Технологічна карта уроку 5 клас "Рівняння"

Про матеріал
Технологічна карта уроку математики 5 класу з теми: "Рівняння" Тип уроку:Формування нових знань Є компетенції учнів на уроці.Розписаний хід уроку у якому є етап уроку,час/хвилини,зміст,методи і прийоми,ФОНД*,діяльність вчителя та діяльність учня.ФОНД-форма оргацізації навчальної діяльності(Ф-фронтальна,І-індивідуальна,П-парна,Г-групова)
Перегляд файлу

                                 Технологічна карта уроку

Предмет: Математика Урок№43 Клас: 5

Тема уроку: Рівняння

П.І.Б. вчителя: Перемета Д.В.,вчитель Долинської гімназії Новенської сільської ради Мелітопольського району Запорізької області

Цілі уроку:

Навчальні- актуалізувати знання учнів про рівняння, отримані в початковій школі, дати поняття кореня рівняння, ознайомити учнів з алгебраїчним способом вирішення задач, формувати уважність і акуратність в розрахунках, вимогливе ставлення до себе і своєї роботи.

Розвивальні- розвивати вміння порівнювати, узагальнювати, аналізувати;розвивати здатність планувати і використовувати його;розвивати вміння висловити свою точку зору з ініціативи вчителя та вимовити послідовність дій на уроці;розвивати вміння роботи за колективно складеним планом та планувати свої дії відповідно до поставленого завдання.

Виховні- виховання точності, наполегливості, старанності,створення атмосфери співпраці між учителем та учнем,виховання старанності,почуття колективізму;виховувати вміння слухати і вести діалог.

Обладнання уроку :мультимедійне обладнання(комп’ютер,проектор),презентація,підручник

Тип уроку: Формування нових знань

Компетенції учнів на уроці:

Основні поняття

Основні знання

Основні вміння

Рівняння,корінь рівняння, розв'язати рівняння

Знати знаїходження невідомих компонентів за правилами арифметичних дії

Вміти вирішувати прості рівняння на основі раніше набутих знань та вмінь;

Формулювати правила знаходження невідомих компонентів;

 

 

 

 

 

 

 

Хід уроку

Етап уроку

Час/хвилини

Зміст

Методи і прийоми

Фонд*

Діяльність вчителя

Діяльність учня

Організація початку уроку

2хв

Епіграф уроку,вступне слово вчителя

Словесно-демонстраційний

Ф

вітає унів; перевіряє готовність класної кімнати та учнів до уроку, організація дитячої уваги

Вітають вчителя, готуються до уроку(записуть в зошиті дату)

Мотивація навчальної діяльності,постановка цілей і завдань

3хв

Створення проблемного завдання через рівняння,яке містить декілька арифметичних дій.Що ми повинні зробити,чому навчитись,щоб вирішити таке рівняння?

Метод мотивації та стимулювання навчальної діяльності

Ф

Вчитель разом з учнями розв’язує поставлене завдання(рівняння представлено візуально на слайді зі схемою).Вчитель формулює завдання  та тему уроку; акцентує увагу учнів на важливості теми

Учні приєднуються до розв’язання завдання та за допомогою вчителя планують шляхи досягнення цілей уроку.

Актуалізація навчальної діяльності

5хв

Актуалізація опорних знань учнів.Інтерактивна вправа Learningapps “Заповни пропуски”

Математика для 5 класу: задачі та завдання онлайн - Learning.ua - Записуємо рівняння

Словесно-демонстраційний

Ф

І

Вчитель разом з учнями заповнює пропуски у данному завданні

Активізація розумової активності.Учні колективно разом з вчителем виконують запропоноване завдання

Формування нових знань і методів дії

5хв

Учні відповідають на питання за допомогою гри “так чи ні”

Метод організації та здійснення навчальної діяльності,словесно-демонстраційний.Інформаційно-рецептивний метод

Ф

І

Чи можна назвати рівність рівнянням?

Працюємо з підручником та презентацією і відповідаємо на питання: Що називається рівнянням? Корінь рівняння? Що означає розв'язати рівняння?

Як знайти невідомий доданок? Відємник?Зменшуване?

 

Учні намагаються сформулювати визначення рівняння.

 Робота з підручником і презентацією, відповідь на питання вчителя.

Застосування знань і навичок в новій ситуації

10хв

Вправа “Виріши рівняння” на простих прикладах(розв’зання рівняння відображається крок за кроком у презентації)

Репродуктивний метод та словесно-інформаційний

Ф

І

Вчитель показує різноманітність рівнянь, які зустрічаються в житті. Розв’язує з учнями різноманітні рівняння

Під керівництвом вчителя учні виконують завдання

 

Фізкультхвилинка

2хв

Зміна активності, забезпечення  емоційного полегшення для учнів

Руханка ХОМ'ЯЧКИ для дітей фізкультхвилинка - YouTube

 

Ф

Вчитель змінив вид діяльності, забезпечив емоційне полегшення для учнів.

Учні змінили вид діяльності і готові продовжувати працювати

Перевірка розуміння і корекціязасвоєння учнями данного матеріалу

 

15хв

 

Завдання “Розвяжи самостійно” за варіантами (диференційовані завдання) на слайді презентації

Практичне застосування знань та вмінь

І

Вчитель слідкує за виконанням завдання

Виконують завдання у зошитах

Контроль над результатами навчальної діяльності,оцінка знань

1хв

Лист самооцінювання

Репродуктивний метод

І

Коментує критерії оцінювання

Заповнюють лист самооцінки.Роблять висновки

Рефлексія.Підсумок уроку

2хв

Рефлексія “Що було цікавим на уроці?”.Вчитель проговорює домашнє завдання

Словесно-демонстраційний

 

Ф

І

Підбиває підсумки уроку.Дає коментар щодо домашньої роботи.Організовує зворотній звязок

Учні беруть учать у підведенні підсумків уроку

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Телюпа Олена Анатолiiвна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Амінова Тетяна Анатоліївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
6 листопада 2021
Переглядів
1871
Оцінка розробки
5.0 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку