19 квітня о 18:00Вебінар: Як організувати якісний урок літератури для учнів із кліповим мисленням

Контрольна робота 5 клас. Математика. Кути. Многокутники. Площа

Про матеріал
Контрольна робота на тему “Кути. Многокутники. Площа” розроблено для п'ятих класів загальноосвітніх навчальних закладів
Перегляд файлу

Контрольна робота з математики

І варіант

  1. Запишіть усі кути, зображені на рисунку . Виміряйте кут АВС. (1 бал)
  2. Побудуйте:

а) кут ОКР, градусна міра якого 43°;

б) кут ВМА, гадусна міра якого 135°. (2 бала)

  1. Одна сторона трикутника 15дм, а друга – у 3 рази коротша від першої, а третя – на 12 дм довша за другу. Обчисліть периметр трикутника.(2 бала)
  2. З вершини розгорнутого кута АDB проведено два промені DT i DF, так що  ADF=164°, BDF=148°. Обчисліть величину  кута TDF.(2 бала)

  1. Довжина однієї сторони прямокутника 14 см, а площа цього прямокутника 406 см2. Знайдіть довжину другої сторони прямокутника та його периметр.(1 бал)
  2.  За допомогою лінійки та транспортира побудуйте трикутник та вкажіть його вид, якщо дві сторони дорівнюють 6 см і 4 см, а кут між ними 90°.(2 бала)
  3. Знайдіть площу прямокутного трикутника, якщо його катети дорівнюють 22 см і 12см.(1 бал)


Контрольна робота з математики

ІІ варіант

  1. Запишіть усі кути, зображені на рисунку . Виміряйте кут OKP. (1 бал)

 

  1. Побудуйте:

а) кут ОКР, градусна міра якого 55°;

б) кут ВМА, гадусна міра якого 120°.(2 бала)

  1. Одна сторона трикутника 21см, а друга – у 3 рази коротша від першої, а третя – на 16 см довша за другу. Обчисліть периметр трикутника. (2 бала)
  2. З вершини прямого кута АОB проведено два промені СО i OD, так що  AOD=74°, BOC=66°. Обчисліть величину  кута COD. (2 бала)

  1. Довжина однієї сторони прямокутника 13 см, а площа цього прямокутника 403см2. Знайдіть довжину другої сторони прямокутника та його периметр. (1 бал)
  1. За допомогою лінійки та транспортира побудуйте трикутник та вкажіть його вид, якщо дві сторони дорівнюють по 6 см, а кут між ними 54°.(2 бала)
  2. Знайдіть площу прямокутного трикутника, якщо його катети дорівнюють 16 см і 6см.(1 бал)


Контрольна робота з математики

ІІІ варіант

  1. Запишіть усі кути, зображені на рисунку . Виміряйте кут СBD. (1 бал)

 

  1. Побудуйте:

а) кут ВМА, гадусна міра якого 135°;

б) кут ОКР, градусна міра якого 43°.(2 бала)

  1. Одна сторона трикутника 15дм, а друга – у 3 рази коротша від першої, а третя – на 12 дм довша за другу. Обчисліть периметр трикутника. (2 бала)
  2. З вершини розгорнутого кута АDB проведено два промені DT i DF, так що  ADF=164°, BDF=148°. Обчисліть величину  кута TDF. (2 бала)

  1. Довжина однієї сторони прямокутника 14 см, а площа цього прямокутника 406 см2. Знайдіть довжину другої сторони прямокутника та його периметр. (1 бал)
  2. За допомогою лінійки та транспортира побудуйте трикутник та вкажіть його вид, якщо дві сторони дорівнюють 6 см і 4 см, а кут між ними 90°.(2 бала)
  3. Знайдіть площу прямокутного трикутника, якщо його катети дорівнюють 22 см і 12см.(1 бал)


Контрольна робота з математики

ІV варіант

  1. Запишіть усі кути, зображені на рисунку . Виміряйте кут MKO. (1 бал)

 

  1. Побудуйте:

а) кут ВМА, гадусна міра якого 120°;

б) кут ОКР, градусна міра якого 55°.(2 бала)

  1. Одна сторона трикутника 15дм, а друга – у 3 рази коротша від першої, а третя – на 12 дм довша за другу. Обчисліть периметр трикутника. (2 бала)
  2. З вершини прямого кута АОB проведено два промені СО i OD, так що  AOD=74°, BOC=66°. Обчисліть величину  кута COD. (2 бала)

  1. Довжина однієї сторони прямокутника 13 см, а площа цього прямокутника 403см2. Знайдіть довжину другої сторони прямокутника та його периметр. (1 бал)
  1. За допомогою лінійки та транспортира побудуйте трикутник та вкажіть його вид, якщо дві сторони дорівнюють по 6 см, а кут між ними 54°.(2 бала)
  2. Знайдіть площу прямокутного трикутника, якщо його катети дорівнюють 16 см і 6см.(1 бал)

 

 

 

docx
Додав(-ла)
Артемчук Аліна
Додано
11 листопада 2020
Переглядів
5328
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку