Контрольна робота. Числівник.

Про матеріал
Числівник. Контрольна робота з української мови для 6-го класу. В контрольній роботі є шість тестових завдань, творче завдання, розбір числівника як частини мови та завдання відмінювання числівника в О.В. та Р.в.
Перегляд файлу

Контрольна робота. Числівник.

Варіант 1. Кожне тестове завдання оцінюється в 1 бал.

1. Що означають порядкові числівники?
а) Ознаку предмета; б) порядок предметів при лічбі; в) кількість предметів при лічбі .

2. На які питання відповідають числівники?
а) Скільки? який? котрий?; б) чий? чия? чиє?; в) який? яка? яке?

3. У якому рядку всі числівники — порядкові?
а) Двоє, троє, четверо, п’ятеро, десятеро;
б) одна десята, п’ятдесят, п’ятсот, дев’ять, шістдесят сім;
в) другий, сорок третій, дев’яностий, двісті тридцять сьомий, шостий.

4. У якому рядку всі числівники прості за будовою?
а) Двадцять сім, тридцять сім, сорок два, п’ятдесят вісім, дев’яносто один;
б) один, два, три, чотири, десять;
в) сто три, п’ятсот вісім, п’ятдесят чотири, шістсот два, двісті п’ять.

5. У якому рядку всі кількісні числівники вжито в орудному відмінку?
а) Двома, одним, трьома, чотирма, п’ятьма;
б) одного, двох, трьох, чотирьох, п’ятьох;
в) однієї, п’яти, шести, шістьох, семи.

6. Порядковим є такий числівник:
а)  сімнадцять; б)  сімдесят; в)  семитисячний.

7. Складений кількісний числівник 374 поставити у формі родового  та орудного відмінка однини. (1,5 б.).

8. Зробити морфологічний розбір числівника, ужитого в реченні. Один баранець пасе тисячу овець (Нар. творчість). (1,5 б.).

9. Скласти зв’язне висловлювання про свій робочий або вихідний день, використовуючи різні за значенням і за будовою числівники. (3 б.).

 

 

Контрольна робота. Числівник.

Варіант 2. Кожне тестове завдання оцінюється в 1 бал.

1. Що означають кількісні числівники?
а) Дію предмета; б) кількість предметів; в) порядок предметів при лічбі.

2. Який порядковий числівник відмінюється як прикметник м’якої групи?
а) Другий; б) восьмий; в) третій.

3. У якому рядку всі числівники — кількісні?
а) Сотий, тисячний, мільйонний, мільярдний, десятий;
б) сто, тисяча, мільйон, мільярд, десять;
в) двохсотий, трьохсотий, чотирьохсотий, п’ятисотий, семисотий.

4. У якому рядку не всі слова — числівники?
а) Один, тридцять, дві десятих, п’ятий, дванадцять;
б) одиниця, десятка, більший, багато, кілька;
в) трьохсотий, двадцятий, сімнадцятий, третій, другий.

5. У якому рядку всі порядкові числівники вжито в орудному відмінку?
а) Першого, другого, третього, четвертого, п’ятого;
б) першим, другим, п’ятим, третім, четвертим;
в) першому, другому, третьому, четвертому, п’ятому.

6. Порядковим є такий числівник:
а)  сімнадцять; б)  сімдесят; в)  семитисячний.

7. Складений кількісний числівник 366 поставити у формі родового  та орудного відмінка однини. (1,5 б.).

8. Зробити морфологічний розбір числівника, ужитого в реченні. Сімсот соколят на одній подушці сплять (Нар. творчість). (1,5 б.).

9. Скласти зв’язну розповідь про свій клас, використовуючи різні за будовою числівники. У розповіді зазначити: скільки школярів у вашому класі, як вони навчаються, скільки хлопчиків та дівчаток, о котрій годині ви приходите до школи, о котрій — повертаєтеся додому тощо. (3 б.).

 

 

doc
Додано
14 квітня 2021
Переглядів
1649
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку