________

 

doc
Додано
19 липня 2020
Переглядів
1219
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку