Контрольна робота "Числівник" 6 клас

Про матеріал
Контрольна робота містить 22 тестових завданнь закритої форми з вибором однієї правильної відповіді з 4 -х запропонованих. Можна використати для проведення дистанційного виду контролю з теми, використавши Googlформу.
Перегляд файлу

6 клас

Контрольна робота

Числівник

Виберіть правильну відповідь.

 


1. Позначте рядок, усі слова в якому — числівники:

А   десять, десятеро, десятка, десятий; 

Б   три, третій, тридцять, триста;

В   двоє, другий, двічі, дванадцять;

Г   п'ятдесятий, п'ятдесят, п'ятдесятиріччя, п'ятнадцятий.

 

2. Позначте рядок, усі словосполучення в якому утворені правильно:

А   два дні, три олівця, чотири пенали;

Б   чотири портфеля, п'ять робітників, десятеро хлопців;

В   три п'ятих метрів, троє казок, два кошики;

Г   п'ять сьомих кілометра, семеро курчат, дванадцять книжок.

 

3. Позначте речення, у якому вжито збірний числівник:

А   Будувало дванадцять лицарів Софію.

Б   Школярики стоять по три, чотири.

В   Я міг на тисячу, лишаю на п'ятак.

Г   У погляді двійко іскрин виграє.

 

4. Позначте рядок, усі слова в якому — дробові числівники:

А   три четвертих, одна друга, половина;

Б   дві п'ятих, тридцять сотих, дві десяті;

В   чотири восьмих, чотириста два, п'ять сотих;

Г   п'ятеро, п'ять десятих, десять сотих.

 

5. Порядкові числівники означають
А  кількість, що складається з певного числа частин цілого;
Б  кількість предметів як сукупність, єдине ціле;
В  порядок предметів при лічбі;
Г  кількість предметів у цілих одиницях.
 

6. Складені порядкові числівники відмінюються так:
А відмінюються всі слова;
Б відмінюється перше й останнє слово;
В відмінюється останнє слово;
Г останнє слово може відмінюватись або залишатись незмінним.
 

7. Порядкові числівники на -сотий, -тисячний, -мільйонний пишуться 
А через дефіс;
Б разом (одним словом) ;
В окремо (двома словами);
Г разом або окремо, залежно від того, яким членом речення виступають.
 

8. Складеним є такий числівник:
А сімнадцять;
Б сімдесят;
В сімдесят третій;
Г семитисячний.
 

9. Позначте рядок, усі словосполучення в якому утворені правильно:

А   два дні, три олівця, чотири пенали;

Б   чотири портфеля, п'ять робітників, десятеро хлопців;

В   три п'ятих метрів, троє казок, два кошики;

Г   п'ять сьомих кілометра, семеро курчат, дванадцять книжок.

 

10. Позначте речення, у якому вжито збірний числівник:

А   Будувало дванадцять лицарів Софію.

Б   Школярики стоять по три, чотири.

В   Я міг на тисячу, лишаю на п'ятак.

Г   У погляді двійко іскрин виграє.

 

11. У якому рядку всі порядкові числівники вжито в орудному відмінку?

А першого, другого, третього, четвертого, п’ятого;

Б першим, другим, п’ятим, третім, четвертим;

В першому, другому, третьому, четвертому, п’ятому;

Г шостому, четвертого, одинадцятим, двадцятому.

 

12. Визначте речення, у якому використано числівник.

А Сьогодні він отримав одиницю.

Б Це було вже не вперше.

В Він замислився, як нарешті отримати хоча б сімку.

Г Назавтра треба було вивчити п'ять предметів.

 

13. Визначте речення, у якому вжито дробовий числівник.

А 3 п'ятого кола червоний башлик випередив усіх (М. Трублаїні).

Б 3 криком і вереском промчав тринадцятий у капелюсі  (М. Трублаїні).

В Через Канадський водоспад стікає дев'ятнадцять двадцятих усієї води Ніагарського водоспаду (З підручника).

 

14. Визначте речення, в якому вжито збірний числівник.

А Межа вічної криги в Арктиці відступила на кілька сотень кілометрів на північ (В. Комаров).

Б Дві дівчини сплять, притулившись щока до щоки (О. Довженко).

В Широке небо неначе кліпало тисячами блискучих людей (І.Нечуй-Левицький).

Г Семеро одного не ждуть {Народна творчість).

 

15. Правильною є відмінкова форма числівника:

А двохстам п’ятдесяти восьми;

Б двомастами п’ятдесятьома шістьома;

В двохсот п’ятидесяти восьми;

Г дохстами восьмидесятьма дев’ятьма.

 

16. Правильною є відмінкова форма числівника.

А ста сімдесяти чотирьох;

Б ста семидесяти двох;

В стома сімдесятьма двома;

Г дохстами восьмидесятьма сімома.

 

17. Помилково узгоджено числівник з іменником у словосполученні.

А двоє разів;

Б півтори доби;

В одна третя сторінки;

Г одна  сьома метра.

 

18. Помилково узгоджено числівник з іменником у словосполученні.

А три професора;

Б семеро друзів;

В півтора аркуша;

Г сто гривень.

 

19. Позначте рядок, у якому всі числівники пишуться окремо.

А Трьох/сот, тридцять/три, два/надцять, шіст/десят;

Б три/п'ятих, вісімдесят/шість, сто/сім, двісті/п'ятдесят;

В триста/двадцять, шіст/надцятеро, сто/одинадцять, двадцять/два;

Г сто/тисячний, двадцять/п'ятий, сто/сьомий, триста/сороковий.

 

 

 

 

20 Знак м’якшення пишеться у всіх числівниках рядка:

А тр...х, міл...ярд, дев'ят...сот, чотир...ох

Б шіст..., двадцят... вісім, сорок дев'ят..., п'ят...сот

В кіл...кадесят..., дванадцят..., шіст...надцят..., шіст...сот

Г одинадцят..., дев'ят..., чотир...ома, п'ят...ма

 

21. Виділіть речення, яке слід відредагувати.

А Реве віл на сто гір, на сто кроків, на сто потоків (Народна творчість).

Б Головата, дженджуриста, сорочок наділа триста, а нога одна (Народна творчість).

В Що то за птах, що на вісьмох гонах? (Народна творчість).

Г У сім няньок дитина без носа (Народна творчість).

 

22. Позначте речення, яке потребує редагування.

А Більше ста тисяч людей щорічно відвідує цей музей.

Б Сюди прийшли більше семидесяти юнаків.

В У Сибірське море впадає триста тридцять шість річок.

Г У перегонах брали участь п'ятнадцятеро коней.

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 5
Оцінки та відгуки
  1. Бринько Світлана Олексіївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Пашківська Людмила
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Московчук Валентина Володимирівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  4. Губар Алла Анатоліївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  5. Мокієнко Наталія Іванівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
Показати ще 2 відгука
docx
Додано
22 квітня 2021
Переглядів
31910
Оцінка розробки
5.0 (5 відгуків)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку