Контрольна робота. " 8 клас. Бароко і класицизм"

Про матеріал
Діагностування прогресу набуття учнями знань, компетентностей з теми: «БАРОКО і КЛАСИЦИЗМ». Різнорівневі завдання.побудовані за змістом підручника Зарубіжна література 8 клас, Н. Міляновська, стор.237-268.
Перегляд файлу

Контрольна робота.     Бароко і класицизм

Варіант 1

Початковий та середній рівні (6 балів)

1. Укажіть  представника літератури бароко

А)  Тіртей ;                  

Б) Ф.Петрарка;

В)  Дж. Донн;    

 Г ) Данте Аліг’єрі

2. Укажіть, що у перекладі з італійської означає «бароко»:

А) прекрасний, дивовижний;

Б) фантастичний, ілюзорний;

В) дивний; химерний;

Г) фантастичний, прекрасний.

 

3. У якій країні класицизм досяг найвищого розквіту:

А) Німеччина;

Б) Франція;

В) Росія;

Г) Англія.

4. Ідея про турецьких послів належить:

А) Клеонту;

Б) Ков’єлю;

В) Ніколь;

Г) Доранту.

5. Посвячення в сан турецького «мамамуші» - це епізод твору:

А) «Священні сонети»;

Б) «Міщанин-шляхтич»;

В) «Парадокси та проблеми»;

Г) «Щоб мучить мене»

6. Різновид комічного, відображення смішного в життєвих явищах

 і людських характерах – це:

А) гумор;

Б) сатира;

В) сарказм;

Г) іронія.

7. Сюжет комедії «Міщанин-шляхтич» ділиться на:

А) 4 дії;

Б) 6 дій;

В) 5 дій;

Г) 2 дії.

8. Міщанський прошарок у п’єсі Мольєра «Міщанин-шляхтич» представляють:

А) Ніколь і Ков’єль;

Б) Дорант і Дорімена;

В) Люсіль і Клеонт;

Г) пан і пані Мольєр.

9. Вкажіть характерну рису літератури класицизму:

А) оголошення абсолютної свободи творчості;

Б) розрив з усім попереднім мистецтвом;

В) відмова від історичних сюжетів;

Г) нормативність і жорстка регламентація художніх правил.

10. Укажіть, що у перекладі з італійської означає «класицизм»:

А) прекрасний;

Б) зразковий;

В) химерний;

Г) дивний.

11. Вкажіть, на яку культуру орієнтувалися представники класицизму.

А) античну;

Б) ренесансну;

В) середньовічну;

Г) барокову.

12. Гумор у комедії Мольєра «Міщанин-шляхтич» найкраще представлений в образах:

А) Ніколь і Ков’єля;

Б) пана Журдена та пані Журден;

В) Клеонта  і Люсіль;

Г) Доранта і Дорімени.

 

Достатній рівень – 3 бали

 

  1. Установи відповідність між репліками з твору «Міщангин-шляхтич» і персонажами,  яким вони належать

1 « Коли я кажу: «Ніколь, принеси мені

пантофлі та подай мені мого нічного                        А пані Журден

ковпака», - то це проза?»

2 «Хіба ж розум наш не повинен керувати                  Б пан Журден

всіма нашими почуттями?»

3 « Нерівний шлюб завжди нещасливий.                      В Клеонт

Не хочу я, щоб зять дорікав моїй дочці ріднею…»      Г вчитель філософії

 

2. Установи послідовність подій твору «Міщанин-шляхтич»

А Пан Журден вихваляється перед вчителями своїм одягом;

Б Журден відмовляє Клеонту віддати за нього доньку;

В Ков’єль сватає Люсіль за сина турецького султана;

Г Вчитель філософії проводить Журдену урок.

 

3. Дайте відповідь на питання:  Які людські вади висміює Мольєр у комедії «Міщанин-шляхтич»?

 

Високий рівень. Завдання на вибір – 3 бали

1. Напишіть твір-мініатюру на  тему: «В чому актуальність комедії «Міщанин-шляхтич»?»

2. Герой комедії «Міщанин-шляхтич», який мені найбільше сподобався.

 

 

 

Контрольна робота.     Бароко і класицизм

 

Варіант 2

 

           Початковий та середній рівні (6 балів)

 

1. Вкажіть, що у перекладі з італійської означає «бароко»:

А) прекрасний, дивовижний;

Б) фантастичний, ілюзорний;

В) дивний; химерний;

Г) фантастичний, прекрасний.

2. Пан Журден щедро обдаровує майстрів, бо вони:

А) кажуть йому лестощі;

Б) просять в нього гроші;

В) заслуговують на винагороду;

Г) талановиті майстри.

3. Мольєр створив жанр:

А) вищої трагедії;

Б) високої комедії;

В) мелодрами;

Г) драми.

4. Різновид комічного, їдка, викривальна, особливо дошкульна насмішка, сповнена крайньої ненависті – це:

А) гумор;

Б) сатира;

В) сарказм;

Г) іронія.

5. Дорант і Дорімена є представниками:

А) дворянства;

Б) буржуазії;

В) духовенства;

Г) міщанства.

6. Вкажіть  назву театру Мольєра:

А) «Глобус»;

Б) «Театр Короля-Сонця»;

В) «Придворний театр»;

Г) «Блискучий театр».

7. Вкажіть характерну рису літератури бароко:

А) зображення внутрішньо гармонійної людини;

Б) утвердження образу ідеального монарха;

В) зображення внутрішніх суперечностей людини;

Г) чіткий розподіл жанрів на низькі і високі.

8. Вкажіть, на яку культуру орієнтувалися представники бароко:

 А) античну і середньовічну;

Б) ренесансну і античну;

В) середньовічну і ренесансну;

Г) класицистичну і східну.

9. Вкажіть справжнє ім’я Мольєра:

А) Жан Батіст Ксав’є;

Б) Жан Марі Галон;

В) Жан Франсуа Поклен;

Г) Жан Батист Поклен.

10. Носієм якої пристрасті є Клеонт з комедії Мольєра «Міщанин-шляхтич»?

А) зарозумілість;

Б) чесність;

В) марнотратство;

Г) легковірність.

11. Найсатиричнішими образами комедії Мольєра «Міщанин-шляхтич» є:

А) Ніколь і Дорімена;

Б) Ков’єль і Клеонт;

В) Журден і Дорант;

Г) пані Журден і Люсіль.

12. Вкажіть жанр твору «Міщанин-Шляхтич»:

А) комедія-балет;

Б) трагікомедія»

В) комедія-фарс;

Г) водевіль.

 

Достатній рівень  (3 бали)

 

  1. Установи відповідність між репліками з твору «Міщанин-шляхтич» і персонажами, яким вони належать

1 « Отак собі міркують обмежені люди:               А Дорант                                                                         не мають навіть бажання видряпатися

 знизу нагору».

 2. «Удавати себе за шляхетного тепер

 ніхто не соромиться, і такий звичай

 дозволяє носити крадену назву».                         Б Пан Журден   

 3. «Я без міри вам вдячний, маркізо,

 за ваше піклування  про моє добро!                  В Клеонт  

 Воно належить тільки вам, так само,

 як і моє серце».                                                        Г Пані Журден   

                                                   

2. Установи послідовність подій твору «Міщанин-шляхтич»

А  Вчителі Журдена сваряться між собою та розпочинають бійку

Б   Журдена посвячують в мамамуші

В   Журден влаштовує бенкет для Дорімени

Г   Дорант позичає в Журдена 200 луїдорів

 

3. Дайте відповідь на питання:  Які людські вади висміює Мольєр у комедії «Міщанин-шляхтич»?

 

Високий рівень (одне на вибір) – 3 бали.

1. Герой комедії «Міщанин-шляхтич», який мені найбільше сподобався

2. Напишіть твір-мініатюру за  темою: «В чому актуальність комедії «Міщанин-шляхтич»?»

docx
Додано
18 квітня
Переглядів
642
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку