Контрольна робота №3 для 5 класу на тему "Рівняння. Геометричні фігури і величини."

Про матеріал
Контрольна робота для учнів 5 класу, розроблена у форматі ЗНО. Завдання можна змінювати під рівень навченості учнів класу
Перегляд файлу

Контрольна робота №3. Тема. Рівняння. Геометричні фігури і величини.

Варіант 1

Завдання 1-3 мають по чотири варіанти відповіді, з яких лише один правильний. Виберіть правильний, на вашу думку, варіант відповіді і запишіть у зошит.

А

Б

В

Г

80

42

70

32

  1.  Яке з чисел є коренем рівняння 56 – х = 24?

 

  1. На якому рисунку зображено рівнобедрений (не рівносторонній) трикутник?

А

Б

В

Г

 

 

 

 

 

 

 

 

  1. Чому дорівнює периметр прямокутника, якщо його сторони 6 см і 8 см?

А

Б

В

Г

22 см

14 см

28 см

20 см

 

Завдання на відповідність.

  1. Розв’яжіть рівняння (1-3) та доберіть корінь (А-Г) так, щоб він був записаний правильно:

1.   843 – х = 456

А) 508

2.   341 + х = 635

Б) 387

3.   х – 129 = 637

В) 294

 

Г) 766

Розв’яжіть завдання 5-7. У відповідь запишіть лише число, або виконайте пояснювальний рисунок.

  1. OD – бісектриса кута АОВ. Знайдіть величину кута АОВ, якщо DOB = 19о.

 

  1. Накресліть кут CDE, який дорівнює 148°. Променем DA розділіть його на два кути так, щоб CDA = 45°. Обчисліть величину кута ADE.

 

  1. Одна сторона трикутника дорівнює 26 см, друга сторона на 18 см більша за першу, а третя у 2 рази менша від другої. Знайдіть периметр трикутника.

 

Розв’яжіть завдання 8 -10. Запишіть послідовні логічні дії та пояснення всіх етапів розв'язання завдань. Якщо потрібно, проілюструйте розв’язання завдань рисунками.

  1. Розв’яжіть рівняння:

 а) (164 + х) – 582 = 326;  б) 985 – (х + 385) = 284.

  1. Квадрат зі стороною 14 см і прямокутник, одна із сторін якого дорівнює 6 см, мають рівні периметри. Знайдіть невідому сторону прямокутника.
  2. Як треба розрізати квадрат на чотири рівні частини, щоб із них можна було скласти два квадрати?

Контрольна робота №3. Тема. Рівняння. Геометричні фігури і величини.

Варіант 2

Завдання 1-3 мають по чотири варіанти відповіді, з яких лише один правильний. Виберіть правильний, на вашу думку, варіант відповіді і запишіть у зошит.

А

Б

В

Г

62

24

72

40

  1.  Яке з чисел є коренем рівняння х – 48 = 24?

 

  1. На якому рисунку зображено прямокутний трикутник?

А

Б

В

Г

 

 

 

 

 

 

 

 

  1. Чому дорівнює периметр прямокутника, якщо його сторони 4 см і 12 см?

А

Б

В

Г

28 см

32 см

20 см

16 см

 

Завдання на відповідність.

  1. Розв’яжіть рівняння (1-3) та доберіть корінь (А-Г) так, щоб він був записаний правильно:

1.   743 – х = 185

А) 597

2.   252 + х = 849

Б) 771

3.   х – 147 = 624

В) 928

 

Г) 618

Розв’яжіть завдання 5-7. У відповідь запишіть лише число, або виконайте пояснювальний рисунок.

  1. OD – бісектриса кута АОВ. Знайдіть величину кута DОВ, якщо AOB = 36о.

 

  1. Накресліть кут ABC, який дорівнює 108°. Променем BD розділіть цей кут на два кути так, щоб ABD = 36°. Обчисліть величину кута DBC.
  2. Одна сторона трикутника дорівнює 14 см, друга сторона у 3 рази більша за першу, а третя на 6 см менша від другої. Знайдіть периметр трикутника.

Розв’яжіть завдання 8 -10. Запишіть послідовні логічні дії та пояснення всіх етапів розв'язання завдань. Якщо потрібно, проілюструйте розв’язання завдань рисунками.

  1. Розв’яжіть рівняння:

 а) (156 + х) – 462 = 285;  б) 894 – (х + 365) = 271.

  1. Прямокутник, сусідні сторони якого дорівнюють 32 см і 16 см, та квадрат мають рівні периметри. Знайдіть сторону квадрата.
  2. Як треба розрізати рівнобедрений прямокутний трикутник на чотири рівні частини, щоб із них можна було скласти квадрат?

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 3
Оцінки та відгуки
  1. Кривулько Оксана
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Константинова Олена Павлівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Шульган Надежда
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
4 листопада 2021
Переглядів
7552
Оцінка розробки
5.0 (3 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку