Контрольна робота для 5 класу
з теми «Вступ. Казки народів світу»
І рівень (по 0,5 б.)
-
Підберіть синонім до словосполучення «усна народна творчість»:
-
Легенда
-
Казка
-
Фольклор
-
Мандрівний сюжет використано в казці:
-
«Пензлик Маляна»
-
«Фарбований Шакал»
-
«Синдбад-Мореплавець»
-
Виберіть казку японського народу:
-
«Іссумбосі, або Хлопчик-мізинчик»
-
«Фарбований Шакал»
-
«Синдбад-Мореплавець»
-
Казка – це
-
мала форма народної поетичної творчості, короткий, ритмізований вислів, що несе узагальнену думку, висновок, іносказання з дидактичним ухилом.
-
жанр фольклору, що характеризується художньою вигадкою, фантастичним змістом, розважальністю, викінченим та динамічним сюжетом.
-
словесно-музичний твір, призначений для співу.
-
Назва індійської збірки казок, що складається з 5 частин.
-
«Панчатантра»
-
«Тисяча і одна ніч»
-
«Фарбований Шакал»
-
Ім’я казкового героя, який зображене на малюнку перетворював на реальність.
-
Синдбад
-
Шакал
-
Малян
ІІ рівень (по 1 б.)
-
Дайте визначення поняттю «Пісня».
-
Дайте визначення поняттю «Прислів’я».
-
Дайте визначення поняттю «Загадка».
ІІІ рівень (по 1,5 б.)
-
Встановіть відповідність між назвою казки та народом, який її вигадав.
-
Індія
|
-
«Пензлик Маляна»
|
-
Китай
|
-
«Фарбований Шакал»
|
-
Японія
|
-
«Іссумбосі, або Хлопчик-мізинчик»
|
-
Народ Сходу
|
-
Подорожі Синдбада-мореплавця
|
-
Встановіть відповідність між назвою казки та вчинком головного героя.
1. Герой боровся з чудовиськами
|
А. «Пензлик Маляна»
|
2. Герой вдавав із себе божество
|
Б. «Фарбований Шакал»
|
3. Герой потрапив у корабельну аварію
|
В. «Момотаро, або Хлопчик-персик»
|
4. Герой оживляв речі на малюнках
|
Г. Подорожі Синдбада-мореплавця
|
IV рівень
Напишіть твір-мініатюру на ОДНУ із запропонованих тем:
-
Мій улюблений казковий герой.
-
Чому вчать нас казки?