Контрольна робота 7 кл Ти знаєш, що ти людина? За творами Г. Тютюнника( «Климко»), О.Стороженка («Скарб»), Б.Лепкого

Про матеріал

Контрольна робота7 кл

Ти знаєш, що ти людина?
За творами Г. Тютюнника( «Климко»), О.Стороженка («Скарб»), Б.Лепкого

( «Мишка»), Л.Костенко («Чайка на крижині». «Крила»)

Перегляд файлу

                                                             Контрольна робота   7 кл

Ти знаєш, що ти людина?
За творами Г. Тютюнника( «Климко»), О.Стороженка («Скарб»), Б.Лепкого

 ( «Мишка»), Л.Костенко («Чайка на крижині». «Крила»)

                                                                     І варіант

І рівень  (по 0,5 б.)                                                 
Визначте: так чи ні.
1. Лежень – головний герой оповідання О.Стороженка «Скарб».
2. Мишка вирішила, що їй з дітьми все-таки краще жити у хаті, ніж на полі (Б.Лепкий «Мишка»).
3. Події повісті «Климко» відбуваються під час Другої світової війни
ІІ рівень(по 0,5 б.)                                                  
Виберіть правильний варіант відповіді.
1.Через що Климко трохи не три дні перебував у тітки Марини?

 а) не хотів йти додому;          б) очікував, коли вона принесе солі;        в) тяжко захворів;    г) розшукував дівчину, якій допоміг.

2. Символічний образ скарбу виявився у формі (О.Стороженко. «Скарб»):
а) шкатулки;         б) мертвого хорта;        в) тайстри грошей;          г) книжки.

3. У кажіть, що зробило Павлуся з оповідання О. Стороженка «Скарб» лінивим:
а) метерина любов;                                                  б) батьківське виховання;
в) поблажливе ставлення наймитів;                       г) небажання дослухатись порад батьків.

4.Мишка радіє, що діти сплять і не чують, як:
а) вона краде чуже добро;                                       б) люди веселяться;
в) на них полює хазяйка;                                         г) люди обманюють.

5. Чайка дивувалася із застереження бути обережною на крижині, бо:
а) не розуміла людської мови;                        б) їй не страшна повінь–у неї є крила;
в) вона не слухає нічиїх порад;                       г) була занадто гордою.

6. Продовжіть вислів «Людина нібито не літає, … (Л.Костенко. «Чайка на крижині». «Крила»):
а) «…а правду знає»;    б) «…й землі немає»;   в) «…а крила має»;    г) «... а долю має».

7. Скільки творів мистецтва пов'язано одним задумом у диптиху:

a) два; б) три; в) чотири; г) п'ять?

8. «Чайка на крижині» написана Л. Костенко у Щеціні..

а) в березні 1958 р.;   б) в лютому 1952 р.; в) в травні 1954 р.;             г) в червні 1953 р.

ІІІ рівень(по 0,5 б.)                                                   
1. Встановіть відповідність між  цитататою та художнім засобом.

1. «...мишка чує, в хаті чужим духом пахне» (Б.Лепкий. «Мишка»).

А. Порівняння.

2. «... руки білі та ніжні, як у панночки» (О.Стороженко. «Скарб»).

Б. Метафора.

3. «Землі немає, то буде небо» (Л.Костенко. «Чайка на крижині». «Крила»).

В. Антитеза

(по 1 б.)                                                 

2.Коротко розкажіть, як Климко та Зульфат з повісті «Климко» допомогли своїй вчительці

3. Чи справедливим є кінець казки «Мишка» Б. Лепкого? Відповідь обґрунтуй.
4. Визначте головну думку вірша «Чайка на крижині».                

                     
ІV рівень (2 б.)                                                 
Напишіть твір-роздум (мініатюру) на тему  «Щасливими не народжуються?..» (на основі аналізованих творів).

 

 

 

 

 Контрольна робота                           Ти знаєш, що ти людина?
За творами Г. Тютюнника («Климко»), О.Стороженка («Скарб»), Б.Лепкого

 ( «Мишка»),Л.Костенко («Чайка на крижині». «Крила»)

                                                                    ІІ варіант
І рівень  (по 0,5 б.)                                                         Визначте: так чи ні.
1.Климко з однойменної повісті помер від невиліковної хвороби..
2. Мишці стало соромно за свою господиню (Б.Лепкий «Мишка»).
3.Протиставлення «правди пташиної» та «правди людської» зображено у диптиху Л.Костенко «Чайка на крижині». «Крила».
ІІ рівень  (по 0,5 б.)                                                 
Виберіть правильний варіант відповіді.
1.Парубки запропонували Павлові йти з ними:
а) погуляти;                             б) шукати скарб;               в) на рибалку;                       г) на пляж.

2. Продовжіть вислів: «...як кому Бог дасть щастя, то не треба йому й рідної матері, не треба і скарбу шукати...»:
а) «...він завжди поруч»;                                   б) «...життя і так прекрасне»;
в) «...бо ніколи не знайдеш»;                            г) «...сам скарб його знайде».

3. У чому полягала помста мишки хазяїнам?
а) Прогризла всі мішки із зерном;                           б) не давала вночі спати;
в) знищила гроші;                                                      г) зіпсувала новий одяг.

4. Укажіть, для чого сільські парубки, йдучи шукати скарб, захотіли взяти із собою лінивого Павлуся (оповідання О. Стороженка «Скарб»):
а) щоб посміятися над ним;                б) щоб їм пощастило, як завжди щастить Павлові;
в) щоб залучити хлопця до свого гурту й скористатися  його багатством;
г) щоб виманити з хати й обікрасти.

5. Коли відбуваються події, описані у диптиху Л.Костенко «Чайка на крижині». «Крила»?
а) взимку;                    б) влітку;                                в) навесні;                   г) восени.

6. Климкові у перші дні у ваговій жилося несприятливо через ..

а) відсутність харчів;           б) обмеженість в освітленні ;            в) наявність великої кількості пацюків;              г) постійні візити однокласників.

7. Скільки грошей мав Климко, наданих йому Бочонком:

a) дві десятки;              б) п'ятнадцять тридцяток ;              в) чотирнадцять десяток;                   г) п'ять двадцяток

8. Букет яких квітів продавала дівчина у повісті «Климко»?

а) лілей;             б) піонів;         в)чорнобривців;             г) ромашок.
ІІІ рівень  (по 0,5 б.)                                                                                                     
1. Встановіть відповідність між  висловлюванням  та літературним героєм, якому воно належить.

1.«Мої корови тільки молока дають, що кіт наплакав... Спитайте в наших сусідів. Може, продадуть; вони на гроші ласі і рідного батька продали б, а в нас нема що продавати, хоч і хотіли б».

А.Чайка.

2.  – Дивна людино! Я ж маю крила. Нащо крилатим ґрунт під ногами?

Б.Павлусь.

3. «Бісові груші, – пробубонить, – які спілі, і над самісінькою головою висять, а ні одна ж то не впаде в рот».

В. Хазяйка.

(по 1 б.)                                                 

1.   Чого навчає казка Богдана Лепкого «Мишка»?

2. Визначте тему  вірша «Чайка на крижині».

3. Як ти розумієш алегоричний образ крил?
ІV рівень(2 б.)                                                   
Напишіть твір-роздум (мініатюру) на тему «Щасливими не народжуються?..» (на основі аналізованих творів).

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
4.7
Відповідність темі
5.0
Загальна:
4.9
Всього відгуків: 3
Оцінки та відгуки
  1. Божемовська Наталія Вікторівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Савощенко Олена Іванівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Кліменко Олена Юріївна
    Загальна:
    4.7
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
2 березня 2018
Переглядів
33468
Оцінка розробки
4.9 (3 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку