Контрольна робота для 11 класу "Українська література 1940-1950 р.р. Українська література другої половини ХХ - ХХІ ст."

Про матеріал

Контрольна робота для 11 класу (рівень стандарту, академічний рівень) містить тестові завдання (з вибором однієї правильної відповіді, кількох правильних відповідей, встановлення відповідності) з теми "Українська література 1940-1950 рр. Українська література другої половини ХХ - ХХІ ст.". Відповідає вимогам програми з української літератури.

Перегляд файлу

11клас.            Контрольна робота  №5

Українська література 1940-1950 рр. Українська література другої половини    ХХ - ХХІ ст.

Завдання з вибором однієї правильної відповіді                                        (6б)

Двори стоять у хуртовині айстр.

                                        Яка рожева й синя хуртовина!
                                       Але чому я думаю про Вас?
                                       Я Вас давно забути вже повинна.                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                              

1. Віршовий розмір поезії –

а) ямб;                      б) анапест;         в) хорей;                 г) дактиль.

2. Римування у творі –

а) паралельне;        б) кільцеве;        в) перехресне;         г) неримований вірш.

3. Рима  -

а) чоловіча;     б) дактилічна;       в) жіноча,      г)  поєднання  чоловічої і жіночої.

4. У вірші Ліни Костенко «Українське альфреско» порушено проблему:

а) екології;      б) збереження мови;    в) батьків і дітей;   г) самотності.

5. Хто з героїв рману  Ліни Костенко «Маруся Чурай» так характеризує Марусю: «Ця дівчина – не просто так Маруся. Це –голос наш. Це – пісня. Це – душа»?

 а) Гриць Бобренко;      б) Іван Іскра;       в) Лесько Черкес;   г) Яким Шибилист.

6. Засудження Марусі до страти в романі Ліни Костенко «Маруся Чурай» - це 

а) експозиція;                         б) розвиток дії;                       в) зав’язка;             

г) кульмінація,                       д)розв’язка.

7.Кого(що) представлено в алегоричних образах сонця і соняшника в «Баладі про соняшник» І.Драча?

а) Україну і українців;                          б) матір і дитину; 

в) поета і поезію;                                  г) «материкових» українців і емігрантів.

8. Укажіть літературознавчий термін за його визначенням: вірш без рими і розміру з довільним чергуванням рядків різної довжини?

а) білий вірш;         б) сонет;      в) верлібр;        г) олександрійський вірш.

9. Форма поезії  В.Симоненка «Я..» -

а) сонет;      б) ліричний вірш;   в) монолог-звернення;     г) уявний діалог.

10. Поезії «Два кольори» Д.Павличка і «Лебеді материнства» В.Симоненка єднає :

а) вони є колисковими;                             б) образ лебедів;        

в) мотив дороги;                                        г) тема  твору.

11.  М.Вінграновський зіграв головну роль у фільмі:

 а) О.Довженка «Україна в огні»;                   б) О.Довженка «Поема про море»;

 в) О.Довженка «Повість полум’яних літ;       г) О. Довженка «Аероград».

12. Продовжте цитату із повісті «Зачарована Десна» О.Довженка: «Коли б спитав мене хто-небудь, яку музику я любив у ранньому дитинстві, який інструмент,  яких музик, я б сказав, що більш за все я любив слухати…»:

а)  фортепіано;     б) гармошку;      в) спів  жайворонка;      г)  клепання коси.

 

Завдання з кількома правильними відповідями                                      (2б)

13.Укажіть проблеми, порушені О.Довженком  у повісті «Зачарована Десна»:

а) єдність митця і народу;                     б) формування народу;

в) природа і людина;                             г) виховання працею;

д) історична пам’ять народу.

Завдання на встановлення відповідності                                    (4б)

14. Установіть відповідність між цитатною характеристикою і персонажем твору

1.Мати Сашка (О.Довженко «Зачарована Десна»)

 

а) «Їй можна було по три дні не давати їсти. Але без прокльонів вона не могла прожити й дня. Вони були її духовною їжею»

2. Дід Семен(О.Довженко «Зачарована Десна»)

 

б) «Тиха, без єдиної хмаринки на чолі, майстриня квітів, чарівних  вишивок і пісень».

3. Олеся Запорожець(О.Довженко «Україна в огні»)

 

в) « З нього можна було писати лицарів, богів, апостолів, великих учених чи сіячів -  він годився на все»

4.Прабаба Марусина (О.Довженко «Зачарована Десна»)

г) Любила «саджати в землю що-небудь, щоб проізростало»

5. Батько Сашка ( О.Довженко «Зачарована Десна»)

 

 

15. Установіть відповідність між рядками творів та засобами образності, ужитими в них

1.  «Мене водило в безвісті життя» 

     (Д.Павличко «Два кольори»)

а) риторичне питання

2. «Люблю до оніміння, до стогону, до

    сліз»(Л.Костенко «Недумано, негадано»)

б) персоніфікація

3. «Навшпиньки виглядають жоржини

     через тин» (Л.Костенко « Українське

     альфреско»)

в)метафора

4. «Сеньйорито, колюче щастя,

     Хто воно за таке любов?»   

    (М.Вінграновський  «Сеньйорито

     акаціє,  добрий вечір»)

г) фразеологізм

5.  «Хай не розбудить смутку телефон»

    (Л.Костенко.  «Хай буде легко. Дотиком

    пера…»)

 

 

 

 

doc
Додано
24 березня 2018
Переглядів
2137
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку