Дата:_____________ Клас:________ Прізвище, ім’я: _____________________________ |
І варіант
І рівень (0,5 б.)
1. Наука, що вивчає систематичні групи живих організмів:
а)мікробіологія; б)систематика; в)фізіологія; г)мікробіологія.
2. Складні біополімери,мономерами яких є нуклеотиди:
а)білки; б)вуглеводи; в)нуклеїнові кислоти; г)ліпіди
3.Асиміляція, пластичний обмін належить до:
а)абіогенезу; б)анаболізму; в)репродукції; г)катаболізму
4. Водорозчинні вітаміни це:
а)F,A,B;K б)D;E; B; P; в)C; B; P; г) А;D; E; K
ІІ рівень
1) нітритофікуючі |
а) сірководень |
2) залізобактерії |
б) водень |
3) сіркобактерії |
в) амоніак |
4) водневі |
г) ферум |
|
д)вуглекислий газ |
2. Пояснити терміни: (3 б.)
Ренатураця - це_________________________________________________________________
___________________________________________________________________________
АТФ - це ____________________________________________________________________
_________________________________________________________________________________
Автотрофи – це____________________________________________________________
___________________________________________________________________________
3. Співставте систематичне положення для тварин : (1 б.)
Ряд; домен; вид; порядок; царство;клас; тип; родина; рід; відділ
___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
|
|
ІІІ Рівень (2 б.)
У чому полягають особливості будови та функціонування вірусів, віроїдів, пріонів.
Віруси |
Віроїди |
Пріони |
|
|
|
IV рівень(3 б.)
Яку структуру мають білкові молекули? Перелічіть функції білків у живих організмах.
_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Оцінка ___________________
Дата:_____________ Клас:________ Прізвище, ім’я: _____________________________ |
ІІ варіант
І рівень (0,5 б.)
1. Наука,що вивчає закономірності функціонування живих організмів й окремих їх структур:
а)мікробіологія; б)систематика; в)фізіологія; г)мікробіологія.
2. Високомолекулярні біологічні полімери мономерами яких є амінокислоти:
а)білки; б)вуглеводи; в)нуклеїнові кислоти; г)ліпіди
3. Дисиміляція,енергетичний обмін належить до:
а)абіогенезу; б)анаболізму; в)репродукції; г)катаболізму
4. Жиророзчинні вітаміни це:
а)F,A,B;K б)D;E; B; P; в)C; B; P; г) А;D; E; K
ІІ рівень
1) муталізм |
а) кліщ та кішка |
2) паразитизм |
б) амеба |
3) сапротрофи |
в) бульбочкові бактерії і рослини |
4) голозойний |
г) вірус |
|
д) пеніцил |
2. Пояснити терміни (3б.)
Денатурація - це_________________________________________________________________
_________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________Обмін енергії – це _________________________________________________________
_________________________________________________________________________________
Гетеротрофи – це ______________________________________________________________
__________________________________________________________________________
3. 3. Співставте систематичне положення для рослин : (1 б.)
Ряд; домен; вид; порядок; царство;клас; тип; родина; рід; відділ
___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Археї |
Бактерії |
Еукаріоти |
|
|
|
IV рівень (3 б.)
Які різновиди нуклеїнових кислот вам відомі? Охарактеризуйте їх біологічну роль.
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ Оцінка ____________________