Контрольна робота №2 «Множення та ділення дробів»

Про матеріал
Щоб помножити дріб на дріб, треба помножити чисельник на чисельник, а знаменник — на знаменник, і перший добуток записати в чисельнику, а другий — у знаменнику. Таким чином перемножуються кілька дробів. Добуток алгебраїчних дробів тотожно дорівнює дробу, числівник якого дорівнює добутку чисельників, а знаменник — добутку знаменників перемножуваних дробів. Якщо можливо, отриманий у результаті дріб скорочують. Окрім того, спільні множники обох дробів потрібно скорочувати вже в процесі множення.
Перегляд файлу

Контрольна робота №2

Варіант 1

Початковий і середній рівні (6 балів)

У завданнях 1-6 позначте правильну, на ваш погляд, відповідь.

1. Знайдіть добуток дробів і .

А)                    Б)                   В)              Г)

2. Виконайте піднесення до степеня: (-)2 .

А) -                  Б)                  В)             Г) -

3. Чому дорівнює частка: :?

А)                  Б)                    В)               Г)

4. Подайте у вигляді дробу вираз: :(9+а).

А)                       Б)                       В)              Г)

5. Спростіть вираз: - ·.

А)                    Б)                    В)                  Г) -                  

6. Знайдіть розвязки рівняння  - =0.

А) -8 і 8                Б) - 8                   В) 8                  Г) розв’язків немає

 

Достатній рівень (3 бали)

 

7. Доведіть тотожність:

8. Розвяжіть рівняння:

 

Високий рівень (3 бали)

 

9. Знайдіть значення виразу    :, якщо а=0,7,     b=2,3,    c=1,4.

 

Контрольна робота №2

Варіант 2

Початковий і середній рівні (6 балів)

У завданнях 1-6 позначте правильну, на ваш погляд, відповідь.

1. Знайдіть добуток дробів і .

А)                    Б)                 В)              Г)   

2. Виконайте піднесення до степеня: (-)3 .

А) -                  Б)                  В) -             Г) -

3. Чому дорівнює частка: :?

А)                  Б)                    В)             Г)

4. Подайте у вигляді дробу вираз: :(а - 12).

А)                       Б)                   В)                  Г)

5. Спростіть вираз: · - .

А)                    Б)                    В) -                  Г)                   

6. Знайдіть розвязки рівняння  - =0.

А) -4                      Б) 4                   В) – 4 і 4               Г) розв’язків немає

 

Достатній рівень (3 бали)

 

7. Доведіть тотожність:

8. Розв’яжіть рівняння:

 

Високий рівень (3 бали)

 

9. Знайдіть значення виразу    :, якщо а=,     b=,    c=.

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
4.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
4.7
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1.  Ella
    Загальна:
    4.7
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
До підручника
Алгебра 8 клас (Істер О. С.)
До уроку
Розділ 1. Раціональні вирази
Додано
31 серпня 2019
Переглядів
13545
Оцінка розробки
4.7 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку