Контрольна робота № 6. " Література 20-21 ст. (Гарпер Лі «Убити пересмішника», Шолом-Алейхем «Тев’є молочар», Ерік Сігел «Історія одного кохання» )"

Про матеріал
Контрольна робота розроблена згідно методичних рекомендацій. Містить тестові завдання, відповідності, відповіді на питання, творче завдання. Робота у двох варіантах за творчістю Гарпер Лі, Шолом-Алейхема, Еріка Сігела.. Використано матеріали підручника Зарубіжна література 9 клас Ковбасенко Ю.І.
Перегляд файлу

Контрольна робота № 6.  Література 20-21 ст. (Гарпер Лі «Убити пересмішника»,

 Шолом-Алейхем «Тев’є молочар», Ерік Сігел «Історія одного кохання» 

1 –й варіант.1-й рівень. Тестові завдання – 3 бали.

1. Як головний герой Шолом-Алейхема «Тев’є-молочара» ставився до своїх дочок?

а) Як до джерела збагачення;  в) як до великого тягаря; б) байдуже; г) з розумінням та любов’ю.

2. « Наше щоденне життя протягом перших трьох років можна змалювати одним словом:…. («Історія одного кохання»)

а) ідилія; б) достаток; в) скрута; г) щастя.

3. Образ головного героя твору Еріка Сігела нагадує вічний образ в літературі:

а) Гамлета; в) Ромео; б) Дон Кіхота; г) Гобсека.

4.  Яка мрія була у Дженні?

а) стати відомою співачкою; б) побувати на церемонії вручення премії Оскара;

в) покататись на лижах в Альпах; г) поїхати до Парижу.

5.  Дженніфер Кавіллері – дочка незаможного італійського емігранта:

  а) будівельника; б) кондитера;  в) комерсанта;  г) пекаря.

6. Аттікус, батько дітей,Джема і Луїзи,за професією був:

а) прокурором; б) адвокатом; в)суддею; г) нотаріусом.

7. Назвіть справжнє ім’я Страхолюда:

а) Арсен; б) Артем; в) Артур; г) Алекс.

8. Впізнайте за описом героя: «маленький – голова урівень з капустою, біле як сніг волосся скидалося на качиний пух»:

а) Джем; б) Дік; в) Діл; г) Джордж.

9. Яка із названих тем НЕ розглядається в романі Гарпер Лі «Убити пересмішника»?

а) стосунки батьків і дітей; б) самотності; в) любові і зради; г) співчуття.

2-й рівень

1. Назвіть проблеми, які розкриває письменниця Гарпер Лі в романі «Убити пересмішника».

  2. Поясніть, чому не був покараний Артур Редлі за вбивство Боба Юела. («Убити пересмішника»)

  1. Установіть відповідність між ім’ям персонажа та його характеристикою «Тев’є-молочар»

1. Перчик                                     

А родич Голди, вмовляє Тев’є віддати зароблені гроші, щоб їх вигідно вкласти;

 

2.Арон

Б студент революціонер, за яким дочка Тев’є їде на заслання.

Менахем- Мендл

В молодий багатій, який освідчується дочці Тев’є, а потім зникає.

3-й рівень.

1. Складіть словесний опис Дженні з твору Е. Сігела «Історія одного кохання».

 

2. Поясніть, у чому символізм образу пташки пересмішника. Хто із героїв твору нагадує цю пташку?

 

4-й рівень.

Виконайте одне з поданих завдань:

1. Напишіть міні-твір на тему: «Мої враження від роману Гарпер Лі «Убити пересмішника».

2. Напишіть міні-твір на тему: «У чому полягає проблема  життя і смерті, любові і відданості» (за твором Еріка Сігела «Історія одного кохання»)

 

 

 

Контрольна робота. Література 20-21 ст.  (Шолом-Алейхем, Ерік Сігел, Гарпер Лі)

2 –й варіант. 1-й рівень. Тестові завдання – 3 бали.

1. Тев’є підтримав старшу дочку в її небажанні виходити заміж за м’ясника тому, що:

а) примітив для неї багатшого жениха; б) здавна не любив рід м’ясника;

в) вважав, що одружуватися потрібно кохаючи; г) боявся помсти душі дружини м’ясника.

2.  Образ головного героя твору Еріка Сігела нагадує вічний образ в літературі:

а) Гамлета; в) Ромео; б) Дон Кіхота; г) Гобсека.

3. Кому належить опис «Блискучий студент Гарвардського університету і син шляхетної родини, крім того грає в хокейній збірній»?

а) Еріку; б) Філу Кавіллері; в) Оліверу; г) Джорджу.

     4. Олівер Берретт ІV – син одного з найвпливовіших:

  а) адвокатів;  б) промисловців і банкірів  в) представників уряду;

5. « Наше щоденне життя протягом перших трьох років можна змалювати одним словом:….

а) ідилія; б) достаток; в) скрута; г) щастя.

6. Луїзу, героїню роману «Убити пересмішника » називали:

а) Опудало; б) Всезнайко; в) Всевидько; г) Вседізнайко.

7. Діти часто знаходили в дуплі дерева невеличкі подарунки від:

а) Боба Юела; б) Аттікуса Фінча; в) Тома Робінсона; г) Артура Редлі.

8. Вкажіть, яким чином містер Редлі покарав сина за хуліганські вчинки?

а) віддав на навчання до виробничої школи; б) зачинив дома, заборонивши спілкуватися з людьми; в) засадив до в’язниці; г) змусив важко працювати на фермі.

9. Яка із названих тем НЕ розглядається в романі Гарпер Лі «Убити пересмішника»?

а) стосунки батьків і дітей; б) самотності; в) любові і зради; г) співчуття.

 

 

2-й рівень

1.Поясніть, чому Аттікусу під час судового процесу не вдалося виправдати Тома Робінсона. («Убити пересмішника»)

2. Визначте тему твору Еріка Сігела «Історія одного кохання»?

 

3. Установіть послідовність подій у  романі «Убити пересмішника»

А Судовий процес над Томом Робінсоном

 

Б цькування дітьми Відлюдька

 

В смерть матері дітей

 

Г приїзд Діла до тітки

 

 

3- рівень.

  1. Як громада пояснила Тев’є необхідність його «бити». Чому вони зупинилися на тому, щоб побити лише шибки у будинку? («Тев’є-молочар»)
  2.  Поясніть, у чому символізм образу пташки пересмішника. Хто із героїв твору нагадує цю пташку?

 

4-й рівень.

Виконайте одне з поданих завдань:

1. Напишіть міні-твір на тему: «Мої враження від  роману Гарпер Лі «Убити пересмішника».

2. Напишіть міні-твір на тему: «У чому полягає проблема  життя і смерті, любові і відданості» (за твором Еріка Сігела «Історія одного кохання»)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Контрольна робота розроблена згідно методичних рекомендацій. Містить тестові завдання, відповідності, відповіді на питання, творче завдання. Робота у двох варіантах за творчістю Гарпер Лі, Шолом-Алейхема, Еріка Сігела.. Використано матеріали підручника Зарубіжна література 9 клас Ковбасенко Ю.І.

docx
Додано
25 травня 2022
Переглядів
5244
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку