Контрольна робота №3: «Середньовіччя», 8 клас

Про матеріал

Контрольна робота охоплює тему "Середньовічна література": поезія Лі Бо, Ду Фу, О.Хайяма, французький епос "Пісня про Роланда" та поезія Рудакі, обрана в межах теми на урок позакласного читання. Вона складається з чотирьох блоків: I блок - "Встановіть відповідність" за змістом біографічних довідок вище згаданих поетів репродуктивного характеру; II блок з теорії літератури теж репродуктивного характеру; III блок - "Ілюстративно- асоціативний ланцюжок", завдання репродуктивного-аналітичного характеру, що вимагає не тільки знання фактичного матеріалу, але і навичок аналізу художнього тексту; IV блок - "Міні- аналіз", завдання, що демонструє рівень навичок аналізу та інтерпретації художнього тектсу; систематизує знання з теми та об'єктивно виявляє рівень знань учнів.

Перегляд файлу

Контрольна робота №3

                                     «Середньовіччя»,  8 клас

 

І Варіант

І.Встановіть відповідність (3б.) :

 1. Лі Бо                          Флоренція 

 2. Данте Алігєрі           Багдад

 3. Ду Фу                         «струмок»

 4. Омар Хайям               місяць

 5. Рудакі                          «женьсе»

 

 ІІ. Розтлумачте літературні поняття: рубаї, жеста (2б.).  

 

 ІІІ.     Ілюстративно-асоціативний ланцюжок (4 б.) :

              

  

Які предмети зображені? До кого з

героїв вони мають відношення? Чому? 

 

ІV. Міні-аналіз: визначте тему, ідею, художні засоби рубаї (3 б.).                                                                                                                              

 

              Шукай людину скрізь: на бідному постої,

              У закутку нужди і пишному покої.

              Одна душа жива за сто Кааб дорожча !

              Чому ж ідеш по них? Шукай душі живої !

 

 

ІІ Варіант

І.Встановіть відповідність ( 3б.) :

                    1. Лі Бо                            Верона

               2. Данте Аліг’єрі           Нішапур

               3. Ду Фу                         Саманіди       

               4. Омар Хайям               Конфуцій

               5. Рудакі                          човен

 

ІІ. Розтлумачте літературні поняття квазіісторизм, рубаї (2б.).

 

 ІІІ.     Ілюстративно-асоціативний ланцюжок (4 б.) :

 

           

 

Які предмети зображені? До кого з

героїв вони мають відношення? Чому?  

 

ІV. Міні-аналіз: визначте тему, ідею,  художні засоби рубаї (3б.).

 

Як жаль, що молодість безслідно протекла,

Що в ступі Неба нас потовчено до тла!

О горе, горенько! I оком не змигнувши,

У прах вернулися, покинувши діла!

docx
Додано
11 липня 2018
Переглядів
4314
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку